En inderdaad dank aan alle inzenders!quote:Op woensdag 1 januari 2014 17:11 schreef kvd het volgende:
Gefeliciteerd WHR en Roos85! Geniet ervan.
Stiekem benieuwd wie nummer 3 was en waarom 4 niet mocht meedoen....
o jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 17:11 schreef kvd het volgende:
Gefeliciteerd WHR en Roos85! Geniet ervan.
Stiekem benieuwd wie nummer 3 was en waarom 4 niet mocht meedoen....
Dat vriendin gedeelte bij Son sloeg op dat ze geen columns voor Vriendin mocht schrijvenquote:Op vrijdag 27 december 2013 11:04 schreef kvd het volgende:
deelnemer 2: 1 punt (wie is Son dit jaar als BFF kwijtgeraakt? Ik heb wat gemist blijkbaar)
Tuurlijk....helemaal vergeten (maar dat krijg je met exploderende embyo's, dan vergeet je die dingenquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat vriendin gedeelte bij Son sloeg op dat ze geen columns voor Vriendin mocht schrijven
Ah!quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:41 schreef Ole het volgende:
[..]
o ja
3 is tong en 4 ben ik zelf inderdaad![]()
Ik ben blij met de eer. En Fann, ik heb helemaal geen hekel aan Geer hoor, integendeel . Heb zijn karakter alleen lichtjes overdreven.
quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:41 schreef Ole het volgende:
[..]
o ja
3 is tong en 4 ben ik zelf inderdaad![]()
Ik ben blij met de eer. En Fann, ik heb helemaal geen hekel aan Geer hoor, integendeel . Heb zijn karakter alleen lichtjes overdreven.
Volgende keer 8 minuten,quote:Op woensdag 1 januari 2014 22:17 schreef tong80 het volgende:
Heb hem in 7 minuten getypt.
Achteraf iets meer tijd moeten nemen misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop