quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
heb mijn ICD vandaag precies een jaarquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:44 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat werkt eigenlijk volgens het zelfde principe dan , alleen hoefde jij niet zuinig te doen met stroom![]()
Ga even lezenquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb mijn ICD vandaag precies een jaar
Zie mijn terugkeer op FOK!GC / [KSC #5495] Vroem Vroem... LDG komt eraan!
Zag iig al dat de ziekenhuizen hier in Nijmegen bij beide aangesloten zit. Verder kom ik tot nu toe alleen af en toe bij de huisarts en tandarts en die worden nu ook gewoon vergoedquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat kun je vinden op de site bij zorgverleners en dan zie je welk ziekenhuis, fysio , tandarts enz bij cz is aangesloten
Zag je zijn bijeengeknepen pootjes niet danquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:51 schreef Cat22 het volgende:
Katerbeest zit al een uur te klieren. Mij aanstaren, miewen, in mijn beeld zitten....kortom, hinderlijke aanwezigheid.Precies het gedrag als hij meent dat het etenstijd is. Heeftie mooi pech, hij heeft twee uur geleden gehad.
![]()
En toen ging ik naar de gang en zag toen pas dat ik ivm de tocht de kamerdeur (die normaal altijd open staat) dicht had gedaan. Mijn vent wilde gewoon richting kattebak of buiten.Hij vertrok dan ook meteen.
Faalbaas.
Zeker zijn wij blijquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:53 schreef Greys het volgende:
En jullie maar meekakelen over die meters en geen idee waar het over gaat![]()
Wees maar blij dat jullie mij hebben dan, degene die gewoon altijd alles vraagt
Waarom sorry aan mij?quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:53 schreef Greys het volgende:
Laysa, sorry, cheesecakesgewijs gezien
Ik ga eens kijken of ik van de bevroren tsjieskeek een punt kan snijden zodat ik hem niet helemaal hoef te ontdooien![]()
Ik las he(e)te roosquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:03 schreef Queller het volgende:
[..]
Een uur is soberso wat lang. Vind ik. Of is dat voor jullie heeteroos normaal?
Deze even lenen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:53 schreef Greys het volgende:
Laysa, sorry, cheesecakesgewijs gezien
Ik ga eens kijken of ik van de bevroren tsjieskeek een punt kan snijden zodat ik hem niet helemaal hoef te ontdooien![]()
Dat was PB 'tjequote:Op dinsdag 19 november 2013 19:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Waarom sorry aan mij?![]()
Volgens mij ben ik hartstikke vergeetachtig aan het worden, want ik weet niets van die cake
ik spoel even mn mond voor ik verder praat hier.quote:
Met water en zeep graag.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik spoel even mn mond voor ik verder praat hier.
Met ons gaat alles goedquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
Indaha: Stuk beterHeb nog wel hoofdpijn als ik overbelast ben of moe, maar geen extreme variant meer en vandaag voelde ik me eigenlijk best ok
Hoe is het met jou en Indahameneer?
Ik heb afgelopen week de eerste bevestigingsbrief gehad..quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:56 schreef Oognip het volgende:
Roos, ik heb een brief gekregen van het Ouderenfonds dat de instelling waaraan ik gekoppeld ben, binnen 2 weken contact met me opneemtJij al wat gehoord inmiddels?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
Indaha: Stuk beterHeb nog wel hoofdpijn als ik overbelast ben of moe, maar geen extreme variant meer en vandaag voelde ik me eigenlijk best ok
Hoe is het met jou en Indahameneer?
Kan me voorstellen na 5 jaarquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
*toont cheesecake*
Greys is een beetje in de war van het feit dat haar oven het weer doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |