Dan druk je te lang, te vaak en pak je hem waarschijnlijk niet goed vast. Of je hebt slechte verbindingen.quote:Op maandag 2 december 2013 22:25 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb oordopjes gekocht met een remote (brainwavz beta). Alleen activeert de remote siri en pauzeert hij de muziek, soms spoelt hij ineens vooruit. Lekker kak.
ik raak dat ding niet eens aan dan.quote:Op maandag 2 december 2013 22:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan druk je te lang, te vaak en pak je hem waarschijnlijk niet goed vast. Of je hebt slechte verbindingen.
Gevalletje foute contacten. Retour afzender.quote:Op maandag 2 december 2013 22:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik raak dat ding niet eens aan dan.
Wie verzendt er dan ook meer dan vijf foto's per mail?quote:Op maandag 2 december 2013 18:44 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oke, mijn iPhone 5C die ik gekocht had om te vergelijken gaat over een week weg aan iemand die hem graag overkoopt.
Ik heb echt geprobeerd objectief te kijken maar het beeld was al snel duidelijk. Mijn God, wat is iOS zoveel omslachtiger dan Android. Echt, je moet op iOS heel vaak meer handelingetjes verrichten om hetzelfde gedaan te krijgen dan op Android.
Ik zal jullie de waslijst met klachten besparen maar 1 ding deel ik graag met jullie, daar viel ik echt van uit mijn stoel. En wel de procedure die je moet volgen om mail met bijlages (foto's) te versturen.
Je kunt standaard maar vijf foto's versturen bij een mail. Welke sukkel verzint zoiets?? Ja ja, ik weet dat er een trucje is om veel meer foto's te doen maar standaard is het vijf. En dan zijn het nota bene vijf hele kleine fotootjes, met opzet zo geselecteerd. En dan worden foto's superonhandig midden in de tekst van je mail geplakt, dat verstoord het hele tekst scherm.
Maar goed, laat ik positief eindigen. De paar voordelen van de iPhone t.o.v. Android vind ik dat er wat meer eyecandy in zit en dat als je een mail met foto's verstuurt, hij keurig vraagt hoe groot hij het moet versturen. Foto's al dan niet kleiner maken dus. Oh ja, en de accu laadt heel snel op.
Maar ja, dat staat tegenover een enorme waslijst van dingen die me echt vet tegenvielen.
Voor mij NOOIT een EIPhone, wat een onbenullig prutstoestel.
Vanuit Londen deed ik het ook. Maar dan nog kan ik A-tellen, B-meerdere mails sturen en C-per mailtje instellen hoe groot de foto's verzonden moeten worden.quote:Op maandag 2 december 2013 23:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wie verzendt er dan ook meer dan vijf foto's per mail?Dat is echt een ouderwetse aanpak. Daarvoor gebruik je photostream of Flickr oid.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:34 schreef OverRated het volgende:
WhatsApp update, eindelijk.
http://www.iphoneclub.nl/(...)os-7-nu-beschikbaar/
Zon drogredenering altijd dit. Het is gewoon een beperking van iOS, klaar. Loop er voor m'n werk vaak genoeg tegenaan als ik een collega foto's wil sturen.quote:Op maandag 2 december 2013 23:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wie verzendt er dan ook meer dan vijf foto's per mail?Dat is echt een ouderwetse aanpak. Daarvoor gebruik je photostream of Flickr oid.
Twitter er anders overquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:20 schreef Q. het volgende:
Ik snap wel waarom het zo lang moest duren: wat een amazing update! Alle honger in de wereld is meteen verdwenen.
Die ballontjes moesten gewoon dezelfde felle kleur als de Messaging/FBM app zijn als ze toch dezelfde stijl gaan hanteren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 07:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Het is nu net Facebookmessenger.
Past goed bij 7, dat wel. Jammer dat je de groene kleur van je verzonden berichten niet kan aanpassen.
Van de Mac bedoel je?quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
Heeft iemand een idee hoe ik boeken van iBooks naar de iPhone/iPad synchroniseer?
Ik vind het echt een faal van Apple dat ze dat uit iTunes gehaald hebben.
Fijn man, auto updatesquote:Op dinsdag 3 december 2013 01:34 schreef OverRated het volgende:
Valt wel mee op mijn 4S. Then again, ik mik regelmatig mn historie weg, dat zal wel flink helpen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:15 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Pas op. Op de iPhone 5 en lager lagt Whatsapp. Dus nog even wachten met updaten..
Jammer dat ze niet de balk bovenin zoals Twitter en Facebook hun eigen groene kleur hebben gegeven, zou toch iets meer herkenning aan de app geven. Nu zie je niet echt meer dat je Whatsapp gebruikt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:34 schreef OverRated het volgende:
Te laat. Maar het is niet spelbrekend. Hoop alleen wel dat ze het sneller fiksen dan updaten naar nieuwe lookquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:15 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Pas op. Op de iPhone 5 en lager lagt Whatsapp. Dus nog even wachten met updaten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |