Net zo kut als bij WhatsApp. Ik moet dat niet. Ik wil gewoon een berichtje kunnen lezen en beantwoorden wanneer ik daar de tijd voor heb. Velen worden helemaal gefrustreerd wanneer er gelezen maar niet gelijk geantwoord is.quote:Op zondag 24 november 2013 22:25 schreef PG18 het volgende:
[..]
Vind het wel fijn eigenlijk (ondanks dat het vaak niet klopt).
Nu nog een melding erbij dat de ander je bericht gelezen heeft en je weet meteen door wie je genegeerd wordt als ze na een aantal dagen nog niets teruggestuurd hebben maar wel online gekomen zijn.
RTquote:Op zondag 24 november 2013 21:07 schreef n8n het volgende:
Mensen zijn echt gaar x 1000 remix (alleen vrouwen want alleen vrouwen, precies):
flikker op met je paard/hond/moeder/baby
flikker op met je kijk mij armoedige negers omarmen
flikker op met je tacky oneliners die je leven omschrijven
gerelateerd: flikker op met je slimme quotes over hoe je het leven werkt
flikker op met je gezicht close-up dat 18 keer in dezelfde pose staat
flikker op met je 13 vriendinnen op elke foto, het is geen waar is waldo
flikker op met je zwempartijen met dolfijnen/quasi nonchalante foto's op vakantiebestemmingen
flikker op met je kijk mij eens een lekker gek wijf zijn
verder wel lachen maar mijn god deze samenlevingoké dames nu een van mannen
Je bent vergeten je geslacht aan te passen in je profielquote:Op zondag 24 november 2013 22:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Net zo kut als bij WhatsApp. Ik moet dat niet. Ik wil gewoon een berichtje kunnen lezen en beantwoorden wanneer ik daar de tijd voor heb. Velen worden helemaal gefrustreerd wanneer er gelezen maar niet gelijk geantwoord is.
Zou niet weten waarom.quote:Op zondag 24 november 2013 22:40 schreef cowman het volgende:
[..]
Je bent vergeten je geslacht aan te passen in je profiel
deze post maakt me blijquote:Op zondag 24 november 2013 21:07 schreef n8n het volgende:
Mensen zijn echt gaar x 1000 remix (alleen vrouwen want alleen vrouwen, precies):
flikker op met je paard/hond/moeder/baby
flikker op met je kijk mij armoedige negers omarmen
flikker op met je tacky oneliners die je leven omschrijven
gerelateerd: flikker op met je slimme quotes over hoe je het leven werkt
flikker op met je gezicht close-up dat 18 keer in dezelfde pose staat
flikker op met je 13 vriendinnen op elke foto, het is geen waar is waldo
flikker op met je zwempartijen met dolfijnen/quasi nonchalante foto's op vakantiebestemmingen
flikker op met je kijk mij eens een lekker gek wijf zijn
verder wel lachen maar mijn god deze samenlevingoké dames nu een van mannen
Hahaha, dat is nog eens falen :p . Dubieuze openingszin, zeggen dat je je inleest over tinder EN rete-onzeker overkomen nog voordat ze het uberhaupt gelezen heeft. Well done :pquote:Op zondag 24 november 2013 21:04 schreef Dehelerambam het volgende:
Nou hij kreeg er geen leuke reactie op van mij nee![]()
Ik had het berichtje nog niet gelezen. Maar hij dacht dat ik niet reageerde vanwege zijn openingszin. Dus hij had eronder een verklaring geschreven - dat hij had gehoord dat er leuke reacties op kwamen en dat hij het daarom had neergezet etc.
Maar die las ik dus tegelijk met de openingszin.
Ik begin in principe niet te praten (praat er al met een paar en meer kan mn hoofd niet aan :p ), maar het idiote is dus dat degene die mij aanspreken net zo passief een interview laten afnemen.quote:Op zondag 24 november 2013 22:16 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Komt veel voor idd. Gelukkig niet altijd en dan kan het ook echt leuk zijn. Zegt ook veel over de vrouw in kwestie denk ik.
Zodra ik het gevoel heb alsof ik een interview afneem (terwijl ik me nog totaal niet interesseer in de vrouw, maar puur om elkaar te leren kennen tot op zekere hoogte), zeg ik er wat van en haak ik af. Opzoute. Ik vraag me überhaupt af wat zulke passieve wijven voor kerel krijgen.
Vrouwen, haak eens in op een onderwerp of bedenk eens een leuke invalshoek, voor je het weet heb je echt een leuk gesprek![]()
Ik heb ook nog geen een leuke openingszin van een vrouw gehad of iets origineels. Als de vrouw al begint, is het vaak met hallo alles goed. Eehh.
Mooiboy.quote:Op zondag 24 november 2013 23:22 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik begin in principe niet te praten (praat er al met een paar en meer kan mn hoofd niet aan :p ), maar het idiote is dus dat degene die mij aanspreken net zo passief een interview laten afnemen.
Ik concludeer maar dat die alleen maar aandacht tekort komen, spreken gewoon iemand aan om aandacht te vangen. Niet bij mijIk ben er binnen een paar zinnen klaar mee telkens :p .
Tof!quote:Op zondag 24 november 2013 23:34 schreef NoBiggie het volgende:
Nooit gedacht dat dit mij zou overkomen op deze manier, maar ik heb een relatie over gehouden aan Tinder. Het klikt echt goed en we hebben het super leuk samen.![]()
Nog meer succesverhalen hier?
Veel drinken.quote:Op maandag 25 november 2013 15:43 schreef KomtTijd... het volgende:
twee weken chatten... pfft hoe hou je het vol?
Blijkbaarquote:Op maandag 25 november 2013 15:43 schreef KomtTijd... het volgende:
twee weken chatten... pfft hoe hou je het vol?
Wel alleen maar gedrochten. Heb het nog geen kwartier volgehouden daar, toen maar weer besloten om de app te verwijderen.quote:Op maandag 25 november 2013 15:46 schreef K44S het volgende:
Ik gebruik Hot R Not, net zo'n kansloze app
Komende zondag een datequote:Op zondag 24 november 2013 23:34 schreef NoBiggie het volgende:
Nooit gedacht dat dit mij zou overkomen op deze manier, maar ik heb een relatie over gehouden aan Tinder. Het klikt echt goed en we hebben het super leuk samen.![]()
Nog meer succesverhalen hier?
Je had de rem erop?quote:Op maandag 25 november 2013 15:40 schreef Brembo het volgende:
Na twee weken chatten stelt mijn tinderdate uit de regio voor om wat te drinken. Stiekem had ik dit nooit verwacht...
Haha, nee iemand met voldoende niveau en dezelfde interesses. Alleen ben ik geen grote romanticusquote:Op maandag 25 november 2013 20:11 schreef Drexciyan het volgende:
Ik kap ermee. Kan geen zonnebril, platgespoten tijgers, paardrijdsters, baby's, verfgooiers en springende vrouwen meer zien. Om nog maar te zwijgen over de tenenkrommende oneliners.
wat een gezeikquote:Op maandag 25 november 2013 20:11 schreef Drexciyan het volgende:
[..]
Je had de rem erop?
Ik kap ermee. Kan geen zonnebril, platgespoten tijgers, paardrijdsters, baby's, verfgooiers en springende vrouwen meer zien. Om nog maar te zwijgen over de tenenkrommende oneliners.
Inderdaad, schijtirritant. En wat wel aankomt, komt meteen 36 keer aan.quote:Op maandag 25 november 2013 23:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Komt niets meer aan op die app. Onmogelijk.
Of ze heeft haar profiel verwijderd of je bent geblokkeerd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 06:30 schreef wc-eend het volgende:
Als een match uit je matchlijst verdwijnt, ben ik dan geblocked of is Tinder naar de klote? Hij had ook al problemen met het laden van mijn profiel...
Soms heb ik een match die meteen weer verdwijntquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:55 schreef cowman het volgende:
[..]
Of ze heeft haar profiel verwijderd of je bent geblokkeerd.
Slap geklets op Whatsapp heb je niks aan voor de eerste date, daarmee verveel je mensen alleen maar. Gewoon via Tinder zelf vragen om af te spreken, en whatsapp alleen gebruiken voor de locatie en het tijdstip. Ik stel gemiddeld 5 vragen op Tinder om een beetje een indruk te krijgen en ga dan meteen over tot afspreken, werkt prima en je bent geen tijd kwijt met ouwehoeren op WA.quote:Op maandag 25 november 2013 23:39 schreef MAHL het volgende:
Nog meer mensen hier trouwens die een meid op de whatsapp hebben gekregen, maar die vervolgens na een paar woorden niets meer terugzeggen? Geef je nummer dan niet als je toch geen zin hebt om er meer van te maken...
Gewoon een kwestie van aanrommelen geloof ik. Ik heb ook een album gemaakt die alleen voor mezelf zichtbaar was, maar die verscheen pas na een paar keer proberen in Tinder.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:11 schreef illuvattarr het volgende:
Iemand die weet hoe je fotos op tinder krijgt zonder dat ze op facebook te zien zijn?
Als ik ze upload in een privealbum, is dat album vervolgens niet meer te zien in tinder.
Dus, hoe krijg je dit voor elkaar?
Of je respecteert het gewoon en wacht nog even.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:33 schreef schermafbeelding het volgende:
Gvd, had een perfecte klik, was superleuk chatten. Afspreken, datum geprikt. Appt ze vervolgens dat ze onzeker is en het niet ziet zitten en het te snel gaat. Gvd he, ben er aangeslagen van :s vrouwen, ik zal ze nooit begrijpen.
Gewoon een foto mobiel uploaden. Zichtbaarheid op privé zetten. Werkt prima.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:11 schreef illuvattarr het volgende:
Iemand die weet hoe je fotos op tinder krijgt zonder dat ze op facebook te zien zijn?
Als ik ze upload in een privealbum, is dat album vervolgens niet meer te zien in tinder.
Dus, hoe krijg je dit voor elkaar?
Probeer het zelf ook, maar werkt niet. Irritant.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:52 schreef Lindgren. het volgende:
Gewoon een foto mobiel uploaden. Zichtbaarheid op privé zetten. Werkt prima.
Best grappig inderdaadquote:Op donderdag 28 november 2013 12:29 schreef AMDB het volgende:
Net echt dubbel gelegen om de gesprekjes hier: https://www.facebook.com/Klaaszntindermatches?fref=ts
Vrij serieus in de zin van 'er komt een relatie aan'?quote:Op donderdag 28 november 2013 12:38 schreef Snowbells het volgende:
Het is al vrij serieus met mijn match
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |