Het vliegtuig is ook van de piloot en niet van KLM?quote:Op woensdag 20 november 2013 10:46 schreef Bapple het volgende:
Hoezo altijd 'zak van sinterklaas'?
Het is de zak van Zwarte Piet, cadeautjes van sinterklaas.
Klacht: Surinamers nu wel snappen. Hun zak is gestolen!
Echt, dit is echt autistische vergelijking nummero 1.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:47 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Het vliegtuig is ook van de piloot en niet van KLM?
Dus jij wilt suggereren dat bij slaven vroeger hun zak er werd afgehakt?quote:Op woensdag 20 november 2013 10:48 schreef roflmaker het volgende:
Sinterklaas koopt die zak, zwarte piet die gebruikt hem. Slaven mogen geen eigendommen hebben
Je bent zelf autistisch.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:48 schreef Bapple het volgende:
[..]
Echt, dit is echt autistische vergelijking nummero 1.
Oke, dat kan natuurlijk ook. Al betwijfel ik dat, want als je op www.blackpietpower.com kijk kun je je inschrijven, en daar staat bij dat je een zak krijgt.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:49 schreef H.FR het volgende:
Sint is toch de werkgever?
Dus hij heeft die zak namens Sint Nicolaas B.V. ingekocht. De Pieten, zijn werknemers, gebruiken de zak.
Dan klopt het dus niet wat je zegt? ;oquote:Op woensdag 20 november 2013 10:49 schreef roflmaker het volgende:
[..]
Nee, voortplanten was dan wel weer handig.
Ok.quote:
Ik had het over een zak, ik zei niet wat voor zak (bal- of juten)quote:Op woensdag 20 november 2013 10:55 schreef Bapple het volgende:
[..]
Oke, dat kan natuurlijk ook. Al betwijfel ik dat, want als je op www.blackpietpower.com kijk kun je je inschrijven, en daar staat bij dat je een zak krijgt.
[..]
Dan klopt het dus niet wat je zegt? ;o
[..]
Ok.
Ga maar weer terug naar je zolderkamertje autiboyquote:Op woensdag 20 november 2013 10:48 schreef Bapple het volgende:
[..]
Echt, dit is echt autistische vergelijking nummero 1.
Dan had je moeten vragen waar ik het over had.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:55 schreef roflmaker het volgende:
[..]
Ik had het over een zak, ik zei niet wat voor zak (bal- of juten)
Ach, jij wilt ook even wat zeggen.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:56 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Ga maar weer terug naar je zolderkamertje autiboy
quote:Op woensdag 20 november 2013 11:00 schreef Bapple het volgende:
Maar even serieus, als dat echt zo is vind ik het best begrijpelijk dat de Surinamers en andere zwarte mensen boos zijn. Ik wil ook niet een zak van de sint dragen.
Jawel hoor, het peculium.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:55 schreef GGMM het volgende:
Nee, het is de zak van sinterklaas. Zwarte piet heeft hem in bruikleen.
Zwarte piet is een slaaf en die hebben zelf geen bezittingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |