Ik heb mijn winterjas al echt bijna 2 maanden aanquote:Op woensdag 20 november 2013 17:16 schreef Inkomen het volgende:
yo dit was ook de eerste dag dat ik overwoog mijn zomerjas in te ruilen voor mijn winterjas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Koukleumquote:Op woensdag 20 november 2013 17:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb mijn winterjas al echt bijna 2 maanden aan
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb mijn winterjas al echt bijna 2 maanden aanawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neu ik heb een zandtoeter, veul hipper.quote:
quote:
Ik ben er ook jaquote:Op woensdag 20 november 2013 17:33 schreef Moeraskat het volgende:
Wat is KSCMLN?
Koffie slow chat met lekkere nichten?
Succesquote:
oh gelukkig, zonder jou durf ik namelijk bar weinig :xquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh gelukkig, zonder jou durf ik namelijk bar weinig :x
maar hem plagen is leuk. Maar hij wil zijn droom najagen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Plasg je collega's dan toch ook niet zo
Ik kijk Angels & Demons en ben ondertussen reviews van tablets aant lezen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |