Dus zou je winst kunnen draaien door te kopen en direct te verkopen. Of zie ik dat verkeerd ?quote:Op maandag 18 november 2013 23:27 schreef Thieske het volgende:
[..]
Omdat bitonic uitgaat van de euro prijs op mtgox denk ik:
http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btceur
Denk is naquote:Op maandag 18 november 2013 23:28 schreef nickname89 het volgende:
[..]
Dus zou je winst kunnen draaien door te kopen en direct te verkopen. Of zie ik dat verkeerd ?
Ik zie 1,2,3 niet waarom niet.quote:Op maandag 18 november 2013 23:28 schreef nickname89 het volgende:
[..]
Dus zou je winst kunnen draaien door te kopen en direct te verkopen. Of zie ik dat verkeerd ?
Misschien moet je je eens informeren hoe Bitcoin werkt. Als je hier geen zin of tijd voor hebt zou ik het niet proberen..quote:Op maandag 18 november 2013 23:29 schreef nickname89 het volgende:
Lijkt me niet , maar zoals het er staat is het wel mogelijk
Iets van "I understand the words, but I don't understand the meaning" ofzoiets.quote:Op maandag 18 november 2013 23:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hoe ging die Einstein-quote die hij noemde? Vond 'm iig best positief overkomen die senator.
Nee het was iets van "in controversy lies opportunity" of iets van die strekking.quote:Op maandag 18 november 2013 23:33 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Iets van "I understand the words, but I don't understand the meaning" ofzoiets.
Dat was de quote van de vrouw van Einstein :pquote:Op maandag 18 november 2013 23:33 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Iets van "I understand the words, but I don't understand the meaning" ofzoiets.
Ja die, thanks.quote:Op maandag 18 november 2013 23:34 schreef Okeanos het volgende:
[..]
Dat was de quote van de vrouw van Einstein :p
Die van Einstein was "in adversity lies opportunity" geloof ik.
In theorie kan het toch gewoon, als hij nu Euro's heeft staan op bitcoin.de en hij schaft daar BTC van aan en hij verkoopt ze op Bitonic heeft hij, zoals de prijzen nu zijn, winst.quote:Op maandag 18 november 2013 23:32 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens informeren hoe Bitcoin werkt. Als je hier geen zin of tijd voor hebt zou ik het niet proberen..
Ze zijn er weer.quote:Op maandag 18 november 2013 23:35 schreef Jegorex het volgende:
Elke keer als ik een paar btc op bitonic zie en ik het wil kopen is het alweer verkocht
Als ik de prijzen nu vergelijk gaat je verhaal al niet meer op.quote:Op maandag 18 november 2013 23:37 schreef nickname89 het volgende:
Daarom vraag ik het hier in dit forum, in theorie kan het. Maar lijkt mij niet in de pratijk
Ik dacht dat de Chinese exchange al op 800 zat ofzo.quote:Op maandag 18 november 2013 23:39 schreef TimKuik het volgende:
Op een of andere manier eindigt de koers op Gox met dit soort rare speculatierondes altijd veel hoger dan de andere exchanges.. Zal het een truuk zijn om de koers omhoog te gooien?
Waarom niet? Ik heb in het verleden wel geprofiteerd van het prijsverschil tussen Bitcoin-exchanges (toen nog MtGox en BTCcentral geloof ik). Je moet alleen goed rekening houden met fees en voorwaarden. Even een Excelsheet maken met alle kosten etc. kan ook helpen om te kijken of het echt wat oplevert.quote:Op maandag 18 november 2013 23:37 schreef nickname89 het volgende:
Daarom vraag ik het hier in dit forum, in theorie kan het. Maar lijkt mij niet in de pratijk
Wanneer is iemand rijk? Rijk als in die ene maffe gast die 12milj heeft verdiend aan BTC? Dat valt wel mee denk ik.quote:
Ze zijn gebaseerd in Japan, dus wellicht wat gevoeliger voor de stijgingen in China?quote:Op maandag 18 november 2013 23:39 schreef TimKuik het volgende:
Op een of andere manier eindigt de koers op Gox met dit soort rare speculatierondes altijd veel hoger dan de andere exchanges.. Zal het een truuk zijn om de koers omhoog te gooien?
Rijk als in ik heb ff een paar duizend verdiend deze laatste paar dagenquote:Op maandag 18 november 2013 23:41 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Wanneer is iemand rijk? Rijk als in die ene maffe gast die 12milj heeft verdiend aan BTC? Dat valt wel mee denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |