Net als de kop van Twente!quote:Op woensdag 20 november 2013 16:37 schreef Pino112 het volgende:
Tevens kan de OP wel wat sneeuw gebruiken
Nee, ik loop het liefst zonder jas rond, en nu is het gewoon koud.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:35 schreef Pino112 het volgende:
Miepen dat het nu al koud is.
Ga emigreren of koop een betere jas ofzo.
Hoe vaak en hoe veel kom jij buiten?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:35 schreef Pino112 het volgende:
Miepen dat het nu al koud is.
Ga emigreren of koop een betere jas ofzo.
Vaak genoeg, maar dat doet er niet toe toch?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hoe vaak en hoe veel kom jij buiten?
Temperatuur is prima, het is de combinatie met grijze lucht en de wind die het zo kut maakt. En zoals ik zeg doe ik vrijwel alles op de scooter en dan is het best wel koud. Gisteravond, bijvoorbeeld, had ik nergens last van.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vaak genoeg, maar dat doet er niet toe toch?
Het vriest nog niet eens veel, dus dat wordt nog een hele winter gezeur aanhoren.
Nou.. tot nu toe fiets ik elke dag van en naar me werk, zonder muts, sjaal of handschoenen dus zo koud vind ik het ook nog niet...quote:Op woensdag 20 november 2013 16:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hoe vaak en hoe veel kom jij buiten?
Met fietsen blijf je nog in beweging, op de scooter ben je een windvanger terwijl je stil zitquote:Op woensdag 20 november 2013 16:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nou.. tot nu toe fiets ik elke dag van en naar me werk, zonder muts, sjaal of handschoenen dus zo koud vind ik het ook nog niet...
Ga ook fietsen dan.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Met fietsen blijf je nog in beweging, op de scooter ben je een windvanger terwijl je stil zit
50 km op een dag vind ik iets teveelquote:
Wat is -15 dan? Stervenskoud?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:53 schreef Nattekat het volgende:
Gevoelstemperatuur -5
Dat is dus koud.
Frisjesquote:
Gevoelstemperatuur hier in Zeeland is -2.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:07 schreef INViCTuS het volgende:
Ik wil best emigreren maar dan zou ik naar de Alpen gaanoverigens is het ook niet bepaald warm buiten ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |