Meisjes eten bijna nooit in gezelschap van onbekendenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, dat doe ik nu maar op school eten met allemaal mensen om me heen is schijtirritant. En ik wil warm eten, geen koud
Eten in de buurt van onbekenden is dan ook heel vervelend, ongeacht je geslacht.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Meisjes eten bijna nooit in gezelschap van onbekenden
Ben jij een meisje?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Pfaaaaaa. Godverdomme, mn lampjes zitten nog op mn fiets dus die zullen wel weg zijn. Hoop 't nietquote:Op woensdag 20 november 2013 19:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hé Tcock! Klopt, tenzij je /care doet.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eten in de buurt van onbekenden is dan ook heel vervelend.
OH DAG VEEL PLEZIERquote:Op woensdag 20 november 2013 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pfaaaaaa. Godverdomme, mn lampjes zitten nog op mn fiets dus die zullen wel weg zijn. Hoop 't niet. Mooi kut
. Iedere idioot die net zn lampjes is vergeten heeft ze gratis van mn fiets kunnen plukken.
Nou, ik ga maar weer. Tot vanavond
Veel plezierquote:Op woensdag 20 november 2013 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pfaaaaaa. Godverdomme, mn lampjes zitten nog op mn fiets dus die zullen wel weg zijn. Hoop 't niet. Mooi kut
. Iedere idioot die net zn lampjes is vergeten heeft ze gratis van mn fiets kunnen plukken.
Nou, ik ga maar weer. Tot vanavond
Waarom zouden we niet kunnen praten? Om te beginnen heb je een bijna toffe username. En een helemaal toffe UI.quote:
Ik kan je wel persoonlijke foto's sturen.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:04 schreef Tchock het volgende:
Kan iemand even DM'en wie er nu weer allemaal een ban hebben?
Ook goed.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik kan je wel persoonlijke foto's sturen.
Waar wil je het over hebben?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zouden we niet kunnen praten? Om te beginnen heb je een bijna toffe username. En een helemaal toffe UI.
Waarom je van geslacht bent gewisseld vind ik wel een goede.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waar wil je het over hebben?
Ik denk dat mijn kansen bij Omdatappel zo aanzienlijk groeien.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom je van geslacht bent gewisseld vind ik wel een goede.
Laten we die knul een beetje steunen.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Als Tjacka mod kan zijn, kan ik een meisje zijn
Ik stuur wel een verzoek tot FA-schap in voor 'm!quote:Op woensdag 20 november 2013 19:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Laten we die knul een beetje steunen.
Ik moet zeggen dat ik een deel van de pics al eens heb gezien geloof ik.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oké garpje, ik wil niet dat een (F)A m'n dickpics inkijkt
...dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn kansen bij Omdatappel zo aanzienlijk groeien.
En terecht! Als je heel hard sopt hoor je mijn username.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik zit te soppen terwijl ik praat met Tchock.
Het zijn er 6 in totaal.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:07 schreef Tchock het volgende:
Ik moet zeggen dat ik een deel van de pics al eens heb gezien geloof ik.
Dat zien we straks welquote:
Dat weet ik allangquote:Op woensdag 20 november 2013 19:07 schreef Tchock het volgende:
En terecht! Als je heel hard sopt hoor je mijn username.
Ik denk dat ik er maar eentje ken. Weet niet precies welke foto's je bedoelt namelijk.quote:
Straks, als in: als ze bij haar vriend is?quote:Dat zien we straks wel
Goed zo.quote:Dat weet ik allang
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:10 schreef Tchock het volgende:
Straks, als in: als ze bij haar vriend is?
Gaat goed inderdaad.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hai. Lekker rustig hier zo, vier bans in twee/drie dagen of zo?
Ik wist wel dat meneer Omdatappel bestond maar niet waar hij woonde.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 16:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Naar vriendje in Dordrecht. Dus het resultaat is wel heel leuk.
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ach, het kan niet eeuwig zonneschijn zijn helaas. Wanneer kan hij weer posten?
Weekje of zo.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ach, het kan niet eeuwig zonneschijn zijn helaas. Wanneer kan hij weer posten?
dat meen je nietquote:
ik haat maar twee mensen?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:29 schreef Tchock het volgende:
Waarom haten jullie elkaar hier allemaal
Heus niet allemaal. Ik vind jou bijvoorbeeld wel een goede jongen, 8/10 zou be-bro'en.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:29 schreef Tchock het volgende:
Waarom haten jullie elkaar hier allemaal
wiequote:Op woensdag 20 november 2013 19:30 schreef supersof het volgende:
Niet eens haten want ik ken ze niet persoonlijk.
Maar ik vind ze SUPER irritant.
Raad.quote:
Oh dat is wel liefquote:Op woensdag 20 november 2013 19:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heus niet allemaal. Ik vind jou bijvoorbeeld wel een goede jongen, 8/10 zou be-bro'en.
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:31 schreef supersof het volgende:
Ik vind Tchock ook wel cool. Sowieso z'n UI.
Allemaal?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:32 schreef supersof het volgende:
Ik heb net het VERSCHRIKKELIJKSTE sinterklaas liedje OOIT gehoord in de AH.
Nou ik vind de klassieke nog best te doen, Zie Ginds Komt De Stoomboot bijvoorbeeld. Maar die hyperliedjes van tegenwoordigquote:
als je ze hebt opgeslagen kan je ze toch gewoon uploaden?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:39 schreef zeeppaardje het volgende:
Ik heb zeg maar 2 liedjes gemixed en wil het nou opnemen en er een mp3 van maken
hallo MUTOquote:
Zijn het losse mp3-bestanden? VirtualDJ nemen, beide bestanden erin zetten en recorden.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:39 schreef zeeppaardje het volgende:
Weet iemand heel toevallig hoe ik geluid van mn pc kan opnemen?
Weer een succesvolle sig dus.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:41 schreef supersof het volgende:
[..]
hallo MUTO
jaik had gisteravond al gevraagd of ze ongedaan wilden maken
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Weer een succesvolle sig dus.
Nou Tjacka, je zult de modknoppen snel hebben!
Ik had 2 liedjes door Mixxx1.10.1 gedaan en dan recording maar dan kan ik ze nergens op de pc weer vindenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zijn het losse mp3-bestanden? VirtualDJ nemen, beide bestanden erin zetten en recorden.
Eens, ik vind hem tegenwoordig nogal serieus overkomen waar hij eerst gewoon grappig en sarcastisch was.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]ja lief
Tjacka als modik heb mijn twijfels. Niks tegen Tjacka (
) maar denk niet dat het goed gaat.
Ik vind de tronende Tjacka leukerquote:Op woensdag 20 november 2013 19:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Eens, ik vind hem tegenwoordig nogal serieus overkomen waar hij eerst gewoon grappig en sarcastisch was.
Ook niet in de map van dat programma zelf? Meestal zit er wel een map in waar saves worden bewaard.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:45 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Ik had 2 liedjes door Mixxx1.10.1 gedaan en dan recording maar dan kan ik ze nergens op de pc weer vinden
Ja, tronend is hij ook wel oké.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind de tronende Tjacka leuker
Ik zal nog eens goed zoeken, maar is er wel een programma die kan opnemen?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ook niet in de map van dat programma zelf? Meestal zit er wel een map in waar saves worden bewaard.
kut LAPTOPquote:
Ja soort van, maar dat via een programma zodat je geen ruis en dergelijke hebtquote:Op woensdag 20 november 2013 19:46 schreef supersof het volgende:
ik dacht dat zeepaardje het wilde opnemen met zijn mobiel ofzo lol
ohhhhhhhhhhhhhh okequote:Op woensdag 20 november 2013 19:47 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Ja soort van, maar dat via een programma zodat je geen ruis en dergelijke hebt
Ja ik kan redelijk zingenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhh oke
kan je ook goed zingen? Misschien moet je daar wat mee doen?
Ik sta wel op youtube met een coverquote:Op woensdag 20 november 2013 19:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhh oke
kan je ook goed zingen? Misschien moet je daar wat mee doen?
srs?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:49 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]dat zusje blijft toch amazing manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja en ik dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat zusje blijft toch amazing man
[..]Oh deze ken ik. Niet zo mijn smaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
[..]Ik dacht dat die speciaal voor mij wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen probleem kan ook helemaal niet zingen was meer voor de lolquote:Op woensdag 20 november 2013 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh deze ken ik. Niet zo mijn smaak.
Maar je zei net dat je het wel kon?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:50 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Geen probleem kan ook helemaal niet zingen was meer voor de lol
quote:
fuck youquote:
je zusje maakt alles goedquote:Op woensdag 20 november 2013 19:51 schreef zeeppaardje het volgende:
Ik kan wel zingen, maar niet mooi
Je stem is als die van een engel.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:51 schreef zeeppaardje het volgende:
Ik kan wel zingen, maar niet mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |