Mwah. Het is een klacht geen roep om advies. Al zou ik die wel eens moeten maken.quote:
Dat inderdaad wel. Maar dan zit ik alsnog met een kleine sociale cirkel.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:27 schreef DrDentz het volgende:
Misschien heb je teveel hooi op je vorkje genomen.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:30 schreef DrDentz het volgende:
Je hebt FOK! toch. Een hele mooie gezellige sociale cirkel.
Dat heb ik dus niet. Ik voel me kneiter alleen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:30 schreef MAHL het volgende:
Je wilde toch zo'n fantastisch mooi druk leven? Bek houden dan. En opbokken met die Aidstopics van je.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:30 schreef DrDentz het volgende:
Je hebt FOK! toch. Een hele mooie gezellige sociale cirkel.
Ik zou een mooi flatgebouw zoeken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:32 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet. Ik voel me kneiter alleen.
Ik heb ook geen zin mijn huidige kleine vrienden gewoon heel vaak te stalken.
Zal ik anders wat mensen die ik ooit ontmoet heb lastig vallen? Gewoon 4 ofzo extra contacten onderhouden?
[..]
Ga naar nmlk ofzo, neem een hobby, wordt vrijwilliger.. DOE IETSquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:32 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet. Ik voel me kneiter alleen.
Ik heb ook geen zin mijn huidige kleine vrienden gewoon heel vaak te stalken.
Zal ik anders wat mensen die ik ooit ontmoet heb lastig vallen? Gewoon 4 ofzo extra contacten onderhouden?
[..]
Ik doe het al heel mijn leven. Zelfs als ik zou stoppen met werken, heb ik nog steeds een saai sociaal leven. Veel mensen zie ik alleen maar tijdens het stappen ofzo. Ik wil gewoon elke dag met meerdere mensen dingen kunnen doen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:33 schreef BlackLining het volgende:
Je gaat toch zelf zo achterljk veel werkenNiet zeuren dan.
Ik heb het ook een half jaar gedaan..
08:00: opstaan
08:30 - 17:00: stage
17:15: thuis
17:15 - 17:45: als een malle eten
18:15: op het fietsje naar het andere werk
18:00 - 02:00: bijbaan
en dan zes uur slapen, vijf dagen per week en in het weekend nog een uurtje of 10 bij dat bijbaantje. Blij dat ik daar na vier maanden mee opgehouden ben zegDan maar wat minder geld.
Het is niet per se dat ik moeite heb met mensen ontmoeten. Ik ga ongeveer 3x per week uit lol.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga naar nmlk ofzo, neem een hobby, wordt vrijwilliger.. DOE IETS
Och, is het zo'n klacht.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:37 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik doe het al heel mijn leven. Zelfs als ik zou stoppen met werken, heb ik nog steeds een saai sociaal leven. Veel mensen zie ik alleen maar tijdens het stappen ofzo. Ik wil gewoon elke dag met meerdere mensen dingen kunnen doen.
Zonder grapjes een kennis bijvoorbeeld spreek ik eigenlijk nooit. Een paar maanden geleden vroeg hij random of ik met hem wilde skien. Zal ik gewoon random uit het niets terug lastig vallen?
Dat doe je dus zelf.. Ergo: onterechte klacht.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:38 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het is niet per se dat ik moeite heb met mensen ontmoeten. Ik ga ongeveer 3x per week uit lol.
Maar ik neem altijd veel afstand. Er zijn weinig mensen waar ik bijvoorbeeld vaak thuis naartoe ga. Of waar ik alles mee kan delen.
Meer dan vier echte vrienden heb je ook helemaal niet nodig. Vier is goed. Meer vrienden zijn gewoon 'zwevende' vrienden, die komen en gaan. Aan vier vaste vrienden heb je genoeg.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:40 schreef Copthorne het volgende:
Echte vrienden heb je in het leven maar weinig. Wen er maar aan.
En bedenk dat het gras aan de overkant altijd groener is. Laat je niet misleiden door mensen die een superleuk leven lijken te hebben. Vaak houden die ook maar de schone schijn op.
Dat is inderdaad wel zo. Ik vind het creepy om heel veel mensen die ik niet goed ken tegelijk te vragen, maar ik zal kijken of die gozer die me eerder appte zin heeft een keer te skien.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Och, is het zo'n klacht.
Vraag een handjevol vrienden of ze zin hebben om eens wat leuks te gaan doen omdat je ze al zo lang niet meer gezien hebt, pik een datum, neem vrij en ga.
Je moet maar zo zien, jij vind het toch ook leuk als mensen vragen of je mee wat leuks gaat doen? Dat werkt twee kanten op.
Ik laat niet zo snel mensen dicht bij me komen... Best lastig... Mijn werk is altijd het excuus.quote:Op dinsdag 19 november 2013 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat doe je dus zelf.. Ergo: onterechte klacht.
Je gaat met iemand die je appte (hoezo eigenlijk? Wie is het?) meteen op vakantie??? Ik mis wat info of je bentquote:Op dinsdag 19 november 2013 01:42 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel zo. Ik vind het creepy om heel veel mensen die ik niet goed ken tegelijk te vragen, maar ik zal kijken of die gozer die me eerder appte zin heeft een keer te skien.
Ik ben ook echt met hem op vakantie geweest. Dus ik ben benieuwd. Als hij denkt van wtf zie ik het wel weer.
[..]
Ik laat niet zo snel mensen dicht bij me komen... Best lastig... Mijn werk is altijd het excuus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |