huhquote:Op dinsdag 19 november 2013 13:58 schreef essnhills het volgende:
Is het hier gebruikelijk om de OP te laten staan zoals ie was of passen jullie de OP weer aan?
in GRTD is het altijd dezelfde OP, behalve het plaatje dan. Nu heb ik dezelfde OP als die van het vorige topic gedaan hier..quote:
Mag jezelf weten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
in GRTD is het altijd dezelfde OP, behalve het plaatje dan. Nu heb ik dezelfde OP als die van het vorige topic gedaan hier..Passen jullie die hier in de reeks iedere keer aan in iets nieuws of is het, net als in GRTD iedere keer hetzelfde?
Ja, deze OP blijft staan. Dat gedicht van Inso is toch prachtig?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
in GRTD is het altijd dezelfde OP, behalve het plaatje dan. Nu heb ik dezelfde OP als die van het vorige topic gedaan hier..Passen jullie die hier in de reeks iedere keer aan in iets nieuws of is het, net als in GRTD iedere keer hetzelfde?
Ja daarom vraag ik het eerstquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, deze OP blijft staan. Dat gedicht van Inso is toch prachtig?
Een broodje gezondquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:
wat zal ik voor lunch halen
iets stevigs
Heb je een Hema in de buurt? Baguetje rosbief of filet of tonijn. Ik ben helemaal verslingerd aan die met rosbiefquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:
wat zal ik voor lunch halen
iets stevigs
Ik wil best wat dingetjes veranderen in de OP hoor, en de rap en dat stukje eronder een centrale plaats geven. Maar aangezien ik hier net nieuw ben doe ik dat alleen als iedereen het daar mee eens isquote:
Oh dan ga ik wel even wat dingetjes doen en als het niet goed is kan je het altijd weer terug veranderenquote:
Mijn steun heb je.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil best wat dingetjes veranderen in de OP hoor, en de rap en dat stukje eronder een centrale plaats geven. Maar aangezien ik hier net nieuw ben doe ik dat alleen als iedereen het daar mee eens is
hashahahaha wat een domme koequote:Op dinsdag 19 november 2013 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:
NWS / Trijntje Oosterhuis haalt Facebookoproep Giro 555 weg
haha
wat een faal
haha
kut bn'ers met hun 555
Wat een stom wijf is dat zeg. Dit had ze toch kunnen verwachten?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:
haha
wat een faal
haha
kut bn'ers met hun 555
Leuk! Ben benieuwdquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dan ga ik wel even wat dingetjes doen en als het niet goed is kan je het altijd weer terug veranderen![]()
Ja die had rekening gehouden met paar likes, moet je niet doen, heb je er zo paar duizend.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:05 schreef Insomnia_ het volgende:
haha
wat een faal
haha
kut bn'ers met hun 555
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |