abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 november 2013 @ 12:30:16 #1
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_133407614
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een paar coole accesoires voor mijn Pentax K5. Ik wil namelijk een aantal dingen doen.

Filmen van fietsen vanuit een statief op de auto, hiervoor adviseerde iemand mij een vloeistofkop. Daarnaast ook een regulier statief, voor foto's en filmen.

Hebben jullie aankoop tips hiervoor? Want ik ben een beetje een leek als het gaat om camera's.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 19 november 2013 @ 13:02:35 #2
41809 crew  Ouwesok
Leuke lamp overigens
pi_133408390
Kijk voor everything statief eens op de websites van de diverse fabrikanten wat er een dwaze mogelijkheden is.
Kijk ook eens op de diverse diy-fotografiesites waar je soms hele zinvolle bouwsels ziet voor heel weinig geld.(specialties in statievenland zijn nogal prijzig)

Kortom, kijk eerst eens wat er allemaal kan, da's vaak ook al heel inspirerend :Y
Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur
  dinsdag 19 november 2013 @ 14:14:30 #3
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_133410601
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 13:02 schreef Ouwesok het volgende:
Kijk ook eens op de diverse diy-fotografiesites waar je soms hele zinvolle bouwsels ziet voor heel weinig geld.(specialties in statievenland zijn nogal prijzig)

Dank je voor je tips. In dit geval is geld niet het belangrijkste. Gewoon een goede prijs kwaliteit verhouding.

Ik zie statieven van 20 euro en van 600 euro. Ik snap niet echt precies het verschil, maar ik ga er vanuit dat er wel een verschil in zit?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  dinsdag 19 november 2013 @ 14:45:37 #4
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_133411528
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 14:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Dank je voor je tips. In dit geval is geld niet het belangrijkste. Gewoon een goede prijs kwaliteit verhouding.

Ik zie statieven van 20 euro en van 600 euro. Ik snap niet echt precies het verschil, maar ik ga er vanuit dat er wel een verschil in zit?
Edit: Mijn eerste uitgang zou alsvolgt zijn.
Voor op de auto: http://www.statiefshop.nl(...)-camera-statief.html
Voor statief zal het dus een los statief en losse vloeistof kop toch het beste zijn.

Oeps reageren ipv editten gedaan, sorry.
pi_133415811
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 12:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een paar coole accesoires voor mijn Pentax K5. Ik wil namelijk een aantal dingen doen.

Filmen van fietsen vanuit een statief op de auto, hiervoor adviseerde iemand mij een vloeistofkop. Daarnaast ook een regulier statief, voor foto's en filmen.

Hebben jullie aankoop tips hiervoor? Want ik ben een beetje een leek als het gaat om camera's.
's Zomers onder de rokjes van langsfietsende meisjes fotograferen? :D
dan heb je ook een flitser nodig
pi_133473114
Op ebay gewoon naar mounts zoeken ;)

En een Fancier statief + fluid head.
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')