The Sims FOK! editionquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:11 schreef darkmond het volgende:
Kom, laten we allemaal internet dinnetjes krijgen. Dan n**ken we samen virtueel en krijgen we virtuele 3D kindjes...
Wow! Heavy allemaal!!! Had je ook geen vermoeden dat sommige leden niet helemaal okay waren?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:15 schreef Rebubbled het volgende:
Eén keer een jongen gedate van hier en daar vervolgens 3,5 jaar een relatie mee gehad. Na die relatie nog twee keer met twee fokkers gedate, maar dat waren echt de meest intense droeftoeters ooit. Vooral de laatste. Eén keer mee op date geweest, vervolgens twee weken lang drama mee gehad via wahtsapp, PM, DM etc. Hij stuurde vervolgens ook berichten naar een zeer goede vriendin van mij die ook op fok zit over wat voor bitch ik wel niet was.Vervolgens was hij mega verongelijkt dat zij mij daarover inlichtte. Ja euh duh.
Zelfs twee maanden nadat ik dacht dat hij het eindelijk zou laten rusten stuurde hij een tragisch bericht aan een collega van mij en moderator hier met de strekking dat ik hem vast helemaal zwart had gemaakt en dat ik gestoord ben of iets in die strekking.
Eén date! Eén fucking date! Smakelijk om gelachen met de vriendin en de collega in kwestie, dat dan weer wel.
Moraal van dit verhaal, 2/3 van de fokkers zijn kansloze knaapjes.
Namen willen wequote:Op dinsdag 19 november 2013 17:15 schreef Rebubbled het volgende:
Eén keer een jongen gedate van hier en daar vervolgens 3,5 jaar een relatie mee gehad. Na die relatie nog twee keer met twee fokkers gedate, maar dat waren echt de meest intense droeftoeters ooit. Vooral de laatste. Eén keer mee op date geweest, vervolgens twee weken lang drama mee gehad via wahtsapp, PM, DM etc. Hij stuurde vervolgens ook berichten naar een zeer goede vriendin van mij die ook op fok zit over wat voor bitch ik wel niet was.Vervolgens was hij mega verongelijkt dat zij mij daarover inlichtte. Ja euh duh.
Zelfs twee maanden nadat ik dacht dat hij het eindelijk zou laten rusten stuurde hij een tragisch bericht aan een collega van mij en moderator hier met de strekking dat ik hem vast helemaal zwart had gemaakt en dat ik gestoord ben of iets in die strekking.
Eén date! Eén fucking date! Smakelijk om gelachen met de vriendin en de collega in kwestie, dat dan weer wel.
Hier worden ze al gek als hun hypothetische vriendinnetje eens een drankje gaat doen met iemand van het andere geslacht, wat wil je?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:18 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Wow! Heavy allemaal!!! Had je ook geen vermoeden dat sommige leden niet helemaal okay waren?
De één was volledig harmless, maar gewoon heel erg saai. De ander, tja, als ik nu toevallig een post van hem langs zie komen zie ik zijn Calimero-complex wel terug. Maar voor het hele drama leek hij online en in het echt een prima gast. Volgende dag bleek hij echter allemaal vage interpretaties en aannames gedaan te hebben en ging hij van 0 naar 100% loco.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:18 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Wow! Heavy allemaal!!! Had je ook geen vermoeden dat sommige leden niet helemaal okay waren?
Nee nee, daten met mij is 100% discretie.quote:
Pfew. Je hebt het wel lang volgehouden!quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:24 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
De één was volledig harmless, maar gewoon heel erg saai. De ander, tja, als ik nu toevallig een post van hem langs zie komen zie ik zijn Calimero-complex wel terug. Maar voor het hele drama leek hij online en in het echt een prima gast. Volgende dag bleek hij echter allemaal vage interpretaties en aannames gedaan te hebben en ging hij van 0 naar 100% loco.
shiiiiquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:15 schreef Rebubbled het volgende:
Da´s nog vriendelijk ingeschat denk ikquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:15 schreef Rebubbled het volgende:
Dat is na internet filtering door bubbles.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:29 schreef flipsen het volgende:
[..]
Da´s nog vriendelijk ingeschat denk ik
Ja, want dan mogen ze eindelijk hun hoop gespaarde Pandapunten kwijtquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Foksters neuken op de eerste date in negen van de tien gevallen. Dat is dan wel weer tof.
Brand zelf los, welk Fok!lid??quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:01 schreef Inloggen het volgende:
Brand maar los!
Er is een Foklid die me erg fascineert
Zeker weten F1978.quote:
Gewoon een PM is prima als ik je zo aanspreek.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:01 schreef Inloggen het volgende:
Er is een Foklid die me erg fascineert
En die FOK!ker waar je een relatie mee hebt volgens je fobo dan?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:15 schreef Rebubbled het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |