quote:Op woensdag 20 november 2013 12:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en zo cool: in de stad liep een jongen over de markt met een varken aan een tuigjeen hij kwispelde ook heel lief (het varken dus..) Komisch gezicht. Nu wil ik ook een varken
![]()
O, is -ie er al? Ik heb door het verhuizen wat films in de bios gemist de afgelopen drie maanden (ik zie met mijn Pathé-abonnement normaal gesproken alles welquote:En ik heb de film 'De nieuwe wildernis' besteld bij Bever. Lijkt me zo mooi..
We zijn 'net' weer terug.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:20 schreef minilot het volgende:
Arrrghhh.. Altijd als mijn favoriete foodblogger David Lebovitz ergens naartoe is geweest en erover schrijft zit ik halverwege het lezen van zo'n blogpost meteen tegelijk op Cheaptickets.nl te kijken of er een goedkope vlucht te vinden is.![]()
Deze week: Modica op Sicilië
Iemand van jullie ooit naar Sicilië geweest?
Het was een redelijk klein varken ja. Ik denk zo'n Aziatisch dwerggeval (geen hangbuik).quote:Op woensdag 20 november 2013 12:28 schreef minilot het volgende:
[..]! Wel een kleintje zeker?
[..]
O, is -ie er al? Ik heb door het verhuizen wat films in de bios gemist de afgelopen drie maanden (ik zie met mijn Pathé-abonnement normaal gesproken alles wel), maar was hier wel erg benieuwd naar!
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:00 schreef Isabeau het volgende:
Een varkentje mee de stad in! Wat schattigZe schijnen intelligenter te zijn dan de hond.
Twee keerquote:Op woensdag 20 november 2013 12:20 schreef minilot het volgende:
Arrrghhh.. Altijd als mijn favoriete foodblogger David Lebovitz ergens naartoe is geweest en erover schrijft zit ik halverwege het lezen van zo'n blogpost meteen tegelijk op Cheaptickets.nl te kijken of er een goedkope vlucht te vinden is.![]()
Deze week: Modica op Sicilië
Iemand van jullie ooit naar Sicilië geweest?
Postuum recept voor je:quote:Op woensdag 20 november 2013 14:57 schreef Jagärtrut het volgende:
ja, maar ik heb al een halve kool gekocht!
Ook laten sudderen met appel en uitje en kruidnagel en laurierblaadje.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:57 schreef Jagärtrut het volgende:
ja, maar ik heb al een halve kool gekocht!
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Postuum recept voor je:
http://www.receptenenzo.n(...)grootmoeders%20wijze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |