Ik moet helemaal nietsquote:Op woensdag 20 november 2013 17:32 schreef DrDentz het volgende:
Je moet gaan vechten in Syrië, dan krijg je bij thuiskomst een zorgpakket + uitkering.
quote:
Serieus? En krijgen de ex afghanistan militairen dat ook?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:32 schreef DrDentz het volgende:
Je moet gaan vechten in Syrië, dan krijg je bij thuiskomst een zorgpakket + uitkering.
Wie zegt dat ik daar al niet ben?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als ik zeg dat jij naar Syrië moet dan ga je klootzak.
Nee die moeten uit nood zwerven door de Veluwse bossen op zoek naar eten en onderdak.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:35 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Serieus? En krijgen de ex afghanistan militairen dat ook?
Nee natuurlijk niet, die zijn immers niet zielig en zijn daar niet vrijwillig naar toe gegaanquote:Op woensdag 20 november 2013 17:35 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Serieus? En krijgen de ex afghanistan militairen dat ook?
Of een kist met een mooie rood wit blauwe vlag erop.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:32 schreef DrDentz het volgende:
Nee, daar doen we niet aan.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:36 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Of een kist met een mooie rood wit blauwe vlag erop.
Jan-Willem, hockeytraining begint zo!quote:Op woensdag 20 november 2013 17:35 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Pas op, je dagelijkse halfuurtje zit er bijna op Joachim.
Kun jij niet een andere UI nemen?quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:36 schreef Yonder het volgende:
[..]
Jan-Willem, hockeytraining begint zo!
Terechte klacht, ik heb de modjes ingelicht. Het is leuk dat je een privèfoto van jezelf neemt maar neem een andere aub.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun jij niet een andere UI nemen?![]()
Ik vind het nogal smerig om de hele tijd naar een kwak zaad te kijken
Pech voor jou. Ik deel mijn mannelijke trots.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
goedeklachtquote:Op woensdag 20 november 2013 17:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof dat jouw zaad isquote:Op woensdag 20 november 2013 17:37 schreef Yonder het volgende:
[..]
Pech voor jou. Ik deel mijn mannelijke trots.
Ik heb zeer zeker recht van spreken.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:39 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee jij hebt recht van spreken met je fascinatie voor zaad.
Dat zeg ik toch ook?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:40 schreef Yonder het volgende:
[..]
Ik heb zeer zeker recht van spreken.
Een klein vlaggetje kan toch wel, voor een paar centen heb je er een stuk of honderd met prikkertje.quote:
Ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:16 schreef XSbig het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk wel wat ik bedoel?
Nee totaal niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:17 schreef spiritusbus het volgende:
TT gelezen, dus een PVV-ts. Derhalve OP niet gelezen.
Gebagatelliseerdquote:
Denemarken.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:21 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Noem mij vijf landen waar je beter kunt wonen.
Duitsland (mits geld)quote:Op woensdag 20 november 2013 18:21 schreef spiritusbus het volgende:
Hier kan ik geen antwoord op geven omdat veel landen ook 'fouten' maken in bepaalde 'sectoren'. Wat ik persoonlijk graag zou zien is dat het onderwijs naar het model van de VS word gebracht met de oude studefinanciering/studenten ov van Nederland.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:21 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt, ga je maar lekker wegquote:Op woensdag 20 november 2013 17:35 schreef datismijnmening het volgende:
Terechte klacht.
Linkse gekut altijd in dit land
Persoonlijk vind ik dit altijd de meest onzinnige reacties. Zelfde als mensen die zeggen; 'ja die zwarte gaan maar lekker naar hun eigen land als zwarte piet ze niet bevalt'. Volgens mij zijn de meeste gewoon Autochtone Nederlanders met een Nederlands paspoort?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt, ga je maar lekker weg
Ga ik ook zeker doen, even mijn papiertje halen en dan naar de Bahamasquote:Op woensdag 20 november 2013 18:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt, ga je maar lekker weg
Een Nederlands paspoort krijg je al bij een pakje boter in de AH. Alsof een paspoort ook maar iets zegt over het Nederlander zijnquote:Op woensdag 20 november 2013 18:32 schreef XSbig het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit altijd de meest onzinnige reacties. Zelfde als mensen die zeggen; 'ja die zwarte gaan maar lekker naar hun eigen land als zwarte piet ze niet bevalt'. Volgens mij zijn de meeste gewoon Autochtone Nederlanders met een Nederlands paspoort?
Je mag hier toch je eigen mening hebben en als iets je niet bevalt er wat aan doen of er wat van zeggen?
Defensie is van mij het eerste waar ze op mogen bezuinigen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:54 schreef Muscle.N3rd het volgende:
Daarbij is/ wordt de defensie kapot bezuinigd en lopen ze nu te snikken om reservisten. Honderden WO'ers die niet aan een baan, op niveau, kunnen geraken. Door alle, zoniet opgedrongen en overbodige, zekerheden een bedroevend laag loonpeil in vergelijking met andere Westerse landen. Et cetera. En men vraagt zich af waarom het aantal emmigranten (onder autochtonen) stijgt. Zaterdag 8 en zondag 9 februari 2014 is de emmigratiebeurs weer. Kom tot zien.
Ik was dan ook sarcastisch.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:32 schreef XSbig het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit altijd de meest onzinnige reacties. Zelfde als mensen die zeggen; 'ja die zwarte gaan maar lekker naar hun eigen land als zwarte piet ze niet bevalt'. Volgens mij zijn de meeste gewoon Autochtone Nederlanders met een Nederlands paspoort?
Je mag hier toch je eigen mening hebben en als iets je niet bevalt er wat aan doen of er wat van zeggen?
Lagere kosten wil iedereen evenals een hoger inkomen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:24 schreef XSbig het volgende:
[..]
Hier kan ik geen antwoord op geven omdat veel landen ook 'fouten' maken in bepaalde 'sectoren'. Wat ik persoonlijk graag zou zien is dat het onderwijs naar het model van de VS word gebracht met de oude studefinanciering/studenten ov van Nederland.
De oude zorg terug(lagere premies en lager eigen risico)
De belastingen verlaagd( Ik weet niet precies hoe het in andere landen zit)
En dat er beter gecommuniceerd word met het volk door de Politiek. Niet zoals nu.
En nu zonder mits, maar gewoon met het modale salaris aldaar.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Duitsland (mits geld)
Amerika (mits geld)
Frankrijk (mits geld)
Spanje (mits geld)
Griekenland (mits geld)
Australië (mits geld)
Brazilië (mits geld)
Beetje door zandbak rennen en kogeltjes schietenquote:Op woensdag 20 november 2013 17:32 schreef DrDentz het volgende:
Wie A zegt moet B zeggen.quote:Op donderdag 21 november 2013 05:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ken een manier om de crisis binnen drie maanden op te lossen. Maar als ik dat hier post word ik geband.
Noorwegen, Denemarken, Belgie, Luxemburg, Oostenrijk.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:21 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 november 2013 20:40 schreef Hoplahopla het volgende:
Nederland moet gewoon geannexeerd worden door Deutschland. En daarna even goed etnisch gezuiverd worden...
quote:Op donderdag 21 november 2013 07:29 schreef Speedball het volgende:
Mensen die zeiken over een land waar andere mensen hun leven voor wagen om er te komen zijn verwende jankballetjes.
Dat besef is er wel degelijk, maar dat het ergens slechter is wil niet zeggen dat je hier niet mag verbeteren / oneens zijn met huidig beleid.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:02 schreef Speedball het volgende:
[..]
Ook jij waarschijnlijk geen besef van hoe goed je het hebt![]()
Ga eens een week naar India
Daarom zwart werkenquote:Op donderdag 21 november 2013 09:02 schreef MeneerLogica het volgende:
Zeer terechte klacht, en de mensen die reacties hebben over dat je dan maar weg moet gaan of die het zien als gezeik hebben zelf niet door over hoe waar dit is. Je wordt aan alle kanten genaaid en de meeste mensen hebben het niet eens door, kuddedieren.
Zodra het opvalt dat jij wat meer op maakt dan je hoort op te maken staan die honden er boven op. Net als zorgverzekeringen die alleen bepaalde dingen vergoeden en jij maar 120 euro per maand betalen, onzin belastingen en iedereen pikt maar dat belastingen ingehouden worden want tja zo gaat het nou eenmaal.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:04 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Daarom zwart werken![]()
Alleen kun je niet zo heel veel met het geld helaas
Goede oplossing ! Heeft ook totaal geen effect voor de economie.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:04 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Daarom zwart werken![]()
Alleen kun je niet zo heel veel met het geld helaas
Ik schets het vrij extreem en weet wel dat het niet zo zwart wit is. Maar extreem zijn is in NL de enige optie die de overheid je over laat om evt mss ooit gehoord te worden. Dan gaan ze misschien eindelijk inzien dat mensen het niet langer alsmaar door accepteren op deze manier.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:06 schreef Speedball het volgende:
[..]
Goede oplossing ! Heeft ook totaal geen effect voor de economie.
En je hebt gelijk je moet wel altijd kritisch zijn op de overheid, maar je gedragen alsof de overheid een boeman is die je geld komt afpakken is wel heel simplistisch gedacht. Maar kritisch zijn is belangrijk mee eensch
Dat komt omdat we allemaal ingekakt en verwend zijn, demonstreren is er niet meer bij we slikken alles wat ze ons in de muil douwen.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:13 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik schets het vrij extreem en weet wel dat het niet zo zwart wit is. Maar extreem zijn is in NL de enige optie die de overheid je over laat om evt mss gehoord te worden.
Want luisteren naar het (regeren voor ipv over) volk is er allang niet meer bij hier
Dus datquote:Op donderdag 21 november 2013 09:14 schreef Speedball het volgende:
[..]
Dat komt omdat we allemaal ingekakt en verwend zijn, demonstreren is er niet meer bij we slikken alles wat ze ons in de muil douwen.
Vooral toeslagenquote:Op donderdag 21 november 2013 09:14 schreef Speedball het volgende:
[..]
Dat komt omdat we allemaal ingekakt en verwend zijn, demonstreren is er niet meer bij we slikken alles wat ze ons in de muil douwen.
Dit.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als ik zo op straat loop valt het allemaal wel mee. De reden dat we hier zoveel kunnen klagen is juist een indicator dat het nog steeds prima gaat. In vergelijking met andere landen hebben wij hier eigenlijk helemaal niets te klagen.
Je kan het niet eens zijn met de hoogte van de boetes. Maar dit is toch geen factor waarom Nederland 'naar de klote gaat'. Of ben je het niet eens met de betrokken wetten? Zolang dat niet het geval is is er niet zo veel aan de hand toch. Gewoon een kwestie van je aan de regels houden. Uiteraard snap ik dat het ook deels om een principe kwestie gaat.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:30 schreef XSbig het volgende:
Jawel dames en heren, jongens en meisjes, het is zover de hoge heren in de politieke hoofdstad hebben het dan eindelijk voor elkaar. Ons land is op z’n grofst gezegd; naar de klote.
De absurde en vooral idioot hoge boetes, de vreemde en vooral vele belastingen, problemen die ontkend/gebagallatiseerd worden, de regering die zich met de meest rare kwesties bezig houdt, de zorg die aftakelt en natuurlijk het onderwijs.
Ben ik met je eens dat onderwerpen als zwarte piet niet op de agenda van de politiek horen, maar de hoeveelheid tijd die hier in wordt gestoken valt tot nu toe gelukkig nog mee.quote:De regering zou zich is met betere zaken bezig houden als met ‘zwarte piet’ (het probleem word al aangegeven, ‘zwarte’?) en het veranderen van de naam van chocolade sigaretten naar chocolade krijtjes. Want het is natuurlijk niet goed als een kind van 5 de verbinding legt met echte sigaretten en dus ineens op 6-jarige leeftijd begint te roken.
Ik vind die administratiekosten inderdaad ook wat veel. Maar ze hadden deze ook van het bonnetje kunnen laten en bij de originele boete kunnen stoppen. Who cares? En nogmaals, hoezo gaat ons laat naar de klote van die paar euro op een boete?quote:En wat te denken van de boetes? Als eerste voorbeeld, de administratiekosten? Is het nou zo moeilijk om die niet bij de boete te doen, stel je voor die vijf minuten die nodig zijn om de boete te verwerken, ze krijgen al zo weinig geld voor de boetes.
Hoezo verslechterd het onderwijs met de dag? Volgens mij zijn de cijfers vrij positief. Het wegvallen van de voorzieningen voor de studenten is natuurlijk erg vervelend, maar ook daar zal bezuinigd moeten worden. Ik zeg niet dat ik het eens ben met de bezuinigen maar men moet iniedergeval alles overwegen toch? Alle bezuinigingen zijn pijnlijk.quote:En wat te denken van het onderwijs wat bijna met de dag verslechterd? Ach ja laten we ook maar de studiefinanciering en het studenten-OV op zeggen. Nadat de mensen de hoge zorgpremie, hondenbelasting en rioolbelasting laten we ze ook wel voor hun kinderen het OV betalen, lukt vast wel en anders lenen ze toch wat?
Eens. Maar dit gaat over een maatschappelijk probleem, niet perse van de overheid. Hangt een beetje los van de rest van je klacht dus.quote:Het valt mij ook op dat problemen vaak ontkend en/of gebagatalliseert worden. Achterstandswijken in Nederland? Welnee joh dat kan niet. Graag zou ik mensen die dat zeggen even een kijkje in Rotterdam-Zuid of in de Bijlmer laten kijken zonder hun vooroordeel. Natuurlijk bestaat dat. Wijken waar de meeste mensen op of onder het minimum leven. En voor de mensen die zeggen ‘ja dan gaan ze toch lekker werken voor hun geld’ vraag gelijk even hoe vaak ze gesolliciteerd hebben en wat hun werkverleden is.
Ik begrijp dat je de hondenbelasting tamelijk vervelend vindt? Ik heb zelf geen idee hoe hoog deze is maar ik kan me voorstellen dat een hond ook publieke kosten met zich meebrengt; de gemeente is immers verantwoordelijk voor het onderhoud van de hondenveldjes, opruimen van de poep etc.quote:En achja, de belasting. Van zzp’ers tot ondernemers tot de gewone mens, iedereen word in een hoekje gedreven. Van de absurd hoge belastingtarieven voor de inkomens tot de hondenbelasting, iedereen wordt er gek van.
Daar zit inderdaad een goede reden achter. Belasting gaat naar de overheid, dus de overheid zou alleen maar geld in een cirkel naar zichzelf overmaken. Haal daar transactiekosten van af en je bent alleen maar geld kwijt.quote:En wanneer je een boete moet betalen, hoeft er de overheid er geen belasting over te betalen gek hé? (waarom dit zo is weet ik niet, als er een logische reden achter zit kan deze opmerking vergeten worden).
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:32 schreef KingRoland het volgende:
Provincie worden van Duitsland, iedereen blij.
Nee, het probleem zit intern. Buitenlanders zijn een symptoom en niet de oorzaak.quote:Op donderdag 21 november 2013 07:11 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ik denk dat hij alle buitenlanders weg wilt. Krijg je toch geen ban voor man
Aan de andere kant is dat klagen (en dat het steeds daarbij blijft) een mandaat voor de overheid om niets wezenlijks te veranderen. Ze reageren alleen op actie, niet op klagen.quote:Op donderdag 21 november 2013 09:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als ik zo op straat loop valt het allemaal wel mee. De reden dat we hier zoveel kunnen klagen is juist een indicator dat het nog steeds prima gaat. In vergelijking met andere landen hebben wij hier eigenlijk helemaal niets te klagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |