abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133747873
Ik begon in 2007 met een dwarf hunter, omdat die op het doosje stond, en er wel gaaf uitzag :') Zoals hunters nu betaamd, needde ik echt alles, omdat ik serieus dacht dat ik alles kon gebruiken :') Natuurlijk ook verneukte talents haha, prachtig als ik eraan terug denk.
pi_133759475
Ik wist ook niet echt wat talents waren tot een guildie mij er op had gewezen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Skillstorm op 29-11-2013 23:50:03 ]
pi_133762369
Had 3 nachtdiensten dus ik dacht, ga wow weer eens opstarten. 10 day trial aangezet maar helaas, kan geen verbinding maken met de server. Ben geen expert maar ik vrees dat er een soort beveiliging op de routers zit waardoor ik niet met de blizzard servers kan verbinden...

Daar gaat mijn snode plannetje -O-
pi_133762765
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 23:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Had 3 nachtdiensten dus ik dacht, ga wow weer eens opstarten. 10 day trial aangezet maar helaas, kan geen verbinding maken met de server. Ben geen expert maar ik vrees dat er een soort beveiliging op de routers zit waardoor ik niet met de blizzard servers kan verbinden...

Daar gaat mijn snode plannetje -O-
Proxy downloaden? :P
pi_133764152
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Proxy downloaden? :P
Euhm 'geen expert' is zacht uitgedrukt. Proxy wat?
pi_133764249
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 00:24 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Euhm 'geen expert' is zacht uitgedrukt. Proxy wat?
http://www.whatismyip.com/what-is-a-proxy/

http://www.youngzsoft.net/ccproxy/proxy-server-download.htm
De eerste 'download' link.
pi_133764460
quote:
Heb even good old internet explorer uit de kast gehaald. Maar dan loop ik vast bij "Enter the IP Address of the Proxy Server and the Port Number"

Bij die download krijg ik de volgende melding, maar dat komt misschien omdat ik bij dat eerste gedeelte vastloop.
pi_133764583
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 00:33 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Heb even good old internet explorer uit de kast gehaald. Maar dan loop ik vast bij "Enter the IP Address of the Proxy Server and the Port Number"

Bij die download krijg ik de volgende melding, maar dat komt misschien omdat ik bij dat eerste gedeelte vastloop.
[ afbeelding ]
Hmm, dan zoek ik even verder voor je.
pi_133764699
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 00:36 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Hmm, dan zoek ik even verder voor je.
Haha thanks! Het is niet de bedoeling dat ik hier iets in het systeem ga veranderen. Het is dan wel een kut baan maar het verdient nog wel aardig...
pi_133764718
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 00:39 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Haha thanks! Het is niet de bedoeling dat ik hier iets in het systeem ga veranderen. Het is dan wel een kut baan maar het verdient nog wel aardig...
http://download.cnet.com/Spotflux/3000-2092_4-75762054.html
Kijk uit bij de installatie dat je geen extra toolbars of software erbij downloade, gewoon afvinken.
Aan doen en dan weer WoW proberen.
pi_133765351
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 00:40 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

http://download.cnet.com/Spotflux/3000-2092_4-75762054.html
Kijk uit bij de installatie dat je geen extra toolbars of software erbij downloade, gewoon afvinken.
Aan doen en dan weer WoW proberen.
Haha ja bij cnet zijn de toolbars tricky. Heb het gedownload en geïnstalleerd, toen kon hij de servers van Blizzard helemaal niet meer bereiken. Spotflux opnieuw opgestart en nu kan hij de server, niet die van blizzard, niet meer lokaliseren.

Vrees dat ik de handdoek in de ring ga gooien. In ieder geval bedankt voor de hulp! Zou mooi geweest zijn als het was geluk. Dan maar een filmpje kijken ofzo.
pi_133765420
Tja, dan weet ik het niet. :P
pi_133765982
Heb het nog even geprobeerd maar het mocht niet baten. Dan toch maar een filmpje kijken...

Nogmaals bedankt voor de moeite!
pi_133767816
Char transfer kazzak (omdat elke dag queue 's avonds van 1500+) ----> tarren mill... Nog meer mensen van FOK daar ? :)
pi_133767820
dubbel :')
pi_133767846
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:36 schreef Maureentje het volgende:
Char transfer kazzak (omdat elke dag queue 's avonds van 1500+) ----> tarren mill... Nog meer mensen van FOK daar ? :)

Ik zit op tarren Mill. Maandje geleden getransferred vanaf sunstrider. Achteraf beetje spijt van aangezien er misschien 4 guilds ofzo zijn die volledig gericht op pvp. Vooral pve players imo maar wel vol maar niet te :)
pi_133767876
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:41 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Ik zit op tarren Mill. Maandje geleden getransferred vanaf sunstrider. Achteraf beetje spijt van aangezien er misschien 4 guilds ofzo zijn die volledig gericht op pvp. Vooral pve players imo maar wel vol maar niet te :)
ik doe nix met pvp ;) char transfer duurde me te lang dus heb t afgebroken omdat ik t eik niet zeker weet wat ik wil :') Guild is gemerged met een guild op tarren mill en iedereen is al over maar ik twijfel nog mede door tijdgebrek om fatsoenlijk te raiden komende tijd... :) kijk morgen nog wel eens met een nuchtere blik (want ook geen zin in corpsecampen in nieuwe expansion) :+
pi_133767955
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:52 schreef Maureentje het volgende:

[..]

ik doe nix met pvp ;) char transfer duurde me te lang dus heb t afgebroken omdat ik t eik niet zeker weet wat ik wil :') Guild is gemerged met een guild op tarren mill en iedereen is al over maar ik twijfel nog mede door tijdgebrek om fatsoenlijk te raiden komende tijd... :) kijk morgen nog wel eens met een nuchtere blik (want ook geen zin in corpsecampen in nieuwe expansion) :+
Wat is er mis met Kazzak? Dat was de server waar ik op zat (2 jaar geleden al weer). Maar de guild is volgens mij nog steeds intact.
pi_133767978
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 04:10 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Wat is er mis met Kazzak? Dat was de server waar ik op zat (2 jaar geleden al weer). Maar de guild is volgens mij nog steeds intact.
is nu een full server,je moet voor 18u inloggen 's avonds anders mega lange queue van 1500+ (anderhalf uur of zo ) :')
pi_133768027
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 04:18 schreef Maureentje het volgende:

[..]

is nu een full server,je moet voor 18u inloggen 's avonds anders mega lange queue van 1500+ (anderhalf uur of zo ) :')
Dat is waardeloos. Ik dacht dat het juist rustiger was geworden bij wow.
pi_133770341
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 04:42 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Dat is waardeloos. Ik dacht dat het juist rustiger was geworden bij wow.
Op andere realms ws ;) http://wow.realmpop.com/eu-kazzak.html :{
pi_133773100
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 03:52 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Oh ja jij was ally hè. Zou ik niet doen tbh. Heb voor die pilgrim achies verschillende keren de ally cities binnengevlogen maar er staan serieus niet meer dan 3 man op dat pleintje bij sw.
pi_133773182
Kom gezellig naar Frostmane O+

Een vriendin van me is na 2,5 jaar ook weer gaan spelen en die is nu bezig met spullen verkopen op haar oude server en komt dan ook naar Frostmane. Haar enige probleem is: een guild vinden. De meeste guilds zijn helemaal niet leuk meer :{ Nu heb ik zelf wel een guild, maar daar zit eigenlijk alleen mijn beste vriendin en mijn neefje in. Misschien kunnen we daar met wat leuke fokkers wat van maken :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133774040
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 13:50 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Oh ja jij was ally hè. Zou ik niet doen tbh. Heb voor die pilgrim achies verschillende keren de ally cities binnengevlogen maar er staan serieus niet meer dan 3 man op dat pleintje bij sw.
Ben horde ;)
pi_133774462
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 14:31 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ben horde ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')