Ik heb geen ping bbyquote:
quote:
Jaquote:
Gevaarlijk...quote:
Goed om te horen bby.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Het verdwijnen uit jouw FoBo was toch wel een dieptepuntje van dit jaar. Al heb je mij er wel mee uit mijn VBL isolement getrokken... Wat zullen ze hier blij met je zijn
Ik zit sinds gister in een depressie toen ik erachter kwam dat Alizee haar lichaam totaal heeft verziekt met belachelijke tatoeagesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit sinds gister in een depressie toen ik erachter kwam dat Alizee haar lichaam totaal heeft verziekt met belachelijke tatoeagesTerechte klacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik emogif mezelf als ik dat wil en het gepast vind
Hij is nog modquote:
Insje, hoe ging het?quote:
Ja uh, en Fok-itquote:
Wen je wel aan na een paar maanden.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:37 schreef Fok-it het volgende:
Wat een teringgeluid is dat hijen altijd zeg, goddommeAl 4 dagen achter elkaar om 8 uur sochtends beginnen en de hele dag lang door voor ons huis
Nee.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is nog modHeb je al knopjes?
quote:
Even weer Hearthstone spelen hoor. Je weet niet wat je mist.quote:
ik heb al weken een key op m'n b.net maar heb zelden zoiets geestdodends gespeeldquote:Op woensdag 20 november 2013 13:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even weer Hearthstone spelen hoor. Je weet niet wat je mist.
Tevens heb ik zojuist een lekkerbek gegeten
VAquote:
Ik neem je niet serieus met je WoW verslaving zelfs tijdens tyfus expantions.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb al weken een key op m'n b.net maar heb zelden zoiets geestdodends gespeeld
tot/met ulduar jaquote:Op woensdag 20 november 2013 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik neem je niet serieus met je WoW verslaving zelfs tijdens tyfus expantions.
sperma donerenquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik emogif mezelf als ik dat wil en het gepast vind
Hallo Toto,quote:
Hallo Fok-it,quote:Op woensdag 20 november 2013 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo Toto,
ik wil ook mod worden
dm Inso danquote:
vrij logisch als iets prive'isquote:Op woensdag 20 november 2013 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dm Inso danhij verteld het niet hier
wel van TRV danquote:
Ben net terugquote:Op woensdag 20 november 2013 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VA
Moet jij niet naar school trouwens?
Hij dmt mij maar.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dm Inso danhij verteld het niet hier
\TRVquote:Op woensdag 20 november 2013 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wel van TRV danwaar ik niet rebels hoef te doen
Ja, nou en, Tjacka ookquote:Op woensdag 20 november 2013 13:44 schreef Toto69 het volgende:
fokkie jij bent altijd rebels though ;s
Dat sowieso, eerst paar bedreiginkjes op de app gooien.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Fok!kers appenGewoon aan huis verhaal halen toch.
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hey sof hoe is het met je
hey va ja gaat goed en met jouquote:Op woensdag 20 november 2013 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
hey sof hoe is het met je
rebelquote:
Goed manquote:Op woensdag 20 november 2013 13:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoe gingen je proefwerken?
ja gaat wel ik mag niet klagenquote:
ik had je verkeerd uitleg gegeven over haakjes bedacht ik me vannachtquote:
Mee eensquote:Op woensdag 20 november 2013 13:51 schreef Fok-it het volgende:
Eens met de TT trouwens, Ezell is echt dik ;s
inbd:van Ezell
mooi zoquote:Op woensdag 20 november 2013 13:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hey toto ja met mij goed metr jou dan
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]