quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SnowiejowiejowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
Volgens mij is het de bedoeling dat alleen mensen van buiten de stad dat eten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Boerenmix, ik twijfel of het er lekker of als kots uitziet. wellicht een combinatie.
Luister het nummer.quote:
quote:
Staat er gelukkig nog maar 10 topics in ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:16 schreef Murdera het volgende:
Jammer wel, krul zou een glansrijke carrière tegemoet gaan als gore slet.
ja is goed we kunne fochte en 'weer' ook overslaanquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen als we daarna lekker pietje gaan poppe en weer vrienden zijn
als ik thuis ben zit ik altijd mobiel eigenlijk. heb altijd betere dingen te doen dan daadwerkelijk achter de pc zitten, en dat is ook niet echt leuk voor bezoek.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Staat er gelukkig nog maar 10 topics in ofzo.
Net aangezet op kantoor. Werd niet gewaardeerdquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vinden je collega's vast wel leuk
Eerste of tweede liedje?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Net aangezet op kantoor. Werd niet gewaardeerd
Mediamarkt heb je voor 50 euro een prima speakersetje met fatsoenlijke subwoover.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:17 schreef bondage het volgende:
Klinkt natuurlijk ook voor geen meter door laptopspeakers.
Het duurde 3 maanden voordat ik wist welk nummer het was.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
als ik thuis ben zit ik altijd mobiel eigenlijk. heb altijd betere dingen te doen dan daadwerkelijk achter de pc zitten, en dat is ook niet echt leuk voor bezoek.
godver.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het duurde 3 maanden voordat ik wist welk nummer het was.![]()
Eindelijk gevonden, bleek een baywatch acteur te zijn.
http://www.mediamarkt.nl/(...)6477.html?langId=-11 Ik heb dezequote:Op dinsdag 19 november 2013 15:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mediamarkt heb je voor 50 euro een prima speakersetje met fatsoenlijke subwoover.
Jeeeejquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
ja is goed we kunne fochte en 'weer' ook overslaan
Tweedequote:Op dinsdag 19 november 2013 15:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerste of tweede liedje?Hardcore waarderen ze vast wel hehe
Niet nodig op kantoor, luister daar toch nooit naar muziek. Thuis heb ik een goede set staan dus als ik het wil kan ik er altijd nog van 'genieten'quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mediamarkt heb je voor 50 euro een prima speakersetje met fatsoenlijke subwoover.
Oi, mijn geheugen is niet al te best.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oi, mijn geheugen is niet al te best.![]()
Probeer dan maar eens een nummer uit '94 voor de geest te halen.![]()
De helft van dit topic was toen niet eens geboren.
gewoon niet zoveel blowenquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:21 schreef Sardu het volgende:
geheugen is overratedquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oi, mijn geheugen is niet al te best.![]()
De helft van dit topic was toen niet eens geboren.
Nouja, het is niet dat ik groot fan was van de beste man. Met alleen snowiejowiejow in google kom je ook niet ver, dus dan is het graven.quote:
Godverquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:16 schreef Murdera het volgende:
en probeer het eens hardop in een darkroom?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wanneer ik dat in mijn hoofd zeg klinkt dit zo gay
Ik zie een leipe Mur voor me op de één of andere manierquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moet je dat nummer luisteren, dan heb je er een plaatje bij.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ok en nu?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Godverdomme ben ik mn kamer aan het stofzuigen vind ik zo'n brok wiet op de grond genoeg voor een goeie joint
Chill tochquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Godverdomme ben ik mn kamer aan het stofzuigen vind ik zo'n brok wiet op de grond genoeg voor een goeie joint
Alsof wij geloven dat jij stofzuigt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Eens in de 2 maanden ofzo als het stof weer te dik is ja.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Alsof wij geloven dat jij stofzuigt.
Vieze vuile rotte junk dat je bent !!12!@quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vond er nog een.Jointje draaien zo dus.
Hihi je bent zelf gewoon een stofmeit.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Eens in de 2 maanden ofzo als het stof weer te dik is ja.
Meit?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hihi je bent zelf gewoon een stofmeit.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]Mur is hier al vanaf dag één in deze reeks. Stil.
quote:
Dat weet ik, maar niemand noemt mij een junkiequote:Op dinsdag 19 november 2013 15:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]Mur is hier al vanaf dag één in deze reeks. Stil.
ik zag het nu ook voor me.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zie een leipe Mur voor me op de één of andere manier
Mur wel, zie je tochquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:37 schreef aequus het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar niemand noemt mij een junkie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zag het nu ook voor me.Hoe ik als een psycho tekeer sta te gaan tegen een kat ofzo.
Ik dacht dat mijn geheugen slecht was.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:37 schreef aequus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:37 schreef aequus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Junkquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:37 schreef aequus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Tofste x-men je weet.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn geheugen slecht was.
quote:
quote:
een 8quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:43 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Daar kun je ook niet meer sagen wat is je punt
Win je wel altijd de "Mijn schoonmoeder is erger"-discussies.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:43 schreef Murdera het volgende:
ik hoorde dat de dochter van patty brard wel geefbaar is.
haha nee lijkt wel een vent ik weet dat want patty is mijn droomvrouwquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:43 schreef Murdera het volgende:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:44 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Win je wel altijd de "Mijn schoonmoeder is erger"-discussies.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:43 schreef Murdera het volgende:
Kop als een ontplofte aardappel.quote:
En nu maar gewoon toegeven dat je fout zat.quote:
zei ik dat niet?>quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:47 schreef Amarantha het volgende:
Waarom heb ik zo'n gevoel dat je de dochter van Patricia Paay bedoeld?
[ afbeelding ]
Ik ben geen junkiequote:Op dinsdag 19 november 2013 15:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
En nu maar gewoon toegeven dat je fout zat.
Je zei Patty Brardquote:
Dat is een raar en irritant ding, Als die op tv is krijg ik er kriebels van en niet de goeie.quote:
Ik vind Christina wel leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is een raar en irritant ding, Als die op tv is krijg ik er kriebels van en niet de goeie.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je zei Patty BrardMaar dacht eigenlijk al meteen dat je Patricia haar dochter bedoelde
Ja. Kom maar halenquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Heb iemand hier een usbstick voor mij die ik ff kan lenen?
quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
alsof gib en banaan er een nacht op los zijn gegaan.
quote:
Kun je niet ff brengenquote:
Zwolle heeft een media martk, MM heeft usb sticks.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik moet een usb hebben, maar kan er geen vinden
Het is voor een school dingetje waar ik dom genoeg voor was om "ja" tegen te zeggen. Ik ga niet ook nog een usb kopen laat staan naar de MM fietsenquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zwolle heeft een media martk, MM heeft usb sticks.
Ga je even met je OV naar Emmen toequote:
Moet wel die kant op straks, maar dan heb ik m al nodigquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga je even met je OV naar Emmen toeKun je de mijne lenen haha
Tja dan kan ik niks voor je doenquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Moet wel die kant op straks, maar dan heb ik m al nodig
brand het op een oud cd'tje of een floppy vriend. Of mail het naar iemand in de buurt met een stickjequote:Op dinsdag 19 november 2013 15:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het is voor een school dingetje waar ik dom genoeg voor was om "ja" tegen te zeggen. Ik ga niet ook nog een usb kopen laat staan naar de MM fietsen
quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja dan kan ik niks voor je doen
Ok, zal best. Maar om nu Mur uit zijn mand te jagen...quote:
Ik heb nog wel floppys hier, maar die kunnen niet in mn pc. En CD's heb ik al jaren niet meer. Het is 2013 hoorquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:56 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
brand het op een oud cd'tje of een floppy vriend. Of mail het naar iemand in de buurt met een stickje
Zou haar gemeen hard doenquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)tie_Geraldine__.html
quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ok, zal best. Maar om nu Mur uit zijn mand te jagen...
wat zie hieronderquote:
quote:Het is 2013 hoor
dvd roms dan?quote:maar die kunnen niet in mn pc. En CD's heb ik al jaren niet meer.
Wel deze gebruiken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:56 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
brand het op een oud cd'tje of een floppy vriend. Of mail het naar iemand in de buurt met een stickje
Misschien dat ik gewoon de HDD uit mn pc trek en die meeneemquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:59 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
wat zie hieronder
[..]
[..]
dvd roms dan?
Jij en ik, dubbelteam Geraldine?quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb haar meerdere malen gezien op feesten, verdomd lekker wijfje.
quote:
Ja las het gisteren, lijkt me wel kut als zo'n beest in je huis zitquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:12 schreef OllieWilliams het volgende:
F&F / Probleem: egel is in huis getrokken
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:12 schreef OllieWilliams het volgende:
Die negers zijn nog beschermde dieren ook.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja las het gisteren, lijkt me wel kut als zo'n beest in je huis zit
Wat een sukkel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:18 schreef badtripbob het volgende:
Een maatje van mij had een egel die hij in zijn tuin had gevonden in huis genomen en nam hem overal heen mee.
lievquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:18 schreef badtripbob het volgende:
Een maatje van mij had een egel die hij in zijn tuin had gevonden in huis genomen en nam hem overal heen mee.
Dingen zijn goor.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:18 schreef badtripbob het volgende:
Er is zo veel verbodenquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is sowieso verboden om ze in huis te nemen
jijquote:Op dinsdag 19 november 2013 16:20 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Bij de eerste loop hoorde ik echt een miauw uit dat beest komen
je mag ze ook niet in de tuin nemen. daar zijn ze sowieso veel te klein voor trouwens.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is sowieso verboden om ze in huis te nemen
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
je mag ze ook niet in de tuin nemen. daar zijn ze sowieso veel te klein voor trouwens.
Prikt ook.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
je mag ze ook niet in de tuin nemen. daar zijn ze sowieso veel te klein voor trouwens.
snitches zijn het.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Prikt ook.![]()
Heb 'm in moeten laten slapen zodat ie niet zijn mond voorbij zou praten.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
De kat kon er ook niet mee omgaan.quote:
Het raar vinden dat ze geld vragen voor het vangen van je egel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:12 schreef OllieWilliams het volgende:
quote:
* Sardu geeft Vas de zware wenkbrauwen lookquote:
If it wasn't for rape, they would never get laid.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
het dichtste wat dat gajes ooit bij seks zal komen.
But that's the way it had to be.quote:Op dinsdag 19 november 2013 16:45 schreef Murdera het volgende:
Now baby don't be sad. In my opinion you weren't half bad
Ik heb ze meestal van 8 uur. 5 dagen per week.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:14 schreef BaasBanaan het volgende:
Hmmm, ik heb een beetje het gevoel alsof ik af en toe korte blackouts heb van 2-3 seconden.
Ik ken dat, maar bij mij waren ze de laatste paar dagen wat korter. Misschien heeft het daarmee te maken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb ze meestal van 8 uur. 5 dagen per week.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb ze meestal van 8 uur. 5 dagen per week.
Eh sexy!quote:
40 euro voor een halfuurtje?quote:
Ik zou een week lang boos op je kunnen zijn om deze opmerking, maar gelullig ben ik het over 5 seconden weer vergeten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:19 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Alsof je daarbuiten dingen kan onthouden.
Gelukkig heb ik het bewijs in DM.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou een week lang boos op je kunnen zijn om deze opmerking, maar gelullig ben ik het over 5 seconden weer vergeten.
godverdomme.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
godverdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
godverdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat ben ik blij met mijn geheugen. Duurt 3 maand voordat ik een nummer uit '94 terug kan vinden maar gelukkig weinig problemen met dezelfde dag.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Hoe ist met je boi?,quote:
Praat pas 2 dagen met hem wat denk jequote:
Ach, je besprong mij ook bijna na 2 dagen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Praat pas 2 dagen met hem wat denk je
quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja deze jongen man kan koken, En mits tijd doet hij dat ook nog graag.
Dat is wat anders dan die kip met rijst of magnetron maaltijden van jullie he.
Dat mag ook, liever niet bij Mur op de bank though.quote:
Ja. Vast.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach, je besprong mij ook bijna na 2 dagen.![]()
![]()
Ik ben alleen geen asian.
pics snowquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
As soon as possible, dit weekend wss.
Brrr, moet nog steeds naar die bak ijs grijpen als ik je berichtjes teruglees.quote:
Hij leek hier in elk geval in de verste verte niet op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder behoud ik me van elk commentaar want sindsdien krijg ik een dodelijke blik.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Brrr, moet nog steeds naar die bak ijs grijpen als ik je berichtjes teruglees.![]()
Pfoeh, ben ik blij dat die bak ijs van Snöwie er nog staat.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
broek is uit, drank vloeit rijkelijk, ik ben er klaar voor
lekker man, ben aan het etenquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:42 schreef Murdera het volgende:
http://www.ravenews.ca/en/read/2013/march/04/
Er is nog ove maar je moet wel snel zijj.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pfoeh, ben ik blij dat die bak ijs van Snöwie er nog staat.![]()
Mikey laat het afweten.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:42 schreef Murdera het volgende:
http://www.ravenews.ca/en/read/2013/march/04/
Neh, ik kan zelf koken, schenk maar aan Ama die had toch honger.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er is nog ove maar je moet wel snel zijj.
Met alle liefde.quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neh, ik kan zelf koken, schenk maar aan Ama die had toch honger.
Fattyquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
krullie ik eet dadelijk lekker pizza![]()
![]()
yolo..quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:46 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Dit hadden ze niet kunnen voorzien na alle beelden uit Rusland?
Aaahwquote:Op dinsdag 19 november 2013 18:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
As soon as possible, dit weekend wss.
Meh, met dat plaatje erbij.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2013 18:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hij leek hier in elk geval in de verste verte niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder behoud ik me van elk commentaar want sindsdien krijg ik een dodelijke blik.!!
I saw what you did there.quote:
Ik kan blijkbaar niet posten zonder daarbij random smileys bij mijn bericht te krijgen met koude vingersquote:
Wel netjes het zaad op/in zijn broek weten te deponeren?quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Daar denk je op dat moment niet aan
Die shit is niet weg te krijgenquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:02 schreef krullenbolletje het volgende:
Moeder die nadat je dacht de dans ontsprongen te zijn in de auto een gesprek over de zuigzoen in je nek begintx1000
Ruzie met de stofzuiger was het standaard excuus toch?quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die shit is niet weg te krijgen
Zuigzoen is echt zo puberaal he, teringquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:02 schreef krullenbolletje het volgende:
Moeder die nadat je dacht de dans ontsprongen te zijn in de auto een gesprek over de zuigzoen in je nek begintx1000
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:14 schreef Sardu het volgende:
Zuigzoenen zijn net zo pauper als priscilla en haar gouden naamketting.
He?quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:02 schreef krullenbolletje het volgende:
Krul moet de TT serieus nemen en dan is dat puberale zuigzoen gebeuren ook wel afgelopen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Hehehe, Krul moet sommige dingen maar beter voor zich houden hier merk ik.
En die date van haar ook, die was toch 18?quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Krul moet de TT serieus nemen en dan is dat puberale zuigzoen gebeuren ook wel afgelopen.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wel netjes het zaad op/in zijn broek weten te deponeren?
Ohjaquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En die date van haar ook, die was toch 18?
1 jaar en 3 maandenquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:51 schreef Viro het volgende:
Krul is aan het opgroeien![]()
Nog even en ze is volwassen.
Opgeslobbert als een gretige stofzuiger?quote:
Ik merk t jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Hehehe, Krul moet sommige dingen maar beter voor zich houden hier merk ik.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Opgeslobbert als een gretige stofzuiger?![]()
Ieder zijn/haar eigen ding.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
1 jaar en 3 maanden![]()
Verder boeit het mij geen reet als een zuigzoen puberaal is/zou zijn, met mijn gevoelige nek is het echtDaarna een paar dagen een sjaal moeten dragen is wel minder
Dunno, kon wel op mijn eigen bank tv kijken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja zo volwassen zal jij ook niet geweest zijn op je 18e. 20+ ftw
Dat is inderdaad een maatstaaf voor volwassenheid.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dunno, kon wel op mijn eigen bank tv kijken.
Jij woont ook nog thuis he?quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een maatstaaf voor volwassenheid.
Nouja, een eigen woning scoort bij mij wel hoger dan na 4 dates een zuigzoen en voor de 5e een stel fokkers moeten vragen hoe je goedkoop de volgende door kan komen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een maatstaaf voor volwassenheid.
Ja ik woon thuis maar dat is inderdaad gewoon uit praktisch oogtepuntquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jij woont ook nog thuis he?
Ik vind dat ook inderdaad niks zeggen over volwassenheid
Nu begin je over heel iets andersquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nouja, een eigen woning scoort bij mij wel hoger dan na 4 dates een zuigzoen en voor de 5e een stel fokkers moeten vragen hoe je goedkoop de volgende door kan komen.![]()
Sowieso dat wat drinken, poolen en een joint roken al bij de 1e date achter de rug is.
Poolen was 2e date, jointje 3equote:Op dinsdag 19 november 2013 20:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nouja, een eigen woning scoort bij mij wel hoger dan na 4 dates een zuigzoen en voor de 5e een stel fokkers moeten vragen hoe je goedkoop de volgende door kan komen.![]()
Sowieso dat wat drinken, poolen en een joint roken al bij de 1e date achter de rug is.
Hahaha niks mis met weinig geld.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Poolen was 2e date, jointje 3eEn ja we hebben beide weinig geld en willen toch wat leuks gaan doen wat is daar mis mee
![]()
Waarom blijf ik happen
http://www.girlscene.nl/p/4748/wat_te_doen_daten_zonder_poenquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Poolen was 2e date, jointje 3eEn ja we hebben beide weinig geld en willen toch wat leuks gaan doen wat is daar mis mee
![]()
Waarom blijf ik happen
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
http://www.girlscene.nl/p/4748/wat_te_doen_daten_zonder_poen
Nee, de zuigzoen na een 4e date en geen flauw benul hebben wat te doen bij een volgende.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Net was het nog een teken van onvolwassenheid?
Hondjes wel, katjes niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zullen wij even naar een dierenasiel om de hondjes en katjes te aaien? :$ :$ :$
Wat is er mis met zoenen op de 4e datequote:Op dinsdag 19 november 2013 20:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, de zuigzoen na een 4e date en geen flauw benul hebben wat te doen bij een volgende.
Abort maar snel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Noh kattenhater gespotABORT MISSION!
Nog best laat.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wat is er mis met zoenen op de 4e dateEn we zijn allebei gewoon idee loos
11. Ga naar een speelpark in de buurt, duw elkaar aan de schommel, glijd samen van de glijbanen, doe de koprol aan het rek, speel tikkertje om het speelhuisje… hang het kind uit! Om daarna samen uit te puffen op de rand van de zandbak. Een perfecte plek voor een eerste zoen!quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar is de 1e date voor. Zoniet dan komt er geem volgende. 4e date ken ik niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wow.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niks mis met zoenen op een 4e date, 1ste is ook niks mis mee het ging om de zuigzoenquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
1e date hebben we zoveel gepraat dat er niet eens aan zoenen gedacht werdquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar is de 1e date voor. Zoniet dan komt er geem volgende. 4e date ken ik niet.
[..]
Wow.![]()
Niet door jou dan, denk ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
1e date hebben we zoveel gepraat dat er niet eens aan zoenen gedacht werd
Ik snap ook niet echt wat daar mis mee isquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niks mis met zoenen op een 4e date, 1ste is ook niks mis mee het ging om de zuigzoen
Hier nog een kattenhaterquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Noh kattenhater gespotABORT MISSION!
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:17 schreef Viro het volgende:
Niets mis met thuis wonen. Ik woon ook "thuis" maar wil weer mezelf gaan wonen. Geen of weinig geld voor dates is ook normaal. Nergens nodig om voor te schamen
Hij was onder de indruk van je en wilde het niet verkeerd doen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij nam ook geen initiatief
Ja het gaat om het resultaat, beetje zuigen is niet erg.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik snap ook niet echt wat daar mis mee isOke het ziet er raar uit de volgende dag maar daar hebben we sjaals voor uitgevonden
Maar ik vind het gewoon ziek lekker om te krijgen
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |