Ik zal nog eens goed zoeken, maar is er wel een programma die kan opnemen?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ook niet in de map van dat programma zelf? Meestal zit er wel een map in waar saves worden bewaard.
kut LAPTOPquote:
Ja soort van, maar dat via een programma zodat je geen ruis en dergelijke hebtquote:Op woensdag 20 november 2013 19:46 schreef supersof het volgende:
ik dacht dat zeepaardje het wilde opnemen met zijn mobiel ofzo lol
ohhhhhhhhhhhhhh okequote:Op woensdag 20 november 2013 19:47 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Ja soort van, maar dat via een programma zodat je geen ruis en dergelijke hebt
Ja ik kan redelijk zingenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhh oke
kan je ook goed zingen? Misschien moet je daar wat mee doen?
Ik sta wel op youtube met een coverquote:Op woensdag 20 november 2013 19:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhh oke
kan je ook goed zingen? Misschien moet je daar wat mee doen?
srs?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:49 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]dat zusje blijft toch amazing manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja en ik dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat zusje blijft toch amazing man
[..]Oh deze ken ik. Niet zo mijn smaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
[..]Ik dacht dat die speciaal voor mij wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen probleem kan ook helemaal niet zingen was meer voor de lolquote:Op woensdag 20 november 2013 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh deze ken ik. Niet zo mijn smaak.
Maar je zei net dat je het wel kon?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:50 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Geen probleem kan ook helemaal niet zingen was meer voor de lol
quote:
fuck youquote:
je zusje maakt alles goedquote:Op woensdag 20 november 2013 19:51 schreef zeeppaardje het volgende:
Ik kan wel zingen, maar niet mooi
Je stem is als die van een engel.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:51 schreef zeeppaardje het volgende:
Ik kan wel zingen, maar niet mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |