Ik zou daar op zich wel een trucje op kunnen ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vind je Sylvie, oftewel het matras van Amsterdam, wel aantrekkelijk?
Stuart is maar Little. Ik heb wat stevigers nodig.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht eigenlijk dat je het over je beste vriend Stuart had.
Baas was dat.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die tijden dat ik met iedereen op dit forum ruzie had![]()
Ik ging voor je door het vuur hoor.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die tijden dat ik met iedereen op dit forum ruzie had![]()
Ik heb hem beantwoord.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht eigenlijk dat je het over je beste vriend Stuart had.
Iemand op de frontpage heeft een post van 3 alinea's aan mij gewijd maar ga hem lekker niet antwoorden xD
Preciesquote:
Bedankt nog daarvoorquote:Op woensdag 20 november 2013 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ging voor je door het vuur hoor.
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb hem beantwoord.
Nu ga ik als een kapitein teruglezen.
Ons Aller Ajaxquote:Op woensdag 20 november 2013 00:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zeg beste man, welke voetbalclub support je?
De belangrijkste ken ik wel uit mijn hoofd, zoals de "I am a beautiful animal" speech.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik moet eerlijk bekennen dat ik zo af en toe naslagwerk moet plegen om je quotes in de juiste context te plaatsen namelijk. Dit zijn toch de momenten dat ik mij te minderwaardig voel om deze scriptie van glorieuze proporties in mijn FoBo te bezitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |