Sperma kan dagenlang overleven.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:15 schreef marije123 het volgende:
ik ben wel nét ongesteld geweest, dus mijn vruchtbare periode is pas over een week ofzo.
Is de kans om zwanger te zijn nu groot of niet?
Sorry hoor, maar waarom neuk je als je zo weinig over de details van voortplanting en bescherming daartegen weet?quote:Wat moet ik doen?
Des te dommer, des te meer voortplantingsdrift. Zo is het toch?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:23 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar waarom neuk je als je zo weinig over de details van voortplanting en bescherming daartegen weet?![]()
* CruellaDeVil wacht op de zoveelste die origineel denkt te zijn door naar imdb-pagina van Idiocracy te linken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:27 schreef RetepV het volgende:
[..]
Des te dommer, des te meer voortplantingsdrift. Zo is het toch?
Welkom op Fok! Je hoopte toch niet op een serieus antwoord?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:15 schreef marije123 het volgende:
hallo allemaal,
Ik heb een probleempje zoals je in de titel al kunt lezen :s
Mijn vriend en ik hadden seks en het condoom scheurde.. we hadden het pas door nadat hij was gekomen :s..
ik ben wel nét ongesteld geweest, dus mijn vruchtbare periode is pas over een week ofzo.
Is de kans om zwanger te zijn nu groot of niet? Wat moet ik doen?
Nou ja best klein? Je hebt ook vrouwen die na een keer vrijen al zwanger worden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zaad overleefd het ongeveer 7 dagen maximaal.
Maar vergeet niet dat de kans om zwanger te worden, zelfs zonder condoom, eigenlijk best klein is.
Er zijn genoeg mensen waarbij het pas lukt na maanden van vrijen.
Ik vermoed dan ook dat je je niet echt zorgen hoeft te maken, hoewel denk eens over de pil na, dat zal je ook een hoop zorgen ontnemen voortaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |