Geen idee, ik vind het niet erg piet-like.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja waarom niet?Gewoon in je rol blijven en enthousiast zwaaien naar kindjes in het voorbij gaan en er is niks aan de hand
Waarom zou het niet mogen?
Jij was toch bij de intocht in Amsterdam als Piet?quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat jij zei 'een error' en dat VA vraagt 'wat voor error' en dat in je screenshot alleen maar 'een error' staat.
Neen, Den Haagquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij was toch bij de intocht in Amsterdam als Piet?
Ik werk in een museumveel kleiner ook natuurlijk
Mam ging vroeger altijd de halve stad af als Piet. Eerst naar ons thuis, dan alle buren, dan naar neefjes, enz. enz. enz.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind het niet erg piet-like.
Zal wel per regio verschillen dan. Ik heb hier zo vaak fietsende Pieten gezien..quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind het niet erg piet-like.
Oh Den Haagquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, Den Haag
160 vind ik alsnog heel erg veel hoor!Wel kleiner maarja, das logisch
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zal wel per regio verschillen dan. Ik heb hier zo vaak fietsende Pieten gezien..ook toen ik nog geloofde
1 keer gingen ze er zelfs op mijn fiets vandoor
(later weer teruggebracht natuurlijk
)
Ja, ik zeg ook dat ik niet zou weten waarom het niet zou kunnenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mam ging vroeger altijd de halve stad af als Piet. Eerst naar ons thuis, dan alle buren, dan naar neefjes, enz. enz. enz.
hahaquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik zeg ook dat ik niet zou weten waarom het niet zou kunnen. Ik vind het zelf niet piet-like maar zonder reden dus.
Pietendorpen zijn trouwens echt onwijs leuk altijdquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh Den HaagJa 160 is ook veel
meer dan normale medewerkers iig
Echt welquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pietendorpen zijn trouwens echt onwijs leuk altijd
Is die in Delft?quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Vorig jaar is die van ons zelfs uitgeroepen als leukste Sinterklaas uitje![]()
Maar het is echt onwijs leuk werkenOok al ben ik dan niet eens Piet, echt een hele leuke sfeer is er dan
iedereen in een goed humeur enzo
Ik kan er nooit zoveel van zien, ik ben gewoon de hele dag aan het werk danquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:47 schreef Crack_ het volgende:
Nouja ben er maar bij ééntje geweest.. maar ik denk dat ze allemaal wel ongeveer zo zijn.
Nee, Enkhuizenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is die in Delft?
Heerlijk he. Lekker kinderlijk, niemand doet moeilijk. Ja, echt leuk
.
Wat erg johquote:De mensen in de bijstand worden tegenwoordig geacht een tegenprestatie te leveren voor het geld dat ze van de staat ontvangen.
Ohnee, das te ver wegquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, EnkhuizenHet Zuiderzeemuseum
Ohja natuurlijk..quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan er nooit zoveel van zien, ik ben gewoon de hele dag aan het werk danMaar ik hoor wel dingen voorbij komen natuurlijk wat er allemaal te doen is en ook bij ons binnen lopen er genoeg rond
Jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat is dit voor een treurig stukje
http://sargasso.nl/verbijsterende-regels-voor-de-bijstand/
[..]
Wat erg johJe krijgt niet alles in je schoot geworpen
Arme knul
en het de hele tijd zeiken dat de overheid OVERAL verantwoordelijk is.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Godverdomme zeg, is toch niks mis mee. Wel passend bij diegene zijn probleem enzo.. en mensen hoeven van mij echt geen vuilnisman oid te worden. Al gaan ze bietje rotzooi buiten opruimen 1x in de week. Prima
Iedereen zeikt. ALTIJD!quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en het de hele tijd zeiken dat de overheid OVERAL verantwoordelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |