Komt door Peter en zijn gevis.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:12 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Snap ik goed.
...ah en hij is er vandoor hoor ik. Dat heeft niet lang geduurd.
Dat doet Peter altijd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:09 schreef SEMTEX het volgende:
Peter zit veel teveel te vissen. Laat die gast.
Dus dat. "Je was dus eigenlijk een monster." Zonder dat drama-gezeik van hem was het programma al een stuk sympathieker geweest.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:09 schreef SEMTEX het volgende:
Peter zit veel teveel te vissen. Laat die gast.
Ik dacht dat die z'n familie het meest zou missenquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:12 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Snap ik goed.
...ah en hij is er vandoor hoor ik. Dat heeft niet lang geduurd.
De zogenaamde "euroshopper" zo vertaal je dat.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:12 schreef Ronaldsen het volgende:
Ohjee hij heeft de Engelse euroshopper gevonden
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Snap ik, die is nooit boos op hem of teleurgesteld.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Snap ik, die is nooit boos op hem of teleurgesteld.
Tsja bij Mijn Leven in Puin is 't nog wel ok want is meestal gewoon onverbeterlijke rommelvotten, dat vind ik toch anders.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:18 schreef Guanabana het volgende:
Peter is altijd zo. Die interviews in andere programma's vind ik ook altijd tenenkrommend om te zien met hem.
Met z'n quasi-empathische houding.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:18 schreef Guanabana het volgende:
Peter is altijd zo. Die interviews in andere programma's vind ik ook altijd tenenkrommend om te zien met hem.
Dat heb ik nooit gezien, ik bedoelde meer in Van der Vorst Ziet Sterren.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:19 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tsja bij Mijn Leven in Puin is 't nog wel ok want is meestal gewoon onverbeterlijke rommelvotten, dat vind ik toch anders.
Goed ingepakt dan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:20 schreef Aspergermeisje het volgende:
Echt niet. Gewoon omdat het een hele ernstige verslaving is. Daarom moet ie blijven.
Maar dan is het alsnog fijn dat hij daar kan blijven.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:21 schreef roos85 het volgende:
Ik geloof dat ie het echt nodig heeft ipv dat een gunst is
Zou zomaar kunnenquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:20 schreef Aspergermeisje het volgende:
Echt niet. Gewoon omdat het een hele ernstige verslaving is. Daarom moet ie blijven.
Dat zekerquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:21 schreef hexje het volgende:
[..]
Maar dan is het alsnog fijn dat hij daar kan blijven.
Nee, het is beter gekapt en langer.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:26 schreef ato het volgende:
Mijn god die vader, jankt meer dan hele familie bij elkaar...
Maar hij ziet er beter uit, ook haartransplantatie en al net als Peter ..
Ik vind de vader zo aandoenlijk en ik vind die jongen ook echt lief. Denk echt dat die heel veel heeft meegemaakt in dat internaat en ik hoop zó dat het goed met hem blijft gaan.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:26 schreef ato het volgende:
Mijn god die vader, jankt meer dan hele familie bij elkaar...
Maar hij ziet er beter uit, ook haartransplantatie en al net als Peter ..
Het is een aparte.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:27 schreef Guanabana het volgende:
Waarom staan zijn ogen zo? Vraag me toch af wat hij mankeert.
de dikkere zus zag er ook zo uit toch?!quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:27 schreef Guanabana het volgende:
Hij had het over jeugdzorg. Dus ook voor drankprobleem waren er problemen blijkbaar.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:27 schreef Guanabana het volgende:
Hij zou onhandelbaar zijn geweest en moeilijk vrienden maken.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:28 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Hij had het over jeugdzorg. Dus ook voor drankprobleem waren er problemen blijkbaar.
Sexueel misbruik in internaat oaquote:Op dinsdag 26 november 2013 21:28 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Hij had het over jeugdzorg. Dus ook voor drankprobleem waren er problemen blijkbaar.
Heb ik niet zo op gelet. Maar hij praat echt alsof hij ze niet allemaal op een rijtje heeft.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:28 schreef hexje het volgende:
[..]
de dikkere zus zag er ook zo uit toch?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |