abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 21:35:41 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6063043
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_6064390
"Dan ga ik ook maar slapen", zucht Bram... "Als iedereen zo saai is..."

Net of onze bram zo geweldig gezellig is je ziet hem ook bijna de hele dag niet en praten doet ie ook maar minnetjes

Een goed cafe om de hoek is beter dan een verre brouwerij :)
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 22:58:54 #3
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_6064829
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 22:45 schreef scanman01 het volgende:
(het dansen in de tuin gaat maar door. In de slaapkamer klinkt de monotone stem van Ting... Bram is in de woonkamer aan het woord en praat met Jeanette. Margriet blijft maar door klagen.... Ik was vanavond heel vrolijk, maar ben nu om de een of andere reden helemaal depressief aan het worden )
En je hebt niet eens schoongemaakt vandaag Scan
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 23:02:32 #4
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6064903
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 22:58 schreef marky het volgende:

[..]

En je hebt niet eens schoongemaakt vandaag Scan

Ja en dat moet je wel doen hoor Scan...Anders krijg je smetvreesLau achter je aan....
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 23:04:34 #5
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6064943
En dan krijg je ook nog Jeanette's visie op de wereld over je heen... En vooral wat er fout is...
  woensdag 2 oktober 2002 @ 00:09:24 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_6066016
Uit het streamverslag van scanman:
quote:
Ting vertelt nu dat ook zij eigenlijk niet vrijgezel is. Er is buiten een soort vriendje met wie het al een paar keer is uitgeweest. Ze vindt hem heel lief en voordat ze in BB ging was het ook weer aan.
Ik dacht dat ze allemaal vrijgezel waren. Laurens heeft het ook al steeds over die ene speciale vrouw....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 2 oktober 2002 @ 00:11:51 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6066036
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 00:09 schreef APK het volgende:
Ik dacht dat ze allemaal vrijgezel waren. Laurens heeft het ook al steeds over die ene speciale vrouw....
Ja... en Judith heeft dus ook een vriendje..... Ze schijnen allemaal hun vriendje of vriendinnetje vlak voor BB tehebben ontmoet!
  woensdag 2 oktober 2002 @ 00:20:27 #8
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6066128
Toch wil ik jullie weer even bedanken voor de streamverslagen..!!! Dankzij jullie blijft het nog een beetje boeiend...THX
  woensdag 2 oktober 2002 @ 00:24:52 #9
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6066185
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 00:20 schreef Anzjie het volgende:
Toch wil ik jullie weer even bedanken voor de streamverslagen..!!! Dankzij jullie blijft het nog een beetje boeiend...THX
We doen ons best
Fredgroes ook bedankt voor eerder vandaag, maar bepaalde delen had best iets uitgebreider gemogen. Ik las dat bepaalde onderwerpen van vannacht ook vandaag weer aan de orde waren.... Een uitgebreid verslag daarvan was wel leuk geweest!!
  woensdag 2 oktober 2002 @ 00:45:35 #10
6941 APK
Factual, I think.
pi_6066379
Oeh, ik zie dat er bij Mediawatchers ook niet gestreamd wordt.

Zal je net zien dat er een Mega-Battle komt.

pi_6066433
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 00:45 schreef APK het volgende:
Oeh, ik zie dat er bij Mediawatchers ook niet gestreamd wordt.

Zal je net zien dat er een Mega-Battle komt.

En dat hopen we dan maar
pi_6066467
Jongens, bedankt voor het streamen vandaag. Zelf heb ik helaas geen tijd gehad om te streamen, maar ik heb weer met plezier jullie verslagen gelezen. Valt niet mee, lees ik net van Scan. Maar niet opgeven hoor!!
I'm not nuts. I just have guts!!
  woensdag 2 oktober 2002 @ 00:58:16 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6066497
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 00:55 schreef sillie het volgende:
Jongens, bedankt voor het streamen vandaag. Zelf heb ik helaas geen tijd gehad om te streamen, maar ik heb weer met plezier jullie verslagen gelezen. Valt niet mee, lees ik net van Scan. Maar niet opgeven hoor!!
Als je gewoon zin hebt aan streamen maakt het geen zak uit of er echt iets heel interessants aan de gang is. En ik had vandaag wel zin aan streamen, vandaar toch nog vrij uitgebreide verslagen. Op een mindere dag had ik nog niet eens een vierde deel de moeite van het verslaan waard gevonden.
pi_6066707
Jongens kan het triester worden??? Ik kom net thuis en wil ff bij lezen
maare nix te lezen in de streams vandaag en t komt echt niet door de streamers die doen veel meer als hun best. gvd Hummie doe iets want zo kan het echt niet langer. (Ik denk dat ik toch die zwiebertje band maar ga kopen ) Alles beter dat dit
Try anything once, twice to be sure
  woensdag 2 oktober 2002 @ 01:30:39 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6066765
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 01:24 schreef Moesta het volgende:
(Ik denk dat ik toch die zwiebertje band maar ga kopen ) Alles beter dat dit
Dan moet je niet onder de Z gaan zoeken!
Maar er waren toch wel een aantal leuke gesprekken vandaag..... of vond je het allemaal niets?
  woensdag 2 oktober 2002 @ 01:41:04 #16
6941 APK
Factual, I think.
pi_6066853
Fondaco is toch aan het streamen voor Mediawatchers.
Hier een stuk slaapkamergesprek.
quote:
00.50uur

Ze gaan hoofdsteden doen.
Ik vermeld alleen even de "slimme" opmerkingen.

Lo is verbaasd om te horen, dat Zwolle de hoofdstad van Overijssel is.
Lo: Dat wist ik niet eens.
Margriet: De hoofdstad van Friesland is Sneek.

Iedereen: De hoofdstad van N-H is Amsterdam - 15 minuten later wordt dan toch Haarlem genoemd, maar Daniela en Margriet denken niet, dat dat juist is.
Margriet: De hoofstad van Noord-Limburg is Eindhoven.
Margriet: En Breda is dat geen hoofdstad.
Lo zegt, dat Arnhem niet de hoofdstad van Gelderland is.

Margriet vindt het dan toch wel erg, dat ze dat allemaal niet meer weten. (Dat vind ik ook en het kan nog erger. )

Melbourne wordt tot hoofdstad van Australië gebombardeerd. Moet dus Canberra zijn.
Lo zegt, dat hij toch moet weten, wat de hoofdstad van Schotland is.
Judith: Wales.
Lo: Dat klopt. (Nou ja zeg...In Edinburgh slaan alle stoppen door om een beetje licht in dit vertrek te laten schijnen. )

Indië:
Margriet dat is toch New Delhi of Bombay.
Judith: Bombay?
Lo: Misschien is dat dan wel de hoofdstad van Nieuw-Zeeland.

Bij Zwitserland komt men via Zürich toch eindelijk op Bern.
Bij Zweden duurt het een hele tijd, voordat Stockholm door Judith genoemd wordt.
De hoofdstad van Nieuw-Zeeland wordt niet gevonden. (Is wellington) Hiervoor wordt in later stadium de keuze vrijgehouden tussen Bombay of New-Delhi, naar gelang één van de twee niet als hoodstad van Indië voldoet.

Dat Djakarta in Indonesië ligt verrast Lo uitermate.
Margriet denkt, dat Ankara maar een gewone stad in de bergen is en dat Istanbul de hoofdstad van Turkye is.

Ontario wordt tot hoofdstad van Canada gebombardeerd. Dit is dus Ottawa.
Lo zijn ouders zijn gisteren naar Canada vertrokken i.v.m. een trouwpartij.

Margriet merkt op, dat het een mooi zooitje wordt als ze dit als confrontatie krijgen.
De hoofstad van Afghanistan is dan Tirana volgens Judith.
Margriet: Oh ja Joegoslavië.
Judith: Nee Afghanistan. (moet dus Kabul zijn.)

Marokka weten ze niet.
Is dus, wat je niet van de regering krijgt op je inkomsten-belasting. Rabat.

Daniela zegt, dat ze nachtmerries heeft over haar talen-exeamens. Ze heeft ze allemaal gehad op het gymnasium. Engels, Duits, Frans, Grieks en Latijn.

01.26uur
Lo gaat wat te eten klaarmaken o.a. voor Margriet.

Margriet hoort nu tussendoor van Judith, dat Daniela gymnasium heeft gedaan.
Ze begrijpt nu, waarom Daniela zoveel weet.
Ze hebben allemaal wel weer trek.

Hier is het allemaal te lezen
pi_6066863
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 01:30 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dan moet je niet onder de Z gaan zoeken!
Maar er waren toch wel een aantal leuke gesprekken vandaag..... of vond je het allemaal niets?

Lol nee ik vind de verslagen nog steeds super
Ik bedoel alleen dat er niet zoveel te lezen valt het is nu 1.37 en er staat nog steeds niets dat was vorige jaren wel anders. En scan zelfs als er niet veel gebeurd zijn de verslagen nog wel leuk hoor
Maar over het algemeen met soms een uitschieter blijft het saai toch?
Try anything once, twice to be sure
  woensdag 2 oktober 2002 @ 01:43:06 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6066880
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 01:41 schreef APK het volgende:
Fondaco is toch aan het streamen voor Mediawatchers.
Hier een stuk slaapkamergesprek.
Ik neem aan dat met "Lo" Laurens bedoeld wordt? Wel een vreemde afkorting..... En wat een slimme jongen die Lo en die anderen ook trouwens. Onvoorstelbaar. BB heeft dit jaar gekozen voor onderontwikkelde deelnemers.

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 02-10-2002 01:45]

pi_6066889
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 00:11 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ja... en Judith heeft dus ook een vriendje..... Ze schijnen allemaal hun vriendje of vriendinnetje vlak voor BB tehebben ontmoet!

Ik heb bo eens horen zeggen dat ze allemaal alleen op papier vrijgezel zijn.

Ik denk zelf dat ze doelbewust, vlak voor ze erin gaan, een 'slachtoffer' zoeken, waar ze na 3 sexloze maanden hun lusten op kunnen botvieren

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 2 oktober 2002 @ 01:48:37 #20
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6066939
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 01:43 schreef PC eend het volgende:
Ik denk zelf dat ze doelbewust, vlak voor ze erin gaan, een 'slachtoffer' zoeken, waar ze na 3 sexloze maanden hun lusten op kunnen botvieren
Ze moeten niet zeuren en in dat huis gewoon even stevig van bil gaan. Gooi een deken erover als je niet zo vrij bent en hoppa.... Bijna heel volwassen Nederland neukt ook regelmatig, dus wat er nou zo 'shocking' aan is zal ik wel nooit begrijpen. Erover praten al net zo.
Vooral in de bunker is het afzien, dus met een stevige portie sex iedere avond kun je het verblijf toch een stuk aangenamer maken dacht ik zo.
pi_6067012
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 01:48 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ze moeten niet zeuren en in dat huis gewoon even stevig van bil gaan. Gooi een deken erover als je niet zo vrij bent en hoppa.... Bijna heel volwassen Nederland neukt ook regelmatig, dus wat er nou zo 'shocking' aan is zal ik wel nooit begrijpen. Erover praten al net zo.
Vooral in de bunker is het afzien, dus met een stevige portie sex iedere avond kun je het verblijf toch een stuk aangenamer maken dacht ik zo.

Ik had al zo'n vermoeden dat jij er zo over dacht
  woensdag 2 oktober 2002 @ 02:06:41 #22
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6067063
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 01:59 schreef PC eend het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden dat jij er zo over dacht
Ik ben vast niet de enige, maar als je zulke dingen zegt dan krijg je toch ook al snel het stempel oversext, pervers mannetje en dat moeten we natuurlijk helemaal niet hebben. Want als je naar sex kijken leuk vindt dan is er toch iets niet in orde. Dan ben je gefrustreerd enzo...
Maar de wereld en het internet past zich gelukkig aan aan wat de mensen willen zien. Vandaar dat je ook heel lang moet zoeken wil je een sexsite op het internet vinden....... Als héél veel mensen het wel leuk zouden vinden waren er vast wel meer sites geweest.
pi_6067115
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 02:06 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik ben vast niet de enige, maar als je zulke dingen zegt dan krijg je toch ook al snel het stempel oversext, pervers mannetje en dat moeten we natuurlijk helemaal niet hebben. Want als je naar sex kijken leuk vindt dan is er toch iets niet in orde. Dan ben je gefrustreerd enzo...
Maar de wereld en het internet past zich gelukkig aan aan wat de mensen willen zien. Vandaar dat je ook heel lang moet zoeken wil je een sexsite op het internet vinden....... Als héél veel mensen het wel leuk zouden vinden waren er vast wel meer sites geweest.

Het was heus geen waarde-oordeel hoor
  woensdag 2 oktober 2002 @ 02:16:25 #24
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6067131
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 02:14 schreef PC eend het volgende:
Het was heus geen waarde-oordeel hoor
Daar had ik ook geen moment aan gedacht... (jij bent een relativist, dus...)
pi_6067308
Achter bijna alle topics die zo'n beetje de laatste anderhalf uur aangeklikt zijn prijkt de naam van Scanman01!
Probeer je een record te breken?
Of, wordt je er een beetje geil van bij gebrek aan tieten en konten bij BB?

Kolere.

pi_6067323
Aaah joh Coos, als die man dat nou leuk vind.
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 02:20 schreef scanman01 het volgende:
Shit, het is nog best moeilijk om je naam achter de bovenste 8 topics te krijgen... als laatste poster... ik had verwacht dat het makkelijker zou zijn
En toen kwam Coos ....

ff wat anders, ik kan het rijtje wel af blijven gaan maar lees blind over de uitzendingtopic van maandag 1 okt. heen, heb jij een linkie voor me Scan?

woensdag 2 oktober 2002 @ 03:11:38 #27
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6067327
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 02:55 schreef Coos het volgende:
Achter bijna alle topics die zo'n beetje de laatste anderhalf uur aangeklikt zijn prijkt de naam van Scanman01!
Probeer je een record te breken?
Of, wordt je er een beetje geil van bij gebrek aan tieten en konten bij BB?
Kolere.
Ik probeer een record te breken, maar vooral de boel een beetje levendig te houden.... en wat discussies op gang te brengen hier. Als niemand iets schrijft, wordt er ook niet gereageerd, vandaar.... Helaas is het geen doorslaand succes, dus deze poging kan ik komende nachten ook achterwege laten. Er zijn blijkbaar echt weinig mensen aan het lezen op het forum op dit moment...
pi_6067331
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 03:09 schreef Tante Bep oa:
ik kan het rijtje wel af blijven gaan maar lees blind over de uitzendingtopic van maandag 1 okt. heen, heb jij een linkie voor me Scan?
De spectaculaire uitzending van di 1/10, kijken!!
't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_6067333
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 03:13 schreef Simba het volgende:

[..]

skattie!
  woensdag 2 oktober 2002 @ 03:15:45 #30
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6067334
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 03:13 schreef Simba het volgende:
Hé, nog een nachtbraker... opeens wordt het nog gezellig druk ook!
Erg veel valt er op de streamverslagen niet te commenteren op dit ogenblik trouwens. Ik laat dit topic dus maar even rusten...
  Moderator woensdag 2 oktober 2002 @ 07:58:53 #31
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6067577
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 02:21 schreef scanman01 het volgende:

Tja... lijkt me een accuraat streamverslag!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_6067907
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 03:11 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik probeer een record te breken, maar vooral de boel een beetje levendig te houden.... en wat discussies op gang te brengen hier. Als niemand iets schrijft, wordt er ook niet gereageerd, vandaar.... Helaas is het geen doorslaand succes, dus deze poging kan ik komende nachten ook achterwege laten. Er zijn blijkbaar echt weinig mensen aan het lezen op het forum op dit moment...

Ha, ik sta nu al met vier topics bovenaan! Je moet een ander tijdstip uitkiezen voor je record, Scan!
Shrink - it's a lifestyle
pi_6067967
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 09:04 schreef Joef het volgende:

[..]

Ha, ik sta nu al met vier topics bovenaan! Je moet een ander tijdstip uitkiezen voor je record, Scan!

Zeven... En nee, ik ben niet alleen maar aan het posten om het posten, ik kies wel echt de topics uit waar ik echt op wilde reageren. Effe voor de goeie orde.
pi_6068062
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 09:10 schreef Joef het volgende:

[..]

Zeven... En nee, ik ben niet alleen maar aan het posten om het posten, ik kies wel echt de topics uit waar ik echt op wilde reageren. Effe voor de goeie orde.

Negen en nou ben ik uitgereageerd. Ik ga maar 'es effe wat nuttigs doen ofzo, want zo'n monoloog, daar is ook geen lol aan te beleven!
  woensdag 2 oktober 2002 @ 10:01:06 #35
28560 toska
Let's All Chant
pi_6068453
Ook nog eens een complimentje en een bedankje van mij , het is heerlijk om met een bakje koffie s'morgens de verslagen te lezen !
Normaal zing ik de sterren van de hemel
  Moderator woensdag 2 oktober 2002 @ 14:18:10 #36
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6071774
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 09:18 schreef Joef het volgende:

[..]

Negen en nou ben ik uitgereageerd. Ik ga maar 'es effe wat nuttigs doen ofzo, want zo'n monoloog, daar is ook geen lol aan te beleven!

Nou, knap hoor, 9! Ik ben net voor de 10 gegaan, want het is hier doodstil, maar er is altijd na een topicje of zeven wel iemand die er doorheen komt fietsen..
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator woensdag 2 oktober 2002 @ 14:21:21 #37
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6071834
Toch nog gelukt!!

* apetrots is

pi_6072125
Al zo vaak ben ik begonnen om hier een stukje commentaar te schrijven (op de bewoners natuurlijk) Toch nog steeds (op een keer na) niet gedaan, de reden is gewoon dat het allemaal zo hetzelfde is. Want om weer te zeggen dat Mus alleen maar slaapt, dat Judith een bitch is, en dat ik de rest van saaiigheid al bijna niet eens uit elkaar kan houden voegt niets toe, net zo min als dit stukje ook doet (zelfkennis ).

Ik wil alleen met dit stukje Hummie van de Tonnekreek en BB-redactie nogmaals oproepen om actie te ondernemen anders zie ik BB4 voor de geplande einddatum toch echt sneuvelen.

pi_6072127
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 14:21 schreef Gert het volgende:
Toch nog gelukt!!

* apetrots is

ha apetrots.
helaas is het tegenwoordig zo dat je dat zonder enige moeite lukt.
Zelfs ik kom hier minder
pi_6072285
Hey Harry.. mooi verslag.. thnx!
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  woensdag 2 oktober 2002 @ 14:57:10 #41
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_6072487
Graag gedaan QT

We lenen voor onze Fansite ook wel van hier (waar ik mijn BB-roots heb liggen zoals je weet).
Bij een gap hier is het geen probleem even bij te springen, en zeker niet als Gert erom vraagt

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_6074649
Nou kan het zijn dat ik iets gemist heb maar hoe kan Judith weten dat Peter Pan op 10 oktober in de bioscoop is...? Is ze zo'n Peter Pan fan dat ze dat heeft onthouden van voordat ze het huis in ging of mogen ze een avondje naar de bios ofzo haha... ik ben ut ff kwijt! Weet iemand het?
  woensdag 2 oktober 2002 @ 22:05:05 #43
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6079577
Nou zwets, je bent echt lekker bezig.
Lekkere verslagen maar je zult wel lamme vingers hebben na 2 uur.
eurobilltracker.com
  woensdag 2 oktober 2002 @ 22:08:01 #44
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_6079630
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 21:57 schreef zwets het volgende:
Nu hebben ze het over wat Carmen over Bram allemaal te zeggen had. Bram heeft er geen idee van wat er allemaal over hem gezegd is door haar en hoe het met haar gegaan is in het huis. Stefan vertelt over de hoop die Carmen had dat Bram naar het huis zou komen. Carmen vond Bram romantisch, attent, kon koken.Stefan zegt dat Carmen echt "de man" vond.
En dan te benken dat deze jongen zgn. door Jensen is uitgekozen. Hij kwam ook nog bij Jensen in de uitzending waar Jensen de hoop en de verwachting uitsprak dat deze jongen niet preuts zou zijn en het ook gewoon voor de camera zou doen enzo. Brammetje beamde dat allemaal maar blijkt achteraf toch allemaal er tegen te vallen met Bram.
Jensen heeft het opvallend genoeg ook niet meer over zijn keuze.
pi_6079636
Uit de streamverslagen van buswatcher:

18.25 O.a. Mustapha gaat binnen de tafel dekken. Sandra binnen : Ik ben zo moe vandaag. Martijn : Dat heb ik ook. Stefan : Omdat je niet genoeg beweegt... Sandra : Ik bevind mij in saai gezelschap. Man : Dat kan ook.

Wat heeft die Sandra een goede kijk op het geheel !!!!!!!

Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
pi_6079756
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 14:57 schreef Harry het volgende:
Graag gedaan QT

We lenen voor onze Fansite ook wel van hier (waar ik mijn BB-roots heb liggen zoals je weet).
Bij een gap hier is het geen probleem even bij te springen, en zeker niet als Gert erom vraagt

Zo kan je het ook zeggen, ik ben iets van 2 of 3 x op je site geweest en toen bleken er gewoon hele dagen stream verslagen van hier naar daar gekopieerd te zijn dus dan lijkt het me niet meer dan logisch als je ook wat terug doet nietwaar.
pi_6079794
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 22:05 schreef bunnyma het volgende:
Nou zwets, je bent echt lekker bezig.
Lekkere verslagen maar je zult wel lamme vingers hebben na 2 uur.

Thanxs, ik had de hoop bijna opgegeven na het eerste uur.
Nu begint het weer wat boeiender te worden

Gelukkig is sillie ook weer gesignaleerd

Bollocks!
pi_6080530
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 22:10 schreef zwets oa:
Geesje begint te vertellen over de uitzending waar zij het huis ingingen.
San en zij hadden het spel gedaan. en dat ze via de wenteltrap naar beneden gingen. Halverwege zien ze Carmen staan, He Carmen wat doe jij hier? "Ja, ik ben eruit". Beneden zagen ze de persruimte en zegen ze Carmen zitten. Ze vroegen aan Carmen hoe het was. Carmen vertelt dat het hartstikke leuk zou worden, en of ze de groeten aan Bram wilde doen.
heh heh,
Had ik het toch goed gehoord
Sandra zei dus bij haar entree: "De groeten van Carmen"
hierdoor geloofde ik niet dat ze "in het buitenland" zaten
maar het is nu verklaard...
  woensdag 2 oktober 2002 @ 23:13:45 #49
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6081263
Uit het verslag van scanman:

In de slaapkamer van de bungalow. Margriet vertelt even hoe zijn haar intieme delen wast:
"Gewoon je broek opzij... de haren opzij en huppakee..."

ik stel me hier een gordon pruik bij voor ....

pi_6081436
Ik hou het voor gezien voor vandaag, begin een beetje last van lamme vingers te krijgen.
Ben al 3.5 uur bezig, en er lijkt geen einde aan de streams te komen.

Zet hem op Scanman en Buswatcher!

Bollocks!
pi_6081446
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 22:15 schreef zwets het volgende:

Gelukkig is sillie ook weer gesignaleerd

Ja hoor, heb ik weer. Net aan het streamen, en de bel gaat. Sorry Tante Bep, ik weet het, alles moet wijken voor BB. Helaas kon ik deze bezoekster niet afpoeieren. Een goeie vrienden met liefdesperikelen.
Dus even een korte peptalk gehouden en hier ben ik weer.
pi_6081616
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 17:01 schreef migibon het volgende:
Nou kan het zijn dat ik iets gemist heb maar hoe kan Judith weten dat Peter Pan op 10 oktober in de bioscoop is...? Is ze zo'n Peter Pan fan dat ze dat heeft onthouden van voordat ze het huis in ging of mogen ze een avondje naar de bios ofzo haha... ik ben ut ff kwijt! Weet iemand het?
Toevallig zag ik straks pindakaas reclame. In het spotje was eerst iets met Peter Pan en daarna werd vermeld dat op de pot pindakaas ook een bon geplakt was voor een gratis ijsje bij de grote schoenzolengigant.

Ik neem aan dat zij dit merk pindakaas ook op hun glutenvrij brood smeren.

Moderator woensdag 2 oktober 2002 @ 23:37:19 #53
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6081666
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 23:20 schreef Bus watcher het volgende:
23.05 Laurens : Wouter (in Portugal) is internationaal fotomodel. Ik vind van niet. Met die kop. Judith : Waarom heb je zo'n ondertoontje bij Wouter ? Laurens : Heb ik niet.
Was dit op net zo'n stemmingmakend toontje als Lau's lobby anti Stefan?
Wat is het toch een schat! Leuk vor zo'n jongen, dat iemand de boel al zit op te hitsen voordat-ie uberhaupt in het huis is geplaatst.
  donderdag 3 oktober 2002 @ 00:27:49 #54
6941 APK
Factual, I think.
pi_6082568
Zo.
Een dag voor een exit liggen ze allemaal, bahalve Mustapha het party-beest, om 11.30u in bed.

Jongens en meisjes!
Hallo!
Drinken!
Laatste kans om van een van jullie afscheid te nemen!
Morgen gaan jullie ook weer niet feesten omdat jullie dat zo lullig vinden voor de persoon die exit is!

Moderator donderdag 3 oktober 2002 @ 00:30:43 #55
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6082609
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 00:27 schreef APK het volgende:
Zo.
Een dag voor een exit liggen ze allemaal, bahalve Mustapha het party-beest, om 11.30u in bed.

Jongens en meisjes!
Hallo!
Drinken!
Laatste kans om van een van jullie afscheid te nemen!
Morgen gaan jullie ook weer niet feesten omdat jullie dat zo lullig vinden voor de persoon die exit is!

Ik drink er nu nog wel eentje, op de exit van Ting.
(ook al durft ze haar schaamhaar zomaar in het huis te scheren.)
  donderdag 3 oktober 2002 @ 00:32:54 #56
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6082636
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 00:27 schreef APK het volgende:
Zo.
En je hebt het nog niet geschreven of Mustapha kruipt ook in bed...
Het is wel een feestgroep dit... echt. Dikke party's en zuipfestijnen .... Lijkt me een hele gezellige groep om 100 dagen mee door te brengen.
  donderdag 3 oktober 2002 @ 00:38:25 #57
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6082714
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 00:31 schreef APK het volgende:
Ah!
Twee spijtoptanten.
Daniela en Judith verlaten luid boerend de slaapkamer.

WOW... dat is toch wel erg mooi..... Alleen jammer dat die meiden net in beeld staan.
  Moderator donderdag 3 oktober 2002 @ 01:37:27 #58
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6083474
O jongens, Ting gaat los!!! En maar praten! En APK is erbij.
Unieke beelden waarschijnlijk, want morgen is Tingetje RAUS.

Kan toch niet missen lijkt me...

donderdag 3 oktober 2002 @ 01:38:27 #59
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6083487
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 01:37 schreef Gert het volgende:

Kan toch niet missen lijkt me...

Nou, volgens onze poll niet... maar ik hoop het heel erg met je mee!!
  donderdag 3 oktober 2002 @ 01:53:49 #60
6941 APK
Factual, I think.
pi_6083614
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 01:37 schreef Gert het volgende:
Komt ze eindelijk een beetje los.
Ik vond het wel aandoenlijk hoe ze vertelde over de manier waarop haar vader haar soms behandeld.
Judith had echt de tranen in haar ogen staan.
Ik ben benieuwd of ze het uitzenden want het was nou niet echt complimenteus voor die man.
  Moderator donderdag 3 oktober 2002 @ 01:53:50 #61
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6083615
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 01:50 schreef APK het volgende:
Daniela doet nu ook weer een poging om te gaan slapen....

OE! 't Is dat wij weten dat men niet aan sex doet in het hollandse BB-huis, maar dit lijkt best veel op bepaalde beelden uit Hongarije!
  donderdag 3 oktober 2002 @ 01:54:42 #62
6941 APK
Factual, I think.
pi_6083622
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 01:53 schreef Gert het volgende:
OE! 't Is dat wij weten dat men niet aan sex doet in het hollandse BB-huis, maar dit lijkt best veel op bepaalde beelden uit Hongarije!
  donderdag 3 oktober 2002 @ 02:28:55 #63
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6083800
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 01:50 schreef APK het volgende:
Daniela doet nu ook weer een poging om te gaan slapen....

WOW... dat ziet er ook mooi uit .... wie heeft het getekend?
  donderdag 3 oktober 2002 @ 02:34:41 #64
6941 APK
Factual, I think.
pi_6083817
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 02:28 schreef scanman01 het volgende:
WOW... dat ziet er ook mooi uit .... wie heeft het getekend?
'Suzie of Finland', geloof ik.
Ik zal de kunsthistorische boeken er eens op na slaan.
  donderdag 3 oktober 2002 @ 03:50:44 #65
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6083868
Hmmm... er wordt niets meer geschreven op het forum..... dus welterusten dan maar..... tot morgen
pi_6088603
Toen ik daarnet naar die middag uitzending zat te kijken zag ik toch ff goed in beeld gebracht het horloge van Sandra,volgens mij mocht dat toch niet dat was toch een van de regels? In arm geen sieraden lijkt mij
  Moderator donderdag 3 oktober 2002 @ 17:45:34 #67
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6092562
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 16:53 schreef Inga het volgende:
Ting staat buiten haar bewegingen weer te doen, Laurens en Daan kijken toe
Kijk, dit gaat de goede kant op! Had ze weer een Ting-momentje?
pi_6093206
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 18:12 schreef Fredgroes oa:
Wil jeanette haar zender checken 2x
heh heh
Wil de regie-groep van 18:00 uur de frequentie van Jeanette's nieuwe zender gebruiken.
  donderdag 3 oktober 2002 @ 18:55:42 #69
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6093428
quote:
Ik hoor nu dat er op het battle field een hijskraan om hoog komt, wat bij de bewoners de termen bungy jumpen ontlokt. Ze gillen nu ook. Alle bewoners staan nu buiten te kijken naar de kraan.
De nieuwe mannen zullen vanavond wel iets met die hijskraan moeten doen. Misschien worden ze wel de tuin in getorpedeerd .... Of Borsato komt weer in zijn bakkie over het hek ...
pi_6094224
quote:
omhoog met de touwladder en dan bungy jumpen hoor ik Stefan zeggen. Het lijkt erop dat de confrontatie al geoefend word door het BB stunt team.
Ben benieuwd...
Bollocks!
  donderdag 3 oktober 2002 @ 22:41:32 #71
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6098695
Mustapha: "Hahahaha... je krijgt hem lekker niet!"

(foto uit de streamverslagen)

pi_6098759
In het streamverslag stond:

22.25 Laurens : Ik heb een aanvarig gehad. Dennis : Ik denk dat ik wel weet waar het over gaat. Wij hebben ons ook ingehouden in het buitenland. Over hypnose-achtige...

Dit wordt nog leuk, Die krijgt bonje met judith (hoop ik)

donderdag 3 oktober 2002 @ 22:47:12 #73
6941 APK
Factual, I think.
pi_6098800
Uit het streamverslag van sillie:
quote:
(off topic: ik ben het aan het opnemen om het straks samen met de eega te bekijken en dacht; kom laat ik gaan streamen zodat er niets gemist wordt door de de trouwe BB-fan. Misschien toch wel overbodig?)
Helemaal niet overbodig hoor! Juist dan is er een hoop spanning en gedoe. Ik vond het heerlijk om te lezen!
pi_6098872
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 22:47 schreef APK het volgende:
[..]

Helemaal niet overbodig hoor! Juist dan is er een hoop spanning en gedoe. Ik vond het heerlijk om te lezen!

Pffff, gelukkig. Ik voelde me eigenlijk al een dumbo dat ik tijdens de uitzending aan het streamen was.
  donderdag 3 oktober 2002 @ 22:58:08 #75
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6098984
quote:
(off topic: ik ben het aan het opnemen om het straks samen met de eega te bekijken en dacht; kom laat ik gaan streamen zodat er niets gemist wordt door de de trouwe BB-fan. Misschien toch wel overbodig?)
Ik maakte maar een geintje in het streamverslagen topic. En ik dacht ook even dat je misschien niet eens in de gaten had dat de uitzending al was begonnen... hoewel je dat wel kon zien natuurlijk aan wat er gebeurde...
pi_6099081
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 22:56 schreef Bus watcher het volgende:
22.39 Knip
. Laurens tegen Dennis : Je moet niet te veel uitspreken want daar wordt je mee geconfronteerd.

Stream 5

Knip

22.52 Margriet : Geesje dacht dat ik er uit moest. Ze heeft mij nog niet meegemaakt natuurlijk. Stefan zegt iets maar hij is niet te verstaan. Jeanette : Twee uitersten (dat zegt Stefan blijkbaar) ? Ik wist dat jij (Margriet) er niet uit ging, jij hebt veels te veel te brengen. Dat wist ik. Margriet : Ik denk dat als je iemand helemaal nog niet kent, dat je sneller denkt die moet er uit.

Twee opvallende dingen.
bedankt trouwens streamers
het eerste stukje waar Laurens dennis waarschuwt dat hij uit moet kijken wat hij zegt

kijk en dat is ook een van de reden waarom deze BB niet aanslaat.
die mensen zijn maar bezig met hoe ze overkomen.
En elkaar aan het waarschuwen, loop niet bloot , dat kan je beter niet doen

Tweede punt. margriets opmerking. Als ik dat zo lees dacht ze zelf ook dat zij er zeker niet uit zou hoeven?
"zij heeft mij nog niet meegemaakt natuurlijk"
Huh omdat ze zo leuk is?

pi_6099093
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]

Ik maakte maar een geintje in het streamverslagen topic. En ik dacht ook even dat je misschien niet eens in de gaten had dat de uitzending al was begonnen... hoewel je dat wel kon zien natuurlijk aan wat er gebeurde...

Ik wist wel dat je het niet vervelend bedoelde.
Ik dacht zelf eerder al van waar ben je nou helemaal mee bezig. Iedereen ziet het al op tv. Maar bedacht toen dat er misschien mensen zijn die de tv-uitzending missen en ben daarom maar dapper doorgegaan. 'k Vond het wel leuk dat gezenuw tijdens de uitzending.
  donderdag 3 oktober 2002 @ 23:06:24 #78
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6099122
Toppie dat je doorstreamde tijdens de live Sillie
  donderdag 3 oktober 2002 @ 23:14:26 #79
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6099212
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 23:03 schreef itsme het volgende:
Tweede punt. margriets opmerking. Als ik dat zo lees dacht ze zelf ook dat zij er zeker niet uit zou hoeven?
"zij heeft mij nog niet meegemaakt natuurlijk"
Huh omdat ze zo leuk is?
Dat is inderdaad heel opvallend. Margriet heeft het dus een beetje hoog in haar bol. Zo leer je toch de mensen steeds wat beter kennen. Jeanette denkt bv iedere keer weer dat zij eruit zal moeten.... Die slaat een beetje door naar de andere kant. Maar dat van Margriet valt zwaar tegen, hoewel ik wel altijd gedacht heb dat die heel strategisch bezig is.
pi_6099538
Is er iemand die nu een verslag gaat schrijven of moet ik nog twee uur doorgaan ?
  donderdag 3 oktober 2002 @ 23:39:36 #81
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6099559
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 23:37 schreef Bus watcher het volgende:
Is er iemand die nu een verslag gaat schrijven of moet ik nog twee uur doorgaan ?
Ik ben zelf niet zo in de mood.... en er gebeuren meestal geen schokkende dingen na een live .... Dus als jij er nog twee uur tegenaan wilt gooien, prima... Misschien is APK nog ergens aanwezig voor wat leuke screenshotjes!
  donderdag 3 oktober 2002 @ 23:41:18 #82
6941 APK
Factual, I think.
pi_6099580
quote:
Als jij nog blijft schrijven maak ik wel een paar foto's.
pi_6099639
quote:
Als je geen zin meer hebt, wil ik het ook nog wel 2 uur doen hoor.
pi_6099694
Ik heb de volgende code al ingevoerd Sillie. Maar twee zien meer dan één natuurlijk.
pi_6099714
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 23:51 schreef Bus watcher het volgende:
Ik heb de volgende code al ingevoerd Sillie. Maar twee zien meer dan één natuurlijk.
Dan kom ik je gezelschap houden. Doe je de bunker of de bungalow. Of doen we gek en gluren we naar allebei?
pi_6099932
Ik zie dat APK ook maar aan het typen is geslagen. Dan wordt het wel heel druk met het versla-de-streamsgebeuren.
Zolang jullie niet gillen dat ik aan de bak moet blijf ik wel lekker onderuitgezakt meelezen.
pi_6099982
ff Sandra kruisje geven bij foto dan alles weer up to date
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 01:07:44 #88
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6100569
Mustapha schijnt eindelijk zijn maatje in het huis te hebben gevonden. En eindelijk iemand die niets terug zegt en hem niet aan zijn hoofd zeurt.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 01:09:00 #89
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6100578
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 01:07 schreef scanman01 het volgende:
Mustapha schijnt eindelijk zijn maatje in het huis te hebben gevonden. En eindelijk iemand die niets terug zegt en hem niet aan zijn hoofd zeurt.
LOL geen cult vragen en plus en min gedoe..
pi_6100625
In nederland krijgen ze een een hondje in Hongarije twee heren die een striptease act hielden. En gingen vier keer uit de kleren BLOOT.
Met een fles drank erbij zit de stemming er in is toch leuk om naar de kijken Hummie
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 01:16:42 #91
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6100635
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 01:14 schreef suikerberg het volgende:
In nederland krijgen ze een een hondje in Hongarije twee heren die een striptease act hielden. En gingen vier keer uit de kleren BLOOT.
Met een fles drank erbij zit de stemming er in is toch leuk om naar de kijken Hummie
Hebben we dat ook al niet in NL gehad?? Dat heren bloot gaan is zelfs in ons land normaal... en voor de regie geen reden om weg te zappen.. Het zijn de vrouwen die op een jaren 50 manier worden beschermd in ons land... want vrouwelijk bloot is heeeeeeeeeeeeeeeeel erg natuurlijk!
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 01:20:29 #92
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6100651
Natuurlijk of NATUURlijk ??
pi_6100662
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 01:16 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hebben we dat ook al niet in NL gehad?? Dat heren bloot gaan is zelfs in ons land normaal... en voor de regie geen reden om weg te zappen.. Het zijn de vrouwen die op een jaren 50 manier worden beschermd in ons land... want vrouwelijk bloot is heeeeeeeeeeeeeeeeel erg natuurlijk!

Klopt maar het was een aanzet tot veel meer dames die de heren hun borst schoon likken.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 01:23:25 #94
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6100673
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 01:21 schreef suikerberg het volgende:
Klopt maar het was een aanzet tot veel meer dames die de heren hun borst schoon likken.
Waren die smerig dan?
pi_6100695
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 01:23 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Waren die smerig dan?

met lekkere taart
pi_6100707
wordt nu wel een moeilijke keuze of stream 2 of stream 4 opnemen
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 01:33:33 #97
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6100728
APK... waar zijn de anderen... Waar is onze butt-queen Jeanette bijvoorbeeld? Liggen ze allemaal al te pitten of zijn ze aan de klets in de slaapkamer zonder dat het op de streams te zien is?

Gaat lekker trouwens, met die captures... NICE!!!!

vrijdag 4 oktober 2002 @ 01:52:06 #98
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6100819
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 01:47 schreef APK het volgende:
En wie hebben we daar?

[afbeelding]

Iemand heeft zijn plekkie afgestaan aan Quincy... Dat is nou aardig
pi_6100836
geen commentaar
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 01:56:42 #100
6941 APK
Factual, I think.
pi_6100848
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 01:33 schreef scanman01 het volgende:
APK... waar zijn de anderen... Waar is onze butt-queen Jeanette bijvoorbeeld? Liggen ze allemaal al te pitten of zijn ze aan de klets in de slaapkamer zonder dat het op de streams te zien is?
Mijn streams zijn er ook mee opgehouden. Er werd opeens volop geroddeld in het huis.
Laurens tegen Dennis over Stefan en zijn stalk dilemma bv.
Voice-over: "In zijn strijd om de macht neemt Laurens Dennis apart om zijn vertrouwen te winnen en hem duidelijk te maken dat Stefan niet te vertrouwen is."

Ik denk dat het morgen of overmorgen wel lekker verknipt op TV komt.
Er is een hoop veranderd door die twee nieuwelingen.

pi_6100869
Uit de streamverslagen:
Quincy is in de slaapkamer. Jeanette vindt het niet prettig dat hij in de slaapkamer is,

Ben ik nou een vreselijke muts als ik zeg dat ik bij hem in de keuken zou gaan liggen?

vrijdag 4 oktober 2002 @ 03:15:35 #102
6941 APK
Factual, I think.
pi_6101179
PC eend:
quote:
Volgens mij had hij die dropjes meegesmokkeld want hij haalde ze uit een plastic tasje dat in een schoen zat en zei dat hij wel had verwacht dat ze daar niet zouden kijken.
SANCTIE
Helaas niet.
Geesje werd helemaal lyrisch over die gebeurtenis.
Ze was zo blij dat BB (Hummie) dat van die dropjes -ook de bloemen voor Arthur- goed vond.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 03:17:29 #103
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6101190
Hé APK.. toch nog wakker? Of heb je weer een code ingevoerd?
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 03:19:23 #104
2018 PC eend
relativist
pi_6101200
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 03:15 schreef APK het volgende:
PC eend:
[..]

Helaas niet.
Geesje werd helemaal lyrisch over die gebeurtenis.
Ze was zo blij dat BB (Hummie) dat van die dropjes -ook de bloemen voor Arthur- goed vond.

aah okee leek er verdacht veel op, maar ik had dat niet meegekregen.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 03:25:18 #105
6941 APK
Factual, I think.
pi_6101228
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 03:19 schreef PC eend het volgende:
aah okee leek er verdacht veel op, maar ik had dat niet meegekregen.
Maar er was wel iets raars aan de hand met dropjes vanavond.
Ik kon het niet goed volgen, maar Margriet wilde Mustapha eerder mee naar buiten nemen om over dropjes te praten. Het leek of Mustapha dropjes gejat had en zij hem terecht wilde wijzen oid. Daarna hield Stefan een verhandeling dat drop het tegenovergestelde was van chocola voor vrouwen, nl dat mannen impotent van drop worden en toen Arthur die verborgen drop uit ging delen deden ze allemall stiekem om te zorgen dat Mustapha er niet achter zou komen.

Nu maar hopen dat de voice-over morgen de link tussen het drop-mysterie en het gevecht om het leidersschap uit gaat leggen.

pi_6101230
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 03:12 schreef PC eend het volgende in de streamverslagen:
en ojaa tuur en moes hebben hondekoekjes lopen vreten
Ik heb daar iets van meegekregen. Margriet maakte een reeks grappen, o.a. dat ze een mooie vacht zouden krijgen. Ik had het voorafgaande niet gezien dus het was me niet duidelijk of het inderdaad hondekoekjes waren of dat Margriet ze dat wijs probeerde te maken.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 03:27:14 #107
6941 APK
Factual, I think.
pi_6101233
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 03:17 schreef scanman01 het volgende:
Hé APK.. toch nog wakker? Of heb je weer een code ingevoerd?
gewoon nog wakker.
Vorig jaar typte ik meer. Dit jaar doe ik plaatjes met onderschrift.
Het gaat mij allemaal te snel op mijn leeftijd om alles te verslaan, maar het valt me nog mee wat ik herinner van 2 uur kijken naar de streams.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 03:31:46 #108
6941 APK
Factual, I think.
pi_6101236
[off-topic]
bus watcher, heb jij ooit wel eens een smiley gebruikt? Ik bedoel dit niet degenererend of iets dergelijks. Ik vraag het mij gewoon af.
[/off-topic]
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 03:32:09 #109
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6101237
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 03:27 schreef APK het volgende:
Het gaat mij allemaal te snel op mijn leeftijd om alles te verslaan, maar het valt me nog mee wat ik herinner van 2 uur kijken naar de streams.
Op jou leeftijd???? We waren even oud als ik me goed herinner... Dus ga me nou niet vertellen dat je dat oud vindt?
En al helemaal geen leeftijd waarop je minder snel zou zijn toch ?
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 03:36:27 #110
6941 APK
Factual, I think.
pi_6101243
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 03:32 schreef scanman01 het volgende:
Op jou leeftijd???? We waren even oud als ik me goed herinner... Dus ga me nou niet vertellen dat je dat oud vindt?
En al helemaal geen leeftijd waarop je minder snel zou zijn toch ?
Zal wel aan mijn lifestyle liggen.
pi_6101245
Ik gebruik geen smileys APK. Ik vind dat een tekst voor zich moet spreken.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 03:40:07 #112
2018 PC eend
relativist
pi_6101248
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 03:38 schreef Bus watcher het volgende:
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 03:40:43 #113
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6101249
quote:
Hehe... als ik geen smiley's gebruikte werd ik regelmatig verkeerd begrepen.... NEt als met streamverslagen trouwens... Het is wel eens handig als je weet hoe een bepaald persoon iets zegt zodat je het als lezer niet verkeerd opvat. Dat geld dus ook voor het schrijven van reacties. Maar iedereen mag zelf bepalen om smiley's wel of niet te gebruiken natuurlijk.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 03:42:26 #114
2018 PC eend
relativist
pi_6101250
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 03:25 schreef Bus watcher het volgende:

[..]

Ik heb daar iets van meegekregen. Margriet maakte een reeks grappen, o.a. dat ze een mooie vacht zouden krijgen. Ik had het voorafgaande niet gezien dus het was me niet duidelijk of het inderdaad hondekoekjes waren of dat Margriet ze dat wijs probeerde te maken.

Volgens mij was het zo.
Die tuur wist het (of wilde ze niet laten kennen) en zei dat het gewoon zoet smaakte en wel te eten was, moes zat hem ongelovig aan te kijken maar probeerde ook een hapje.
en toen kwamen die opmerkingen van margriet en zei tuur dat die hond maar lekker in de bungalow moest blijven omdat hun dan al zijn eten konden opvreten.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 03:42:26 #115
6941 APK
Factual, I think.
pi_6101251
quote:
Geen probleem hoor. Zeker niet in streamverslagen. Ieder zijn eigen stijl. Terwijl ik een smiley intype vang jij vaak nog iets belangrijks op
Maar in een commentaar op iets dan?
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 03:46:10 #116
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6101255
Waar hebben jullie al die codes vandaan trouwens? Jullie zitten beide zo ongeveer iedere avond/nacht te streamen. Als ik dat doe ben ik zo door mijn codes heen. Jullie zullen er wel meer hebben ofzo...
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 03:49:03 #117
6941 APK
Factual, I think.
pi_6101258
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 03:46 schreef scanman01 het volgende:
Waar hebben jullie al die codes vandaan trouwens? Jullie zitten beide zo ongeveer iedere avond/nacht te streamen. Als ik dat doe ben ik zo door mijn codes heen. Jullie zullen er wel meer hebben ofzo...
Ik ben net als sommige bunkerbewoners.
Ik heb nog 3 codes tot 10 oktober.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 03:51:45 #118
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6101259
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 03:49 schreef APK het volgende:
Ik ben net als sommige bunkerbewoners.
Ik heb nog 3 codes tot 10 oktober.
Dan hebben we toch ongeveer evenveel.... Maar je kunt je ook nog altijd laten sponsoren door een welwillende, optimistische fokker natuurlijk.
pi_6101261
In het begin van de week heb ik oude codes opgemaakt. Vanavond heb ik twee nieuwe gebruikt. Ik heb er nu nog vijf over voor zeven dagen.

APK, ik gebruik geen smileys, ook niet in commentaar.

vrijdag 4 oktober 2002 @ 03:56:03 #120
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6101265
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 03:53 schreef Bus watcher het volgende:
In het begin van de week heb ik oude codes opgemaakt. Vanavond heb ik twee nieuwe gebruikt. Ik heb er nu nog vijf over voor zeven dagen.

APK, ik gebruik geen smileys, ook niet in commentaar.

Deze keer toch wel ... haha..
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 04:11:57 #121
6941 APK
Factual, I think.
pi_6101285
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 03:56 schreef scanman01 het volgende:
Deze keer toch wel ... haha..
Ghehehe.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 12:05:15 #122
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_6104891
Ik lees net op de officiele site dat Bram en Judith GEEN SANCTIE krijgen voor het slopen van de gordijnrails!

BB meet dus duidelijk met twee maten: Daniela en Jeanette werden wel gestraft voor hun stoute gedrag/ongelukje, maar een traan van Judith en BB gaat overstag: Beiden mogen in de Bunker blijven!

KUT BB, treedt toch eens een keer echt op en donder ze allebei in de Bunker en laat ze daar een tijdje zitten! Met acht man op elkaars lip hebben ze zo bonje!

Back in town
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 12:08:27 #123
29306 AnTjE101
En nou is ut genoeg geweest!!!
pi_6104932
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 12:05 schreef Elbutre het volgende:
Ik lees net op de officiele site dat Bram en Judith GEEN SANCTIE krijgen voor het slopen van de gordijnrails!

BB meet dus duidelijk met twee maten: Daniela en Jeanette werden wel gestraft voor hun stoute gedrag/ongelukje, maar een traan van Judith en BB gaat overstag: Beiden mogen in de Bunker blijven!

KUT BB, treedt toch eens een keer echt op en donder ze allebei in de Bunker en laat ze daar een tijdje zitten! Met acht man op elkaars lip hebben ze zo bonje!

Vind ik ook!!!! Nu krijgen ze de kans om een x een sanctie uit te delen en misschien wat herrie te schoppen, laten ze die kans weer liggen.
Wat willen ze nou??
KOOP DR LEKKER ZELLUF 1 !!!
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 12:10:37 #124
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6104970
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 12:08 schreef AnTjE101 het volgende:
Vind ik ook!!!! Nu krijgen ze de kans om een x een sanctie uit te delen en misschien wat herrie te schoppen, laten ze die kans weer liggen.
Wat willen ze nou??
BB heeft gisteren via een handig truukje de twee 'teams' eindelijk in de voor hun ideale samenstelling gekregen.... en gaan dat nu heus niet weer (tijdelijk) uit elkaar halen.
pi_6105003
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 12:08 schreef AnTjE101 het volgende:

[..]

Wat willen ze nou??

Prima toch hierdoor ontstaat wrevel binnen de groep een beetje actie kan geen kwaad. BB moet het met een onzin verhaal doorgeven.

[Dit bericht is gewijzigd door suikerberg op 04-10-2002 12:24]

vrijdag 4 oktober 2002 @ 12:15:56 #126
4139 Qt
Kjoetie
pi_6105072
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 03:51 schreef scanman01 het volgende:
Dan hebben we toch ongeveer evenveel.... Maar je kunt je ook nog altijd laten sponsoren door een welwillende, optimistische fokker natuurlijk.
Jah, jullie krijgen er iedere week evenveel. En dat sponsoren zal idd wel nodig zijn af en toe. Maar jullie kunnen altijd ff per mail checken of ik je nog iets extra's kan toestoppen

En bedankt weer voor alle verslagen.. ik moet zometeen nog ff alles bij gaan lezen. Maar ze zijn ongetwijfeld weer prachtig!

pi_6105234
Ik ben Sillie erg dankbaar dat ze heeft doorgestreamd tijdens de live-uitzending. Door de uitzending nieuwe stijl missen we een hele hoop.
pi_6105494
Iedereen weer bedankt voor de mooie verslagen ben weer helemaal bijgelezen

p/s de foto's boven de streamverslagen moeten nog aangepast worden

vrijdag 4 oktober 2002 @ 13:04:51 #129
20057 bbvolger
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
pi_6105998
Ik vind het niet terecht dat Judith en Bram niet worden gestraft voor het stuk maken van het gordijn.
BB trekt hiermee niet één lijn.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 13:22:43 #130
4139 Qt
Kjoetie
pi_6106410
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 12:41 schreef late_vogel het volgende:
p/s de foto's boven de streamverslagen moeten nog aangepast worden
Oops, dat was mij helemaal ontgaan.. Zou ik nog een keer een beroep je mogen doen, misterDre?
pi_6106982
Okzin, je hebt Arthur en Dennis door elkaar gehaald.

Ik heb m.b.v. Paint een poging gedaan een nieuw plaatje te maken. Ik zal het zo uploaden. Ik heb nieuwe letters en nieuwe kruizen gemaakt omdat ik niet weet hoe ik de nu gebruikte letters en kruizen moet maken.

vrijdag 4 oktober 2002 @ 13:52:32 #132
4139 Qt
Kjoetie
pi_6107090
Hé thnx Bus watcher!
pi_6107390
nou veel is er niet aan,gebeurd toch niks in bb je zou op het laatst toch niks meer te vertellen hebben.
ja zult er maar lang inzitten brrrr
pi_6109842
Ik zit er toch echt aan te denken om in Almere te gaan wonen. Zit net naar het postzegeltje te kijken en zie dat ze lekker in het zonnetje liggen. Hier komt de regen met bakken de lucht uit!!!!
pi_6109875
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 16:26 schreef sillie het volgende:
Ik zit er toch echt aan te denken om in Almere te gaan wonen. Zit net naar het postzegeltje te kijken en zie dat ze lekker in het zonnetje liggen. Hier komt de regen met bakken de lucht uit!!!!
Hier in limburg schijnt ook lekker het zonnetje hoor sillie
pi_6109936
Ook hier in Friesland schijnt de zon al de hele dag, lekker warm.

Het is toch te zot dat het weer her en der interessanter is dan de BB-bewoners

vrijdag 4 oktober 2002 @ 20:05:19 #137
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6112528
He lekker, nu al ruzie om het hondje!!
eurobilltracker.com
pi_6112543
yes yes Margriet heeft een beetje bonje met judith

go go margrietjeeee

vrijdag 4 oktober 2002 @ 20:07:29 #139
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6112560
stukje uit het versalg van Sillie:

Geesje: "Dennis, wie hoop je dat er straks staat?
Margriet: "Gordon"
Stefan denkt dat Helmut Lotti zijn Elvis Presley cd komt promoten.
De bungalowers mogen naar het café.

Het zal we jacques Herpes worden vermoed, gezien de smaak van BB (denk ik)

[Dit bericht is gewijzigd door Anzjie op 04-10-2002 20:08]

vrijdag 4 oktober 2002 @ 20:08:13 #140
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6112562
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 20:06 schreef late_vogel het volgende:
yes yes Margriet heeft een beetje bonje met judith

go go margrietjeeee

Na de uitzending van vanavond staat iedereen achter Margriet.
eurobilltracker.com
pi_6112607
Is er iemand die het café kan verslaan, mijn geluid valt steeds weg.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 20:11:38 #142
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6112619
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 20:08 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Stond ik al lang hoor...En die ruzie zal wel weer aflopen met big hugs en knuffies *i
pi_6112627
Er schiet me net iets te binnen:

DE bunkerbewoners mogen niet mee omdat Danielle het heeft verknald! Waarom mag zij dan wel

vrijdag 4 oktober 2002 @ 20:12:42 #144
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6112636
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 20:10 schreef sillie het volgende:
Ik wil het wel proberen maar heb geen code ...En nog nooit gestreamd
pi_6112653
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 20:08 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Ik ben eens benieuwd wat ze van deze ruzie gaan uitzenden
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 20:18:03 #146
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6112720
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 20:12 schreef late_vogel het volgende:
Er schiet me net iets te binnen:

DE bunkerbewoners mogen niet mee omdat Danielle het heeft verknald! Waarom mag zij dan wel

De sanctie was voor diegenen die deze vrijdag in de bunker zaten.
Ben wel benieuwd of ze langs de bunkerbewoners is geslopen.
Ze zal ook wel niet al te enthousiast durven doen als ze terug komt.
eurobilltracker.com
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 20:20:09 #147
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6112744
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 20:10 schreef sillie het volgende:
Was vorige week ook zo! Sillie.

Vertel ons maar hoe de bunkerbewoners reageren. Please!!

eurobilltracker.com
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 20:22:54 #148
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6112783
Zie ik Daniela nu naar de dbk gaan?
Waarom? Sillie?
eurobilltracker.com
pi_6112890
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 20:18 schreef bunnyma het volgende:

[..]

De sanctie was voor diegenen die deze vrijdag in de bunker zaten.
Ben wel benieuwd of ze langs de bunkerbewoners is geslopen.
Ze zal ook wel niet al te enthousiast durven doen als ze terug komt.

Zie je ik had goed gedacht ze mag niet mee
pi_6112908
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 20:22 schreef bunnyma het volgende:
Zie ik Daniela nu naar de dbk gaan?
Waarom? Sillie?
Ze moest naar de DBK i.v.m. haar zender.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 20:40:48 #151
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6113002
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 20:32 schreef late_vogel het volgende:

[..]

Zie je ik had goed gedacht ze mag niet mee

Goed gedacht en terecht trouwens. Het was van de gekke geweest als zij wel mee had mogen gaan. Hoewel dan was er meer jaloezie geweest.
eurobilltracker.com
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 20:42:19 #152
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6113030
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 20:34 schreef sillie het volgende:

[..]

Ze moest naar de DBK i.v.m. haar zender.

Is ze in eerste instantie wel mee gegaan en terug geroepen of wist ze van te voren al dat ze thuis moest blijven?
eurobilltracker.com
pi_6113159
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 20:42 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Is ze in eerste instantie wel mee gegaan en terug geroepen of wist ze van te voren al dat ze thuis moest blijven?

Ja ze ging eerst mee en moest toen naar de dagboekkamer omdat haar zender het niet deed (was een smoesje ) en ineens viel de euro bij danielle ze was ff de sancie vergeten gnegne En judith nu zeggen dat ze het zielig vind voor daantje ja duuuuuuuu ze meent er niks van
pi_6113219
Sillie je gaat lekker ga zo door
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 20:55:10 #155
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6113221
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 20:51 schreef late_vogel het volgende:

[..]

Ja ze ging eerst mee en moest toen naar de dagboekkamer omdat haar zender het niet deed (was een smoesje ) en ineens viel de euro bij danielle ze was ff de sancie vergeten gnegne En judith nu zeggen dat ze het zielig vind voor daantje ja duuuuuuuu ze meent er niks van

Bedankt voor al je geduldige uitleg. Daarvoor krijg je van mij datgene wat bij je plaatje staat.
eurobilltracker.com
pi_6113238
Das nooit verkeerd bunnyma
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 20:59:45 #157
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6113291
Wat een stik goeie grap, om net te doen of Borsato er is.
Lekker Daniela.
eurobilltracker.com
pi_6113321
ow ik genietttttttttt die daniele baald (ze vergeet zeker hoe de bunkerbewoners zich moeten voelen ) Dit is cooool
  Moderator vrijdag 4 oktober 2002 @ 21:18:32 #159
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6113582
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:16 schreef Joef het volgende:
21.09 uur
"Tomorrow never comes..." Nou ja, ik ga niet alle gezongen teksten hier zitten verslaan.
Zelden zó'n lui stuk vreten van een streamer meegemaakt!

pi_6113618
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:18 schreef Gert het volgende:

[..]

Zelden zó'n lui stuk vreten van een streamer meegemaakt!

Grrrr.... Ohnee, dat moest anders: ik ben niet boos maar ik ben heel erg verdrietig!
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 21:21:35 #161
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6113631
Ligt ze nu op bed te janken??

Wat een pracht stunt!!

eurobilltracker.com
pi_6113651
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:21 schreef bunnyma het volgende:
Ligt ze nu op bed te janken??

Wat een pracht stunt!!

Ja erg zielig vind ze zichzelf .....maar ik vind het toppie
pi_6113659
Is dit nu de rode draad van deze BB-editie?
Treiter Daan tot ze gek wordt. En trek vooral steeds Judith voor?
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 21:24:07 #164
29306 AnTjE101
pi_6113663
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:23 schreef late_vogel het volgende:

[..]

Ja erg zielig vind ze zichzelf .....maar ik vind het toppie

Eindelijk een beetje herrie in de tent
Daan sla Hummie op dr bek!!!!
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 21:28:56 #165
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6113738
Sow..weer compleet bijgelezen.....Streamers bedankt
quote:
Vraag van Sillie uit de streamverslagen :
"Ik heb de hele nacht liggen dromen" wordt er door Judith en Dennis gezongen. Iemand een idee wie dit zingt? Zij weten het in ieder geval ook niet.
Het juiste antwoord op deze vraag is: "Wolter kroes"

pi_6113752
Zei Hummie niet in dat programma van Carlo en Irene dat daan uit zichzelf het huis zou gaan verlaten? Daar stuurt ze op deze manier wel goed op aan inderdaad.
pi_6113789
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:23 schreef sillie het volgende:
Is dit nu de rode draad van deze BB-editie?
Treiter Daan tot ze gek wordt. En trek vooral steeds Judith voor?
Ik hoop dat ze die Judith eens een dilema geven dat ze niet weet waar ze het zoeken moet ...bv geef iedereen gelijk en hou je commentaar voor je
En dat treiteren van Daan dat valt wel mee ze had er zelf voor gezorgd dat ze niet mee mocht (lekker puh )
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 21:36:09 #168
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6113834
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 20:59 schreef bunnyma het volgende:
Wat een stik goeie grap, om net te doen of Borsato er is.
Lekker Daniela.
De grap op zich is best goed, ik vind alleen dat ze het daarna meteen moeten vertellen en niet een week later...Nee sorry hier zou ik niet aan meedoen
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 21:39:38 #169
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6113878
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:36 schreef Anzjie het volgende:

[..]

De grap op zich is best goed, ik vind alleen dat ze het daarna meteen moeten vertellen en niet een week later...Nee sorry hier zou ik niet aan meedoen

Ik wel, vooral tegen die zeur van een Daan die denkt dat alles er voor haar is en vooral alle mannen.
eurobilltracker.com
pi_6113937
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:36 schreef Anzjie het volgende:

[..]

Wat ik wel een belangrijke vraag vind: mag Daan ook tien dagen in de bungalow blijven bij winst en vaart ze er dus wel bij dat er nu zo tegen haar gelogen wordt, of hoort zij nu bij de achterblijvers en moet ze tien dagen de bunker in als de rest het volhoudt? Want in dat geval vind ik de bungalowbewoners een stelletje hypocriete eikels! Zo.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 21:44:52 #171
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6113953
Sillie bedankt voor het streamen.
Ik heb de letters bijna uit de pc getrokken. Was erg leuk.
eurobilltracker.com
pi_6113958
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:43 schreef Joef het volgende:

[..]

Wat ik wel een belangrijke vraag vind: mag Daan ook tien dagen in de bungalow blijven bij winst en vaart ze er dus wel bij dat er nu zo tegen haar gelogen wordt, of hoort zij nu bij de achterblijvers en moet ze tien dagen de bunker in als de rest het volhoudt? Want in dat geval vind ik de bungalowbewoners een stelletje hypocriete eikels! Zo.

Ja daar zeg je zowat ! ben ik ook wel benieuwd naar eingelijk
  Moderator vrijdag 4 oktober 2002 @ 21:45:55 #173
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6113965
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:43 schreef Joef het volgende:

[..]

of hoort zij nu bij de achterblijvers en moet ze tien dagen de bunker in als de rest het volhoudt?

Nee, zo laag kan zelfs Hummie niet gaan. En (beetje crosspost) mijn voorspelling is dus dat Marco over 10 dagen oid nog eens terugkomt, en dan mag Daan helemaal vooraan staan.
pi_6113971
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:44 schreef bunnyma het volgende:
Ik sluit me hier bij aan ik heb genoten
  Moderator vrijdag 4 oktober 2002 @ 21:46:53 #175
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6113979
quote:
Ja, inderdaad! En Joef ook!
pi_6114000
quote:
Pruillipje... ikke ook heel hard mijn best gedaan!
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 21:48:39 #177
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6114017
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja, inderdaad! En Joef ook!

Natuurlijk Joef ook, maar die is nog bezig.
Sillie bedankte ik nu omdat haar streams zwart werden. Op joef blijf ik nog wachten.
eurobilltracker.com
pi_6114021
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:47 schreef Joef het volgende:

[..]

oeps jij krijg een dikke knuffel omdat ik je vergat te melden

[Dit bericht is gewijzigd door late_vogel op 04-10-2002 22:08]

vrijdag 4 oktober 2002 @ 21:49:13 #179
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6114024
Ja top jullie verslagen thx
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 21:49:59 #180
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6114039
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:47 schreef Joef het volgende:

[..]

Joefke toch, ik blijf wachten tot je ook klaar bent en dan ga ik zelfs buigen voor je.
eurobilltracker.com
pi_6114046
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:48 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Natuurlijk Joef ook, maar die is nog bezig.
Sillie bedankte ik nu omdat haar streams zwart werden. Op joef blijf ik nog wachten.

pi_6114575
Joefje bedankt, Joefje bedankt, Joefje, Joefje, Joefje bedankt.
En met z'n allen!

Even alle gekkigheid op één stokje, bedankt dat je bijsprong. Zo konden we allebei een kant streamen. Je krijgt straks een groot glas ranja van Sillie in the Clib. Ik is blij met je hoor!

En ik viel trouwens wel weer lekker met mijn neus in de boter. Ellende in het huis, deze streamer verslaat het voor u. (ik voelt me een beetje Willibrord) (oeh, toch maar liever niet, doe maar Philip Freriks, die's toch net wat slimmer )

Moderator vrijdag 4 oktober 2002 @ 22:25:43 #183
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6114646
WHAT's GOING ON????
pi_6114688
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 22:25 schreef Gert het volgende:
WHAT's GOING ON????
Ja damn it, dat wil ik ook weten! Streamers, kom op, streamen met die luie donders!
pi_6114694
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 22:25 schreef Gert het volgende:
WHAT's GOING ON????
Als ik het goed begrijp hebben ze het verteld en moeten ze naar de bunker
  Moderator vrijdag 4 oktober 2002 @ 22:28:36 #186
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6114711
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 22:27 schreef Joef het volgende:

[..]

Ja damn it, dat wil ik ook weten! Streamers, kom op, streamen met die luie donders!

Hihi, Joefje is rancuneus. Vink lief.
pi_6114746
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 22:28 schreef Gert het volgende:

[..]

Hihi, Joefje is rancuneus. Vink lief.

Ik ben helemaal nie lief!

't Is trouwen sniet rancuneus hoor, maar als je zot zit te streamen dan zit je echt helemaal volledig in het verhaal, ik weet dan bijna niet meer hoe laat het is, waar ik ben en hoe ik heet zeg maar en dan opeens is alles zwart, terwijl het teringberespannend is. Daar kan'k dus nie zo goed tegen...

pi_6114762
Go Jappie, go! Ik weet hoe moeilijk het is, maar probeer ons please please please te vertellen wat er nu precies gebeurt!

*Joef is eindelijk weer echt betrokken...

vrijdag 4 oktober 2002 @ 22:31:52 #189
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6114770
Joef wat ontzettend jammer dat je streams nu op zwart gaan bij je.

Maar belofte maakt schuld

Je deed het fantastisch.
Hoop dat iemand het overneemt.

eurobilltracker.com
pi_6114775
En als ik zo de stream verslagen eens lees ben ik er niet zeker van of ze dat wel kunnen volhouden. Laat ik nou hopen dat Judith eens lekker alles gaat veraden maar dat zal wel weer te veel gehoopt zijn ben ik bang

Dit was wat ik hoopte zoals ik al melde bij de topic van de confertatie....en ik maak er toch echt op uit dat judith het niet kon volhouden en gekozen heeft voor de bunker

Moderator vrijdag 4 oktober 2002 @ 22:32:49 #191
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6114788
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 22:30 schreef Joef het volgende:

[..]

Ik ben helemaal nie lief!

Welles. Heb ik zelf gezien.

En inderdaad ZWAAR KUT dat op een moment als dit de streams zo big time sukken! En dat voor een dienst waar je voor moet betalen!

Ik il wete wat er aan de hand is!!

(ik moet eiglijk naar de kroeg maar ik wacht nog maar effe).

pi_6114812
jullie hoeven me niet te geloven hoor

[Dit bericht is gewijzigd door late_vogel op 04-10-2002 22:34]

Moderator vrijdag 4 oktober 2002 @ 22:34:39 #193
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6114817
Zoals ik het nu begrijp heeft Judit de boel verlinkt inderdaad, late-bird!
pi_6114827
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 22:34 schreef Gert het volgende:
Zoals ik het nu begrijp heeft Judit de boel verlinkt inderdaad, late-bird!
JUIST en dat voelde ik aan mijn water hihi om 22.14 uur

[Dit bericht is gewijzigd door late_vogel op 04-10-2002 22:37]

vrijdag 4 oktober 2002 @ 22:36:46 #195
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6114843
Ik heb dan medelijden met Martijn.
Weer naar de bunker en hij heeft altijd zo'n honger.
eurobilltracker.com
  Moderator vrijdag 4 oktober 2002 @ 22:38:55 #196
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6114876
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 22:35 schreef late_vogel het volgende:

[..]

JUIST en dat voelde ik aan mijn water hihi om 22.14 uur

Nah, heb het effe opgezocht. Ere wie ere toekomt:
pi_6114886
Het is een rare avond, en dat is het.

Ik wil wel erg graag weten wat er nou precies gebeurd is, maar misschien komen we daar in de loop van de avond nog achter, ofwel door de gebeurtenissen in het huis, ofwel door de verslagen op de BB-site.

Wat is er in de DBK gezegd en heeft Juut inderdaad haar mond voorbij geluld of heeft BB eea in gang gezet?

pi_6114942
Top!! streamers bedankt!!
Geil is ook lekker
pi_6114970
Het zal wel eigenwijs klinken zo achteraf ( ) maar ik vond het wel al de hele avond vreemd dat ze Daan zo'n kutgevoel lieten hebben. Zoals ik al eerder schreef: het lag er voor mij erg aan of Daan mee zou profiteren van dat gelieg en bedrieg of niet. En dan nog...

Maar goed, dat vond BB dus ook blijkbaar, dat dat niet lief van ze was. Maar waarom Daan dan nu mee moet naar de bunker????? Dat vind ik dan wel weer errug inconsequent en oneerlijk!

pi_6115028
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 22:45 schreef Joef het volgende:
Het zal wel eigenwijs klinken zo achteraf ( ) maar ik vond het wel al de hele avond vreemd dat ze Daan zo'n kutgevoel lieten hebben. Zoals ik al eerder schreef: het lag er voor mij erg aan of Daan mee zou profiteren van dat gelieg en bedrieg of niet. En dan nog...

Maar goed, dat vond BB dus ook blijkbaar, dat dat niet lief van ze was. Maar waarom Daan dan nu mee moet naar de bunker????? Dat vind ik dan wel weer errug inconsequent en oneerlijk!

Als ik goed opgelet heb (ik geloof wel dat ik erg wakker ben ) kon ze zelf kiezen en toen Judith het nog eens aan haar vroeg zei ze ik ga mee (kan me vergissen natuurlijk)
  Moderator vrijdag 4 oktober 2002 @ 22:51:41 #201
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_6115066
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 22:49 schreef scanman01 het volgende:

"Wij voerden gewoon een opdracht uit en dat wordt gewoon afgestraft!", vervolgd Laurens.

Lijkt Srebrenica wel hè, Laurens!

Bah, wat een befehl-ist-befehl mentaliteit!

pi_6115084
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 22:48 schreef late_vogel het volgende:

[..]

Als ik goed opgelet heb (ik geloof wel dat ik erg wakker ben ) kon ze zelf kiezen en toen Judith het nog eens aan haar vroeg zei ze ik ga mee (kan me vergissen natuurlijk)

Grappig, dat begreep ik echt net uit de streamverslagen en ik wilde het hier precies gaan posten toen ik jouw berichtje zag. Tja, dat snap ik dan niet helemaal: ik zou me knap genaaid voelen als ik Daan was, maar blijkbaar voelt ze zich meer genaaid door BB dan door haar bungalowvriendjes.
pi_6115095
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 22:51 schreef Gert het volgende:

[..]

Lijkt Srebrenica wel hè, Laurens!

Bah, wat een befehl-ist-befehl mentaliteit!

Ah joh, die Laurens en Judith zitten zichzelf nu prachtig schoon te praten maar ondertussen hebben ze gewoon geen seconde nagedacht over wat ze eigenlijk aan het doen waren.
pi_6115238
Die Judith, wat een heerlijke schijnheil is het toch.
Heftig verontwaardigd in de bungalow dat er een mariniersmentaliteit is bij Bram en Laurens omdat ze de confrontatie als geen keuze zagen. En dat je altijd de keuze hebt.
Tijdens het gebeuren in het café jutte ze anders behoorlijk de anderen op. Ik had nou niet echt het gevoel dat ze er een emotioneel dilemma van maakte.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 23:04:07 #205
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6115243
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 22:54 schreef Joef het volgende:

[..]

Ah joh, die Laurens en Judith zitten zichzelf nu prachtig schoon te praten maar ondertussen hebben ze gewoon geen seconde nagedacht over wat ze eigenlijk aan het doen waren.

Heerlijk he Joef?
Echt een ouderwetse avond waarop je niets anders doet dan wachten op een nieuwtje van de streamverslagen.
eurobilltracker.com
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 23:05:44 #206
29306 AnTjE101
pi_6115267
Dit maakt t voor de steamers ook weer een beetje goed!! Toch??
pi_6115298
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:04 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Heerlijk he Joef?
Echt een ouderwetse avond waarop je niets anders doet dan wachten op een nieuwtje van de streamverslagen.

Ja, ik zit echt waanzinnig te genieten! This is BB, this is tv men! Valt me wel echt op hoe ontzettend confrontatie-mijdend ze overigens zijn: ze houden elkaar constant handen boven het hoofd, hebben begrip voor elkaar, vinden elkaar zielig etc. Waar is hun eigen gevoel, waar is het gevoel dat er hier mensen gewoon fiks genaaid zijn, niet alleen door BB maar juist door de teamgenoten?
pi_6115321
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:05 schreef AnTjE101 het volgende:
Dit maakt t voor de steamers ook weer een beetje goed!! Toch??
Absoluut! Zo vaak stream ik niet meer en dan val ik vanavond echt gigelagantisch met mijn neus in de boter. Tijd om mijn gezicht eens te gaan wassen.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 23:11:49 #209
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6115376
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:07 schreef Joef het volgende:

[..]

Ja, ik zit echt waanzinnig te genieten! This is BB, this is tv men! Valt me wel echt op hoe ontzettend confrontatie-mijdend ze overigens zijn: ze houden elkaar constant handen boven het hoofd, hebben begrip voor elkaar, vinden elkaar zielig etc. Waar is hun eigen gevoel, waar is het gevoel dat er hier mensen gewoon fiks genaaid zijn, niet alleen door BB maar juist door de teamgenoten?

Ik denk dat ze dat pas tegen elkaar uit durven te spreken als ze er allemaal wat langer in zitten.
Hoewel dan krijg je weer het dilemma van het nomineren. Dan moeten ze weer voorzichtig zijn want anders hebben ze een nominatie aan hun broek.
Wat had jij liever gezien dan, dat Bram en Dennis op de vuist gingen?
eurobilltracker.com
pi_6115424
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:11 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Ik denk dat ze dat pas tegen elkaar uit durven te spreken als ze er allemaal wat langer in zitten.
Hoewel dan krijg je weer het dilemma van het nomineren. Dan moeten ze weer voorzichtig zijn want anders hebben ze een nominatie aan hun broek.
Wat had jij liever gezien dan, dat Bram en Dennis op de vuist gingen?

Nee, vechten hoeft van mij niet. Maar een flinke scheld- en schreeuwpartij waarbij ook de irritaties van de afgelopen dagen er eens lekker uitkomen, daar hou ik wel van. En dan weer nieuwe groepsvorming en nagesprekjes waarbij fiks geroddeld wordt.
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 23:28:45 #211
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6115642
Effe een vraagje aan Buswatcher of Scanman01:

Ïk meen toch echt gehoord te hebben dat laurens na het vertellen van zijn keuze bij zijn prive dilemma van een paar weken geleden deed voorkomen of hij zich niet alleen door BB had laten ompraten. Eigenlijk meer dat hij zelf BB aan het testen was. (dat hij dus eigenlijk zegt dat het sowieso zijn bedoeling was om uiteindelijk voor de groep te kiezen )

Heeft een van jullie het op tape ??...ik vind het een behoorlijk verschil uitmaken namelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Jappie op 04-10-2002 23:50]

vrijdag 4 oktober 2002 @ 23:40:11 #212
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_6115784
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:29 schreef scanman01 het volgende:
"Feit is dat je zowiezo hierheen had gemoeten", zegt Martijn. "Maar ze hebben het zo gedaan omdat dat leukere beelden oplevert!" (hij heeft helemaal gelijk!)
Ikzit me steeds af te vragen of ze vorige jaren nu ook zo bezig waren met hoe het op de buis overkomt. Ik vind namelijk dat deze groep dat wel heel erg veel doet maar ik kan het niet goed meer in verhouding brengen met vorige jaren.
pi_6115816
Ik stop even met het streamen. Al die stress maakt dorstig.
Er zijn trouwens genoeg streamers.
pi_6116144
Pluspuntje voor Dennis.
Hij komt er eerlijk voor uit dat hij voor de bungalow ging, terwijl alle andere mannen en Judith net doen alsof ze het voor Daan deden of omdat ze geen andere keuze hadden.
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 00:16:58 #215
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6116176
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 00:13 schreef sillie het volgende:
Pluspuntje voor Dennis.
Hij komt er eerlijk voor uit dat hij voor de bungalow ging, terwijl alle andere mannen en Judith net doen alsof ze het voor Daan deden of omdat ze geen andere keuze hadden.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Judith was van mening dat Daniela ook graag in de bubgalow zit en het in de bunker ook niet fijn vindt. Dus hebben ze besloten dat een leugentje om bestwil (lees: bungalow) niet zo erg is.... Daar kan ik een heel eind in meegaan moet ik zeggen!
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 00:31:14 #216
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6116296
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 00:16 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ben ik het niet helemaal mee eens. Judith was van mening dat Daniela ook graag in de bubgalow zit en het in de bunker ook niet fijn vindt. Dus hebben ze besloten dat een leugentje om bestwil (lees: bungalow) niet zo erg is.... Daar kan ik een heel eind in meegaan moet ik zeggen!

Ik niet, ik denk dat Judith in eerste instantie zelf in de bungalow wilde blijven en tuurlijk zit Daniela daar ook het liefst. Maar om iemand zo te bedotten (druk ik nog zacht uit) Nee dan ben je puur voor jezelf bezig...
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 00:37:23 #217
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6116377
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 00:31 schreef Anzjie het volgende:
Ik niet, ik denk dat Judith in eerste instantie zelf in de bungalow wilde blijven en tuurlijk zit Daniela daar ook het liefst. Maar om iemand zo te bedotten (druk ik nog zacht uit) Nee dan ben je puur voor jezelf bezig...
Als het zou mislukken zou Daniela ook naar de bunker moeten toch? Dus dan hebben ze het voor allemaal gedaan.... Dat iedereen het liefst in de bungalow zit is logisch.... En misschien had je zoiets een echte vriendin niet aangedaan, maar kun je in dat BB huis al spreken over echte vriendinnen dan??? Maar zelfs al waren ze dat wel.... Judith heeft goed ingeschat dat Daniela het op dat moment klote zou vinden, maar als ze het verhaal erachter zou horen, zou ze het begrijpen.... En dat was ook zo.... En als het nou om iets ergs ging, maar het was eigenlijk niet meer of minder dan het in de maling nemen van iemand.... Wie had kunnen inschatten dat Daniela daar om zou gaan huilen????
Ik mag Judith ook niet, maar vind dit niet typisch een voorbeeld om haar op afte maken.... (en de rest niet te vergeten!!)

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 05-10-2002 00:38]

pi_6116379
Nu er eens een echt dilema/confortatie is geweest vind ik toch dat je ff anders naar sommige bewoners gaat kijken.Er zijn er bij (Bram) die zich genaaid voelen en er zijn er bij die zich eruit proberen te kletsen(Judith)wat niet erg lukt vind ik want ow jee dan zou ze moeten toegeven dat ze verkeerd heeft gedacht :)Dan hebben we Margriet ,die het na mijn idee goed doorheeft en Jaan die helemaal de weg kwijt is Laurens die er helemaal niks meer van begrijpt want oww jeee hij had zo goed de regels gelezen,en Geesje die helemaal bij is omdat ze in de bungalow zit (mag blij zijn van mij)en dan nog een paar die niks zeggen en denken Nou ik vind het een toffe avond en ze hebben weer gesprekstof genoeg
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 00:39:51 #219
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6116400
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 00:37 schreef late_vogel het volgende:
Nu er eens een echt dilema/confortatie is geweest vind ik toch dat je ff anders naar sommige bewoners gaat kijken.Er zijn er bij (Bram) die zich genaaid voelen en er zijn er bij die zich eruit proberen te kletsen(Judith)wat niet erg lukt vind ik want ow jee dan zou ze moeten toegeven dat ze verkeerd heeft gedacht :)Dan hebben we Margriet ,die het na mijn idee goed doorheeft en Jaan die helemaal de weg kwijt is Laurens die er helemaal niks meer van begrijpt want oww jeee hij had zo goed de regels gelezen,en Geesje die helemaal bij is omdat ze in de bungalow zit (mag blij zijn van mij)en dan nog een paar die niks zeggen en denken Nou ik vind het een toffe avond en ze hebben weer gesprekstof genoeg
Ik ben het echt niet met je eens... Ik vind dat BB ze graag wil laten denken dat ze verkeerd hebben gedacht en enigszins asociaal hebben gehandeld.... maar zo zie ik het helemaal niet. We hebben het hier niet over dat Daniela iets verschrikkelijks is aangedaan hoor... Meer dan een geintje was het niet! Volgens mij zit BB ze zeer onterecht een verschrikelijk schuldgevoel aan te praten... belachelijk!!! (maar levert wel leuke tv/streams op )

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 05-10-2002 00:46]

zaterdag 5 oktober 2002 @ 00:40:32 #220
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6116404
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 00:37 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als het zou mislukken zou Daniela ook naar de bunker moeten toch? Dus dan hebben ze het voor allemaal gedaan.... Dat iedereen het liefst in de bungalow zit is logisch.... En misschien had je zoiets een echte vriendin niet aangedaan, maar kun je in dat BB huis al spreken over echte vriendinnen dan??? Maar zelfs al waren ze dat wel.... Judith heeft goed ingeschat dat Daniela het op dat moment klote zou vinden, maar als ze het verhaal erachter zou horen, zou ze het begrijpen.... En dat was ook zo.... En als het nou om iets ergs ging, maar het was eigenlijk niet meer of minder dan het in de maling nemen van iemand.... Wie had kunnen inschatten dat Daniela daar om zou gaan huilen????
Ik mag Judith ook niet, maar vind dit niet typisch een voorbeeld om haar op afte maken.... (en de rest niet te vergeten!!)

Ik ben het gedeeltijk wel met je eens, alleen in dat huis doet men alles om in de bungalow te zitten. En ik vind Judith nu net een iets te egocentrisch type om voor een ander te kiezen.
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 00:43:44 #221
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6116436
Het is trouwens niet zo gek dat ze in dit dilemma zijn getrapt, vind ik.
Al die weken hebben ze te horen gekregen dat ze alles op moeten volgen. Geen enkele keer hebben ze een keuze hoeven maken (hooguit welke cocktail ze zullen maken). Dus nu hebben ze een soort Pavlov reactie....BB zegt iets en onmiddelijk volgen ze dat op.
Ik denk dat ze dat het meeste steekt, dat ze als lammetjes hebben gehandeld
eurobilltracker.com
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 00:45:57 #222
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6116449
Ook bus watcher hartelijk bedankt.
Het was in ieder geval geen saaie avond.
eurobilltracker.com
pi_6116450
scanman ...ik denk toch dat ik wel een beetje (klein beetje hoor ) gelijk heb want ik zag dat aankomen en wist eingelijk al gelijk dat Judith de verkeerde beslissing ging nemen omdat ze niet goed hadden geluisterd en Bram al helemaal niet
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 00:47:48 #224
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6116472
Zie dat Scanman ook klaar is dus.....^O^
eurobilltracker.com
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 00:49:06 #225
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6116482
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 00:46 schreef late_vogel het volgende:
scanman ...ik denk toch dat ik wel een beetje (klein beetje hoor ) gelijk heb want ik zag dat aankomen en wist eingelijk al gelijk dat Judith de verkeerde beslissing ging nemen omdat ze niet goed hadden geluisterd en Bram al helemaal niet
Precies vogeltje, en Jubitch wringt zich in allerlei bochten om zichzelf hieruit te redden........Nog even en Bram krijgt de volle laag...
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 00:49:21 #226
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6116484
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 00:46 schreef late_vogel het volgende:
... Je kunt hier geen gelijk of ongelijk hebben.... je kunt alleen een mening over het gebeuren hebben. Niemand kan in Judith's hoofd kijken wat ze werkelijk dacht op dat moment (en dat geldt ook voor de anderen).... Ik weet wel dat 99 van de 100 mensen hetzelfde hadden gedaan.... omdat het positief voor jezelf én voor de persoon die je 'in de maling neemt' uitpakt!!! (vooral dat laatste is erg belangrijk)
pi_6116502
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 00:16 schreef scanman01 het volgende:

[..]

En ik kan met jouw redenering een eind meegaan. In het café was dat misschien zo, maar op het moment dat ze een Daan zien die helemaal verdrietig en verhuild is, hadden ze toch moeten doorhebben dat ze niét in Daans voordeel handelden. Om dan te blijven volhouden dat ze het voor Daan deden, kan ik niet helemaal volgen. Volgens mij was Daan blijer als haar door Judith of wie dan ook was verteld dat Marco, haar idool er nooit was geweest en dat haar teamgenoten geen zin hadden om haar voor te liegen.
Tja, ik kan het weer helemaal mis hebben natuurlijk.
pi_6116506
scanman .... daar drinken we eentje op
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 00:55:34 #229
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6116557
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 00:51 schreef sillie het volgende:

[..]

En ik kan met jouw redenering een eind meegaan. In het café was dat misschien zo, maar op het moment dat ze een Daan zien die helemaal verdrietig en verhuild is, hadden ze toch moeten doorhebben dat ze niét in Daans voordeel handelden. Om dan te blijven volhouden dat ze het voor Daan deden, kan ik niet helemaal volgen. Volgens mij was Daan blijer als haar door Judith of wie dan ook was verteld dat Marco, haar idool er nooit was geweest en dat haar teamgenoten geen zin hadden om haar voor te liegen.

Mee eens Sillie.
eurobilltracker.com
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 00:57:41 #230
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6116581
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 00:51 schreef sillie het volgende:
Ik dacht dat Daniela toen al niet meer huilde.... (geen idee of dat zo is hoor).... Ze was wel verdrietig en dat hadden ze vast ook wel verwacht en was ingecalculeerd. Dat was trouwens al redelijk snel ook weer voorbij, hoewel ze het natuurlijk nog steeds jammer vond dat ze er niet bij was.
Maar als ze nog steeds huilde toen de groep het café uitkwam, dan geef ik je wel gelijk! In dat geval had je misschien moeten besluiten de waarheid te vertellen (hoewel ik zelfs dan nog steeds twijfel... ik bedoel, het was niet iets heel ergs ofzo!!!)

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 05-10-2002 01:01]

zaterdag 5 oktober 2002 @ 00:58:06 #231
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6116590
Overigens hebben zowel scanman als buswatcher ofwel geen interesse in het beantwoorden van deze vraag danwel geen respect voor de vraagsteller...
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:28 schreef Jappie het volgende:
Effe een vraagje aan Buswatcher of Scanman01:

Ïk meen toch echt gehoord te hebben dat laurens na het vertellen van zijn keuze bij zijn prive dilemma van een paar weken geleden deed voorkomen of hij zich niet alleen door BB had laten ompraten. Eigenlijk meer dat hij zelf BB aan het testen was. (dat hij dus eigenlijk zegt dat het sowieso zijn bedoeling was om uiteindelijk voor de groep te kiezen )

Heeft een van jullie het op tape ??...ik vind het een behoorlijk verschil uitmaken namelijk.

zaterdag 5 oktober 2002 @ 00:59:36 #232
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6116609
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 00:58 schreef Jappie het volgende:
Overigens hebben zowel scanman als buswatcher ofwel geen interesse in het beantwoorden van deze vraag danwel geen respect voor de vraagsteller... [afbeelding]
Ik heb dat moment niet op de streams gezien... en had jou vraag ook nog niet gezien vanavond....
pi_6116619
Ik blijf het goede zet vinden van Hummie hoor en ik denk dat we Judith toch ff van een andere kant mogen hebben zien (maar ik had niet anders verwacht van der )Toen het spelletje begon zat ik op het puntje van mijn stoel want ik hoopte dat mijn droom waarheid werd en ik moet jullie zeggen ...dat werd het....:) Bijna iedereen vind ze een lekker ding maar ik vind ze geniepig en ze mag nog wel ff blijven daar niet van maar de bewoners zullen toch na deze avond anders denken over der (ook al zullen ze dat nu nog niet toegeven)
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 01:04:00 #234
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6116652
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 00:58 schreef Jappie het volgende:
Overigens hebben zowel scanman als buswatcher ofwel geen interesse in het beantwoorden van deze vraag danwel geen respect voor de vraagsteller... [afbeelding]
[..]
Ik heb inderdaad verschillende versie's gelezen vanavond.
eurobilltracker.com
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 01:05:41 #235
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6116679
Laten we de vraag dan even andersom gooien..:

Vinden jullie 'tegenstanders' van Judith dan dat de groep inderdaad de confrontatie niet had moeten aannemen en meteen de waarheid had moeten vertellen?
Op mijn werk enzo worden constant mensen stevig in de maling genomen.... en deze gebeurtenis schat ik op hetzelfde niveau in eigenlijk.... en op het werk staat er niet eens een straf tegenover!
Dus nogmaals: hadden jullie de confrontatie afgewezen, met als consequentie dat je dan - inclusief Daniela - de bunker in zou moeten??

zaterdag 5 oktober 2002 @ 01:08:12 #236
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6116707
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 00:59 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik heb dat moment niet op de streams gezien... en had jou vraag ook nog niet gezien vanavond....

Ik heb het nog even teruggelezen, maar zowel sillie alsook buswatcher maken alleen maar melding dat Laurens toegeeft dat hij bij zijn cafedilemma eerst voor zichzelf koos en later door bb werd omgepraat.

Ik meen te hebben gehoord dat hij daar aan toe voegde dat sowieso wel van plan was geweest om uiteindelijk voor de groep te kiezen, maar dat hijzelf BB op de proef wilde stellen.

Daarom had ik eik gehoopt dat jij of buswatcher dat gedeelte op tape zouden hebben. Helaas jij dus iig niet. toch alsnog bedankt voor je snelle reactie...

pi_6116742
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 00:57 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik dacht dat Daniela toen al niet meer huilde.... (geen idee of dat zo is hoor).... Ze was wel verdrietig en dat hadden ze vast ook wel verwacht, maar dat lijkt me logisch. Dat was trouwens al redelijk snel ook weer voorbij, hoewel ze het natuurlijk nog steeds jammer vond dat ze er niet bij was.
Maar als ze nog steeds huilde toen de groep het café uitkwam, dan geef ik je wel gelijk! In dat geval had je misschien moeten besluiten de waarheid te vertellen (hoewel ik dat zelfs nog steeds twijfel... ik bedoel, het was niet iets heel ergs ofzo!!!)

Ik vind het ook allemaal niet zo erg hoor en ik snap het zelfs wel. Ik weet niet in hoeverre de anderen wisten dat Daan een superfan van Marco is. Ik ga er maar van uit dat ze daar niet van op de hoogte waren. Dan was er geen vuiltje aan de lucht geweest. Bij een Corrie Konings was Daan ook niet helemaal over de rooie gegaan.
Maar nu blijkt als ze terugkomen uit het café dat Daan gehuild heeft en dat ze het vreselijk vind dat ze het niet heeft gezien. Ze gaan met een paar op de bank zitten. Daan huilt weer en iedereen komt haar even een aai over de bol geven terwijl zij vertelt hoe erg ze het vind. Ik heb het allemaal aangezien tijdens het streamen.
Ze kiezen er vervolgens voor om het niet tegen haar te gaan zeggen. Dan is het in mijn ogen alleen uit eigenbelang, want als ze in het belang van Daantje hadden willen handelen, dan hadden ze wel tegen haar gezegd: Joh meid, het was een geintje, we hebben ook helemaal geen zin meer om je voor te liegen. We hadden geen idee dat je het zo erg vind.
Niet gebeurd dus.
Nou is Dennis de enige die er voluit voor uit komt dat hij uit was op de winst (blijven in de bungalow) en dat welbewust. En dat hij zich er ook best wel voor schaamt. Tja, dat verdient in mijn ogen meer respect dan al die verhalen van de anderen die al uren bezig zijn zichzelf te verdedigen. Ting moet ik trouwens ook niet over één kam scheren met de anderen, want die heb ik de rest van de avond niet meer gehoord.

Maar hé, ik geniet ervan. Het was echt weer ouderwets BB-en vanavond. Er kunnen mij niet genoeg van deze onzalige verwikkelingen gebeuren. Lang leve de crisismomenten.

zaterdag 5 oktober 2002 @ 01:14:43 #238
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6116777
Ik heb even voor je op MW gekeken.
Ook Fondaco vermeldt het gesprek en zegt dat Laurens ging stotteren en niet meer uit zijn verhaal kwam.
eurobilltracker.com
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 01:18:55 #239
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6116830
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 01:14 schreef bunnyma het volgende:
Ik heb even voor je op MW gekeken.
Ook Fondaco vermeldt het gesprek en zegt dat Laurens ging stotteren en niet meer uit zijn verhaal kwam.
Ah owkee...thanks...Fondaco is meestal ook wel bij de tijd...dus ik ga er vooralsnog vanuit dat Laurens zijn keuze van een paar weken geleden probeerde te verzachten en vervolgens vastliep in zijn eigen verzinsels...( zo herinner ik het me namelijk...hij zij het maar 1 keer en vervolgens stapte hij er weer een beetje vanaf met wat gewauwel over bb )
pi_6116846
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 01:05 schreef scanman01 het volgende:

Vinden jullie 'tegenstanders' van Judith dan dat de groep inderdaad de confrontatie niet had moeten aannemen en meteen de waarheid had moeten vertellen?
Op mijn werk enzo worden constant mensen stevig in de maling genomen.... en deze gebeurtenis schat ik op hetzelfde niveau in eigenlijk.... en op het werk staat er niet eens een straf tegenover!
Dus nogmaals: hadden jullie de confrontatie afgewezen, met als consequentie dat je dan - inclusief Daniela - de bunker in zou moeten??

gelijk waarheid pats boem kan er nog vanalles bijzetten maar het zal dan toch uitkomen op waarheid want dillema ging eigelijk over vriendschap en daar heeft Judith zich laten kennen omdat ze in mijn ogen niet goed G.E.L.U.I.S.T.E.R.D heeft maar weer alles ging regelen

[Dit bericht is gewijzigd door late_vogel op 05-10-2002 01:21]

pi_6116852
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 01:08 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik heb het nog even teruggelezen, maar zowel sillie alsook buswatcher maken alleen maar melding dat Laurens toegeeft dat hij bij zijn cafedilemma eerst voor zichzelf koos en later door bb werd omgepraat.

Ik meen te hebben gehoord dat hij daar aan toe voegde dat sowieso wel van plan was geweest om uiteindelijk voor de groep te kiezen, maar dat hijzelf BB op de proef wilde stellen.

Daarom had ik eik gehoopt dat jij of buswatcher dat gedeelte op tape zouden hebben. Helaas jij dus iig niet. toch alsnog bedankt voor je snelle reactie...

Ik kan het me helaas niet echt meer herinneren. Hij praat soms zo onduidelijk dat ik best wel dat gedeelte gemist kan hebben.
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 01:22:18 #242
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6116865
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 01:20 schreef late_vogel het volgende:
gelijk waarheid pats boem
En dan de hamvraag: Denk je dat Daniela daar blij mee zou zijn geweest???
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 01:25:51 #243
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6116906
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 01:20 schreef sillie het volgende:

[..]

Ik kan het me helaas niet echt meer herinneren. Hij praat soms zo onduidelijk dat ik best wel dat gedeelte gemist kan hebben.

Ik vind overigens toch al dat de geluidskwaliteit van de streams dit jaar slechter is als ooit te voren. Er zit kontinu een soort holle echo overheen.

zaterdag 5 oktober 2002 @ 01:27:28 #244
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6116919
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 01:25 schreef Jappie het volgende:
Ik vind overigens toch al dat de geluidskwaliteit van de streams dit jaar slechter is als ooit te voren. Er zit kontinu een soort holle echo overheen.
Dat heb ik alleen als ik vier streams tegelijk aan heb staan. Als alleen hi-1 en hi-2 aanstaan is het geluid perfect!
pi_6116930
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 01:22 schreef scanman01 het volgende:

[..]

En dan de hamvraag: Denk je dat Daniela daar blij mee zou zijn geweest???

Daniela zei nu ook gelijk ik ga naar de bunker ondat ze blij was dat ze hadden vertelt dus ik denk ja dan was ze ook blij geweest En trouwens ze moet niet zeuren het was een mooi dilema wat ze terug kreeg nadat ze zelf dom had gedaan omdat ze dacht dat haar (vriendinnen) die lolly's wel lekker zouden vinden dus ik blijf dit een toffe zet vinden
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 01:28:18 #246
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_6116932
quote:

Ik zou die confrontatie niet aannemen en meteen de waarheid zeggen, ja dat doe ik op mijn werk ook..Ik vind een geintje moet kunnen tot op zekere hoogte, je moet mensen niet bedonderen... Iemand in de maling nemen vind ik iets anders, en vaak kan diegene er ook om lachen en word de dader(s) weer teruggepakt. Maar iemand leugens opspelden onder het mom van confrontatie ...Absolute NOT...Amen
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 01:30:14 #247
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6116948
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 01:28 schreef Anzjie het volgende:
Amen
Hallelujah!!!!!
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 01:31:58 #248
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6116963
Ik vond over de reactie van Dennis trouwens dat hij heel erg Hummie naar de bek zat te slijmen, maar goed.... Het is maar hoe je die dingen bekijkt... Dat hij zijn fout toegeeft en dat hij zich schaamt, scoort ook wel goed bij de kijkers natuurlijk. Zou onze Dennis dat ook niet donders goed door hebben??
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 01:32:51 #249
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6116968
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 01:27 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat heb ik alleen als ik vier streams tegelijk aan heb staan. Als alleen hi-1 en hi-2 aanstaan is het geluid perfect!

Ah...volgende keer ook eens met minder streams proberen gaat

Al loop je dan wel de kans dat je iets mist; daar het de regie van BB dit jaar weinig lijkt uit te maken wat ze op welke stream laten zien

zaterdag 5 oktober 2002 @ 01:34:34 #250
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6116985
quote:

Als ik eerlijk ben moet ik zeggen dat ik wel mee had gedaan met die confrontatie. Ik had het als geintje beschouwd.
Wat ik had gedaan als ik terug kwam en ik had Daan daar zo zien huilen, dan weet ik niet wat ik had gedaan. Een echte vriendin had ik 't dan wel verteld, maar echte vriendinnen zou ik niet zo snel hebben in dat huis.
eurobilltracker.com
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 01:35:12 #251
16305 Jappie
parttime reverend
pi_6116989
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 01:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik vond over de reactie van Dennis trouwens dat hij heel erg Hummie naar de bek zat te slijmen, maar goed.... Het is maar hoe je die dingen bekijkt... Dat hij zijn fout toegeeft en dat hij zich schaamt, scoort ook wel goed bij de kijkers natuurlijk. Zou onze Dennis dat ook niet donders goed door hebben??
Ik geef hem nu nog het voordeel van de twijfel, maar eerlijk gezegd zou het me niet verbazen wanneer het straks toch een linkmiegel blijkt te zijn.
pi_6117070
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 01:31 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet het eigenlijk niet. Mijn 'vrouwelijke intuïtie' zegt dat het eerlijk overkwam. Maar zeker weten kun je dat natuurlijk nooit. Ik kan helaas niet in zijn koppie kijken. Echt populair heeft hij zich niet gemaakt bij de anderen door deze mening te verkondigen. Ze bleven hem maar steeds in de rede vallen als hij probeerde uit te leggen hoe hij het zag. Dat was o.a. de reden dat hij bij Hummie zijn verhaal mocht doen.

Maar voor het zelfde geld is het een vreselijk uitgekookt en clever ventje. Dan gaat mijn intuïtie weer de mist in.

(toch wel een beetje lastig als je zelf aan het streamen bent geweest, je hebt dan toch een heel eigen idee/gevoel bij alle gebeurtenissen)

zaterdag 5 oktober 2002 @ 01:43:54 #253
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_6117082
In eerste instantie zou ik er ook in meegaan. Ik zie het probleem niet zo. In dit geval woog het belang (in rijk blijven) zwaarder dan het leugentje.

Als je dan terugkomt en iemand zit (Daantje in dit geval) als het ware hysterisch op de bank te janken omdat ze Marco gemist heeft dan zou ik alleen maar denken:
"Jezus wat ben jij een triest wijf dat je je hier zo druk om kunt maken. Iemand die zo veel waarde hecht aan dingen als het zien van je idool wordt nooit een goede vriendin van mij. Nu blijf ik zeker liegen."

zaterdag 5 oktober 2002 @ 01:53:58 #254
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6117183
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 01:34 schreef bunnyma het volgende:
Als ik eerlijk ben moet ik zeggen dat ik wel mee had gedaan met die confrontatie. Ik had het als geintje beschouwd.
Wat ik had gedaan als ik terug kwam en ik had Daan daar zo zien huilen, dan weet ik niet wat ik had gedaan. Een echte vriendin had ik 't dan wel verteld, maar echte vriendinnen zou ik niet zo snel hebben in dat huis.
Kijk, die eerlijkheid kan ik nou erg waarderen!
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 01:56:11 #255
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6117208
Mag ik de nieuwe weer openen?
pi_6117230
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 01:56 schreef scanman01 het volgende:
Mag ik de nieuwe weer openen?
Dat mag jij
  zaterdag 5 oktober 2002 @ 01:58:09 #257
16701 scanman01
Today's a good day
pi_6117236
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')