quote:Op woensdag 20 november 2013 17:34 schreef xcachet het volgende:
Ik wilde even koen komen feliciteren.
Gefeliciteerd koen![]()
Ben je je Asus nu al zat?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kijk Angels & Demons en ben ondertussen reviews van tablets aant lezen...
Nee, dat niet. Maar ik ben een aantal 7"-ers aant vergelijkenquote:
Ik gebruik mijn tablet steeds minder en mijn laptop steeds meer de laatste tijdquote:Op woensdag 20 november 2013 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik ben een aantal 7"-ers aant vergelijken.
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn tablet steeds minder en mijn laptop steeds meer de laatste tijd![]()
.
Ik schrijf veel he. En dat gaat, ondanks toetsenbord bij tablet, op laptop toch iets makkelijkerquote:Op woensdag 20 november 2013 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik gebruik mn tablet nog best vaak.
Dat ben ik wel met je eensquote:Op woensdag 20 november 2013 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik schrijf veel he. En dat gaat, ondanks toetsenbord bij tablet, op laptop toch iets makkelijker.
Laptop vind ik altijd zo veel gesjouwquote:Op woensdag 20 november 2013 22:21 schreef DaMart het volgende:
Dus misschien neem ik ook laptop wel mee naar IJsland in plaats van tablet... even goed over nadenken.
crvquote:
mpgquote:
Dat is het enige nadeel inderdaad. Maar laptop heeft ook zo zijn voordelen. Werken in Word bijvoorbeeld is toch net wat makkelijk dan Kingsoft Officequote:Op woensdag 20 november 2013 22:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Laptop vind ik altijd zo veel gesjouw. Transformer is al beter, maar zelfs die vind ik eigenlijk al net te lomp
...
ik heb de nieuwe W8 laptop nu van mijn zwager. wat een bakbeest.....quote:Op woensdag 20 november 2013 22:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Laptop vind ik altijd zo veel gesjouw. Transformer is al beter, maar zelfs die vind ik eigenlijk al net te lomp
...
Whut?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is het enige nadeel inderdaad. Maar laptop heeft ook zo zijn voordelen. Werken in Word bijvoorbeeld is toch net wat makkelijk dan Kingsoft Office.
En de accu van mijn laptop gaat langer mee.
maar hoe lang gaat die tab mee als je hem gebruikt?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Whut?
De tab gaat 15 uur mee ofzo, hoe kan een laptop nou langer megaan? Mijn laptop houdt t nog geen 5 minuten vol op de accu...
Als ik de tablet volledig oplaad en vervolgens 24 uur niet gebruik, dan is in ieder geval de tweede accu leegquote:Op woensdag 20 november 2013 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Whut?
De tab gaat 15 uur mee ofzo, hoe kan een laptop nou langer megaan? Mijn laptop houdt t nog geen 5 minuten vol op de accu...
Als tab én doc volgeladen zijn, kan ik er zeker 10 uur mee werken. Been there, done that.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:39 schreef crv het volgende:
[..]
maar hoe lang gaat die tab mee als je hem gebruikt?
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Als tab én doc volgeladen zijn, kan ik er zeker 10 uur mee werken. Been there, done that.
Whut?quote:Op woensdag 20 november 2013 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik de tablet volledig oplaad en vervolgens 24 uur niet gebruik, dan is in ieder geval de tweede accu leeg.
Staat je tablet dan uit of op standby? Bij mij vaak die laatste optie, want ik vergeet hem altijd uit te schakelen. Maar dan nog vind ik dat het veel te hard gaatquote:Op woensdag 20 november 2013 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Whut?
Als ik tablet + dock oplaad, en dan 48h laat liggen, dan heb ik nog 98 en 100 procent.
quote:Op woensdag 20 november 2013 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Staat je tablet dan uit of op standby? Bij mij vaak die laatste optie, want ik vergeet hem altijd uit te schakelen. Maar dan nog vind ik dat het veel te hard gaat. Maar volgens mij doet hij dan ook stiekem dingen zoals apps bijwerken en zo
.
Standby. Ik zet mijn tab echt nooit uit. Ja eens in de tig maanden als een reset echt nodig is ofzo.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Staat je tablet dan uit of op standby? Bij mij vaak die laatste optie, want ik vergeet hem altijd uit te schakelen. Maar dan nog vind ik dat het veel te hard gaat. Maar volgens mij doet hij dan ook stiekem dingen zoals apps bijwerken en zo
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |