abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133401243
Beste Fok!ers,

Ik ben op het moment dood ongelukkig. Alles wat me plezier in het leven geeft gaat niet door. In plaats daarvan leef ik een leven voor anderen. Een leven om te overleven.

Ik heb super veel verplichtingen. Zo veel verplichtingen dat het mijn privé leven aantast.

Ik heb maar 4 echt goede vrienden en ik zie ze weinig. Er zijn dagen dat ik gewoon helemaal alleen ben. Vandaag. Of morgen trouwens ook.

Morgen gaat al helemaal een ramp worden. Ik kan dan om 7 uur opstaan om naar de uni te gaan. Nadat ik daar klaar ben kan ik met precies 10 minuten speling weer beginnen met werken. En ik heb dan geluk als ik om 24:00 klaar ben.

Sommige mensen doen gewoon elke dag wat ze willen. En hebben enorm veel vrienden om dingen mee te doen. Ik wil dat ook.

Toch distantieer ik me zelf. Door te zeggen dat ik niet kan vanwege al die verplichtingen. En daardoor is het heel lastig goede vriendschappen op te bouwen.

Wanneer ik dan wel vrij heb, ben ik alsnog alleen. Gisteren kon er bijvoorbeeld niemand mee naar snowworld dus ging ik alsnog maar werken.

Echt als het zo doorgaat raak ik in een depressie… Ik heb ook al een eetprobleem… (Zie dit topic: KLB / Te snel afvallen)
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133401263
Ah, daar hebben we onze mannelijke aandachtshoer weer.
  dinsdag 19 november 2013 @ 01:27:10 #3
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_133401268
Schopje R&P?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_133401272
Misschien heb je teveel hooi op je vorkje genomen.
pi_133401273
blablablabla
pi_133401275
Bijna niets gelezen, maar kom je hier voor opties? Ik denk dat ik weet wat er gesuggereerd gaat worden.
pi_133401290
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Schopje R&P?
Mwah. Het is een klacht geen roep om advies. Al zou ik die wel eens moeten maken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 01:27 schreef DrDentz het volgende:
Misschien heb je teveel hooi op je vorkje genomen.
Dat inderdaad wel. Maar dan zit ik alsnog met een kleine sociale cirkel.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133401312
Je wilde toch zo'n fantastisch mooi druk leven? Bek houden dan. En opbokken met die Aidstopics van je.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2013 01:30:46 ]
pi_133401316
Je hebt FOK! toch. Een hele mooie gezellige sociale cirkel.
  dinsdag 19 november 2013 @ 01:31:27 #10
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_133401324
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 01:30 schreef DrDentz het volgende:
_O- _O- _O-
pi_133401334
Stel je niet zo aan, zo leuk zijn die sociale verplichtingen niet
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_133401345
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 november 2013 01:30 schreef MAHL het volgende:
Je wilde toch zo'n fantastisch mooi druk leven? Bek houden dan. En opbokken met die Aidstopics van je.
Dat heb ik dus niet. Ik voel me kneiter alleen.

Ik heb ook geen zin mijn huidige kleine vrienden gewoon heel vaak te stalken.

Zal ik anders wat mensen die ik ooit ontmoet heb lastig vallen? Gewoon 4 ofzo extra contacten onderhouden?

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 01:30 schreef DrDentz het volgende:
:D
pi_133401363
Je gaat toch zelf zo achterljk veel werken :') Niet zeuren dan.

Ik heb het ook een half jaar gedaan..

08:00: opstaan
08:30 - 17:00: stage
17:15: thuis
17:15 - 17:45: als een malle eten
18:15: op het fietsje naar het andere werk
18:00 - 02:00: bijbaan

en dan zes uur slapen, vijf dagen per week en in het weekend nog een uurtje of 10 bij dat bijbaantje. Blij dat ik daar na vier maanden mee opgehouden ben zeg :') Dan maar wat minder geld.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_133401369
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 01:32 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Zal ik anders wat mensen die ik ooit ontmoet heb lastig vallen? Gewoon 4 ofzo extra contacten onderhouden?

[..]

Ik zou een mooi flatgebouw zoeken.
  dinsdag 19 november 2013 @ 01:36:37 #15
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_133401391
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 01:32 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

[..]

Ga naar nmlk ofzo, neem een hobby, wordt vrijwilliger.. DOE IETS
pi_133401403
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 01:33 schreef BlackLining het volgende:
Je gaat toch zelf zo achterljk veel werken :') Niet zeuren dan.

Ik heb het ook een half jaar gedaan..

08:00: opstaan
08:30 - 17:00: stage
17:15: thuis
17:15 - 17:45: als een malle eten
18:15: op het fietsje naar het andere werk
18:00 - 02:00: bijbaan

en dan zes uur slapen, vijf dagen per week en in het weekend nog een uurtje of 10 bij dat bijbaantje. Blij dat ik daar na vier maanden mee opgehouden ben zeg :') Dan maar wat minder geld.
Ik doe het al heel mijn leven. Zelfs als ik zou stoppen met werken, heb ik nog steeds een saai sociaal leven. Veel mensen zie ik alleen maar tijdens het stappen ofzo. Ik wil gewoon elke dag met meerdere mensen dingen kunnen doen.

Zonder grapjes een kennis bijvoorbeeld spreek ik eigenlijk nooit. Een paar maanden geleden vroeg hij random of ik met hem wilde skien. Zal ik gewoon random uit het niets terug lastig vallen?
pi_133401412
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ga naar nmlk ofzo, neem een hobby, wordt vrijwilliger.. DOE IETS
Het is niet per se dat ik moeite heb met mensen ontmoeten. Ik ga ongeveer 3x per week uit lol.

Maar ik neem altijd veel afstand. Er zijn weinig mensen waar ik bijvoorbeeld vaak thuis naartoe ga. Of waar ik alles mee kan delen.
pi_133401422
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 01:37 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik doe het al heel mijn leven. Zelfs als ik zou stoppen met werken, heb ik nog steeds een saai sociaal leven. Veel mensen zie ik alleen maar tijdens het stappen ofzo. Ik wil gewoon elke dag met meerdere mensen dingen kunnen doen.

Zonder grapjes een kennis bijvoorbeeld spreek ik eigenlijk nooit. Een paar maanden geleden vroeg hij random of ik met hem wilde skien. Zal ik gewoon random uit het niets terug lastig vallen?
Och, is het zo'n klacht.

Vraag een handjevol vrienden of ze zin hebben om eens wat leuks te gaan doen omdat je ze al zo lang niet meer gezien hebt, pik een datum, neem vrij en ga.

Je moet maar zo zien, jij vindt het toch ook leuk als mensen vragen of je mee wat leuks gaat doen? Dat werkt twee kanten op.

[ Bericht 2% gewijzigd door BlackLining op 19-11-2013 01:40:46 (Jij vind geschreven :X) ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  dinsdag 19 november 2013 @ 01:39:32 #19
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_133401423
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 01:38 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Het is niet per se dat ik moeite heb met mensen ontmoeten. Ik ga ongeveer 3x per week uit lol.

Maar ik neem altijd veel afstand. Er zijn weinig mensen waar ik bijvoorbeeld vaak thuis naartoe ga. Of waar ik alles mee kan delen.
Dat doe je dus zelf.. Ergo: onterechte klacht. :W
pi_133401438
Ah kop op TS, snuif gewoon nog 'n lijntje. :)
Hallon!
pi_133401439
Echte vrienden heb je in het leven maar weinig. Wen er maar aan.

En bedenk dat het gras aan de overkant altijd groener is. Laat je niet misleiden door mensen die een superleuk leven lijken te hebben. Vaak houden die ook maar de schone schijn op.
Copthorne 2.0
pi_133401447
3x per week uitgaan =/= een saai sociaal leven...

Godver wat haat ik deze aandachtshoerige TS.
pi_133401454
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 01:40 schreef Copthorne het volgende:
Echte vrienden heb je in het leven maar weinig. Wen er maar aan.

En bedenk dat het gras aan de overkant altijd groener is. Laat je niet misleiden door mensen die een superleuk leven lijken te hebben. Vaak houden die ook maar de schone schijn op.
Meer dan vier echte vrienden heb je ook helemaal niet nodig. Vier is goed. Meer vrienden zijn gewoon 'zwevende' vrienden, die komen en gaan. Aan vier vaste vrienden heb je genoeg.
pi_133401460
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 01:39 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Och, is het zo'n klacht.

Vraag een handjevol vrienden of ze zin hebben om eens wat leuks te gaan doen omdat je ze al zo lang niet meer gezien hebt, pik een datum, neem vrij en ga.

Je moet maar zo zien, jij vind het toch ook leuk als mensen vragen of je mee wat leuks gaat doen? Dat werkt twee kanten op.
Dat is inderdaad wel zo. Ik vind het creepy om heel veel mensen die ik niet goed ken tegelijk te vragen, maar ik zal kijken of die gozer die me eerder appte zin heeft een keer te skien.

Ik ben ook echt met hem op vakantie geweest. Dus ik ben benieuwd. Als hij denkt van wtf zie ik het wel weer.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat doe je dus zelf.. Ergo: onterechte klacht. :W
Ik laat niet zo snel mensen dicht bij me komen... Best lastig... Mijn werk is altijd het excuus.
  dinsdag 19 november 2013 @ 01:43:25 #25
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_133401475
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 01:42 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel zo. Ik vind het creepy om heel veel mensen die ik niet goed ken tegelijk te vragen, maar ik zal kijken of die gozer die me eerder appte zin heeft een keer te skien.

Ik ben ook echt met hem op vakantie geweest. Dus ik ben benieuwd. Als hij denkt van wtf zie ik het wel weer.

[..]

Ik laat niet zo snel mensen dicht bij me komen... Best lastig... Mijn werk is altijd het excuus.
Je gaat met iemand die je appte (hoezo eigenlijk? Wie is het?) meteen op vakantie??? Ik mis wat info of je bent 8)7 ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')