abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133444569
quote:
17s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:37 schreef Debsterr het volgende:
Priem :* ik ken het gevoel. Ik heb na 11 jaar nog steeds vaak het gevoel dat ik m'n gekke opaatje mis..
:* Ja ik denk dat ik dat ook altijd zal hebben.. Het was een heel bijzonder persoon...

quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Het is toch ook niet gek om hem nog steeds te missen? Zo gek lang is het nog niet geleden en als je een goede band had, dan is ook gewoon niet 'goed', ondanks dat hij, zoals jij zei, een goed leven heeft gehad. Wel super dat ie tot op zo'n hoge leeftijd nog zo bij de pinken was, dat zou ik voor mezelf ook wel graag willen :Y

Ik kan juist niet naar prentjes oid kijken. Die moeten meteen in een kast, weggeborgen. Ik heb ook geen enkele foto van mama staan en dat wil ik ook eigenlijk niet. Voor mij is het zien van haar foto steeds een confrontatie met dat ze er echt niet meer is en dat wil ik niet tig keer op een dag. Dus alles ligt in kasten. En als ik dan een keer ineens wel een foto zie, dan schrik ik me de pleuris. Ook geen ideale oplossing, maar ok :')
Nee idd wellicht omdat je het eigenlijk nooit helemaal verwerkt hebt? Of nog volop bezig bent? Ik kan me echt totaal niet voorstellen hoe dat voor je moet zijn.. Het idee alleen al om mijn moeder te verliezen... ik krijg er een krop in de keel van :@ Het hoort namelijk niet en het 'klopt' niet...
Misschien dat zoiets iets voor jou is? Om het mee helpen te verwerken?
http://www.bol.com/nl/p/herinneringen-aan-jou/9200000015354661/

(Kan er niks aan doen; ik vind het hele idee van die boeken echt prachtig omdat we vaak niet genoeg stil staan in hoe verre we iemand wel/niet kennen....)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_133444824
Priem wat is rotary? Ik lees een blog van een belgisch meisje van 18 die in equador woont? op school zit oid? En dat klinkt als een boze organisatie van wie ze niks mag :')
pi_133444885
Hmmm ik zit er erg sterk aan te denken om die voor mij te bestellen over opa... en beter kan ik het nu meteen doen (want nog niet zo lang gebeurd en zijn de herinneringen nog het verst...)

quote:
17s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Priem wat is rotary? Ik lees een blog van een belgisch meisje van 18 die in equador woont? op school zit oid? En dat klinkt als een boze organisatie van wie ze niks mag :')
Rotary club ken ik eigenlijk enkel als een exclusieve club waar alleen de heule rijken lid van mogen zijn :')
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_133444944
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:43 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

:* Ja ik denk dat ik dat ook altijd zal hebben.. Het was een heel bijzonder persoon...

[..]

Nee idd wellicht omdat je het eigenlijk nooit helemaal verwerkt hebt? Of nog volop bezig bent? Ik kan me echt totaal niet voorstellen hoe dat voor je moet zijn.. Het idee alleen al om mijn moeder te verliezen... ik krijg er een krop in de keel van :@ Het hoort namelijk niet en het 'klopt' niet...
Misschien dat zoiets iets voor jou is? Om het mee helpen te verwerken?
http://www.bol.com/nl/p/herinneringen-aan-jou/9200000015354661/

(Kan er niks aan doen; ik vind het hele idee van die boeken echt prachtig omdat we vaak niet genoeg stil staan in hoe verre we iemand wel/niet kennen....)
Ik doe aan struisvogelen en praat er het liefst niet over. Als ik dat wel moet doen, wordt het meteen janken en dat wil ik niet dus dan praat ik niet. In ieder geval niet over diepgaande dingen. Ik wil ook niet dat anderen er tegen mij over beginnen. Ben benieuwd of me dat nog een keer in het achterste komt bijten...

En ik weet niet in hoeverre ik er 'blij' van word om zo'n herinneringen boek in te vullen. In dat inkijkexemplaar uit jouw link zie ik nu al een paar kopjes staan die ik eigenlijk gewoon niet in wil vullen en sommige dingen waardoor ik alleen maar weer heel boos kan worden... Een kopje als 'je hebt je voorbereid op je overlijden door', wat moet je daar dan op zeggen? Eh, niet? Je deed net alsof dat geen optie was? En bij zo'n hoofdstuk als 'over jouw jeugd', zou ik eigenlijk gewoon dingen willen vragen omdat ik lang niet alles zelf weet, maar dat gaat niet ;(
pi_133444999
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:51 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm ik zit er erg sterk aan te denken om die voor mij te bestellen over opa... en beter kan ik het nu meteen doen (want nog niet zo lang gebeurd en zijn de herinneringen nog het verst...)

[..]

Rotary club ken ik eigenlijk enkel als een exclusieve club waar alleen de heule rijken lid van mogen zijn :')
Ja ze praat over paarden en dat als ze weer terug naar belgië gaat dat ze dan een paard wil. Dat zou iemand uit een 'normaal' gezin niet zomaar eisen :')
  woensdag 20 november 2013 @ 13:54:06 #156
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_133445009
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:51 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Dat valt best mee, is vooral een incrowd feestje waar je bij mag als je je heul rijk kan voordoen en de juiste matties hebt :P . Kortom, een omhooggevallen kakclub waar iedereen pretendeert heel belangrijk en fantastisch te zijn.
  woensdag 20 november 2013 @ 13:55:33 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_133445070
paarden ;(
disclaimer
pi_133445087
quote:
99s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
paarden ;(
Ik heb er ook echt helemaal niks mee :N
  woensdag 20 november 2013 @ 13:55:57 #159
36431 bleiblei
pi_133445090
quote:
17s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:53 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ja ze praat over paarden en dat als ze weer terug naar belgië gaat dat ze dan een paard wil. Dat zou iemand uit een 'normaal' gezin niet zomaar eisen :')
Precies, dat volk. Grote bek maar stiekum gewoon ontzettend middelmatig zijn, net als de rest van de wereld :P . Zat de middelbare school waar SQ en ik op gezeten hebben vol mee :') .
pi_133445117
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:55 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Precies, dat volk. Grote bek maar stiekum gewoon ontzettend middelmatig zijn, net als de rest van de wereld :P . Zat de middelbare school waar SQ en ik op gezeten hebben vol mee :') .
En de mijne O+
pi_133445136
Die mensen denken dat ze helemaal de bom zijn :')
  woensdag 20 november 2013 @ 13:57:35 #162
36431 bleiblei
pi_133445166
quote:
99s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
paarden ;(
Naja, het heeft niets met paarden te maken :') .
Heb het ook maar aangepast met kak. Ik gebruikte paarden omdat dat ook een omgevallen dierensoort in het dierenrijk is. "een paard heeft geen poten maar benen" :r . (Sorry paardendames :P ).
  woensdag 20 november 2013 @ 13:58:13 #163
36431 bleiblei
pi_133445189
quote:
17s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die mensen denken dat ze helemaal de bom zijn :')
Ik was er zelf één 8-) :@ .
pi_133445217
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:58 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ik was er zelf één 8-) :@ .
Maar jij werkt nu niet fulltime in de supermarkt omdat je gestopt bent met je studie (terwijl je nog steeds denkt dat je helemaal de bom bent) _O-
pi_133445221
Ermahgerd Priem, ik wil zo'n boek voor oma, kijken of ze ook zoiets AUF DEUTSCH HABEN JAWOHL EINZ
Aids.
pi_133445228
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Ik doe aan struisvogelen en praat er het liefst niet over. Als ik dat wel moet doen, wordt het meteen janken en dat wil ik niet dus dan praat ik niet. In ieder geval niet over diepgaande dingen. Ik wil ook niet dat anderen er tegen mij over beginnen. Ben benieuwd of me dat nog een keer in het achterste komt bijten...

En ik weet niet in hoeverre ik er 'blij' van word om zo'n herinneringen boek in te vullen. In dat inkijkexemplaar uit jouw link zie ik nu al een paar kopjes staan die ik eigenlijk gewoon niet in wil vullen en sommige dingen waardoor ik alleen maar weer heel boos kan worden... Een kopje als 'je hebt je voorbereid op je overlijden door', wat moet je daar dan op zeggen? Eh, niet? Je deed net alsof dat geen optie was? En bij zo'n hoofdstuk als 'over jouw jeugd', zou ik eigenlijk gewoon dingen willen vragen omdat ik lang niet alles zelf weet, maar dat gaat niet ;(
Aan de andere kant zet het je wel toe tot nadenken idd... Maar ik kan me ook voorstellen dat dat voor jou gewoon echt totaal niet werkt of dat je dat helemaal niet wil ofzo. Dan vooral niet doen! Ik weet alleen niet of je heel je leven verder kan met nooit/zeldenover je moeder te praten.... :@ Imo is het ook logisch dat je niet alleen 'verdriet' voelt... Maar ik hou er over op; want ik weet dat je het niet fijn vindt om er over door te gaan :* ;)
pi_133445235
quote:
17s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:58 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd Priem, ik wil zo'n boek voor oma, kijken of ze ook zoiets AUF DEUTSCH HABEN JAWOHL EINZ
O+ O+ _O_
pi_133445250
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:59 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

O+ O+ _O_
In zo'n Duits boek staat vast alles in caps O+
Aids.
pi_133445278
"WIE VIELEN ENKELKINDER HABEN SIE JAWOHL EINZ?" bijvoorbeeld :')
Aids.
pi_133445310
quote:
17s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:00 schreef Mss het volgende:
O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_133445335
quote:
17s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:00 schreef Mss het volgende:
Incl. speekselplekken endezulks O+ O+ O+
pi_133445358
Die gast van het miljoenenspel :')
pi_133445359
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:59 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Aan de andere kant zet het je wel toe tot nadenken idd... Maar ik kan me ook voorstellen dat dat voor jou gewoon echt totaal niet werkt of dat je dat helemaal niet wil ofzo. Dan vooral niet doen! Ik weet alleen niet of je heel je leven verder kan met nooit/zeldenover je moeder te praten.... :@ Imo is het ook logisch dat je niet alleen 'verdriet' voelt... Maar ik hou er over op; want ik weet dat je het niet fijn vindt om er over door te gaan :* ;)
:*

Mijn manier is waarschijnlijk ook niet de meest 'gezonde' manier. Maar op dit moment wel het 'makkelijkst' dus dan maar ff zo :)

Maar kan me ook goed voorstellen dat je zo'n boek juist wel in zou willen vullen, als je vooral de goede herinneringen aan iemand wil behouden :Y
pi_133445367
En op de voorkant van dat boek staat dan 'AUFMACHEN' _O-
Aids.
pi_133445372
quote:
17s.gif Op woensdag 20 november 2013 13:59 schreef Mss het volgende:

[..]

In zo'n Duits boek staat vast alles in caps O+
Phehehe :')
  woensdag 20 november 2013 @ 14:04:38 #176
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_133445421
In My Kitchen Rules zitten nu ook een kak broer en zus :r
Zo vreselijk zelfingenomen. ..
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_133445439
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:04 schreef Puckzzz het volgende:
In My Kitchen Rules zitten nu ook een kak broer en zus :r
Zo vreselijk zelfingenomen. ..
my kitchen rules vind ik stom :@
  woensdag 20 november 2013 @ 14:06:17 #178
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_133445470
quote:
17s.gif Op woensdag 20 november 2013 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

my kitchen rules vind ik stom :@
waarom dan? Ozzies O+
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_133445473
Uiteraard... Boek kost 19.99 en gratis verzenden vanaf 20 euro :')
pi_133445736
Ik vind het lelijk wat ik met mn nagels heb gedaan maar ik heb geen toffe kleuren hier :') En ik ben te lam om het eraf te halen :')

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2013 14:14:25 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')