Oh, nouja Ezell is knapquote:Op woensdag 20 november 2013 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan niet stemmen op foksters waarvan ik niet weet hoe ze uitzien
Wat is dit.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Tjacka vind dit een goed nummer.
Dit jij maakt dikke kans, omdatappel ook zekerquote:
Jij weet hoe ik er uit ziequote:Op woensdag 20 november 2013 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan niet stemmen op foksters waarvan ik niet weet hoe ze uitzien
Beetje patatje jopie in een andere verpakkingquote:Op woensdag 20 november 2013 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Das belgisch volgens mij. En aan het plaatje te zien een hamburger.. Op der achterkant staat "aardappelchips met milde zoetzure-ui en kruisensmaak".
DV is niet lelijk hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 15:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, vorig jaar is het gewonnen door DV___
lever bewijsquote:
kloptquote:
Sowieso niet het knapstquote:
Ja, jammer dat ik op de achterkant keek. Vanaf de voorkant verwacht ik er meer vanquote:Op woensdag 20 november 2013 15:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Beetje patatje jopie in een andere verpakking
Ik vind DV wel knap.. maar tot haar nek. Daarna vind ik het wat minder wordenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, vorig jaar is het gewonnen door DV___
Voor baggeruser?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:28 schreef Fok-it het volgende:
Ik verwacht geen stemmen maar dat hoeft ook niet
Haters gonna hate
Pervquote:Op woensdag 20 november 2013 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ik op de achterkant keek. Vanaf de voorkant verwacht ik er meer van. Nouja moet nog proeven dus zal 't laten weten
[..]
Ik vind DV wel knap.. maar tot haar nek. Daarna vind ik het wat minder worden.
Dankje.quote:
Ik ga ook op jou stemmen.. fok!hunk, whehehe.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:28 schreef Fok-it het volgende:
Ik verwacht geen stemmen maar dat hoeft ook niet
Haters gonna hate
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga ook op jou stemmen.. fok!hunk, whehehe.
Nee maar die emogif is wel onterecht van VA.quote:
Hm..lastig. Ga ik nog even over nadenkenquote:Op woensdag 20 november 2013 15:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee maar die emogif is wel onterecht van VA.
Wie zou jij stemmen?
dezelfde als waar ik vorige keer op stemdequote:Op woensdag 20 november 2013 15:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee maar die emogif is wel onterecht van VA.
Wie zou jij stemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |