Je kan toch gewoon praten over het hier en nu, en waar nodig ga je eventueel in op het verleden. Gewoon kletsen zoals je met een ieder ander zou doen.quote:Op zondag 24 november 2013 23:17 schreef sausagin het volgende:
Hoe chat je met een meisje op FB waar je eigenlijk amper iets over weet? Ook niet echt (meer) iets gemeenschappelijk.
Ik vind het niet moeilijk om een gesprek te gaan beginnen met "Hey en alles goe". Maar wat daarna? Toch awkward om dan opeens haar leven te gaan ondervragen :p En dat is dan waarom ik niet durf om te beginnen chatten.
Ik drink ook zwart met suiker, en soms een cappuchino.quote:Op zondag 24 november 2013 23:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Feit is natuurlijk dat je niet met iedereen een gesprek kan blijven houden maar als je het niet probeert dan lukt het ook nooit.
Nice!quote:Op zondag 24 november 2013 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik drink ook zwart met suiker, en soms een cappuchino.
Best lekker als de koffie erin gewoon lekker sterk is.quote:Op zondag 24 november 2013 23:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nice!
Cappuccino vind dan weer niks.
Ik de indruk hebben dat ik ontopic was als voorbeeld om een gesprek aan te knopen met iemand waar je eigenlijk geen reet van weetquote:Op zondag 24 november 2013 23:53 schreef Cue_ het volgende:
Zullen we koffiepraat voor een SC bewaren?
Je kunt toch terugbellen?quote:Op maandag 25 november 2013 13:18 schreef Cue_ het volgende:
Sinds lange tijd dat ik baal dat ik een telefoontje heb gemist
Klopt, maar ik ben niet zo'n beller zoals je weet. En weet niet of hij het is.quote:
Kun je hem niet whatsappen.quote:Op maandag 25 november 2013 13:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben niet zo'n beller zoals je weet. En weet niet of hij het is.
Zal t wel doen als ie nog eens heeft geprobeerd.
Geen idee, ga niet als een laffe hond een appje sturen van "van wie is dit nummer"quote:
Hoeveel gemiste oproepen heb jij nodig voordat je terugbelt? En ben jij een van de weinige die niet aan terugbellen doet?quote:Op maandag 25 november 2013 13:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, ga niet als een laffe hond een appje sturen van "van wie is dit nummer"
Dan wacht ik liever ( als een laffe hond ) even af
Oh ik dacht dat je het nummer al kende.quote:Op maandag 25 november 2013 13:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, ga niet als een laffe hond een appje sturen van "van wie is dit nummer"
Voeg toe en je ziet meteen een foto en weet je wie het is. Sim-pel. Al ben ik van mening dat je gewoon even een smsje, appje of belletje kan wagen aan een onbekend nummer. Wat heb je te verliezen? Waar ben je bang voor. Want als hij een 2de keer belt doe je het opeens wel. Die 2de keer bellen is een excuus om nu niks te doen natuurlijk....quote:Op maandag 25 november 2013 13:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
2quote:Op maandag 25 november 2013 14:01 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Hoeveel gemiste oproepen heb jij nodig voordat je terugbelt? En ben jij een van de weinige die niet aan terugbellen doet?
Als je dat gemiste nummer opslaat en je ververst je whatsapp komt hij er tussen te staan en kan je ook bij de foto kijken. Best handigquote:Op maandag 25 november 2013 14:22 schreef Cue_ het volgende:
@ook_gek, heb nog geen foto in beeld of uberhaupt dat ie in de whatsapp mogelijkheden staat.
Enige wat je hoeft te zeggen is: "Hallo met (...), ik zag dat je mij gebeld had. Wat is er aan de hand?". Daarna hoef je alleen het verhaal aan te horen.quote:Op maandag 25 november 2013 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
2![]()
Ik 'doe' er wel aan, maar tis zelden nodig, dus doe het eigenlijk nooit.
@de rest.
Het kan ook zeker geen kwaad, i know, niets te verliezen.
Maar zoals zoveel van mijn leeftijd heb ik iets 'tegen' bellen, laat staan naar relatief onbekenden. Dat je niet weet wat te zeggen en dat soort shit. Dusja dan stel ik het al snel uit.
@ook_gek, heb nog geen foto in beeld of uberhaupt dat ie in de whatsapp mogelijkheden staat.
Ik weetquote:Op maandag 25 november 2013 14:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Enige wat je hoeft te zeggen is: "Hallo met (...), ik zag dat je mij gebeld had. Wat is er aan de hand?". Daarna hoef je alleen het verhaal aan te horen.
Alles wat ik eerder al zeiquote:
Blijkbaar nietquote:Op maandag 25 november 2013 14:37 schreef ook_gek het volgende:
Mits dat nummer gekoppelt is aan whatsapp natuurlijk
Na 1 telefoontje al?quote:Op maandag 25 november 2013 16:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Door niet terug te bellen of überhaupt iets te laten weten geef je wel een signaal af. En ik interpreteer dat signaal als volgt: Je belt niet terug omdat je er geen zin in hebt, geen zin, als in geen interesse.
Hoe oud ben je Cue_?
Ik heb al interesse getoond door m'n telefoonnr te geven.quote:Op maandag 25 november 2013 16:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Door niet terug te bellen of überhaupt iets te laten weten geef je wel een signaal af. En ik interpreteer dat signaal als volgt: Je belt niet terug omdat je er geen zin in hebt, geen zin, als in geen interesse.
Hoe oud ben je Cue_?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |