abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 november 2013 @ 15:33:11 #1
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133448698

Wat?

[warning]Dit topic is voor leuke versiertips. "Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die zover dat hij/zij wat met me gaat drinken", bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet verslagjes.

Het PUA topic heb ik hernoemd: R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #6
Wil je vooral je 'game' oefenen en je 'core versterken' of wat dan ook, en heb je minder behoefte aan gerichte versiertips, maar wil je gewoon via versieren als een soort van activiteit/hobby je zelfvertrouwen opkrikken, post dan daar.

Ieder z'n voorkeur, maar dít topic gaat NIET meer vervuild worden met 'maar als je geen 20 vrouwen aanspreekt in een club dan leef je niet/faal je'. Dat bewaar je maar voor het andere topic. Dat soort posts gaan hier gewoon verwijderd worden. [/warning]

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier!
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
  woensdag 20 november 2013 @ 15:33:19 #2
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133448708
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dus wil je het van te voren zeggen, waardoor of zij al resoluut moet zeggen of zij het ook zo ziet / jou zo ziet. En daarbij als de date dan nog komt.. dat hij ongemakkelijk zal zijn/worden. In ieder geval ongemakkelijker dan wanneer je dit alles niet van te voren bespreekt/zegt.
pi_133449354
De date is geen zekerheid. Daarbij wil ik in ieder geval de intentie duidelijk maken om te voorkomen dat het wordt gezien als iets vriendschappelijks ofzo. Dat is hetgeen ik mee zit.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  woensdag 20 november 2013 @ 15:56:58 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133449798
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De date is geen zekerheid. Daarbij wil ik in ieder geval de intentie duidelijk maken om te voorkomen dat het wordt gezien als iets vriendschappelijks ofzo. Dat is hetgeen ik mee zit.
Waarom zou ze het zien als iets vriendschappelijks? Ben je zo saai/lieflijk op de WA, dat ze niet anders kan denken dan dat? Nooit eens wat toespelingen gemaakt?

Door dingen te benoemen maak je ze vaak zwaarder dan ze zijn, of laat je ze zwaarder over komen. Vind ik tenminste.

Daarbij spraken jullie elkaar buiten werk niet, en destijds ook nog eens weinig op het werk. Dus hoe kan je haar al leuk vinden? Ja de gesprekken misschien, maar iemand is zoveel meer dan enkel gesprekken. Alle nonverbale zaken heb je dan niet.

Je moet het zelf weten natuurlijk, maar ikzelf zou terugdeinsen als iemand ineens aankondigt meer in me te zien icm bovenstaande zaken. Vind dat vooral naief dan, dus een afknapper.
pi_133450799
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 15:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waarom zou ze het zien als iets vriendschappelijks? Ben je zo saai/lieflijk op de WA, dat ze niet anders kan denken dan dat? Nooit eens wat toespelingen gemaakt?

Door dingen te benoemen maak je ze vaak zwaarder dan ze zijn, of laat je ze zwaarder over komen. Vind ik tenminste.

Daarbij spraken jullie elkaar buiten werk niet, en destijds ook nog eens weinig op het werk. Dus hoe kan je haar al leuk vinden? Ja de gesprekken misschien, maar iemand is zoveel meer dan enkel gesprekken. Alle nonverbale zaken heb je dan niet.

Je moet het zelf weten natuurlijk, maar ikzelf zou terugdeinsen als iemand ineens aankondigt meer in me te zien icm bovenstaande zaken. Vind dat vooral naief dan, dus een afknapper.
Ik weet niet wat zij denkt maar de rasechte pessimist in mij gaat uiteraard uit de van de slechtste uitkomst. Vandaar de vraag. Maar ik heb weer wat nuances zo te zien.
  woensdag 20 november 2013 @ 16:31:30 #6
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133451425
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

Ik weet niet wat zij denkt maar de rasechte pessimist in mij gaat uiteraard uit de van de slechtste uitkomst. Vandaar de vraag. Maar ik heb weer wat nuances zo te zien.
De slechtste uitkomst is dat ze ergens in het verhaal 'nee' zegt.
Dus kan je beter eerst alles uit de kast halen voordat ze uberhaupt de mogelijkheid krijgt om dat te zeggen ;)
pi_133451522
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

De slechtste uitkomst is dat ze ergens in het verhaal 'nee' zegt.
Dus kan je beter eerst alles uit de kast halen voordat ze uberhaupt de mogelijkheid krijgt om dat te zeggen ;)
Dat laatste is dan weer voor latere zorg. Nog tips voor nu?
  woensdag 20 november 2013 @ 16:35:58 #8
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133451596
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Dat laatste is dan weer voor latere zorg. Nog tips voor nu?
Niets zeggen :P
Gewoon gezellig ouwehoeren, evt wat speelse opmerkingen, en een afspraak/date plannen voor als ze terug is :)
  woensdag 20 november 2013 @ 16:48:15 #9
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133452059
Recente foto's sturen.
we dan
pi_133452534
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Recente foto's sturen.
Die worden af en toe sowieso wel gestuurd over en weer.
  woensdag 20 november 2013 @ 17:01:21 #11
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133452605
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 16:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Die worden af en toe sowieso wel gestuurd over en weer.
Dan zit het wel goed toch. Als ze positief reageert. Gewoon zo doorgaan dan toch en vragen om wat leuks te doen (kan je ook eerder doen afhankelijk van hoelang het nog duurt voordat ze weer daar komt wonen).
we dan
pi_133457481
Nou ja dan gaan we het meemaken!
pi_133458109
Nou mensen, vandaag moest ik werken en het meisje in kwestie ook, terwijl ze eigenlijk vandaag vrij was. En ja hoor, ze moest bij mij staan de hele dag, samen met een andere vrouwelijke collega.

het eerste wat ze zei was '' ben je vandaag alweer wat vrolijker dan gister?! '' ik aarzelde geen moment en zei ja. Ze zei tegen dat andere meisje dat ik echt '' irritant stil en aanstekelijk chagrijnig '' was. :? terwijl ik bewust chagrijnig deed tegen haar alleen.
Daarna moesten we dingen omprijzen en dergelijke, ik moest controleren en op de doos schrijven wat het kostte, toen had ik ergens mijn stift neergegooid en dus was ik heel de winkel op zoek naar een nieuwe stift.

Dus ik kwam terug en schijnbaar hadden ze mij in de maling genomen, hadden ze allang mijn stift gezien en hadden ze op een stuk karton '' HAHA '' opgeschreven. Ik zei dat het haar handschrift was, en dat was zo.

Toen kwam een moment waar ik me best even klote om heb gevoeld, ze zei dat ze studeert voor pedagoog en en dat ze '' mijn soort '' wel begrijpt.

Nu weet ik niet wat ze met '' mijn soort'' bedoelde. Of ze weet van mijn autisme en adhd - wat ik echt niet hoop - of ze bedoelde het als een grap. We hebben verder de hele middag elkaar gekut en dergelijke, maar ik weet niet of ik haar nog wel als vriendin wil of zou kunnen zien.

einde van de dag stonden we beide in de kantine en ze vroeg hoe ik in het leven sta, letterlijk. Of ik het werk leuk vind, en verder allemaal. Om niet zielig over te komen zei ik '' geen commentaar ''.

toen daarna vroeg ze wanneer ik weer moest werken, en tenslotte zei ze dat ze komende zondag in de microfoon een liedje voor me gaat zingen. niet dat ik dat geloof, maar goed.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2013 19:38:30 ]
pi_133458315
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
Om niet zielig over te komen zei ik '' geen commentaar ''.
:')
pi_133458351
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:39 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

:')
er was niet veel tijd maar achteraf gezien kon ik beter '' goed '' oid zeggen, gelijk heb je :P
  woensdag 20 november 2013 @ 19:46:00 #16
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133458644
Je kon ook gewoon vertellen hoe je erin staat. Echt communiceren is niet je sterkste punt.

Als je zo tegen mij deed zou ik allang niet meer tegen je praten :')
pi_133460209
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:46 schreef Cue_ het volgende:
Je kon ook gewoon vertellen hoe je erin staat. Echt communiceren is niet je sterkste punt.

eerst doen dan denken. :P vandaag moest ik ook rustig aan doen met dozen, ik deed of ben wat impulsief af en toe, dit merk je ook terug op dat soort momenten.
  woensdag 20 november 2013 @ 21:10:13 #18
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_133463305
Nou, ik moet zeggen dat ze omdat ze 'jouw soort begrijpt' niet echt negatief over je hoeft te denken, de vraag is natuurlijk of ze je ook leuk vind of alleen maar begrip voor je heeft, dat is natuurlijk een verschil. Denk zelf dat impulsief zijn en doen en zeggen wat je denkt je alleen maar helpt om precies te zijn wie je bent. Dat merk ik ook nu ik zeg wat ik denk de laatste tijd en het pakt altijd positief uit. Daarvoor woog ik mijn woorden teveel af.
pi_133464257
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:46 schreef Cue_ het volgende:

Wanneer er een leuke dame voorbij loopt ligt mijn tong toch al meteen op mijn schoen.
En dan moet je uit je comfortabele zone komen, en aan je zelf werken om een leuke dame aan te spreken etc toch?
Ik zwaai naar dieren.
pi_133465819
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:10 schreef Scuidward het volgende:
Nou, ik moet zeggen dat ze omdat ze 'jouw soort begrijpt' niet echt negatief over je hoeft te denken, de vraag is natuurlijk of ze je ook leuk vind of alleen maar begrip voor je heeft, dat is natuurlijk een verschil. Denk zelf dat impulsief zijn en doen en zeggen wat je denkt je alleen maar helpt om precies te zijn wie je bent. Dat merk ik ook nu ik zeg wat ik denk de laatste tijd en het pakt altijd positief uit. Daarvoor woog ik mijn woorden teveel af.
Maar dat is dus de vraag. Ik weet niet hoe ze dat bedoelde en of ze het van mij weet. Ik zeg ook vaak dat mensen van een andere planeet komen oid. Misschien bedoelde ze dat wel. Tijdens het prijzen had het andere meisje een aap gevonden, toen zei het meisje " he je soort is ontdekt !!" Dat soort dingen. :p ze weet wel dat ik op speciaal onderwijs zat.
  woensdag 20 november 2013 @ 22:04:09 #21
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_133466268
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:55 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Maar dat is dus de vraag. Ik weet niet hoe ze dat bedoelde en of ze het van mij weet. Ik zeg ook vaak dat mensen van een andere planeet komen oid. Misschien bedoelde ze dat wel. Tijdens het prijzen had het andere meisje een aap gevonden, toen zei het meisje " he je soort is ontdekt !!" Dat soort dingen. :p ze weet wel dat ik op speciaal onderwijs zat.
Kijk, dat zijn opmerkingen waarop ik weer wat terug zou zeggen. Zoiets als "Ja het duurde even want het onderzoek naar jouw soort duurde wat langer dan gepland". Maar ik ben geen player dus versier tips heb ik niet, weet wel dat vrouwen van praten houden dus als je een gesprek gaande kan houden is dat goed. En als je niet weet op welke toon dan kan je best kijken naar de toon van haar gok ik zo.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:29 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wanneer er een leuke dame voorbij loopt ligt mijn tong toch al meteen op mijn schoen.
En dan moet je uit je comfortabele zone komen, en aan je zelf werken om een leuke dame aan te spreken etc toch?
Is wel een heersende opvatting ja.

[ Bericht 11% gewijzigd door Scuidward op 20-11-2013 22:09:18 ]
pi_133474407
Wat je geeft is wat je terug krijgt, zoals pope zei. Investeer in een positieve openlijke sfeer, een sfeer waar je haar in wilt hebben. Jij moet het decoor opzetten, de situaties maken en alles voorwaartsbrengen. Zij moet de signaalzoekende zijn die hier dingen post over wat jij gedaan hebt en wat zij moet doen. Enige manier om de rollen om te draaien is super veel ervaring op doen om je sociale vaardigheden enz omhoog te schroeven. Het liefst begin je nu, en ga je vandaag met mensen praten die je tegen komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door firefly3 op 21-11-2013 08:35:21 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_133497021
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2013 08:25 schreef firefly3 het volgende:
Wat je geeft is wat je terug krijgt, zoals pope zei. Investeer in een positieve openlijke sfeer, een sfeer waar je haar in wilt hebben. Jij moet het decoor opzetten, de situaties maken en alles voorwaartsbrengen. Zij moet de signaalzoekende zijn die hier dingen post over wat jij gedaan hebt en wat zij moet doen. Enige manier om de rollen om te draaien is super veel ervaring op doen om je sociale vaardigheden enz omhoog te schroeven. Het liefst begin je nu, en ga je vandaag met mensen praten die je tegen komt.
Tantra Yoga-class for Women Chapter I :O

Je moet gewoon een meisje neerknuppelen meenemen naar huis en haar gebruiken als een man!
  donderdag 21 november 2013 @ 22:31:36 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_133499975
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:35 schreef Vlaggenroof het volgende:

het eerste wat ze zei was '' ben je vandaag alweer wat vrolijker dan gister?! '' ik aarzelde geen moment en zei ja. Ze zei tegen dat andere meisje dat ik echt '' irritant stil en aanstekelijk chagrijnig '' was. :? terwijl ik bewust chagrijnig deed tegen haar alleen.
Waarom zou je in gods naam bewust chagrijnig tegen iemand doen?

quote:
Daarna moesten we dingen omprijzen en dergelijke, ik moest controleren en op de doos schrijven wat het kostte, toen had ik ergens mijn stift neergegooid en dus was ik heel de winkel op zoek naar een nieuwe stift.

Dus ik kwam terug en schijnbaar hadden ze mij in de maling genomen, hadden ze allang mijn stift gezien en hadden ze op een stuk karton '' HAHA '' opgeschreven. Ik zei dat het haar handschrift was, en dat was zo.
Nou en, je moet wel ergens tegen kunnen.

quote:
Toen kwam een moment waar ik me best even klote om heb gevoeld, ze zei dat ze studeert voor pedagoog en en dat ze '' mijn soort '' wel begrijpt.

Nu weet ik niet wat ze met '' mijn soort'' bedoelde.
Ipv gokken had je ook gewoon kunnem vragen wat voor "soort" zij denkt dat jij bent.

quote:
Of ze weet van mijn autisme en adhd - wat ik echt niet hoop - of ze bedoelde het als een grap.
Je hebt autisme wn ADHD nou en. Kom je ook nooit meer van af dus leer er mee leven ipv je er voor te schamen.

quote:
We hebben verder de hele middag elkaar gekut en dergelijke, maar ik weet niet of ik haar nog wel als vriendin wil of zou kunnen zien.
Waarom niet? Kwestie van zorgen dat je niet gekwetst kan worden?

quote:
einde van de dag stonden we beide in de kantine en ze vroeg hoe ik in het leven sta, letterlijk. Of ik het werk leuk vind, en verder allemaal. Om niet zielig over te komen zei ik '' geen commentaar ''.
Mislukt je kom nu zieliger dan zielig over. Wees gewoon eerlijk. Je "geen commentaar" zegt meer genoeg!

quote:
toen daarna vroeg ze wanneer ik weer moest werken, en tenslotte zei ze dat ze komende zondag in de microfoon een liedje voor me gaat zingen. niet dat ik dat geloof, maar goed.
Als je dit nou allemaal zo terug leest he, vind je dan zelf ook niet dat ze wel heel erg veel interessen in je toont? Ik namelijk wel, dat is positief!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_133500823
WAAROM STAAT DEZE IN MIJN AKTIEVE TOPICS DAN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')