Ah, inderdaad. Logisch. Die had natuurlijk weer een wietje gespoten, daar wordt je super aggressief van, denk maar aan allemaal die schuimbekkende hippies in de jaren 60/70.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ziehier de oorzaak: agressie-opwekkende cannabis.
Wou net zeggen, deze uh rage is al vrij oud.quote:
Zelfs die muur vind je dan lief en zo, als je uberhaupt al kan zien.quote:Op woensdag 20 november 2013 15:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Exact.
Ik moet altijd weer denken aan de moordenaar van Milly Boele, er werd toen zelfs geschermd met voorpaginakoppen 'Sander V. had wel 40 joints gerookt'. Net alsof mensen dan nog iets kunnen behalve in een stoel zitten en naar de muur staren.
had hij er maar en psychose van gekregen en zich door die muur dood laten knuffelenquote:Op donderdag 21 november 2013 03:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zelfs die muur vind je dan lief en zo, als je uberhaupt al kan zien.
Als het allemaal blanke daders en zwarte slachtoffers waren geweest had iedereen moord en brand geschreeuwd dat het discriminatie was.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:38 schreef LXIV het volgende:
Het opmerkelijke is niet zozeer dat de daders zwart zijn, dat is toch wel vaker in Amerika, maar vooral dat alle slachtoffers blank zijn. Dat doet het direct aan wat in Amerika een 'hate crime' heet denken.
Als het allemaal zwarte daders waren en gemengd zwarte en blanke slachtoffers, dan zou je nog kunnen zeggen dat het pure baldadigheid is.
Nu wordt er moord en brand geschreeuwd dat als het andersom was er moord en brand geschreeuwd zou worden.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:38 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als het allemaal blanke daders en zwarte slachtoffers waren geweest had iedereen moord en brand geschreeuwd dat het discriminatie was.
Het hele gebeuren is zielig. De daders hebben waarschijnlijk begrepen hoe nutteloos het leven is.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nu wordt er moord en brand geschreeuwd dat als het andersom was er moord en brand geschreeuwd zou worden.
Ik weet niet wat zieliger is.
Op liveleak stond een filmpje hierover, waarbij iemand dat dus gebeurd was. Deze persoon viel iemand aan, en werd toen neergeschoten. Hij is opgepikt door een ambulance en zit nu voor een lange tijd in de celquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Hoop zo erg dat dit soort gasten ooit de verkeerde tegenkomen.
Alsof er geen vreemde antisociale gedragingen en spelletjes zijn waar voornamelijk blanken eraan meedoen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:10 schreef 3-voud het volgende:
Waarom zijn het weer hoofdzakelijk/enkel zwarten die dit doen? Wat mankeert die lui?
Toon ze eens dan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:25 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Alsof er geen vreemde antisociale gedragingen en spelletjes zijn waar voornamelijk blanken eraan meedoen?
Russische neo-nazi's de homo's zonder reden in elkaar mept:quote:
Ik zie niet zoveel zwarten bij voetbalwedstrijden die hier uit de hand lopen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:10 schreef 3-voud het volgende:
Waarom zijn het weer hoofdzakelijk/enkel zwarten die dit doen? Wat mankeert die lui?
Helemaal goed.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:35 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Russische neo-nazi's de homo's zonder reden in elkaar mept:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-en-vernederen.dhtml
Ku Klux Klan die nog steeds bestaat en meer dan een eeuw zwarte mensen en andere bevolkingsgroepen terroriseert:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ku_Klux_Klan
Twee generaties geleden waren het voornamelijk blanke mensen die het grappig vonden om 6 million joden te vergassen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Holocaust
En dit heb ik binnen 30 seconden kunnen bedenken. Ik ben zeker dat ik met een beetje zoeken en nadenken best veel onethische en domme praktijken kan bedenken waar voornamelijk blanken aan participeren.
Waarom het altijd zwarten zijn?quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Helemaal goed.
En nu antwoord op mijn vraag.
Dat staat er niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:50 schreef KingKloon het volgende:
[..]
Waarom het altijd zwarten zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |