Nee hoor, ik ontvang liever geen naaktfoto's. Hoewel je daar als vrouw op FOK! niet echt iets tegen kunt doen.quote:
veel penerpics gehad?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ontvang liever geen naaktfoto's. Hoewel je daar als vrouw op FOK! niet echt iets tegen kunt doen.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ontvang liever geen naaktfoto's. Hoewel je daar als vrouw op FOK! niet echt iets tegen kunt doen.
waar hangt ie uit danquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan moet je even gaan slijmen bij Fopj0n
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:25 schreef Ceviche het volgende:
Ik heb trouwens ook voor mijn verslagen voldoendesalles voldoende
Iets waar ik hier over op kom scheppen aangezien ik het mijn klasgenoten niet op wil dringen
Nee maar Essnhills welquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:26 schreef d4v1d het volgende:
Krijgen jullie die serieus van wanhopige FOK!ers?
Mag je daar geen naamtopics maken dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:22 schreef d4v1d het volgende:
inb4: ONZ-mod die langs komt en een slotje zet omdat naamtopic
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:25 schreef Ceviche het volgende:
Ik heb trouwens ook voor mijn verslagen voldoendesalles voldoende
Iets waar ik hier over op kom scheppen aangezien ik het mijn klasgenoten niet op wil dringen
Alle naamtopics die ik daar zowat voor bij zie komen gaan dicht.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mag je daar geen naamtopics maken dan?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:26 schreef d4v1d het volgende:
quote:
Ik gelukkig nog niet. Misschien omdat iedereen ondertussen wel weet dat ik een neger als vriend hebquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:26 schreef d4v1d het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |