Goed bezig. Dat helpt je toch alweer een stap richting de Duitse schlager elite.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:01 schreef Adames het volgende:
ik heb net een antonpakket besteld bij een lederhose webshop
Ja he. Mooi ook die laatst bezochte sites.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spannend zo'n kijkje achter de schermen
ben hard bezig om een leuk meisje te vinden die in haar vrije tijd graag Dirndls draagtquote:Op woensdag 20 november 2013 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed bezig. Dat helpt je toch alweer een stap richting de Duitse schlager elite.
Nu weten we eindelijk waar Mrstylo gebleven isquote:Op woensdag 20 november 2013 01:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom heb jij op tabblad MrStylo en DonRaja staan?___!
Toch al te laat. Maar control, shift, 4 ging inderdaad een beetje mis. Die 4 werd een 3.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je facebook account staat op je screenshot. Just saying.
quote:Op woensdag 20 november 2013 01:03 schreef Adames het volgende:
[..]
ben hard bezig om een leuk meisje te vinden die in haar vrije tijd graag Dirndls draagt
Ooit aangemaakt nooit weggehaald. Dat kost immers meer tijd dan laten staan.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom heb jij op tabblad MrStylo en DonRaja staan?___!
slechts zijn alter ego, niks aan de handquote:Op woensdag 20 november 2013 01:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je facebook account staat op je screenshot. Just saying.
quote:Op woensdag 20 november 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ooit aangemaakt nooit weggehaald. Dat kost immers meer tijd dan laten staan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gek genoeg is het plaatje toch verdwenen.
Geen probleem, had het al opgeslagenquote:Op woensdag 20 november 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ooit aangemaakt nooit weggehaald. Dat kost immers meer tijd dan laten staan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gek genoeg is het plaatje toch verdwenen.
daar heeft hij zijn sig voorquote:Op woensdag 20 november 2013 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu weten we eindelijk waar Mrstylo gebleven is![]()
![]()
![]()
Ik wist het gewoon.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is kennelijk ook een bookmark. Niks mis mee
Nadeel van voetbalzone is wel dat FC Twente daar elke keer opzichtig wordt bekritiseerdquote:Op woensdag 20 november 2013 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom ga je zoveel naar vi.nl
Dat is een slechte site.
Voetbalzone heeft een veel hoger niveau
Vi.nl is wel gigantisch verkracht ja... Hun eens onuitputtelijke database is nu zelfs minderwaardig aan wikipedia.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom ga je zoveel naar vi.nl
Dat is een slechte site.
Voetbalzone heeft een veel hoger niveau
quote:Op woensdag 20 november 2013 01:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Nadeel van voetbalzone is wel dat FC Twente daar elke keer opzichtig wordt bekritiseerd
Begrijpelijk. Het is echt walgelijk hoe ze Twente naar beneden halen met lage steken.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sorry ik heb even een woede aanvalletje
Misschien kan dit je opvrolijken:quote:Op woensdag 20 november 2013 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Het is echt walgelijk hoe ze Twente naar beneden halen met lage steken.
Ik heb trouwens wel mijn eerste note in maanden door GGMM de homofoob
Komt goed. Je "kanker" post is bij deze aangegeven.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan dit je opvrolijken:
ik heb geen note gekregen
quote:Op woensdag 20 november 2013 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een kanker site godverdomme als ze met Twente gaan spotten, dat gaat te ver.
Ik ben ook al een aantal maanden note-loos, binnenkort toch eens wat aandoen.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan dit je opvrolijken:
ik heb geen note gekregen
Johannes vroeg mij dit voor hem te postenquote:
quote:
Voor sommige mods is het woord "Voetbalzone" confronterender dan "kanker", dus ik vond dat ik me aardig inhield.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed. Je "kanker" post is bij deze aangegeven.
WHO ARE YAH?quote:Op woensdag 20 november 2013 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes vroeg mij dit voor hem te posten
[..]
Met Morpheus weg is de markt weer volledig open inderdaad.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik ben ook al een aantal maanden note-loos, binnenkort toch eens wat aandoen.
Dadelijk gaan ze me nog voor een mod positie vragen, dat zou een afgang zijn.
Je bent zelf een alarmerend laag EQ.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig. Ik heb al een alarmerend laag EQ
Zo. Die knaap heb ik eens lelijk op zijn plek gezet. Het zou mij niet verbazen als we hem nooit meer terugzien op de Frontpage.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je bent zelf een alarmerend laag EQ.
Wil je een linkje sturen Lr?quote:Op woensdag 20 november 2013 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo. Die knaap heb ik eens lelijk op zijn plek gezet. Het zou mij niet verbazen als we hem nooit meer terugzien op de Frontpage.
Mwa het is wel leuk geweest, maar het gaat om het Miljoenenjacht bericht.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wil je een linkje sturen Lr?
GGMM hoe minder mods, hoe beter.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik gooi nog even een knuppel in het hoenderhok vlak voordat ik naar bed ga.
Poll: Wie zou de vervanger van Morpheus moeten worden?
• TwenteFC
• Knut
• Mrstylo
• GGMM
• Rens
• Anders, namelijk....
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik ben benieuwd naar de democratische resultaten.
Ik zit te twijfelen welke voetbalclubs uit Londen ik ga bezoeken. Ik denk 2/3 wedstrijden van verschillende clubs.quote:Op woensdag 20 november 2013 01:25 schreef SaulGoodman het volgende:
Arsenal op library. Sfeerloos. Doe mij maar YID ARMY.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |