quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SnowiejowiejowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij was onder de indruk van je en wilde het niet verkeerd doen.
Schattig wel, ze willen het niet verkeerd doen, dus doen ze maar niks.quote:
Als je wel moe bent.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:22 schreef Unscrewed het volgende:
Ik had een vraagje. Wanneer klapt een jonko harder in, als je koffie op hebt en energiek bent/minder moe voelt, of als je wel moe bent?
Zoenen op de 1e date toch.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wat is er mis met zoenen op de 4e dateEn we zijn allebei gewoon idee loos
Je hebt toch op een moment afscheid genomen?quote:
Is dat niet Elijah Wood?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dit Elijah Wood was.
Zeker weten?quote:
Ja ik vind dat ook wel liefquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Schattig wel, ze willen het niet verkeerd doen, dus doen ze maar niks.
Dat is al een hele hoop meer initiatief dan wat veel mannen durven tonen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ook wel liefGelukkig nam hij de 2e date wel initiatief
Kusje op je wang?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ook wel liefGelukkig nam hij de 2e date wel initiatief
Ook niks mis mee.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Meestal wel maar ik vond het niet erg dat het de eerste keer niet gebeurde eigenlijk
Mijn bus was er opeens en als we toen waren gaan zoenen had ik hem gemistquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je hebt toch op een moment afscheid genomen?![]()
Of is het zo'n hooverhand figuur?
Zo belangrijk was het dan ook weer niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mijn bus was er opeens en als we toen waren gaan zoenen had ik hem gemist
Precies maar het is wel leuker metquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ook niks mis mee.Zoenen is ook niet echt een vereiste voor elke date.
Nee het was geen leven of dood neequote:Op dinsdag 19 november 2013 20:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo belangrijk was het dan ook weer niet.
Nja veranderen doe je het toch niet meer en blame die gast meer dan jou.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mijn bus was er opeens en als we toen waren gaan zoenen had ik hem gemist
Beter. Thanks.quote:
quote:
quote:
Keihard fappen jwzquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
MachtsmisbruikJe zit nu vast met je piemel in je hand.
Want een bus missen is dat wel?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee het was geen leven of dood nee
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:28 schreef Fascination het volgende:
[..]. Ik associeer die gif altijd met jou.
Tja ik vond het niet erg dus boeiequote:Op dinsdag 19 november 2013 20:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nja veranderen doe je het toch niet meer en blame die gast meer dan jou.![]()
Persoonlijk had ik het anders gedaan iig.
Pff, niks boven een mooie witte hond.quote:
Als in: iemand die zijn hoogtijdagen voorbij is?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:28 schreef Fascination het volgende:
Maar hij is 18 en zou beter moeten weten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Tja ik vond het niet erg dus boeie
Ja want een uur wachten in de regen/kou plus te laat thuis zijnquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Want een bus missen is dat wel?
Dan doet het er niet veel toe.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja want een uur wachten in de regen/kou plus te laat thuis zijn
Again, careeeeeeeeequote:Op dinsdag 19 november 2013 20:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar hij is 18 en zou beter moeten weten.
Haha, nee.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als in: iemand die zijn hoogtijdagen voorbij is?
Schuurt dat een beetje aan de anus of niet?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:31 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ga zo 5gram wiet erdoorheen halen in een 1-2uur.
Oh, dat begreep ik dan weer even verkeerd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, nee.Gewoon omdat ze die vaak post.
Somsquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Schuurt dat een beetje aan de anus of niet?
Wow stoer.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:31 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ga zo 5gram wiet erdoorheen halen in 1-2uur.
Hetzelfde als iemand iets over vrouwenhanden post bij jouquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:28 schreef Fascination het volgende:
Je mag wel meedoen.quote:
Ik heb vaak binnen 10 minuten wel 5 gram. Wegen ze nog netjes af ook.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:31 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ga zo 5gram wiet erdoorheen halen in 1-2uur.
Uur zoenen in een donkere steeg en te laat komen met een goede reden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja want een uur wachten in de regen/kou plus te laat thuis zijn
We hebben genoeg gezoend op de tweede date om het te compenserenquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Uur zoenen in een donkere steeg en te laat komen met een goede reden.
Zo blijkt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
We hebben sowieso alle date "regels" gebroken
Ik ben heel skeer. Ik rook misschien maar een tientje op een dag, en dan ook nog gedeeld met maten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb vaak binnen 10 minuten wel 5 gram. Wegen ze nog netjes af ook.
Ok,ok. Ik zal je er niet meer mee lastig vallen. Alleen die zuigzoen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
We hebben genoeg gezoend op de tweede date om het te compenseren
IK HEB EEN GEVOELIGE NEK LAAT MIJquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ok,ok. Ik zal je er niet meer mee lastig vallen. Alleen die zuigzoen.![]()
Maar jij bent een vrouw en kan dat toch gewoon aan de andere helft overlaten?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:38 schreef Snowbells het volgende:
Ik vind eerste dates altijd zo moeilijk om te verzinnen
Gewoon wat drinken ergens. Dates daarop zijn moeilijker vind ikquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:38 schreef Snowbells het volgende:
Ik vind eerste dates altijd zo moeilijk om te verzinnen
Ja maar ik heb altijd van die zoutzakken die zeggen 'verzin jij maar'quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw en kan dat toch gewoon aan de andere helft overlaten?
Flinke kerels wel als ze dat zeggen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja maar ik heb altijd van die zoutzakken die zeggen 'verzin jij maar'![]()
Hopelijk deze keer anders
Hahaha, zo'n dropsleutel moet je dan ook gewoon lekker je rug toe draaien.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Baard stelde gewoon wat drinken voor en dat vond ik primaquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Met vrienden wil nog wel maar 5 gram in je eentje is nergens voor nodig of je moet van shop wisselen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ben heel skeer. Ik rook misschien maar een tientje op een dag, en dan ook nog gedeeld met maten.Tientje is dan ~1.6gr, en dan meestal Durban, PP, WW of Haze.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Flinke kerels wel als ze dat zeggen.
Geef mij iemand die wél het initiatief neemt. Ik voel me altijd de man tijdens datesquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hahaha, zo'n dropsleutel moet je dan ook gewoon lekker je rug toe draaien.![]()
'Verzin jij maar' damn bro.
Ja maar baardjood.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Baard stelde gewoon wat drinken voor en dat vond ik primaJe wil ook niet iets heel duurs/langs doen voor als het tegenvalt
Godver zo'n schijthekel aan hèquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sommige vrouwen kicken daarop. Maar ik begrijp wel wat je wil zeggen, hoewel ik het vreemd vind dat het bij die puddingbroodjes tot een date komt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
Geef mij iemand die wél het initiatief neemt. Ik voel me altijd de man tijdens dates![]()
Ben je rond de 300 euro per maand alleen al kwijt aan die shitquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik ben heel skeer. Ik rook misschien maar een tientje op een dag, en dan ook nog gedeeld met maten.Tientje is dan ~1.6gr, en dan meestal Durban, PP, WW of Haze.
Whehehe.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
Geef mij iemand die wél het initiatief neemt. Ik voel me altijd de man tijdens dates![]()
Tja, ik kies op de een of andere manier altijd van die verlegen doetjes uit ofzoquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sommige vrouwen kicken daarop. Maar ik begrijp wel wat je wil zeggen, hoewel ik het vreemd vind dat het bij die puddingbroodjes tot een date komt.
Ja kan niet kloppen voor een 16jarigequote:Op dinsdag 19 november 2013 20:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ben je rond de 300 euro per maand alleen al kwijt aan die shit
Gaat wel over.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Tja, ik kies op de een of andere manier altijd van die verlegen doetjes uit ofzo![]()
Je moet ze ook niet meteen in elkaar slaan zodat ze geen weerwoord durven te geven.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Tja, ik kies op de een of andere manier altijd van die verlegen doetjes uit ofzo![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja maar baardjood.Hij was ook wel vlot met de eerste date enzo. Zo lieeeeeeef.
I ship it
Snap ik best, ik heb overigens ook dat probleem wat jij hebt. Heb liever dominantere mannen maar op ik heb toch altijd de gevoelige types op de een of andere manier.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is vaak ook niet verder gekomen dan eerste date
Boob power.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
We kwamen zo'n vriend van hem tegen gisteren en toen vroeg die "is dat je vriendin?" en toen was zijn eerste reactie "Ja" en toen keek hij naar mij en plakte hij er snel "uhm uh ja hopelijk over een tijdje wel ja" achteraan. Zooooooo schattig
![]()
Jezusquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ben je rond de 300 euro per maand alleen al kwijt aan die shit
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja kan niet kloppen voor een 16jarige
Niet je eigen problemen op baard projecterenquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Zo is hij niet." Ik ken het verhaal.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
We kwamen zo'n vriend van hem tegen gisteren en toen vroeg die "is dat je vriendin?" en toen was zijn eerste reactie "Ja" en toen keek hij naar mij en plakte hij er snel "uhm uh ja hopelijk over een tijdje wel ja" achteraan. Zooooooo schattig
![]()
Hoe kom je bij problemen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niet je eigen problemen op baard projecteren
Ik wil dominante échte mannen die je tegen een muurtje drukken en je zoenenquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Snap ik best, ik heb overigens ook dat probleem wat jij hebt. Heb liever dominantere mannen maar op ik heb toch altijd de gevoelige types op de een of andere manier.
Ze heeft hem niet op fbquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:50 schreef Vaseline_ het volgende:
KRUL HOE HEET HIJ OP FEESBOEK?Nieuwsgierig mimang.
Hehe.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Snap ik best, ik heb overigens ook dat probleem wat jij hebt. Heb liever dominantere mannen maar op ik heb toch altijd de gevoelige types op de een of andere manier.
Baard scoort momenteel nog niet heel veel punten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niet je eigen problemen op baard projecteren
'quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil dominante échte mannen die je tegen een muurtje drukken en je zoenen
Bestaan die alleen in films of een ander land of zo?
De vrouwen die dat willen schijnbaar wel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil dominante échte mannen die je tegen een muurtje drukken en je zoenen
Bestaan die alleen in films of een ander land of zo?
Ok man.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hoe je het ook wil noemen
Niet mijn type en te oud. Sorry sardu.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
'
Ja Sardu, tenzij hij ook bullshit praat.
Bij mij wel en dat is alles wat teltquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Baard scoort momenteel nog niet heel veel punten.
Ik te oud, zij te jong.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
'
Ja Sardu, tenzij hij ook bullshit praat.
Oh. Ik vind dat leukquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De vrouwen die dat willen schijnbaar wel.
Wat is dan wel jouw type? En ja wel een beetje te oud iddquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet mijn type en te oud. Sorry sardu.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet mijn type en te oud. Sorry sardu.
Komt omdat je op van die ultra-linkse krakerstypes valt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als ie maar een PF hebquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zal hem toevoegen maar zijn Facebook is heel inactief dus verwacht niet teveel
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Komt omdat je op van die ultra-linkse krakerstypes valt.
Oorbel jongensquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is dan wel jouw type? En ja wel een beetje te oud idd
Lang, verzorgd. Bruine ogen/bruin haar vind ik altijd wel mooiquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Godverdomme Fasquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Komt omdat je op van die ultra-linkse krakerstypes valt.
Ah, ik val al af.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Lang, verzorgd. Bruine ogen/bruin haar vind ik altijd wel mooiEen bepaalde uitstraling. Hij moet ambitie hebben en weten waar hij over praat/interessant zijn.
Bij welk punt viel je af? Het zijn trouwens niet vereisten, wel eyecatchers (uiterlijke beschrijving)quote:
Ik heb blauwe ogen en ik ben 1.74.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bij welk punt viel je af? Het zijn trouwens niet vereisten, wel eyecatchers (uiterlijke beschrijving)
Manlet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb blauwe ogen en ik ben 1.74.
Altijd die bruine ogen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Lang, verzorgd. Bruine ogen/bruin haar vind ik altijd wel mooiEen bepaalde uitstraling. Hij moet ambitie hebben en weten waar hij over praat/interessant zijn.
Als je niet minstens DD hebt ben je ook niet gekwalificeerd tot vrouw.quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je ex had een oorbel toch?
Eyquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yes ik ben een vrouwquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je niet minstens DD hebt ben je ook niet gekwalificeerd tot vrouw.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je niet minstens DD hebt ben je ook niet gekwalificeerd tot vrouw.
Nog 1 jaar en 3 maandenquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij wel ja. Nu de leeftijd nog.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over lange mannen
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daarom laat ik het maar daarbij.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja veel kan je er niet aan doen nee
die stoten hun hoofdquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Denken dat ik dat ben.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Denken dat we serieus zijn
PI's.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Plaats dan een PI of smiley![]()
Vaker het tegendeel gezien.quote:
Ok.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet weten dat krul en ik piemels hebben
quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet weten dat krul en ik piemels hebben
Watquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:09 schreef Snowbells het volgende:
'Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje'
Ik heb vaak zat met andere mannen onder een douche gestaan idd. Niet dat het een kijk en vergelijk show is maar er word genoeg over en weer gezeurd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:09 schreef Snowbells het volgende:
'Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje'
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat met andere mannen onder een douche gestaan idd. Niet dat het een kijk en vergelijk show is maar er word genoeg over en weer gezeurd.Ik denk dat bijna iedereen weet dat je piemel weinig te maken heeft met je lengte/schoenmaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nouja.. na die zuigzoen weet ik niet waar je wel of niet bekend mee bent.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna iedereen weet dat je piemel weinig te maken heeft met je lengte/schoenmaat
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nouja.. na die zuigzoen weet ik niet waar je wel of niet bekend mee bent.
Wat hebben die 2 dingen met elkaar te maken danquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nouja.. na die zuigzoen weet ik niet waar je wel of niet bekend mee bent.
Moar drunk confessions pls.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:13 schreef Murdera het volgende:
Ik werd bij voetbal toen ik 11 was altijd gepest dat ik "piste onder de douche" omdat t water zo langs mn pener druppelde.
Is terecht.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat gehaat op een zuigzoen, pls
Ik heb ook eens geplast onder de douche bij gym.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:13 schreef Murdera het volgende:
Ik werd bij voetbal toen ik 11 was altijd gepest dat ik "piste onder de douche" omdat t water zo langs mn pener druppelde.
je maakt me hardquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb ook eens geplast onder de douche bij gym.Helaas zag iemand dat.
Ja doei ik bepaal helemaal niks, ik geef alleen een mening. Dramamevrouwtje.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Beetje bepalen wat andere mensen doen tijdens het zoenen
Kijk jij ook naar plasporno?quote:
Beetje ongevraagd meningen gevenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja doei ik bepaal helemaal niks, ik geef alleen een mening. Dramamevrouwtje.
Sry krul zal het nooit meer doenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Beetje ongevraagd meningen geven
Dat ik vanaf hier niet kan zien in hoeverre je dat serieus neemt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wat hebben die 2 dingen met elkaar te maken dan
Jullie maken er juist een drama vanquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja doei ik bepaal helemaal niks, ik geef alleen een mening. Dramamevrouwtje.
Omdat je altijd een beetje halfhard was onder de douche.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik hoofpte dat iemand mr kon uitleggen waarom
neequote:Op dinsdag 19 november 2013 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kijk jij ook naar plasporno?.
Dankje vasquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sry krul zal het nooit meer doen
Nope jullie juist, de verdedigende partij.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jullie maken er juist een drama van
niiiice.jpgquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Omdat je altijd een beetje halfhard was onder de douche.
Wist niet dat je boos zou wordenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nope jullie juist, de verdedigende partij.
Ze kwam hier zelf posten dat hetquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jullie maken er juist een drama van
Je vriendinquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:20 schreef FL_Freak het volgende:
ik heb het koud, wie komt me opwarmen :$
Is goed, dm je mn nummer.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
neegoed idee wel. Zal ik je bellen terwijl ik kijk om je te informeren over mijn observatoes en gevoelens op dat moment?
Oke ik volg het niet meer, wat serieus nemen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat ik vanaf hier niet kan zien in hoeverre je dat serieus neemt.
Ja is toch kut als je ma er opmerkingen over maakt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ze kwam hier zelf posten dat hetwas van haar moeder dat ze erover begon.
Rrrrr werd daar ook altijd wel een beetje hard van. Huilende vrouwen op schoot.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
net een huilende chick aan de lijn gehad. #hefitgeshit#harfepener
Ben kapot zen je weet niks.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wist niet dat je boos zou worden
Wel de zuigzoen, dat is het punt ook. Dat je moeder erover begint is ook wel kut, maar dat je je in eerste instantie zo'n vlek aan laat metenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja is toch kut als je ma er opmerkingen over maakt.
Niet de zuigzoen per se
Nee het was "quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ze kwam hier zelf posten dat hetwas van haar moeder dat ze erover begon.
Wat is de big deal manquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wel de zuigzoen, dat is het punt ook. Dat je moeder erover begint is ook wel kut, maar dat je je in eerste instantie zo'n vlek aan laat meten
Waaaaaaarom in godsnaam als ik het lekker vindquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wel de zuigzoen, dat is het punt ook. Dat je moeder erover begint is ook wel kut, maar dat je je in eerste instantie zo'n vlek aan laat meten
Stopquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waaaaaaarom in godsnaam als ik het lekker vind
Dat ben ik volledig met je eens en zal ik ook nooit tegenspreken. Maar je hoeft toch niet meteen als een dyson tekeer te gaan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat is de big deal man. Hals/keel is gewoon een geil plekje.
Ik vind oren juist zo niet geil, ook tong in mijn oorquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:24 schreef FL_Freak het volgende:
Dit heb ik nooit geweten tot ik het meemaakte maar de oorlel is ook een gevoelig plekje #durftevertellen
In het oor lijkt mij ook niks neequote:Op dinsdag 19 november 2013 21:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind oren juist zo niet geil, ook tong in mijn oor
Omdat priscilla met haar gouden naamketting eenzelfde status heeft. en vaak eenzelfde vlek onder die kettingquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waaaaaaarom in godsnaam als ik het lekker vind
mag ik aan je nek likken xquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:25 schreef Trollscience het volgende:
wat is er leuk aan zuigzoenen, ieder zijn eigen ding maar wtf man
gwn likken maar als ik zo'n zuigtumor wil hebben pak ik wel de stofzuiger
Moet met tong en niet iedereen heeft hetquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:25 schreef Snowbells het volgende:
* Snowbells voelt aan oorlel
Nee. Niks.
* Snowbells voelt met natte vinger aan oorlelquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moet met tong en niet iedereen heeft het
dysonchickquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat ben ik volledig met je eens en zal ik ook nooit tegenspreken. Maar je hoeft toch niet meteen als een dyson tekeer te gaan.
Ik denk mij dit nu helemaal in huehuehuequote:Op dinsdag 19 november 2013 21:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
* Snowbells voelt met natte vinger aan oorlel
Hm.
Kende ooit wel een meid die al begon te soppen bij het aanraken van haar oorlel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moet met tong en niet iedereen heeft het
hihihihihihquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je snapt best wat ik bedoel, edele nimf
Royal sadness want ik probeerde het ook echtquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk mij dit nu helemaal in huehuehue
Zal mij werkelijk een reet roesten. Iets wat je lekker/leuk vind niet meer doen vanwege iemand anders zijn meningquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Omdat priscilla met haar gouden naamketting eenzelfde status heeft. en vaak eenzelfde vlek onder die ketting![]()
whehehe snow pleb dat je bentquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Royal sadness want ik probeerde het ook echt
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Royal sadness want ik probeerde het ook echt
Je ging er anders samen met je vriendinnetje hard genoeg tegenin.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zal mij werkelijk een reet roesten. Iets wat je lekker/leuk vind niet meer doen vanwege iemand anders zijn mening!
Einde zuigzoen SC/
Dat is jouw mening.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je ging er anders samen met je vriendinnetje hard genoeg tegenin.
Lees mijn respons tegen Snöwie dan, er is niks mis met nek/hals zoenen/likken, als je maar controle genoeg hebt om er niet zo'n lelijke vlek van te maken.
Is goed, veel plezier met je sjaaltjes.quote:
Ik heb er genoegquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is goed, veel plezier met je sjaaltjes.
Je zal ze nodig hebben.quote:
Ach er bestaat ook nog zo iets als concealerquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je zal ze nodig hebben.![]()
Of leert m iets bij
Hap hap hapquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:35 schreef Ugjerke het volgende:
Vlekken van zuigzoenen, dat is echt een teken van fail en sadness.
quote:
Kijk, zelfs jij kan dingen leren.quote:
Hij hoeft niks (af te) lerenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kijk, zelfs jij kan dingen leren.![]()
Nu die vent nog en had het hele topic alsnog nut.
Joke's on you, ik heb me 2 weken niet gewassen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mwuhahahah nu heb je een virtuele zuigzoen
Jij lebbert graag aan een hals?quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:37 schreef Murdera het volgende:
Turtleneckchick moest er srs een dragen omdat gevoelige huid en ik
Ik heb er niet eens eenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:37 schreef Murdera het volgende:
Maakt bij virtueel niks uitquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Joke's on you, ik heb me 2 weken niet gewassen.
Snow heeft spontaan een nat broekjequote:Op dinsdag 19 november 2013 21:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij lebbert graag aan een hals?
ja, maar kwam niet door lebberen schoonheidquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij lebbert graag aan een hals?
Was aids van je dreads?,quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:37 schreef Murdera het volgende:
Baardquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja, maar kwam niet door lebberen schoonheid
Ik zocht naar een grappig plaatje als weerwoord, maar kwam niet verder dan dit.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maakt bij virtueel niks uit
quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zocht naar een grappig plaatje als weerwoord, maar kwam niet verder dan dit.
[ afbeelding ]
Dat is een rare plek om een broekje te dragen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Snow heeft spontaan een nat broekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |