SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
heb je een tissue nodig ?quote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Ik heb FIFA al minstens 2 weken niet aangeraakt. Niks te vertellen op het moment.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:54 schreef Dudeweiser het volgende:
nee hoor thye it's all good son![]()
als je maar niet weer alles vol gaat gooien met russische posts
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
mooi zoquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb FIFA al minstens 2 weken niet aangeraakt. Niks te vertellen op het moment.Hala Madrid !
snap ikquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:56 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]
"kan je net zo goed h2h spelen rijst" nee japan zit niet in het spel!!!![]()
Wat een kk squadquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:56 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]
"kan je net zo goed h2h spelen rijst" nee japan zit niet in het spel!!!Hala Madrid !
Eey vanderhund is al 5 maanden niet online geweest, heeft hij een leven ?Hala Madrid !
hij is dood denk ikquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:58 schreef BDIL het volgende:
Eey vanderhund is al 5 maanden niet online geweest, heeft hij een leven ?![]()
Hij is toch die Maoist?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:58 schreef BDIL het volgende:
Eey vanderhund is al 5 maanden niet online geweest, heeft hij een leven ?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Pfff Lavezzi is wel echt kut dit jaar. 89 pace lijkt wel 70 en de 75 strength lijkt wel 25... Zijn schoten zijn wel aardig alleen hij komt nooit in de juiste positie. Staat nooit op de goede plek en als je hem de bal geeft kan hij ook geen loopactie maken omdat zijn balaanname verschrikkelijk is... Echt bizar want zijn stats zien er echt goed uit maar in de wedstrijd komt er nooit wat van terecht. Terwijl Blascikwjizykey altijd heel constant speelt en ook nog regelmatig doelpuntjes meepakt..
Als ik IF Lavezzi vervang dan is er eigenlijk ook geen plek meer voor IF Matuidi en IF Digne terwijl zij het prima doen.![]()
Hij is dit jaar wat Hulk vorig jaar was. Sluggish.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:59 schreef Tobi-wan het volgende:
Pfff Lavezzi is wel echt kut dit jaar. 89 pace lijkt wel 70 en de 75 strength lijkt wel 25... Zijn schoten zijn wel aardig alleen hij komt nooit in de juiste positie. Staat nooit op de goede plek en als je hem de bal geeft kan hij ook geen loopactie maken omdat zijn balaanname verschrikkelijk is... Echt bizar want zijn stats zien er echt goed uit maar in de wedstrijd komt er nooit wat van terecht. Terwijl Blascikwjizykey altijd heel constant speelt en ook nog regelmatig doelpuntjes meepakt..
Als ik IF Lavezzi vervang dan is er eigenlijk ook geen plek meer voor IF Matuidi en IF Digne terwijl zij het prima doen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Onoquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:56 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]
"kan je net zo goed h2h spelen rijst" nee japan zit niet in het spel!!!![]()
![]()
Honda en Kagawa samen bij Japan in het echt.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
![]()
Ik ga een PS4 kopen en alleen maar seasons spelen, iemand een 360 FUT account kopen met zo'n 1 miljoen coins in waarde? je kunt ze alleen niet uitgeven
http://puu.sh/5m4CE.jpg![]()
Heb je NBA live gezien op de PS4quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:04 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)dham-woke-PARIS.html
wat een koning
Hala Madrid !
Op z'n Twitter is t nog één en al calimero gedrag...quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:58 schreef BDIL het volgende:
Hij is op zijn rug gevallen en komt nu niet meer recht.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:58 schreef BDIL het volgende:
Net een PS1 gamequote:
Hala Madrid !
Bakkertjequote:Op dinsdag 19 november 2013 18:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Honda en Kagawa samen bij Japan in het echt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha dat is wel echt baas!quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:04 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)dham-woke-PARIS.html
wat een koning![]()
Toefjes.quote:
Ga jij vanavond nog voetbal kijken?
Godver ik zie het helemaal voor mequote:Op dinsdag 19 november 2013 18:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hij is op zijn rug gevallen en komt nu niet meer recht.en maar struggelen
![]()
Wie spelen er ?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Toefjes.
Ga jij vanavond nog voetbal kijken?![]()
![]()
Zweden - Portugal(return, eerste wedstrijd was 1-0 voor Portugal).quote:
Nederland - Colombia(oefenwedstrijd).
Engeland - Duitsland(oefenwedstrijd).
Dat zijn denk ik wel de 3 mooiste/grootste/belangrijkste voor ons Nederlanders.
En voor BDIL is er ook nog Kroatië - IJsland.
te weinig havenaarquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:56 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]
"kan je net zo goed h2h spelen rijst" nee japan zit niet in het spel!!!Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nederland vriendschappelijk sla ik altijd over. De kwalificatie wedstrijden ook eigenlijk bijna altijd. AZ wil ik nog wel eens kijken, of een wedstrijd tussen Ajax/PSV/Feyenoordquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zweden - Portugal(return, eerste wedstrijd was 1-0 voor Portugal).
Nederland - Colombia(oefenwedstrijd).
Engeland - Duitsland(oefenwedstrijd).
Dat zijn denk ik wel de 3 mooiste/grootste/belangrijkste voor ons Nederlanders.
En voor BDIL is er ook nog Kroatië - IJsland.![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:58 schreef BDIL het volgende:
Eey vanderhund is al 5 maanden niet online geweest, heeft hij een leven ?dus datquote:
Al post die ook amper nog sinds we daar achter zijn gekomen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
heeft een banquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
dus dat
Al post die ook amper nog sinds we daar achter zijn gekomen![]()
Vriendschappelijke wedstrijden zijn inderdaad vaak vrij kut om naar te kijken. Misschien dat er bij Engeland - Duitsland nog wel wat strijd in zit.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nederland vriendschappelijk sla ik altijd over. De kwalificatie wedstrijden ook eigenlijk bijna altijd. AZ wil ik nog wel eens kijken, of een wedstrijd tussen Ajax/PSV/Feyenoord
Zweden - Portugal hoef ik niet te zien, maar de stand vind ik wel leuk om te weten.
Clubvoetbal > landenvoetbal sowieso.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Colombia lijkt me wel zeker, maar of Portugal ook echt gaat winnen... Doorgaan zou ik wel op ze zetten, maar dit is moeilijker.quote:
Ja, op RTL7, net als de vorige keer.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:17 schreef wonton het volgende:
ho is even zenden ze zweden portugal wel uit dan>?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Vorige wedstrijd hadden die Zweden echt weinig in te brengen. Ze zullen nu ook nog eens het spel moeten maken met middelmatige voetballertjes. Veel ruimte voor Portugal dus voorin, dat gaat een makkie worden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Colombia lijkt me wel zeker, maar of Portugal ook echt gaat winnen... Doorgaan zou ik wel op ze zetten, maar dit is moeilijker.
Colombia heeft ook een aardig elftal, als het al niet beter is dan Oranje. Voorhoede is gewoon wereldtop, daar kunnen we verdedigers van het Nederlands elftal niet tegen op.
En Duitsland is op dit moment een veel betere ploeg dan Engeland, op papier en op het veld.
Ga de gok maar wagen.
Portugal kan er ook helemaal niets van, dat scheelt wel. Als ze echt een goede dag hebben en het voorin loopt kunnen die Zweden best stunten, dat zag je tegen de Duitsers en de Engelsen wel afgelopen maanden. IK verwacht zelf een brak gelijkspel eigenlijk..zijn die Portugezen wel goed in..om met het minimale resultaat door te gaan en daar ook op te spelen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd hadden die Zweden echt weinig in te brengen. Ze zullen nu ook nog eens het spel moeten maken met middelmatige voetballertjes. Veel ruimte voor Portugal dus voorin, dat gaat een makkie worden.
Colombia heeft ook een aardig elftal, als het al niet beter is dan Oranje. Voorhoede is gewoon wereldtop, daar kunnen we verdedigers van het Nederlands elftal niet tegen op.
En Duitsland is op dit moment een veel betere ploeg dan Engeland, op papier en op het veld.
Ga de gok maar wagen.
Value op Colombia is al langgggggg weg. Die stonden op 5 ofzo. Ook na het Robben/De Jong nieuws nog veel hoger dan dit. Al maak je je daar vast niet zo druk om als je combo's speelt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, heb je gelijk in...quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd hadden die Zweden echt weinig in te brengen. Ze zullen nu ook nog eens het spel moeten maken met middelmatige voetballertjes. Veel ruimte voor Portugal dus voorin, dat gaat een makkie worden.
Ga de gok maar wagen.
Maar Engeland op Wembley is wel heel wat anders dan uit. Alhoewel, kans dat Duitsland wint is nog steeds wel groter.
Nu ga ik even popcorn eten iets drinken terwijl er weer meer wordt gepost (en ongetwijfeld komen er ook weer discussies) en daarna ga ik naar de kapper.![]()
Zie mijn 2e post sinds terugkeer net.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu ga ik even popcorn eten iets drinken terwijl er weer meer wordt gepost (en ongetwijfeld komen er ook weer discussies)
oh hoi bakkertAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
zie mijn editquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zie mijn 2e post sinds terugkeer net.![]()
Hoi Tim.quote:
quote:
Volgens mij heb jij niet gezien wie Duitsland allemaal thuislaatquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ga de gok maar wagen.![]()
![]()
Heb je nu door dat je in deze reeks beter terecht kan mbt WOS dan in de WOS-reeks zelf?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:30 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niet gezien wie Duitsland allemaal thuislaat
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee ik lees dit topic vaak mee. Verder speel ik me eigen dingenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je nu door dat je in deze reeks beter terecht kan mbt WOS dan in de WOS-reeks zelf?![]()
![]()
Doe het wel in de rust van Zweden - Portugal, kun je je nieuwe kapsel op hetzelfde moment showen als Ronaldo.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga natuurlijk voor hetzelfde kapsel als Torres Nilo. Lekker kort enzo."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Gewoon gaan voor de coupe Aminiquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga natuurlijk voor hetzelfde kapsel als Torres Nilo. Lekker kort enzo.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toch heeft Nederland dit jaar nog niet verloren, en Nederland speelt thuis. Kun je beter uitgeven aan een dag in een goede Party treffquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ga de gok maar wagen.![]()
![]()
Maar het is wel echt zoquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:32 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee ik lees dit topic vaak mee. Verder speel ik me eigen dingen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, heel veel. Maar vooral op CL dagen en in het weekend. Maar dan moet je je wel door alle andere slowchat heen worstelenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:33 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wordt er hier veel gesproken over inzetten dan?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Windows geupgrade naar 8.1... Nu doet mijn VLC het niet meer. Zijn ook een paar andere dingen niet goed. Microsoft zit weer lekker te kloten.![]()
Bit coin was bijna 1000 dollarZou mooi zijn als dat scenario ook weggelegd zou zijn voor de Fifa coin ooit.
![]()
Klinkt als EA.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:35 schreef Tobi-wan het volgende:
Windows geupgrade naar 8.1... Nu doet mijn VLC het niet meer. Zijn ook een paar andere dingen niet goed. Microsoft zit weer lekker te kloten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wil niet aan windows 8 beginnen met zon interfacequote:Op dinsdag 19 november 2013 18:35 schreef Tobi-wan het volgende:
Windows geupgrade naar 8.1... Nu doet mijn VLC het niet meer. Zijn ook een paar andere dingen niet goed. Microsoft zit weer lekker te kloten.Hij het nog op Windows 7.
Hala Madrid !
Heb er nog aan gedacht om wat geld in die bitcoins te stoppen toen, maar gewoon puur door luiheid niet gedaanquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:35 schreef Toefjes het volgende:
Bit coin was bijna 1000 dollarZou mooi zijn als dat scenario ook weggelegd zou zijn voor de Fifa coin ooit.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Even VLC player updaten. Liep een paar versie achter, hoop dat het helpt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik wil niet aan windows 8 beginnen met zon interfaceHij het nog op Windows 7.
Ben wel tevreden met windows 8 hoor. Vind het nou niet veel anders dan Windows 7. De W8 apps gebruik ik nauwelijks op mijn computer en ik vind het nieuwe start menu wel fijn werken. Als je er goed mee werkt is het gewoon net even wat sneller om een programma te openen.![]()
Heel ander subgenrequote:Op dinsdag 19 november 2013 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Ajax, Feyenoord en PSV hebben het nog niet zo ver geschopt, dat er een attribuut van hun club in een porno filmpje gebruikt isAZ
![]()
Verder sowieso rule 34.![]()
Bakker jonge welkom terug lekker manquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Honda en Kagawa samen bij Japan in het echt.![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hoi.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bakker jonge welkom terug lekker man![]()
![]()
Ik moet nu alleen wel weer gaan, want ik heb morgen 3 toetsen.
Tot ziens allemaal.
Ruslandquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:45 schreef TBakkert het volgende:
Ik moet nu alleen wel weer gaan, want ik heb morgen 3 toetsen.
Tot ziens allemaal.
https://www.facebook.com/(...)27132&type=2&theaterYoung bloods everywhere....![]()
Hotmailquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
VLC in Windows 8.1werkt als een zonnetje.
[ afbeelding ]
Hala Madrid !
Welke iOS gebruiker wil me het juiste antwoord dm'en?
TV / [WIN] een The Walking Dead prijzenpakket!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Outlookquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
VLC op Os X
Geen idee waarom die daily gifts er überhaupt waren nuquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:02 schreef Toefjes het volgende:
Zijn met de release van de legends de daily gifts ook ten einde?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens mij seizoen 3. Je kan het ook gewoon googelen hequote:Op dinsdag 19 november 2013 18:59 schreef Tim86 het volgende:
Welke iOS gebruiker wil me het juiste antwoord dm'en?
TV / [WIN] een The Walking Dead prijzenpakket!
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik dacht dat er gezegd was ooit dat het verband had met de legends. Maar misschien was het ook alleen om de Fut economie een beetje te stimulerenquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee waarom die daily gifts er überhaupt waren nu![]()
Ga jij nou maar rijlessen volgen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
VLC in Windows 8.1werkt als een zonnetje.
[ afbeelding ]![]()
Agh op je pikkie getrapt?quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ga jij nou maar rijlessen volgen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
lol dat was best makkelijk, thanksquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij seizoen 3. Je kan het ook gewoon googelen he
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je bent gewoon een zielig mannetje.
Lukt echt weer helemaal niks vandaag en gisteren ook al niet, alles voelt opeens zo bizar traag aan. Team staat stil, een foute pass, tegenstander countert er uit en boem goal, elke wedstrijd opnieuw weer 60% balbezit zonder iets te creeeren en tegen counters aanlopen.![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. Ik wil gewoon 100 IF's hebben
Ik win nooit ietsquote:Moet waarschijnlijk mijn achternaam veranderen
Hala Madrid !
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |