Precies! Krullen zijn heel anders dan kroeshaar en het heeft veel tijd nodig om het toonbaar eruit te laten zien helaas.quote:Op maandag 18 november 2013 21:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Zeer terechte klacht.
En dan heb je mensen die zeggen: "Mensen die steil haar hebben, willen krullen en mensen die krullen hebben, willen steil haar."
Er zit een heel groot verschil tussen krullen en kroeshaar.
Met krullen kun je tenminste nog wat. Kroeshaar ziet er niet uit en je hebt er ook nog eens heel veel werk aan.
Staat mij niet.quote:Op maandag 18 november 2013 21:19 schreef SchoneZoon het volgende:
Scheer het kaal of maak vlechtjes zoals andere negerinnen
Met krullen kan je ook vrij weinig hoor, na ja ik niet dan...quote:Op maandag 18 november 2013 21:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Zeer terechte klacht.
En dan heb je mensen die zeggen: "Mensen die steil haar hebben, willen krullen en mensen die krullen hebben, willen steil haar."
Er zit een heel groot verschil tussen krullen en kroeshaar.
Met krullen kun je tenminste nog wat. Kroeshaar ziet er niet uit en je hebt er ook nog eens heel veel werk aan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hier valt het nog mee want ik kwam net uit de douche en heb het volgegooid met 1 of ander product maar als het opdroogt wordt het 1 grote afro want ik heb heel veel volume![]()
quote:Op maandag 18 november 2013 22:00 schreef ntm het volgende:
[..]Vet lekker, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hier valt het nog mee want ik kwam net uit de douche en heb het volgegooid met 1 of ander product maar als het opdroogt wordt het 1 grote afro want ik heb heel veel volume
Ook als je er uit ziet als een caveman waarschijnlijk.Some men are born sodomites, some achieve sodomy, and some have sodomy thrust upon them...
Half uur/uur. Meestal douche ik in de avond en stijl ik het gelijk en als ik daar geen zin in heb doe ik het in een staart want los met kroeshaar lopen durf ik nietquote:Op maandag 18 november 2013 21:58 schreef Fascination het volgende:
Hoe lang ben je elke ochtend bezig dan?
[..]Dat probleem ken ik. Ik heb volgens mij wel 2x zo veel haar als mensen met steil haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hier valt het nog mee want ik kwam net uit de douche en heb het volgegooid met 1 of ander product maar als het opdroogt wordt het 1 grote afro want ik heb heel veel volume![]()
Mijn haar kroest zelfs nog meer dan het jouwe. Kuthaar.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Bij mij was het geen succes. Ik beweeg blijkbaar teveel in mijn slaap, want na een maand zag het er al lelijk uit. En dat terwijl het echt Braziliaans haar was. En het ging enorm jeuken. Daarna heb ik 'm eruit gehaald. Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik weer fatsoenlijk op mijn hoofd kon krabben.quote:Op maandag 18 november 2013 22:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Nooit over nagedacht eigenlijk, zal kijken of dat wat is.
Oh echtquote:Op maandag 18 november 2013 22:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Bij mij was het geen succes. Ik beweeg blijkbaar teveel in mijn slaap, want na een maand zag het er al lelijk uit. En dat terwijl het echt Braziliaans haar was. En het ging enorm jeuken. Daarna heb ik 'm eruit gehaald. Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik weer fatsoenlijk op mijn hoofd kon krabben.
Ik weet eigenlijk niet wat ik allemaal al heb geprobeerd. Veel in ieder geval. Kokosolie werkt totaal niet en ik heb mijn haar een paar keer steil laten maken, maar dat kan nu ook niet meer omdat het daardoor te beschadigd is.quote:Op maandag 18 november 2013 22:09 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh echtHeb je wel eens keratine geprobeerd? Of ken je bepaalde haarproducten die wel werken bij jou?
quote:
[..]Op die foto vind ik het juist wel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hier valt het nog mee want ik kwam net uit de douche en heb het volgegooid met 1 of ander product maar als het opdroogt wordt het 1 grote afro want ik heb heel veel volumeCentrum van het universum ben ik..
Pff, vervelend is dat ja. Hoe doe je je haar nu meestal? Heb je het lang of kort? Ik heb ook wel eens mijn haar laten relaxen maar dat is heel slecht voor je haar inderdaad. Arganolie schijnt wel te werken?quote:Op maandag 18 november 2013 22:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat ik allemaal al heb geprobeerd. Veel in ieder geval. Kokosolie werkt totaal niet en ik heb mijn haar een paar keer steil laten maken, maar dat kan nu ook niet meer omdat het daardoor te beschadigd is.
Bij de kapper smeren ze weleens spul in mijn haar dat "speciaal voor kroeshaar" is, maar de volgende dag is het dan net stro.
Ja n00b, daarom zegt ze er bij dat er veel troep in zit.quote:Op maandag 18 november 2013 22:19 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Op die foto vind ik het juist wel mooi
Zit veel haarproduct in en het is nog een beetje nat van de douche, na een paar uurtjes wil je het niet meer zien hoor geloof mijquote:Op maandag 18 november 2013 22:19 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Op die foto vind ik het juist wel mooi
Oke en nuquote:Op maandag 18 november 2013 22:24 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Ja n00b, daarom zegt ze er bij dat er veel troep in zit.
Pics daar van?quote:Op maandag 18 november 2013 22:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Zit veel haarproduct in en het is nog een beetje nat van de douche, na een paar uurtjes wil je het niet meer zien hoor geloof mij
Zo helemaal tot de kont is lekkerquote:Op maandag 18 november 2013 22:27 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
nog steeds bij lange na niet zo mooi als lang stijl blond haar
quote:Op maandag 18 november 2013 22:27 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
nog steeds bij lange na niet zo mooi als lang stijl blond haar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |