Ze hebben hun achtervolgers wel mooi afgeschud door eerst naar het verkeerde vliegveld te rijden, die lui staan daar nou nog!quote:Op zondag 8 december 2013 18:54 schreef Markeerstift het volgende:
In hoeverre wordt die Roy of die zus nou echt achtervolgd als ze weer eens inkopen gaan doen?
Van alles wordt toch een bepaald aantal gemaakt (dus vooral als ze echt die Nickelson zooi kopen) dan is het toch logisch dat gelijkgezinden hetzelfde verkopen en dus niet per se stelen?
Dat zal opzich wel meevallen. Neem aan dat er wellicht iemand is die zijn winkel binnen loopt en daar rondkijkt en dit zelf ook gaat verkopen. Maar als er in de straal van 5km iemand precies hetzelfde gaat verkopen is dat natuurlijk niet leuk en dat gebeurd er volgens mij.quote:Op zondag 8 december 2013 18:54 schreef Markeerstift het volgende:
In hoeverre wordt die Roy of die zus nou echt achtervolgd als ze weer eens inkopen gaan doen?
Van alles wordt toch een bepaald aantal gemaakt (dus vooral als ze echt die Nickelson zooi kopen) dan is het toch logisch dat gelijkgezinden hetzelfde verkopen en dus niet per se stelen?
Die mensen hebben misschien gevoel voor humor en zelfspot? Ik kijk alleen naar Roy Donders overigens, dus over de rest kan ik niet oordelen.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:35 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik verbaas mij eigen erover dat geen van die mensen die meedoen aan die programma`s dat niet in de gaten hebben. Hetzelfde gebeurde ook bij Barbie etc.......
Die huispakken zijn trouwens echt te erg maar gek genoeg niet aan te slepen, nooit geweten dat er zo`n handel in zit. Maar eens kijken of je ze in het buitenland niet voor een prikkie kan opkopen.
Eens. De voice-over is tamelijk mild en wie daar niet tegen kan moet gewoon helemáál niet op TV willen.quote:Op maandag 9 december 2013 12:03 schreef NoCigar het volgende:
Die mensen hebben misschien gevoel voor humor en zelfspot?
quote:Op maandag 9 december 2013 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Nu even stil meid, want we moeten opletten!
Of zou het een beetje vooropgezet zijn?quote:Op maandag 9 december 2013 21:44 schreef Mascleta het volgende:
Die cameramannen hebben toch ook vliegtickets geboekt, zouden die het dan ook niet doorhebben of zouden die het als ze het door zouden hebben gewoon stilhouden voor de camerabeelden?
Das echt gruwelijk ver. Heb het een paar keer gedaan, maar je zit zowat in Frankrijk.quote:Op maandag 9 december 2013 21:42 schreef -0- het volgende:
Lekker dichtbij Belgische vliegvelden. Behalve als je van Charleroi vliegt
Mwah.. het is TV.. Zal vast wel een beetje vooropgezet zijnquote:Op maandag 9 december 2013 21:44 schreef Mascleta het volgende:
Die cameramannen hebben toch ook vliegtickets geboekt, zouden die het dan ook niet doorhebben of zouden die het als ze het door zouden hebben gewoon stilhouden voor de camerabeelden?
Zou het?!quote:Op maandag 9 december 2013 21:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of zou het een beetje vooropgezet zijn?
tillevisie denk.quote:Op maandag 9 december 2013 21:44 schreef Mascleta het volgende:
dat vliegveld heet ook Dusseldorfquote:Op maandag 9 december 2013 21:47 schreef BlueMage het volgende:
Tsja oudcollega van me die haarzelf heel slim vond heeft 'n keer Düsseldorf en Weeze doorelkaar gegooid.
Hmm.. weet niet.. Ik vind het niet zo mooi iig.. Hij heeft wel mooie tandenquote:Op maandag 9 december 2013 21:55 schreef vencodark het volgende:
Zou dat haar van Roy nu een permanent zijn?
Nope.quote:Op maandag 9 december 2013 21:57 schreef JeffreyXL het volgende:
Lopen de dames hier ook in zo'n huispak?
Op een vreemde manier heeft hij wel een goeie kop. Knap is niet het juiste woord...quote:Op maandag 9 december 2013 21:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm.. weet niet.. Ik vind het niet zo mooi iig.. Hij heeft wel mooie tanden
ik snap wa oe bedoeltquote:Op maandag 9 december 2013 22:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Op een vreemde manier heeft hij wel een goeie kop. Knap is niet het juiste woord...
Hmmhmm.. Maar het ene shot heeft ie een dikke kop, volgende scene is ie slankquote:Op maandag 9 december 2013 22:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Op een vreemde manier heeft hij wel een goeie kop. Knap is niet het juiste woord...
Die hoor je vaker inderdaad.quote:Op maandag 9 december 2013 21:47 schreef BlueMage het volgende:
Tsja oudcollega van me die haarzelf heel slim vond heeft 'n keer Düsseldorf en Weeze doorelkaar gegooid.
Ik heb sowieso nog nooit van een "huispak" gehoord.quote:Op maandag 9 december 2013 21:57 schreef JeffreyXL het volgende:
Lopen de dames hier ook in zo'n huispak?
Ik wel maar ik zou dan gewoon een dikke pyjama aandoen als ik relaxe kleding aan wil hebben.quote:Op maandag 9 december 2013 22:05 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nog nooit van een "huispak" gehoord.
Maar jij bent ook een brabander toch aan je avatar te zien? Ik dacht dat, dat iets brabants was "huispak"quote:Op maandag 9 december 2013 22:05 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nog nooit van een "huispak" gehoord.
Nee hoor. Het is meer iets kamperigs. Ik gok dat Barbie ook een huispak draagt.quote:Op maandag 9 december 2013 22:10 schreef JeffreyXL het volgende:
Maar jij bent ook een brabander toch aan je avatar te zien? Ik dacht dat, dat iets brabants was "huispak"
Hoezo die avatar?quote:Op maandag 9 december 2013 22:10 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een brabander toch aan je avatar te zien?
Zo in de lucht grijpen naar niets en dan zeggen 'lucht'. Zo simpel, zo effectief, zo puur, witte wel.quote:
Ja het heet Düsseldorf Nord oid maar dan nog, dat kijk je toch geel goed na voordat je op vakantie gaat?quote:Op maandag 9 december 2013 22:04 schreef -0- het volgende:
[..]
Die hoor je vaker inderdaad.
Nou heet dat Vliegveld ook Dusseldorf Weeze airport. Ik snap dat het uit marketingoverwegingen beter past maar the fuck het ligt er niet eens in de buurt.
Shiphol - Rotterdam is stukken dichter bij elkaar bijvoorbeeld.
Brussels-South-Charleroi is ook wel een beetjewat dat betreft.
jaja, en in welke context gebruik je die?quote:Op maandag 9 december 2013 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo in de lucht grijpen naar niets en dan zeggen 'lucht'. Zo simpel, zo effectief, zo puur, witte wel.
da's natuurlijk met 'gewone' kleding niet andersquote:Op maandag 9 december 2013 22:11 schreef amaranta het volgende:
en dan verkopen voor VIJFENZEVENTIG EURO
Als je boos bent op iemand en hem/haar wil vertellen dat je hem/haar niet meer wil zien. Gij, Gij bent lucht voor men *plus grijp naar lucht gebaarquote:Op maandag 9 december 2013 22:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
jaja, en in welke context gebruik je die?
Tsja dit wordt tenminste niet in Bangladesh door kinderen gemaakt, deze huislijnpakken.quote:Op maandag 9 december 2013 22:19 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
da's natuurlijk met 'gewone' kleding niet anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |