Sappige peer geef ik in kleine stukjes met een vorkje.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:56 schreef Kyara het volgende:
Ik vind rapley met fruit soms irritant. Peren zijn of te hard om te kauwen en als ze wel zacht zijn dan zijn ze meteen zo glibberig. Druiven vonden ze de velletje irritant en elke dag banaan is ook weer zoiets. Dus een sappige peer prak ik nu gewoon maar.
Eet ze dat dan zelf met een vorkje? Of prik jij het voor haar aan een vorkje?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:58 schreef Animalmix het volgende:
[..]
Sappige peer geef ik in kleine stukjes met een vorkje.
Maar ketjap is wel heel zout hè? Ik zou gewoon lekker met kruiden proberen, gewoon niet te spicy beginnen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:02 schreef mousemicky het volgende:
Hier idd vaak erg pittig (chilipoeder, komijn, koriander, dat werk). Ik ben er al achter dat J. kepjap lust, onze bami at ie zo mee. Misschien maar proberen wat apart te houden voor m zonder de pepers. Hij is gecorrigeerd pas 9 maanden (maar eigenlijk over anderhalve maand al een jaar).
Zout eten we zelf ook maar matig, dus dat is het probleem niet...
Ik prik het aan een vorkje en geef het. Anders krijgen we echt ongelukken. Ze steekt de vork veel te diep in haar mond.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:06 schreef Kyara het volgende:
[..]
Eet ze dat dan zelf met een vorkje? Of prik jij het voor haar aan een vorkje?
Ik dacht al, ik vertrouw M net met een vorkquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:07 schreef Animalmix het volgende:
[..]
Ik prik het aan een vorkje en geef het. Anders krijgen we echt ongelukken. Ze steekt de vork veel te diep in haar mond.
Herkenbaar... Hongerrrr is eten, en wel NU mama!quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:11 schreef Kyara het volgende:
Ik heb ook niet altijd zin in een knoeiboel eerlijk gezegdEn ze eten nu ook rijst en pasta en dat eet ook niet echt makkelijk a la rapley vind ik. En als ze weinig binnen krijgen dan worden de boos. Heel erg boos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |