quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SnowiejowiejowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
Het smaakte heerlijk en ik was stoned als een malle. In tijden niet zo intens en lang stoned geweestquote:Op maandag 18 november 2013 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind spacecake altijd een beetje zonde![]()
Het is vaak gortdroog en lang niet alle wiet wordt opgenomen.
SP?quote:
hey stuquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
Het smaakte heerlijk en ik was stoned als een malle. In tijden niet zo intens en lang stoned geweest
Das mooiquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
Het smaakte heerlijk en ik was stoned als een malle. In tijden niet zo intens en lang stoned geweest
Flippiee!quote:
Omdat je angry sex met haar wil?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:44 schreef Murdera het volgende:
Liefjesssss gvd ik hou van jullieniet van flips though, ze weet wel waaron
'vet verschut'quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:45 schreef Trollscience het volgende:
fl freak is homo whahahahaha vet verschut
Voelde me kut vanmiddag manquote:
Ik wil echt eens zo'n kpop liedje dansen en filmenquote:
Dat is mooi man! dat is fijnquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:48 schreef Studeur het volgende:
[..]
Voelde me kut vanmiddag man
Net gewerkt en ik voel me weer prima, werken maakt blij
Post er een van jezelf waar je hetzelfde doetquote:
Dan wel naar mij sturenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil echt eens zo'n kpop liedje dansen en filmen. Met 2 vriendinnen die er ook gek op zijn.
Gewoon doen en hier posten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil echt eens zo'n kpop liedje dansen en filmen. Met 2 vriendinnen die er ook gek op zijn.
Ben er serieus over aan het nadenken. Ik heb een fedora.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Post er een van jezelf waar je hetzelfde doet
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:51 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ben er serieus over aan het nadenken. Ik heb een fedora.
quote:
Maar het is zo koudquote:
Dan draai je de verwarming godverdomme maar even voluit, ik wachtquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:54 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Maar het is zo koud
Als je me er in de zomer aan herinnert
Rijstewafelsquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Godver ik zit hier in de trein. Zo'n dikke zeug tegenover me zit nu al de hele reis een pak rijstwafels te vreten. Hele coupe stinkt verdomme naar die troep![]()
Dan sta je op en ga je ergens anders zitten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Godver ik zit hier in de trein. Zo'n dikke zeug tegenover me zit nu al de hele reis een pak rijstwafels te vreten. Hele coupe stinkt verdomme naar die troep![]()
Rijstwafels zijn toch geurloosquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
stinkt naar verbrande kippenveren ofzoquote:
Buis. Deodorant. Aansteker.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Verbrande kippenverenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
stinkt naar verbrande kippenveren ofzo
waarom heb ik die zo lang niet gegetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik als ik heel ontspannen benquote:
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2013 21:57:51 ]
in de volgende coupe zitten een stel junkies die steeds naar de wc lopen en dan lkkr fris uit de ogen kijken dua daar ga ik ook maar niet zittenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan sta je op en ga je ergens anders zitten.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:57 schreef Trollscience het volgende:
srry deze was beteromgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
heb ik als ik heel ontspannen ben![]()
![]()
![]()
Maar die stinken niet. Dat ze fris uit hun ogen kijken hoeft jou toch niet te storen tijdens je reis.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
in de volgende coupe zitten een stel junkies die steeds naar de wc lopen en dan lkkr fris uit de ogen kijken dua daar ga ik ook maar niet zittenov
Hoe groot zijn hun pupillen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
in de volgende coupe zitten een stel junkies die steeds naar de wc lopen en dan lkkr fris uit de ogen kijken dua daar ga ik ook maar niet zittenov
Sexyquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:00 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dansen en filmen Snöw, dansen en filmen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:00 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
hahaha gaypopquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:00 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:00 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
ze schreeuwen dus dan kan ik ook niet ongestoord mn film kijken. Wie proberen ze ook nog mn laptop te jattenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar die stinken niet. Dat ze fris uit hun ogen kijken hoeft jou toch niet te storen tijdens je reis.
IK heb zo het idee dat dit er superretarded uit gaat zien als jullie dit proberenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:00 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
In dat geval skullfuck je hun ogen eruit. Uit onderzoek is gebleken dat mensen wiens ogen uit hun oogkassen geskullfuckt zijn, weinig tot geen interesse tonen in laptops.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ze schreeuwen dus dan kan ik ook niet ongestoord mn film kijken. Wie proberen ze ook nog mn laptop te jatten
Die BH's hadden ze uit moeten laten.quote:
aardig, die van net had flink strakke kakenquote:
Vraag of je ook een lijntje mag.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:03 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
aardig, die van net had flink strakke kaken
gouden tip, thanksquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
In dat geval skullfuck je hun ogen eruit. Uit onderzoek is gebleken dat mensen wiens ogen uit hun oogkassen geskullfuckt zijn, weinig tot geen interesse tonen in laptops.
Only you can prevent forest fires.quote:
The more you know!quote:
Ben toch altijd een beetje bang dat ik naar een ladyboy zit te kijken.quote:
Hah. Penis.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ben toch altijd een beetje bang dat ik naar een ladyboy zit te kijken.
Jij en je aziaten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Koreaanse vrouwen zijn zo pretty en elegant
Daarom haat ik Koreaanse dudes.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En pikken alle Koreaanse chicks in.quote:
quote:
koreaanse vrouwen hebben altijd een enorme bos tussen de benen en krijsen als een pasgeboren baby. No thanks, beem there, done thatquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat gekrijs is wel kut.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
koreaanse vrouwen hebben altijd een enorme bos tussen de benen en krijsen als een pasgeboren baby. No thanks, beem there, done that
Ja allemaal ja niet toevallig alleen de artiestenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ongeacht geslacht?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:12 schreef FL_Freak het volgende:
Sommige vrouwen die sexy zijn ongeacht geslacht
ik bedoelde afkomstquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:12 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ongeacht geslacht?
Je bent echt homo....
Vaak alles behalve Nederlandse vrouwen.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:12 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ongeacht geslacht?
Je bent echt homo....
Behalve die hele donkere negerinnen. Sorry, daar kan ik gewoon geen stijfje van krijgen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:12 schreef FL_Freak het volgende:
Sommige vrouwen die sexy zijn ongeacht afkomst
Het gras is altijd groener héquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vaak alles behalve Nederlandse vrouwen.
ditquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Godverdomme ik zit hier zo hard te lachen!
quote:
Watquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
In Korea wordt je trouwens wel geacht dit te eten he Snow
[ afbeelding ]
Ben jij nu standaard hier? Dat vind ik wel cool, nu kunnen we vrienden worden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Of er de liefde mee te bedrijven.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
ANIMAL ABUSE!1!@!quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
RTquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Behalve die hele donkere negerinnen en asians Sorry, daar kan ik gewoon geen stijfje van krijgen.
jawel man, die zijjn juist geilquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Behalve die hele donkere negerinnen. Sorry, daar kan ik gewoon geen stijfje van krijgen.
Ja ik zou hier wat meer mee gaan posten omdat ik toch wel vaak stonded op fok zitquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:15 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ben jij nu standaard hier? Dat vind ik wel cool, nu kunnen we vrienden worden.
Nouja, heb er zelf lang genoeg mee gelopen dus mag ook niet klagen. Valt me vaak wel tegen hoe ze zich hier soms opstellen in tegenstelling tot vrouwen over de grens.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener hé![]()
Maar ik vind Nederlandse meisjes ook leuk
Ruilen voor je Koreaanse Krijsers? Die heb ik dan nog liever.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
jawel man, die zijjn juist geil
Luek hallo ik ben klojo heb me nooit aan jou voorgesteld ik ben stoner ben lekker boitje en ben heel lief tegen iedereenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik zou hier wat meer mee gaan posten omdat ik toch wel vaak stonded op fok zit
Zo'n vastintje daarintegen..quote:
RTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTRTquote:
Snöw heeft binnenkort last van constante buikloop van al dat buitenlandse eten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Je maakt me verlegenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Luek hallo ik ben klojo heb me nooit aan jou voorgesteld ik ben stoner ben lekker boitje en ben heel lief tegen iedereen
Hoi ik ben Ugjerke of augurke of iets met een combi van die letters, ik zit hier al heeeeel lang. Af en toe kan ik wel wat rare shit posten, dat komt meestal door frustraties van een 9-tot-5 baan met alleen maar vrouwen. Klojo moet je trouwens niet vertrouwen, hij liegt en slaat kinderen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik zou hier wat meer mee gaan posten omdat ik toch wel vaak stonded op fok zit
je mag dr nummer wel als je wil, maar je kunt beter wachten tot ze wat drankjes heeft gehad, dan is ze zo dronkenquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ruilen voor je Koreaanse Krijsers? Die heb ik dan nog liever.
Daar kwam dat rode kriebellijntje dus vandaan.quote:
No worries, heb een hamer.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
je mag dr nummer wel als je wil, maar je kunt beter wachten tot ze wat drankjes heeft gehad, dan is ze zo dronken
Nu niet meer, ik ben nu achttien, dus nu sla ik een volwassene.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hoi ik ben Ugjerke of augurke of iets met een combi van die letters, ik zit hier al heeeeel lang. Af en toe kan ik wel wat rare shit posten, dat komt meestal door frustraties van een 9-tot-5 baan met alleen maar vrouwen. Klojo moet je trouwens niet vertrouwen, hij liegt en slaat kinderen.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hoi ik ben Ugjerke of augurke of iets met een combi van die letters, ik zit hier al heeeeel lang. Af en toe kan ik wel wat rare shit posten, dat komt meestal door frustraties van een 9-tot-5 baan met alleen maar vrouwen. Klojo moet je trouwens niet vertrouwen, hij liegt en slaat kinderen.
oh snapquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
sorry je bent beneden mijn standaard
wist niet dat je standaarden hadquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
sorry je bent beneden mijn standaard
Die sloeg hier nooit aan.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
wist niet dat je standaarden had
hihiquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nice cumbakquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Your booty dont need explaining
Ik zocht een plaatje van allemaal standaarden maar halverwege raakte ik verveeld en het duurde al te lang.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
~me~quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Your booty dont need explaining
Hoax. Vrouwelijke chef koks bestaan niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:34 schreef Klojo120 het volgende:
Kreeg vandaag complimentje over mijn strakke kontje van de (vrouwelijke) Chef kok jaaaa
Ik laat een dikke flap diarreestront in je grote muil zakken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn opmerking is sterk genoeg voor 10 tegen opmerkingen vriend.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:44 schreef Snowbells het volgende:
Ik hou van niet afgeveegde billen x wietparkiet
:S
quote:
ask fmquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:44 schreef Snowbells het volgende:
Ik hou van niet afgeveegde billen x wietparkiet
:S
?????????????????????quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
nu heb je een trio met mij en diede
Schuld van de pinda.quote:
Murrrrrrderrrrrrraa.quote:
Mafkees.quote:
....quote:
Wij moeten deffo wat gaan doen als ik het zo hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:54 schreef Ugjerke het volgende:
Ik vind het zo fijn als ik niks van me laat horen en mensen komen aanzetten "oooh, we moeten wat gaan doen!". Want meestal zijn mensen wel van mij gewend dat ik het voortouw neem.
Bruut.
In z'n aars.
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 20 november 2013 00:06 schreef Sardu het volgende:
Mijn joint is af.![]()
![]()
En ik ben nog wakker ook.
Is goed, laten we een keer in Epe of Ede binnenstormen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:57 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wij moeten deffo wat gaan doen als ik het zo hoor.
Alle dijken door. Strand bij Deventer.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:12 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Is goed, laten we een keer in Epe of Ede binnenstormen.
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:06 schreef Sardu het volgende:
Mijn joint is af.![]()
![]()
En ik ben nog wakker ook.
quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:16 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Moet er bijna van huilen zo mooi.
Whehe, overkomt me echt te vaak.quote:
SPOILER: Voor MurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 november 2013 00:21 schreef Viro het volgende:
SPOILER: Voor MurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Nou nee niet zoquote:Op woensdag 20 november 2013 00:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
WAT@!?:!!? jij gaat zo al slapen?
SPOILER: Voor MurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die heeft ie binnen een week wel binnen.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Een week?quote:Op woensdag 20 november 2013 00:26 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Die heeft ie binnen een week wel binnen.
Ook goed.quote:Op woensdag 20 november 2013 00:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Alle dijken door. Strand bij Deventer.
Schaap lekker schatteboutjequote:Op woensdag 20 november 2013 00:27 schreef Sardu het volgende:
4,5 uur tot de wekker. Zo maar n keer liggen.![]()
Succes,quote:
Nope nog niet. Zat er vandaag ook nog aan te denken hahaquote:Op woensdag 20 november 2013 01:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Is je nieuwe aansteker al binnen? (waar ik je berichtje voor vertaald had)
Kan even duren natuurlijk, vooral als het uit het buitenland moet komen. Was je vorige ook zo lang onderweg?quote:Op woensdag 20 november 2013 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope nog niet. Zat er vandaag ook nog aan te denken haha
4 weken maar is normaal iddquote:Op woensdag 20 november 2013 01:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan even duren natuurlijk, vooral als het uit het buitenland moet komen. Was je vorige ook zo lang onderweg?
Komt vast wel goed. Laat me anders maar ff via DM weten als hij binnen is, ben wel benieuwdquote:
Is goed zal ik doenquote:Op woensdag 20 november 2013 01:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Komt vast wel goed. Laat me anders maar ff via DM weten als hij binnen is, ben wel benieuwdIk ga trouwens morgen mijn nieuwe wietje proberen, heb donderdag vrij
Jup, Sneewwitjequote:Op woensdag 20 november 2013 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is goed zal ik doenSneeuwwitje toch?
Dat je zolang hem weg kan leggenquote:Op woensdag 20 november 2013 01:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, SneewwitjeVind het wel lekker ruiken, meestal smaakt het dan ook wel lekker. Nog ff afwachten wat het effect gaat zijn.
Het is dat ik morgen moet werken, anders had ik er al een jonko van gemaaktquote:Op woensdag 20 november 2013 01:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat je zolang hem weg kan leggenIk zou veel te nieuwsgierig zijn
Ik ben ook niet zo lang meer opquote:Op woensdag 20 november 2013 01:30 schreef Amarantha het volgende:
Jointje oproken en dan ook slapen (denk ik)
Slaap lekkerquote:Op woensdag 20 november 2013 01:41 schreef bondage het volgende:
Ik ga nog peukie doen en ben dan ook slapen. Welterusten Amarantha
Waar?quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 02:28 schreef naynayrox het volgende:
ik dacht dat dit een foto topic was van leuke meisjes en jongens ha
Whutquote:Op woensdag 20 november 2013 02:28 schreef naynayrox het volgende:
ik dacht dat dit een foto topic was van leuke meisjes en jongens ha
Tevems is fas een schone deerne![]()
Ik heb waarschijnlijk niet eens het hele halfuur nodig.quote:
Je ziet het fout.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:42 schreef BaasBanaan het volgende:
Blegh, bejaarden die denken dat regels niet voor hun gelden, omdat ze oud zijn.Zijn eigenlijk net van die tienersletjes die denken dat ze overal mee weg kunnen komen, omdat hun borsten wat eerder zijn gaan groeien.
Daar zou ik nog enigszins in mee kunnen gaan, maar dan moeten ze ook de consequenties accepteren wanneer die er zijn. En dan niet opeens zielig gaan lopen doen. Ik ga ook wel eens zwemmen waar het niet mag, maar dan ga ik ook niet huilend naar de krant als een agent me betrapt en bekeurt.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je ziet het fout.
Ze zijn stervende, dus ze hebben niets meer om voor op te passen. Gevangenis? Gevaar? Doet huin niets meer
ik heb wel eens gehuild naar een krant. De krant was totaal onaangedaan door mijn uiting van emotie.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:45 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Daar zou ik nog enigszins in mee kunnen gaan, maar dan moeten ze ook de consequenties accepteren wanneer die er zijn. En dan niet opeens zielig gaan lopen doen. Ik ga ook wel eens zwemmen waar het niet mag, maar dan ga ik ook niet huilend naar de krant als een agent me betrapt en bekeurt.
Heb je rimpels en/of perky borstjes?quote:Op woensdag 20 november 2013 09:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb wel eens gehuild naar een krant. De krant was totaal onaangedaan door mijn uiting van emotie.
Ik wil het er niet over hebben.quote:Op woensdag 20 november 2013 09:48 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Heb je rimpels en/of perky borstjes?
Ik bel Hart van Nederland wel even.quote:
Ga janken danquote:Op woensdag 20 november 2013 10:17 schreef Murdera het volgende:
fck. er was boven een gesprek gaande over wie een app moet gaan maken, en ik zat gewoon op mijn prek, was dus niet bij het gesprek. En nu hebben ze besloten dat ik dat mag gaan doen.
Iedereen lachen.
Zit er straks een post-it op je deur.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:28 schreef Murdera het volgende:
Volgens mij durft de baas het niet te vertellen.hij kwam hier even ronddrentelen alsof hij iets wilde zeggen en liep toen maar weer snel weg.
ik heb geen deur.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:30 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zit er straks een post-it op je deur.
Ik heb wel een deur, maar die moet ik delen.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb geen deur.
Ain't got no deur, ain't got no krant
Ain't got no friends, ain't got no schooling
Ain't got no love, ain't got no name
Ain't got no ticket, ain't got no token
Ain't got no God
Doe mij die shit. Ik heb toch twee handen.quote:
Onterechte klacht.quote:
Hahaha, wel een goeie vraag. Ben nog serieus op zoek gegaan naar 't antwoord, niet echt gevonden ofzo...quote:Op woensdag 20 november 2013 12:05 schreef BaasBanaan het volgende:
Krijg je nou van kunstmatig toegediende testosteron een kleinere of grotere piemel?
quote:Op woensdag 20 november 2013 12:23 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Hahaha, wel een goeie vraag. Ben nog serieus op zoek gegaan naar 't antwoord, niet echt gevonden ofzo...
Maar kwam wel dit pareltje tegen: http://zondares.blogspot.nl/2010/03/body-builder.html (blog van een prostituee...)
quote:Ze hebben vaak een kleine pik, en de helft is verminderd potent. De meeste willen gewoon dat je wat geils doet, en ze trekt en betast. Daarbij moet je heel veel laten zien dat je zo onder de indruk bent van zijn uiterlijk, dan krijgt hij misschien zelfs een erectie en kan je neuken.
forcey fun time.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:28 schreef BaasBanaan het volgende:
http://runt-of-the-web.co(...)s-american-slang.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |