Elke stemmer die niet op GGMM stemt pleit voor het verdwijnen van GGMM.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
GGMM hoe minder mods, hoe beter.
quote:Op woensdag 20 november 2013 01:25 schreef SaulGoodman het volgende:
Arsenal op library. Sfeerloos. Doe mij maar YID ARMY.
Kan je als je door Tottenham loopt een foto maken van een blank medemens? Gaat je niet lukken. Ben geen racist trouwens, maar schrok me rot.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen welke voetbalclubs uit Londen ik ga bezoeken. Ik denk 2/3 wedstrijden van verschillende clubs.
Ga geen bpl.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen welke voetbalclubs uit Londen ik ga bezoeken. Ik denk 2/3 wedstrijden van verschillende clubs.
Tjackaquote:Op woensdag 20 november 2013 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik gooi nog even een knuppel in het hoenderhok vlak voordat ik naar bed ga.
Poll: Wie zou de vervanger van Morpheus moeten worden?
• TwenteFC
• Knut
• Mrstylo
• GGMM
• Rens
• Anders, namelijk....
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik ben benieuwd naar de democratische resultaten.
Dit wordt gedoogsteun zoeken bij Yvonne. TwenteFC, ik ga het voor je regelen man geen zorgen.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
De poll heeft helaas geen duidelijk gebracht.
Als er ooit verdeeldheid in deze SC wordt geconstateerd is het hier begonnen.
2 Tukker mods op VBL, weet waar je aan begint.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit wordt gedoogsteun zoeken bij Yvonne. TwenteFC, ik ga het voor je regelen man geen zorgen.
Jij slaat toch enkel Feyenoorders in elkaar iets wat juist perfect aansluit bij het huidige beleid.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
2 Tukker mods op VBL, weet waar je aan begint.
Een eerlijk evenwicht om de geplande invasie door Voetbalzone tegen te houdenquote:Op woensdag 20 november 2013 01:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
2 Tukker mods op VBL, weet waar je aan begint.
Misschien gaat hij nu zelf het werk opknappenquote:Op woensdag 20 november 2013 01:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij slaat toch enkel Feyenoorders in elkaar iets wat juist perfect aansluit bij het huidige beleid.
Niet normaal nee. Tevens heeft mijn reactie op FP toch weinig indruk gemaakt.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien gaat hij nu zelf het werk opknappen
Ik kan me zo voorstellen dat jij zelf inmiddels een lamme hand gekregen hebt van het verzenden van al die TR's.
Waarschijnlijk begrijpt hij je inderdaad niet, en de kans is aanwezig dat zijn moeder daadwerkelijk een hoer is. Kortom, hij ziet dat je een punt wil maken, maar hij weet niet wat.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet normaal nee. Tevens heeft mijn reactie op FP toch weinig indruk gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |