Dan ontlast je misschien ook wel je vaste lasten.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen nemen hun overheidslaxering pas in +- juni weer in.
Tjacka zijn moederquote:Op woensdag 20 november 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat heeft LR nu weer gedaan?
Vasten doe je maar voor carnaval. Ik vier mijn ontlastende overheidsfeestje liever met eten.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ontlast je misschien ook wel je vaste lasten.
Toch een last die van je afvalt dan. xd
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan gaat hij toch nog ergens op bedoel je?
Carnaval is voor mensen met een uitgerekte anus.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vasten doe je maar voor carnaval. Ik vier mijn ontlastende overheidsfeestje liever met eten.
Net als kermis.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Carnaval is voor mensen met een uitgerekte anus.
Priester worden kennelijk voor mannen met een grote penis.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Priesters houden juist van hele kleine pielemuisjes.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Priester worden kennelijk voor mannen met een grote penis.
Mitchell Burgzorg is gewond afgevoerd onlangs in Bulgarijequote:Op woensdag 20 november 2013 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Priester worden kennelijk voor mannen met een grote penis.
Je zou Nederlands moeten gaan studeren JRquote:Op woensdag 20 november 2013 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat ik dit jaar de kermis.
Hij maakt dezelfde soort grappen als Koert Westerman.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je zou Nederlands moeten gaan studeren JR
Carnavalquote:Op woensdag 20 november 2013 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn lerares Nederlands is hilarisch trouwens.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je zou Nederlands moeten gaan studeren JR
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
helemaal los bij de lange gang
Hij pest mijquote:Op woensdag 20 november 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat heeft LR nu weer gedaan?
Wat doe jij nog op de middelbare uit 93?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn lerares Nederlands is hilarisch trouwens.
Vandaag had ze het over vrouwen die lachend penissen afhakken.
Je moet er wel mee oppassen. In Rusland en Japan zitten ze nog steeds met vrijgekomen carnafval.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |