Dank je voor je tips. In dit geval is geld niet het belangrijkste. Gewoon een goede prijs kwaliteit verhouding.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:02 schreef Ouwesok het volgende:
Kijk ook eens op de diverse diy-fotografiesites waar je soms hele zinvolle bouwsels ziet voor heel weinig geld.(specialties in statievenland zijn nogal prijzig)
Edit: Mijn eerste uitgang zou alsvolgt zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dank je voor je tips. In dit geval is geld niet het belangrijkste. Gewoon een goede prijs kwaliteit verhouding.
Ik zie statieven van 20 euro en van 600 euro. Ik snap niet echt precies het verschil, maar ik ga er vanuit dat er wel een verschil in zit?
's Zomers onder de rokjes van langsfietsende meisjes fotograferen?quote:Op dinsdag 19 november 2013 12:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een paar coole accesoires voor mijn Pentax K5. Ik wil namelijk een aantal dingen doen.
Filmen van fietsen vanuit een statief op de auto, hiervoor adviseerde iemand mij een vloeistofkop. Daarnaast ook een regulier statief, voor foto's en filmen.
Hebben jullie aankoop tips hiervoor? Want ik ben een beetje een leek als het gaat om camera's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |