Mijn beste vriend (25) heeft, evenals ikzelf moet ik zeggen, wel eens een seksuele fantasie gehad over meisje van 15-17. Persoonlijk vind ik dat erg onschuldig. Zijn ex-vriendin vindt dat echter niet. Hij wilde met haar opnieuw een relatie aangaan, maar toen ze dat wist waren haar gevoelens bekoeld. Zelf is ze trouwens bi-seksueel.
Op zich vind ik zo'n fantasie, zolang het dat maar blijft, helemaal niet erg. Ik snap ook niet goed hoe je door zoiets je gevoelens voor iemand kunt verliezen. We hebben het niet over kleine kinderen, maar over meisjes die bijna volgroeid zijn en seksueel actief.
Maar ben ik nou te ruimdenkend en is een seksuele fantasie over een meisje van 15 not done? Is het logisch dat door zoiets je liefde voor iemand bekoelt? (voor de duidelijkheid, hij zei dat het niet tijdens hun relatie was gebeurd).
(dit hoort meer in sex volgens mij)
quote:Waarom zou je als vrouw wel over een vrouw mogen fantaseren en als man niet over een jonger meisje? Het laatste is taboe, het eerste niet meer.
Op dinsdag 1 oktober 2002 22:47 schreef Bluezz het volgende:
En wat heeft het ermee te maken dat ze bi is trouwens?
quote:Wat mij betreft is dit een zeer onschuldige fantasie en niet taboe...beetje overdreven allemaal dit.
Op dinsdag 1 oktober 2002 22:51 schreef kokosmakroon het volgende:Waarom zou je als vrouw wel over een vrouw mogen fantaseren en als man niet over een jonger meisje? Het laatste is taboe, het eerste niet meer.
Nu weten we nooit hoe vrouwen er tegenaan kijken :-)
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:05 schreef kokosmakroon het volgende:
Toch frappant dat er vooral mannen op zo'n topic reageren.Nu weten we nooit hoe vrouwen er tegenaan kijken :-)
quote:Ik zei 'vooral mannen'.... 1 vrouw vind ik statistisch gezien een te laag gemiddelde
Op dinsdag 1 oktober 2002 23:07 schreef Bluezz het volgende:[..]
Je fantasie is voor jezelf, tenzij enz (al aangegeven door Bluezz)
Dat die vriendin er zo'n probleem van maakt snap ik niet zo, zolang het hun seksleven niet in de weg zit lijkt het mij geen enkel probleem.
quote:Even voor de duidelijkheid, ik Nederland is het dus niet strafbaar of wel? Ik ben 21 ,mijn vriendin 16..
Op dinsdag 1 oktober 2002 22:55 schreef Fatal3rr0r het volgende:
tsja fantasy kan ver gaan, het is iig wel strafbaar om sex te hebben met een meisje van 15, in america werdt daar laatst iemand voor 7 jaar veroordeeld, het meisje waar hij sex mee had was 16 en hij was 21
Niks raars aan toch?
quote:Even voor de duidelijkheid: het gaat om fantaseren, niet om het actual uitvoeren van.
Op woensdag 2 oktober 2002 00:41 schreef lloyd het volgende:[..]
Even voor de duidelijkheid, ik Nederland is het dus niet strafbaar of wel? Ik ben 21 ,mijn vriendin 16..
Niks raars aan toch?
Als jij opgewonden raakt van fantaseren over *noem eens wat geks* dan moet je dat lekker doen. Hoeveel mensen fantaseren niet over seks met iemand van hetzelfde geslacht? En hoeveel willen dat dan daadwerkelijk ook echt? Scheelt een hoop hoor..
quote:Omdat die leeftijd door zijn ex niet ok wordt gevonden.
Op woensdag 2 oktober 2002 12:24 schreef bixister het volgende:
waarom eigenlijk precies die leeftijd?
quote:aha, zou hij dat verbod opwindend vinden?
Op woensdag 2 oktober 2002 12:36 schreef kokosmakroon het volgende:[..]
Omdat die leeftijd door zijn ex niet ok wordt gevonden.
quote:Als het maar verboden is is het spannend
Op woensdag 2 oktober 2002 12:45 schreef bixister het volgende:[..]
aha, zou hij dat verbod opwindend vinden?
quote:bij sex-sense op Discovery hebben ze dat fenomeen eens uitgebreid toegelicht...
Op woensdag 2 oktober 2002 14:44 schreef nozem het volgende:
Tja ik denk dat iedere kerel wel eens fantaseert over tienermeisjes. Niks vreemds aan, het is gewoon de natuur zullen we maar zeggen
het is gezonder dan je denkt
quote:Natuurlijk is het gezond, meisjes van die leeftijd zijn gewoon vaak enorm aantrekkelijk.. Als ik zo vrij mag zijn aantrekkelijker dan vrouwen van een aantal jaren ouder
Op woensdag 2 oktober 2002 14:48 schreef extreme het volgende:[..]
bij sex-sense op Discovery hebben ze dat fenomeen eens uitgebreid toegelicht...
het is gezonder dan je denkt
quote:Woon jij toevallig in Budel
Op dinsdag 1 oktober 2002 22:53 schreef The_Wanderer het volgende:
en al zou je een relatie hebben met een meisje van 17, wat dan nog. Ik ken een gast van 31 die wat heeft met een 17jarige
quote:In veel gevallen is dat inderdaad waar.
Op woensdag 2 oktober 2002 14:51 schreef nozem het volgende:[..]
Natuurlijk is het gezond, meisjes van die leeftijd zijn gewoon vaak enorm aantrekkelijk.. Als ik zo vrij mag zijn aantrekkelijker dan vrouwen van een aantal jaren ouder
Het is ook algemeen bekend / onderzocht etc dat mannen op jongere vrouwen vallen, dus ook in dat opzicht is er niets mis mee. De leeftijdsgrens van 16 jaar is gewoon een culturele maatstaf die opgenomen in de strafrechtwetgeving. Er zijn genoeg meiden van 14 of 15 die er ontzettend lekker en vrouwelijk uitzien. Alleen bij die leeftijdscategorie vind ik dat de geestelijke ontwikkeling nog lang niet op volwassen niveau is, en dat vind ik (eerder dan leeftijd) een belangrijk criterium om geen seks te hebben met zo'n meid. Fantasie staat hier natuurlijk volkomen los van.
Al fantaseer je over seks met paarden, dat moet iedereen voor zich weten.
quote:Dat criterium vind ik ook nogal lastig. Er zijn zoveel vrouwen van 20+ waarvan de geestelijke ontwikkeling nog lang niet op volwassen niveau is
Op woensdag 2 oktober 2002 17:09 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Alleen bij die leeftijdscategorie vind ik dat de geestelijke ontwikkeling nog lang niet op volwassen niveau is, en dat vind ik (eerder dan leeftijd) een belangrijk criterium om geen seks te hebben met zo'n meid.
[..]
quote:Hmmz, ik heb het zelfde meegemaakt, maar er was bij mij wel degelijk verschil... Ze wilde niet al te ver gaan.. Maar dat was gezien omstandigheden ook logisch... Enneuhm, ze was best goed verder
Op donderdag 3 oktober 2002 15:28 schreef Kai het volgende:
Ik vind us eigenlijk wel dattie daar gelijk in heeft. Ik heb kort een relatie gehad met een meisje van 14 toen ik zelf 22 was ( hoort er bij tegenwoordig) en kwa sex enzo merkte ik niet veel verschil hoogstens was ze wat onzekerder. Maar kwa denken en doen merkte je gewoon dat zo'n jong meisje geestelijk nog lang niet zo ver is als jij.
quote:En welke vrouw doet dat nou niet?
Op woensdag 2 oktober 2002 17:09 schreef American_Nightmare het volgende:
Al fantaseer je over seks met paarden, dat moet iedereen voor zich weten.
maar mijn liefde zou er niet door bekoelen als ik het wist....
quote:Waarom 'hoort dat er bij' tegenwoordig?
Op donderdag 3 oktober 2002 15:28 schreef Kai het volgende:
Ik heb kort een relatie gehad met een meisje van 14 toen ik zelf 22 was ( hoort er bij tegenwoordig)
Ik ben zelf 22. Vinden jullie dat je, omdat de wet het toelaat ook kunt maken om met zo'n meisje iets te hebben?
Lijkt me duidelijk dat je als 22 jarige veel meer emotioneel overwicht hebt, zij is dan makkelijker te ' manipuleren'
quote:Hij heeft wel gelijk in die zin dat jongens steeds jongere vriendinnen krijgen. Of dat dat ieg vaker voorkomt.
Op donderdag 3 oktober 2002 20:17 schreef nozem het volgende:[..]
Waarom 'hoort dat er bij' tegenwoordig?
quote:Als ik zo'n nick zou hebben zou ik van mezelf vinden dat ik dat wel kon maken ja.
Op donderdag 3 oktober 2002 20:41 schreef creepy_stalker het volgende:
De wettelijke leeftijd is dus 16. Als ze 16 is kun je zonder verstrekkende gevolgen een (seksuele) relatie.Ik ben zelf 22. Vinden jullie dat je, omdat de wet het toelaat ook kunt maken om met zo'n meisje iets te hebben?
Lijkt me duidelijk dat je als 22 jarige veel meer emotioneel overwicht hebt, zij is dan makkelijker te ' manipuleren'
en nee ik blijf niet met men klauwen thuis
maar goed, ben zelf niet zo veel ouder
quote:Vanaf 16 kan het wel, dan is het ook wettelijk toegestaan en kijken mensen je er niet zo snel meer op aan, en dat overwicht mwah.. Genoeg meiden van 16 die de dienst uitmaken hun relatie met een vriend van 20+
Op donderdag 3 oktober 2002 20:41 schreef creepy_stalker het volgende:
De wettelijke leeftijd is dus 16. Als ze 16 is kun je zonder verstrekkende gevolgen een (seksuele) relatie.Ik ben zelf 22. Vinden jullie dat je, omdat de wet het toelaat ook kunt maken om met zo'n meisje iets te hebben?
dus logisch dat je daar over mag fantaseren.. t zijn jonge zelfstandige vrouwen, geen weerloze meisjes ofzo.
quote:wat een miet.
Op dinsdag 1 oktober 2002 22:53 schreef The_Wanderer het volgende:
en al zou je een relatie hebben met een meisje van 17, wat dan nog. Ik ken een gast van 31 die wat heeft met een 17jarige
HA - LE - LU - JAAAAAAAAAAAaaaaaAAh!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |