SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
heb je een tissue nodig ?quote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Ik heb FIFA al minstens 2 weken niet aangeraakt. Niks te vertellen op het moment.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:54 schreef Dudeweiser het volgende:
nee hoor thye it's all good son![]()
als je maar niet weer alles vol gaat gooien met russische posts
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
mooi zoquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb FIFA al minstens 2 weken niet aangeraakt. Niks te vertellen op het moment.Hala Madrid !
snap ikquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:56 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]
"kan je net zo goed h2h spelen rijst" nee japan zit niet in het spel!!!![]()
Wat een kk squadquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:56 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]
"kan je net zo goed h2h spelen rijst" nee japan zit niet in het spel!!!Hala Madrid !
Eey vanderhund is al 5 maanden niet online geweest, heeft hij een leven ?Hala Madrid !
hij is dood denk ikquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:58 schreef BDIL het volgende:
Eey vanderhund is al 5 maanden niet online geweest, heeft hij een leven ?![]()
Hij is toch die Maoist?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:58 schreef BDIL het volgende:
Eey vanderhund is al 5 maanden niet online geweest, heeft hij een leven ?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Pfff Lavezzi is wel echt kut dit jaar. 89 pace lijkt wel 70 en de 75 strength lijkt wel 25... Zijn schoten zijn wel aardig alleen hij komt nooit in de juiste positie. Staat nooit op de goede plek en als je hem de bal geeft kan hij ook geen loopactie maken omdat zijn balaanname verschrikkelijk is... Echt bizar want zijn stats zien er echt goed uit maar in de wedstrijd komt er nooit wat van terecht. Terwijl Blascikwjizykey altijd heel constant speelt en ook nog regelmatig doelpuntjes meepakt..
Als ik IF Lavezzi vervang dan is er eigenlijk ook geen plek meer voor IF Matuidi en IF Digne terwijl zij het prima doen.![]()
Hij is dit jaar wat Hulk vorig jaar was. Sluggish.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:59 schreef Tobi-wan het volgende:
Pfff Lavezzi is wel echt kut dit jaar. 89 pace lijkt wel 70 en de 75 strength lijkt wel 25... Zijn schoten zijn wel aardig alleen hij komt nooit in de juiste positie. Staat nooit op de goede plek en als je hem de bal geeft kan hij ook geen loopactie maken omdat zijn balaanname verschrikkelijk is... Echt bizar want zijn stats zien er echt goed uit maar in de wedstrijd komt er nooit wat van terecht. Terwijl Blascikwjizykey altijd heel constant speelt en ook nog regelmatig doelpuntjes meepakt..
Als ik IF Lavezzi vervang dan is er eigenlijk ook geen plek meer voor IF Matuidi en IF Digne terwijl zij het prima doen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Onoquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:56 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]
"kan je net zo goed h2h spelen rijst" nee japan zit niet in het spel!!!![]()
![]()
Honda en Kagawa samen bij Japan in het echt.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
![]()
Ik ga een PS4 kopen en alleen maar seasons spelen, iemand een 360 FUT account kopen met zo'n 1 miljoen coins in waarde? je kunt ze alleen niet uitgeven
http://puu.sh/5m4CE.jpg![]()
Heb je NBA live gezien op de PS4quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:04 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)dham-woke-PARIS.html
wat een koning
Hala Madrid !
Op z'n Twitter is t nog één en al calimero gedrag...quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:58 schreef BDIL het volgende:
Hij is op zijn rug gevallen en komt nu niet meer recht.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:58 schreef BDIL het volgende:
Net een PS1 gamequote:
Hala Madrid !
Bakkertjequote:Op dinsdag 19 november 2013 18:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Honda en Kagawa samen bij Japan in het echt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha dat is wel echt baas!quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:04 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)dham-woke-PARIS.html
wat een koning![]()
Toefjes.quote:
Ga jij vanavond nog voetbal kijken?
Godver ik zie het helemaal voor mequote:Op dinsdag 19 november 2013 18:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hij is op zijn rug gevallen en komt nu niet meer recht.en maar struggelen
![]()
Wie spelen er ?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Toefjes.
Ga jij vanavond nog voetbal kijken?![]()
![]()
Zweden - Portugal(return, eerste wedstrijd was 1-0 voor Portugal).quote:
Nederland - Colombia(oefenwedstrijd).
Engeland - Duitsland(oefenwedstrijd).
Dat zijn denk ik wel de 3 mooiste/grootste/belangrijkste voor ons Nederlanders.
En voor BDIL is er ook nog Kroatië - IJsland.
te weinig havenaarquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:56 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]
"kan je net zo goed h2h spelen rijst" nee japan zit niet in het spel!!!Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nederland vriendschappelijk sla ik altijd over. De kwalificatie wedstrijden ook eigenlijk bijna altijd. AZ wil ik nog wel eens kijken, of een wedstrijd tussen Ajax/PSV/Feyenoordquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zweden - Portugal(return, eerste wedstrijd was 1-0 voor Portugal).
Nederland - Colombia(oefenwedstrijd).
Engeland - Duitsland(oefenwedstrijd).
Dat zijn denk ik wel de 3 mooiste/grootste/belangrijkste voor ons Nederlanders.
En voor BDIL is er ook nog Kroatië - IJsland.![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:58 schreef BDIL het volgende:
Eey vanderhund is al 5 maanden niet online geweest, heeft hij een leven ?dus datquote:
Al post die ook amper nog sinds we daar achter zijn gekomen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
heeft een banquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
dus dat
Al post die ook amper nog sinds we daar achter zijn gekomen![]()
Vriendschappelijke wedstrijden zijn inderdaad vaak vrij kut om naar te kijken. Misschien dat er bij Engeland - Duitsland nog wel wat strijd in zit.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nederland vriendschappelijk sla ik altijd over. De kwalificatie wedstrijden ook eigenlijk bijna altijd. AZ wil ik nog wel eens kijken, of een wedstrijd tussen Ajax/PSV/Feyenoord
Zweden - Portugal hoef ik niet te zien, maar de stand vind ik wel leuk om te weten.
Clubvoetbal > landenvoetbal sowieso.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Colombia lijkt me wel zeker, maar of Portugal ook echt gaat winnen... Doorgaan zou ik wel op ze zetten, maar dit is moeilijker.quote:
Ja, op RTL7, net als de vorige keer.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:17 schreef wonton het volgende:
ho is even zenden ze zweden portugal wel uit dan>?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Vorige wedstrijd hadden die Zweden echt weinig in te brengen. Ze zullen nu ook nog eens het spel moeten maken met middelmatige voetballertjes. Veel ruimte voor Portugal dus voorin, dat gaat een makkie worden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Colombia lijkt me wel zeker, maar of Portugal ook echt gaat winnen... Doorgaan zou ik wel op ze zetten, maar dit is moeilijker.
Colombia heeft ook een aardig elftal, als het al niet beter is dan Oranje. Voorhoede is gewoon wereldtop, daar kunnen we verdedigers van het Nederlands elftal niet tegen op.
En Duitsland is op dit moment een veel betere ploeg dan Engeland, op papier en op het veld.
Ga de gok maar wagen.
Portugal kan er ook helemaal niets van, dat scheelt wel. Als ze echt een goede dag hebben en het voorin loopt kunnen die Zweden best stunten, dat zag je tegen de Duitsers en de Engelsen wel afgelopen maanden. IK verwacht zelf een brak gelijkspel eigenlijk..zijn die Portugezen wel goed in..om met het minimale resultaat door te gaan en daar ook op te spelen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd hadden die Zweden echt weinig in te brengen. Ze zullen nu ook nog eens het spel moeten maken met middelmatige voetballertjes. Veel ruimte voor Portugal dus voorin, dat gaat een makkie worden.
Colombia heeft ook een aardig elftal, als het al niet beter is dan Oranje. Voorhoede is gewoon wereldtop, daar kunnen we verdedigers van het Nederlands elftal niet tegen op.
En Duitsland is op dit moment een veel betere ploeg dan Engeland, op papier en op het veld.
Ga de gok maar wagen.
Value op Colombia is al langgggggg weg. Die stonden op 5 ofzo. Ook na het Robben/De Jong nieuws nog veel hoger dan dit. Al maak je je daar vast niet zo druk om als je combo's speelt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, heb je gelijk in...quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd hadden die Zweden echt weinig in te brengen. Ze zullen nu ook nog eens het spel moeten maken met middelmatige voetballertjes. Veel ruimte voor Portugal dus voorin, dat gaat een makkie worden.
Ga de gok maar wagen.
Maar Engeland op Wembley is wel heel wat anders dan uit. Alhoewel, kans dat Duitsland wint is nog steeds wel groter.
Nu ga ik even popcorn eten iets drinken terwijl er weer meer wordt gepost (en ongetwijfeld komen er ook weer discussies) en daarna ga ik naar de kapper.![]()
Zie mijn 2e post sinds terugkeer net.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu ga ik even popcorn eten iets drinken terwijl er weer meer wordt gepost (en ongetwijfeld komen er ook weer discussies)
oh hoi bakkertAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
zie mijn editquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zie mijn 2e post sinds terugkeer net.![]()
Hoi Tim.quote:
quote:
Volgens mij heb jij niet gezien wie Duitsland allemaal thuislaatquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ga de gok maar wagen.![]()
![]()
Heb je nu door dat je in deze reeks beter terecht kan mbt WOS dan in de WOS-reeks zelf?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:30 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niet gezien wie Duitsland allemaal thuislaat
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee ik lees dit topic vaak mee. Verder speel ik me eigen dingenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je nu door dat je in deze reeks beter terecht kan mbt WOS dan in de WOS-reeks zelf?![]()
![]()
Doe het wel in de rust van Zweden - Portugal, kun je je nieuwe kapsel op hetzelfde moment showen als Ronaldo.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga natuurlijk voor hetzelfde kapsel als Torres Nilo. Lekker kort enzo."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Gewoon gaan voor de coupe Aminiquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga natuurlijk voor hetzelfde kapsel als Torres Nilo. Lekker kort enzo.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toch heeft Nederland dit jaar nog niet verloren, en Nederland speelt thuis. Kun je beter uitgeven aan een dag in een goede Party treffquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ga de gok maar wagen.![]()
![]()
Maar het is wel echt zoquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:32 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee ik lees dit topic vaak mee. Verder speel ik me eigen dingen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, heel veel. Maar vooral op CL dagen en in het weekend. Maar dan moet je je wel door alle andere slowchat heen worstelenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:33 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wordt er hier veel gesproken over inzetten dan?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Windows geupgrade naar 8.1... Nu doet mijn VLC het niet meer. Zijn ook een paar andere dingen niet goed. Microsoft zit weer lekker te kloten.![]()
Bit coin was bijna 1000 dollarZou mooi zijn als dat scenario ook weggelegd zou zijn voor de Fifa coin ooit.
![]()
Klinkt als EA.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:35 schreef Tobi-wan het volgende:
Windows geupgrade naar 8.1... Nu doet mijn VLC het niet meer. Zijn ook een paar andere dingen niet goed. Microsoft zit weer lekker te kloten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wil niet aan windows 8 beginnen met zon interfacequote:Op dinsdag 19 november 2013 18:35 schreef Tobi-wan het volgende:
Windows geupgrade naar 8.1... Nu doet mijn VLC het niet meer. Zijn ook een paar andere dingen niet goed. Microsoft zit weer lekker te kloten.Hij het nog op Windows 7.
Hala Madrid !
Heb er nog aan gedacht om wat geld in die bitcoins te stoppen toen, maar gewoon puur door luiheid niet gedaanquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:35 schreef Toefjes het volgende:
Bit coin was bijna 1000 dollarZou mooi zijn als dat scenario ook weggelegd zou zijn voor de Fifa coin ooit.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Even VLC player updaten. Liep een paar versie achter, hoop dat het helpt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik wil niet aan windows 8 beginnen met zon interfaceHij het nog op Windows 7.
Ben wel tevreden met windows 8 hoor. Vind het nou niet veel anders dan Windows 7. De W8 apps gebruik ik nauwelijks op mijn computer en ik vind het nieuwe start menu wel fijn werken. Als je er goed mee werkt is het gewoon net even wat sneller om een programma te openen.![]()
Heel ander subgenrequote:Op dinsdag 19 november 2013 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Ajax, Feyenoord en PSV hebben het nog niet zo ver geschopt, dat er een attribuut van hun club in een porno filmpje gebruikt isAZ
![]()
Verder sowieso rule 34.![]()
Bakker jonge welkom terug lekker manquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Honda en Kagawa samen bij Japan in het echt.![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hoi.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bakker jonge welkom terug lekker man![]()
![]()
Ik moet nu alleen wel weer gaan, want ik heb morgen 3 toetsen.
Tot ziens allemaal.
Ruslandquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:45 schreef TBakkert het volgende:
Ik moet nu alleen wel weer gaan, want ik heb morgen 3 toetsen.
Tot ziens allemaal.
https://www.facebook.com/(...)27132&type=2&theaterYoung bloods everywhere....![]()
Hotmailquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
VLC in Windows 8.1werkt als een zonnetje.
[ afbeelding ]
Hala Madrid !
Welke iOS gebruiker wil me het juiste antwoord dm'en?
TV / [WIN] een The Walking Dead prijzenpakket!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Outlookquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
VLC op Os X
Geen idee waarom die daily gifts er überhaupt waren nuquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:02 schreef Toefjes het volgende:
Zijn met de release van de legends de daily gifts ook ten einde?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens mij seizoen 3. Je kan het ook gewoon googelen hequote:Op dinsdag 19 november 2013 18:59 schreef Tim86 het volgende:
Welke iOS gebruiker wil me het juiste antwoord dm'en?
TV / [WIN] een The Walking Dead prijzenpakket!
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik dacht dat er gezegd was ooit dat het verband had met de legends. Maar misschien was het ook alleen om de Fut economie een beetje te stimulerenquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee waarom die daily gifts er überhaupt waren nu![]()
Ga jij nou maar rijlessen volgen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
VLC in Windows 8.1werkt als een zonnetje.
[ afbeelding ]![]()
Agh op je pikkie getrapt?quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ga jij nou maar rijlessen volgen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
lol dat was best makkelijk, thanksquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij seizoen 3. Je kan het ook gewoon googelen he
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je bent gewoon een zielig mannetje.
Lukt echt weer helemaal niks vandaag en gisteren ook al niet, alles voelt opeens zo bizar traag aan. Team staat stil, een foute pass, tegenstander countert er uit en boem goal, elke wedstrijd opnieuw weer 60% balbezit zonder iets te creeeren en tegen counters aanlopen.![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. Ik wil gewoon 100 IF's hebben
Ik win nooit ietsquote:Moet waarschijnlijk mijn achternaam veranderen
Hala Madrid !
Verander je shirt. Verrichtte bij mij wonderenquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:11 schreef DutchSL het volgende:
Lukt echt weer helemaal niks vandaag en gisteren ook al niet, alles voelt opeens zo bizar traag aan. Team staat stil, een foute pass, tegenstander counters er uit en boem goal, elke wedstrijd opnieuw weer 60% balbezit zonder iets te creeeren en tegen counters aanlopen.![]()
No shit sherlockquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:13 schreef Maver24 het volgende:
Goedeavond heren.
Wat zag ik nou. Zit ono in fut?Hala Madrid !
Al het hele jaar jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:13 schreef Maver24 het volgende:
Goedeavond heren.
Wat zag ik nou. Zit ono in fut?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:11 schreef DutchSL het volgende:
Lukt echt weer helemaal niks vandaag en gisteren ook al niet, alles voelt opeens zo bizar traag aan. Team staat stil, een foute pass, tegenstander countert er uit en boem goal, elke wedstrijd opnieuw weer 60% balbezit zonder iets te creeeren en tegen counters aanlopen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
If arabi is de 350k echt niet waard. Dribbelt goed maar wordt zo van de bal af gezet, longshots gaan er zelden in en ik vind het ook niet echt een goaltjesdiefgelukkig wel verkocht met een flinke winst
![]()
Hij is nog goed ookquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Haha lol. Wat een held is dat. Ik wist het serieus niet.![]()
![]()
Heb je die nog steeds?quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:23 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb ooit bitcoins gekocht. Maar ik weet niet meer waar
Die mensen die aan het begin van het tijdperk bitcoins hebben zitten farmen.
1 computer met 8 videokaarten op SLI aansluiten en rijk wordenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dan zou ik ze als ik jou was maar gaan opzoeken, die dingen zijn goud waard nuquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:23 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb ooit bitcoins gekocht. Maar ik weet niet meer waar![]()
Ja, ik had er dingen van gekocht die eigenlijk niet echt mogen. Zeg maar. Alleen is dat 2 jaar geleden. Ik zal er hooguit nog maar 1 over hebben ofzo. Misschien niet eensquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je die nog steeds?
Die mensen die aan het begin van het tijdperk bitcoins hebben zitten farmen.
1 computer met 8 videokaarten op SLI aansluiten en rijk worden![]()
![]()
Hopelijk heb je er nog 1quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik had er dingen van gekocht die eigenlijk niet echt mogen. Zeg maar. Alleen is dat 2 jaar geleden. Ik zal er hooguit nog maar 1 over hebben ofzo. Misschien niet eens
1 over is wel 700 euroquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik had er dingen van gekocht die eigenlijk niet echt mogen. Zeg maar. Alleen is dat 2 jaar geleden. Ik zal er hooguit nog maar 1 over hebben ofzo. Misschien niet eens
Hala Madrid !
Elke bitcoin is lekker meegepakt!quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Blijf dit een grappig verhaal vinden - http://www.theguardian.co(...)ncy-norway-oslo-home![]()
Wat heb je gezien en wat bieden ze aan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand die nog een toffe serie weet die ik op (US) Netflix kan kijken?Hala Madrid !
Heb je dat bitcoin-wallet programma niet nog op je computer staan? Maar als je die ene bitcoin terug vindt, dan is dat de beste investering ooit sinds die 136 IF Altidores.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik had er dingen van gekocht die eigenlijk niet echt mogen. Zeg maar. Alleen is dat 2 jaar geleden. Ik zal er hooguit nog maar 1 over hebben ofzo. Misschien niet eensHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
avond![]()
wat is het laatste toernooi ? nog steeds gewoon 18 van het zelfde land. even een team maken en toch nog maar even fifaen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
easy coins binnenharkenquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:35 schreef wonton het volgende:
wil er iemand potje tegen mij
wagermatch mag ookHala Madrid !
Die computer staat bij mijn moederquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heb je dat bitcoin-wallet programma niet nog op je computer staan? Maar als je die ene bitcoin terug vindt, dan is dat de beste investering ooit sinds die 136 IF Altidores.Vd week maar eens even verrassen met een bezoekje
![]()
![]()
![]()
SMLENOHala Madrid !
Stond er echt 52 minuten op voor 1,5k BIN en er is een andere zonder chem style en die staat er voor 5k op.quote:Hala Madrid !
quote:die heb ik gister discard uit een pack.
ja maar hij is oorspronkelijk CAMquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]die heb ik gister discard uit een pack.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Oh zijn CAM versie is gelukkig niet veel waard zie ikquote:
Verkopen en Alex Telles halen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:50 schreef ThadCastle het volgende:
Godver.. bod van 43 mil op Alex Sandro.
Heb Murru al gehaald, Cagliari was gedegradeerdquote:Sandro blijft nog 1 seizoen daarna kijk ik wel verder. Heeft nog contract tot 2018 en is pas 23.
Danilo en Mangala blijven ook.![]()
Is te koop voor 30¤ op verschillende websites. Het is ieder jaar toch alleen maar gekut met cracks die het wel of maar half doen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:57 schreef Fuszy het volgende:
Welke download hebben jullie van FM. DM/PM is welkom
Ja true. Heb alleen geen zin om 30e te betalenquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is te koop voor 30¤ op verschillende websites. Het is ieder jaar toch alleen maar gekut met cracks die het wel of maar half doen.. Vorige jaren ook gedaan. 12 en 13 niet meer dan 24 uur gespeeld omdat het elke keer mis ging
Feyenoord Rotterdam![]()
Gewoon kopen man die game is het altijd toch wel waardquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:57 schreef Fuszy het volgende:
Welke download hebben jullie van FM. DM/PM is welkom
![]()
![]()
Ronald Snijders![]()
Zat net bij DWDD zijn nieuwe boekje te promoten. 1000 nieuwe Nederlandse woorden.
Benefietkeeper = Een keeper die voor het goede doel staat
Weerman = Man die twee keer een geslachtsoperatie ondergaat![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Ronald Snijders![]()
Zat net bij DWDD zijn nieuwe boekje te promoten. 1000 nieuwe Nederlandse woorden.
Weerman = Man die twee keer een geslachtsoperatie ondergaat
Feyenoord Rotterdam![]()
Geen konko?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:01 schreef Tobi-wan het volgende:
Ronald Snijders![]()
Weerman = Man die twee keer een geslachtsoperatie ondergaat![]()
quote:Precies, ik weet niet hoe ik het anders moet doenquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:06 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kagawa kan alleen.. Mja die is kut op cm![]()
![]()
Hoe speelt die IF Son eigenlijk? Zit er aan te denken om hem in mijn team te nemen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Of je maakt het gewoon nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:08 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
die kan ook nog maar dan moet ik de cb's veranderen![]()
Slechte vision,rest wel primaquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:08 schreef Chase_Utley het volgende:
Hoe speelt die IF Son eigenlijk? Zit er aan te denken om hem in mijn team te nemen.
Hala Madrid !
IF Son vind ik wel erg leuk spelen. Tof spelertjequote:Op dinsdag 19 november 2013 20:08 schreef Chase_Utley het volgende:
Hoe speelt die IF Son eigenlijk? Zit er aan te denken om hem in mijn team te nemen.![]()
![]()
Heb ook wel eens een show van hem gezien. Het is niet voor iedereen weggelegd, je moet er wel echt van houden. Humor zo absurd dat je af en toe even moet nadenken over wat de grap is.quote:![]()
Ja maar het gaat wel echt kut spelenquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik maak het zeker wel, leuk om wat anders te proberen dan die standaard teams![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:08 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
die kan ook nog maar dan moet ik de cb's veranderenwat een kkteam
![]()
Logisch, kijk naar die statsquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:13 schreef Maver24 het volgende:
die CB Koreaan uit de bundesliga is duur![]()
Toch vind ik hem niet zo goed.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:13 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Logisch, kijk naar die stats![]()
Heb hem opgepikt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
IF Son vind ik wel erg leuk spelen. Tof spelertjeWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ligt het nou aan mij (ja, want ik ben slecht) of is Mangala gewoon een kut speler dit jaar ? En Lloris vind ik ook behoorlijk veel fouten maken. Als die nation cup gewonnen/afgelopen (haha, ik die cup wninen) is snel weer weg die twee. Ging beter toen Barzagli en Courtois daar stonden.
![]()
Met Hosogai op CM kan Johnson als LB en dan Brooks LCB. Lloris op doel (ook al vindt niet iedereen hem goed) en Kaboul RCB.![]()
Je moet altijd wat files verwijderen om alles goed te hebbenquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:18 schreef ThadCastle het volgende:
Japanse nationale team is nep in FM?rechten verhaal.
![]()
ooooh lol, dat had ik niet eens gezienquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:18 schreef wonton het volgende:
[..]
Is bijna mijn team gewoon. Geeneens een shoutout van maver
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar 4 dezelfde spelers.. wel dezelfde formatie en Honda als ST. Raar dat er nog steeds maar 1 Japanse CB in FUT zit.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:18 schreef wonton het volgende:
[..]
Is bijna mijn team gewoon. Geeneens een shoutout van maver
[ afbeelding ]![]()
haahahhaaha jaja ik heb deze pas 2 uur geleden gemaaktquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ooooh lol, dat had ik niet eens gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Young bloods everywhere....![]()
Japanse competitie mag er ook wel bij volgend jaar, maar dat is Konami / PES land dus zal wel weer moeilijk liggen kwa rechten.![]()
Kan dat nog als je met een game bezig bent?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je moet altijd wat files verwijderen om alles goed te hebbenrechten verhaal.
![]()
Volgens mij heeft het pas effect bij een nieuwe gamequote:Op dinsdag 19 november 2013 20:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan dat nog als je met een game bezig bent?![]()
![]()
Hong Jeong Ho werd simpel van de bal gezet door Locadia na een random bal naar voren.. en die heeft 76 strength. Ik heb al een week geen FUT meer gedaan![]()
![]()
Lol, bijna al die Olympische kampioenen in alle vechtsporten + gewichtsheffen komen toch uit Azië ?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:22 schreef MolFan het volgende:
Een Aziaat met strengthGelooft toch niemand
![]()
![]()
http://www.futhead.com/14/players/6809/kim-shin-wook/quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:22 schreef MolFan het volgende:
Een Aziaat met strengthGelooft toch niemand
Young bloods everywhere....![]()
Wie kan me helpen met een team die Mlapa en KI Hyeon bevat
Ben benieuwd hoe duur die legends gaan worden. Volgens mij wordt Gullit echt een beest. Je ziet af en toe een filmpje van hem voorbij komen... Als een tank stormt hij de hele verdediging voorbij.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:24 schreef jepperdeprep het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat 'm worden.![]()
Das wel een leuk teamquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:22 schreef wonton het volgende:
[..]
Haal hem gewoon. Hij is goed heb m ook in mn andere team
[ afbeelding ]![]()
![]()
En wat dan als je alleen in speciale toernooien kan spelenquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:24 schreef jepperdeprep het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat 'm worden.?
![]()
Klopt ja. De beste Legend kaart volgens mij. Kan 'm misschien zelfs beter in de spits zetten met zijn lengte en snelheid. Jammer dat Bergkamp te lage passing heeft. Gullit gaat onbetaalbaar worden maar ik mag dromen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe duur die legends gaan worden. Volgens mij wordt Gullit echt een beest. Je ziet af en toe een filmpje van hem voorbij komen... Als een tank stormt hij de hele verdediging voorbij.![]()
Leuk als je hem en Bukharov in een hybrid weet te doen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:24 schreef wonton het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/players/6809/kim-shin-wook/
[ afbeelding ]
Dan neuk ik ze allemaal de moeder.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En wat dan als je alleen in speciale toernooien kan spelen?
![]()
Maak dat 41212, Kim Shin Wook en Hyeon spits, CAM No Byung Jun, dat is serieus echt een baasje. Niet normaal.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:22 schreef wonton het volgende:
[..]
Haal hem gewoon. Hij is goed heb m ook in mn andere team
[ afbeelding ]![]()
Ja super cool jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Leuk als je hem en Bukharov in een hybrid weet te doen.![]()
Veltman gaat volgens mij echt kei hard gedold worden door Falcao..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Veltman klapt Falcaoquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:31 schreef DuTank het volgende:
Veltman gaat volgens mij echt kei hard gedold worden door Falcao..![]()
En deze boii op CM/CDM.quote:
http://www.futhead.com/14/players/6768/kim-sung-hwan/
Goede stats voor een 65-rated.
Is dan ook geen schande als dat gebeurtquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:31 schreef DuTank het volgende:
Veltman gaat volgens mij echt kei hard gedold worden door Falcao..![]()
Vanavond nog clubben? Eerst even kijken of Nederland - Colombia een leuke wedstrijd is.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:29 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dan neuk ik ze allemaal de moeder.![]()
Ik wil wel maar ik denk dat ik wel ff Zweden - Portugal ga kijken. Als het saai is ben ik er vroeger bij.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vanavond nog clubben? Eerst even kijken of Nederland - Colombia een leuke wedstrijd is.![]()
Ik doe het denk ik andersom. Nederland op de stream en Zweden tvquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:31 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.rtlxl.nl/?__sb(...)63-a2ec-18b2e939e75f
Zweden Portugal
@Rijst beideYoung bloods everywhere....![]()
No Byung Jun was vorig jaar 1 van de beste bronze spitsen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:30 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Maak dat 41212, Kim Shin Wook en Hyeon spits, CAM No Byung Jun, dat is serieus echt een baasje. Niet normaal.![]()
@Toefjes: ik verander mijn shirt zpals je aanraadde en win prompt 2x op rij van iemand uit division 1![]()
Speelde nog even kut, maar had nu eens geluk in beide wedstrijden![]()
![]()
pacesonicquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
No Byung Jun was vorig jaar 1 van de beste bronze spitsen.Young bloods everywhere....![]()
Ze hebben wel pace achterin met Perea of speelt die niet?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die verdediging van Colombia is echt nog slechter dan die van OranjeHij had 85 pace, veel minder dan de gemiddelde spits die je tegenkomt. Ga nu niet de rol van Thorb overnemen.quote:![]()
Verdediging van Colombia is echt niet slecht hoor.
Ja, ok misschien nu ze hun aanvoerder Yepes + rechtsback Zuniga (nu moet Arias spelen) + keeper Ospina (nu moet die opa spelen) wel.
Maar nog altijd beter dan de backups van de backups van de backups van de opperkneuzen die bij Nederland spelen.![]()
Pfff SrnaHala Madrid !
Die keeper moet naar een club als PSV of AjaxHala Madrid !
Veltmanquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:36 schreef DutchSL het volgende:
Verdediging van Colombia is echt niet slecht hoor.
Ja, ok misschien nu ze hun aanvoerder Yepes + rechtsback Zuniga (nu moet Arias spelen) + keeper Ospina (nu moet die opa spelen) wel.
Maar nog altijd beter dan de backups van de backups van de backups van de opperkneuzen die bij Nederland spelen.![]()
![]()
Ajax heeft echt nog een keeper nodig jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:36 schreef BDIL het volgende:
Die keeper moet naar een club als PSV of Ajax![]()
![]()
Helemaal vergeten dat dat ook vanavond was. Zo maar even overschakelen naar RTL7.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:32 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik wil wel maar ik denk dat ik wel ff Zweden - Portugal ga kijken. Als het saai is ben ik er vroeger bij.![]()
quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Portugal - Zweden natuurlijk.
En hopen dat huilie Ronaldo niet naar het WK gaat.
Op kleine TV heb ik NL - Columbia, want is de moeite niet zo, omdat Kwal vd Vaart mee doet. Die kan je niet klein genoeg bekijken.![]()
![]()
Mooie TV's welquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Op kleine TV heb ik NL - Columbia, want is de moeite niet zo, omdat Kwal vd Vaart mee doet. Die kan je niet klein genoeg bekijken.
[ afbeelding ]![]()
De Jong.
MAANNNDDZZZUUJKKICCCCCCC J!AAAAAAAAAAAAAHala Madrid !
Als Serero een NL paspoort had en CB speelde was hij al beter dan alle andere CB's die Nederland heeft.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even trollen: Veltman is nu al beter dan alle andere CBs die Nederland heeft.![]()
Ja, klinkt onwaarschijnlijk, maar bij mij veranderde plots allesquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:33 schreef DutchSL het volgende:
@Toefjes: ik verander mijn shirt zpals je aanraadde en win prompt 2x op rij van iemand uit division 1![]()
Speelde nog even kut, maar had nu eens geluk in beide wedstrijden![]()
![]()
Laten we het hopen dat ie heel erg goed wordt. Kunnen we wel gebruiken in het Nederlandse elftal..quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Even trollen: Veltman is nu al beter dan alle andere CBs die Nederland heeft.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Serero is zo slecht zelfs Van Gaal zou hem niet oproepen als hij Nederlands wasquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als Serero een NL paspoort had en CB speelde was hij al beter dan alle andere CB's die Nederland heeft.![]()
hoeveel euro zit er al in? 200?quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Maakt echt niet uit, je kunt het ook opkroppen om het straks eruit te laten tijdens het voetballen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ibra zingt gewoon niet mee. Die top 11 quotes van Ibra trouwens
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero is zo slecht zelfs Van Gaal zou hem niet oproepen als hij Nederlands wasIk post al 2 weken niks meer over hem en nog moet je er weer over beginnen.quote:![]()
oke wat is je teamquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Op kleine TV heb ik NL - Columbia, want is de moeite niet zo, omdat Kwal vd Vaart mee doet. Die kan je niet klein genoeg bekijken.
[ afbeelding ]![]()
Is al voor Zondagquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Ik post al 2 weken niks meer over hem en nog moet je er weer over beginnen.![]()
Je denkt dat het met jou te maken heeft dat ik Serero een bar slechte voetballer vindquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Ik post al 2 weken niks meer over hem en nog moet je er weer over beginnen.?
![]()
Die top 11 quotes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, je bent gewoon een racist. TR gemachtquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je denkt dat het met jou te maken heeft dat ik Serero een bar slechte voetballer vind?
![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die top 11 quotes
SereroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee, je bent gewoon een racist. TR gemacht![]()
![]()
kan iemand me helpen
heb origin acc en psn acc kan ik niet inloggen wachtwoord fout enz kan ook niet terugvragen. ik logde in op mijn ps3 en nu is heel mn team weg... ik zie dat ik 2 connected psn accounts heb![]()
Dan moet je helemaal opnieuw beginnen waarschijnlijk. Iemand heeft je gegevens geraden of van je gekregen. Game over.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:50 schreef elshaarawy92 het volgende:
kan iemand me helpen
heb origin acc en psn acc kan ik niet inloggen wachtwoord fout enz kan ook niet terugvragen. ik logde in op mijn ps3 en nu is heel mn team weg... ik zie dat ik 2 connected psn accounts heb![]()
Klaassen is ook niet zo bijzonder goed maar nog altijd een heel stuk beter dan Sereroquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
KlaassenMaar daar mag ik zeker niet op haten omdat het een Nederlander is.
![]()
![]()
Wel een beetje triest om het op racisme te gooien of is het gewoon een trol?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:41 schreef BDIL het volgende:
MAANNNDDZZZUUJKKICCCCCCC J!AAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
Je zei een tijdje terug dat Klaassen er nog minder van kan dus je spreekt jezelf tegen. Sowieso ben je niet serieus te nemen en je begon gisteren ook uit het niets over Serero wat ook nergens op sloeg.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klaassen is ook niet zo bijzonder goed maar nog altijd een heel stuk beter dan Serero![]()
neequote:Op dinsdag 19 november 2013 20:53 schreef Vijf_voor het volgende:
Is Serero eigenlijk beter dan Kuijt?![]()
Kk Kuipers , kut hond
Hala Madrid !
Kuijt gaat onderuijt net als paard.gif (maar dat mag ik ook niet meer zeggen)quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:53 schreef Vijf_voor het volgende:
Is Serero eigenlijk beter dan Kuijt?![]()
Waarom ben ik niet serieus te nemen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je zei een tijdje terug dat Klaassen er nog minder van kan dus je spreekt jezelf tegen. Sowieso ben je niet serieus te nemen en je begon gisteren ook uit het niets over Serero wat ook nergens op sloeg.![]()
Dit kan niet waar zijn! Mario Mandžukić (Kroatië) denkt waarschijnlijk dat hij hier een vechtsport uitoefent. Dit heeft niets te maken met voetbal en Mario Mandžukić (Kroatië) krijgt dan ook een rode kaart.![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:54 schreef wieisboos het volgende:
Dit kan niet waar zijn! Mario Mand¸ukić (Kroatië) denkt waarschijnlijk dat hij hier een vechtsport uitoefent. Dit heeft niets te maken met voetbal en Mario Mand¸ukić (Kroatië) krijgt dan ook een rode kaart.!
Hala Madrid !
Gudmundsson.quote:
Ik ben niet de enige die dat vindt. Maar waarom begin je elke keer over Serero, ook als hij er niks mee te maken heeft. Ik zou bijna zeggen dat je een obsessie met hem hebt. Vind jij uberhaupt nog wel iets leuk?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom ben ik niet serieus te nemen?![]()
Als we het toch over spelers hebben die er niets van kunnen.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Sigurdsson toch ook?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
SiggyJammer dat hij blessa is
Voor de rest vrij matig allemaal.
Hij is bijna altijd blessaquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
SiggyJammer dat hij blessa is
![]()
![]()
Kroatië is ook vrij matig. Mandzukic jaren bankie nu paar goaltjes gemaakt prima. Modric eindbaas, verder valt het allemaal wel meequote:Op dinsdag 19 november 2013 20:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Sigurdsson toch ook?
Voor de rest vrij matig allemaal.![]()
Ach het is misschien niet de meest technische speler maar wel een van de weinig die altijd 110% geeft dat kan ik ook wel waarderen in hemquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als we het toch over spelers hebben die er niets van kunnen.![]()
![]()
je snapt toch wel dat ie het zo vaak over hem heeft omdat jij dat vervelend vindt hequote:Op dinsdag 19 november 2013 20:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die dat vindt. Maar waarom begin je elke keer over Serero, ook als hij er niks mee te maken heeft. Ik zou bijna zeggen dat je een obsessie met hem hebt. Vind jij uberhaupt nog wel iets leuk?![]()
Ja leuk, dat doet Kuijt ook.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach het is misschien niet de meest technische speler maar wel een van de weinig die altijd 110% geeft dat kan ik ook wel waarderen in hemWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Verpest het nou nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je snapt toch wel dat ie het zo vaak over hem heeft omdat jij dat vervelend vindt he![]()
Depay.
En dat is triest. gr grquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je snapt toch wel dat ie het zo vaak over hem heeft omdat jij dat vervelend vindt he![]()
Maar wel iets mis als je dat als enige kwaliteit kan omschrijven.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niets mis met hard werken zeker als het wat minder looptWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Forum Opties Forumhop: Hop naar: