tuurlijk niet, want het is een goudmijntje voor de verzekeraars and politie; men wil ze juist op de weg houden, alleen zo veel mogelijk regels zodat men meer kan cashenquote:Op maandag 18 november 2013 20:49 schreef plintladdertje het volgende:
Het hele beleid bv 17 jaar autorijbewijs is ervoor om die dingen van de weg te krijgen VOORGOED
Niet dat je je kentekenbewijs in principe kan kwijtraken als je bromscooter geen 45 km/h rijdt, maar duizelingwekkende snelheden (denk je in dat Andre van der Toorn dit uitspreekt) van wel 46 km/h kan halen.quote:
same shit, different namequote:Op maandag 18 november 2013 20:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Niet dat je je kentekenbewijs in principe kan kwijtraken als je bromscooter geen 45 km/h rijdt, maar duizelingwekkende snelheden (denk je in dat Andre van der Toorn dit uitspreekt) van wel 46 km/h kan halen.
Dat de boetes omhoog gaan speelt uiteraard vanzelf.
zie OPquote:Op maandag 18 november 2013 20:52 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Die joden werden toch juist afgevoerd in plaats van opgevoerd?
het randje, ik zeg het randje.quote:Op maandag 18 november 2013 20:52 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Die joden werden toch juist afgevoerd in plaats van opgevoerd?
als dat al het randje is kun je beter aansluiten (nopun) bij de vvdquote:Op maandag 18 november 2013 20:53 schreef plintladdertje het volgende:
[..]
het randje, ik zeg het randje.
Aan de hand van de onderdelen bijvoorbeeld? Een 70cc-cilinder (50cc is toegestaan) of een race-uitlaat onder een scooter lijken me bijvoorbeeld wel tellen als fysiek bewijs.quote:Op maandag 18 november 2013 20:42 schreef RAVW het volgende:
hoe willen ze dat dan gaan aanpakken , service beurten worden door 1 en de zelfde winkel gedaan
Dus laat de politie maar eens bewijzen dat hij is opgevoerd , want harder lopen wil niet zeggen dat er aan gesleuteld is
lol en dan de meeste snorfietsen rijden nu standaard al 40 ( mogen 25) maar goed hoe gaan ze dat doen ..quote:Op maandag 18 november 2013 20:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Niet dat je je kentekenbewijs in principe kan kwijtraken als je bromscooter geen 45 km/h rijdt, maar duizelingwekkende snelheden (denk je in dat Andre van der Toorn dit uitspreekt) van wel 46 km/h kan halen.
Dat de boetes omhoog gaan speelt uiteraard vanzelf.
dat is geen vorm van bewijs, voor wat dan ook maar ook, als je 5kw vermogen beschikbaar hebt, mag je toch wel zelf kiezen hoe je dat vermogen aan de grond zet (nee, dat mag nietquote:Op maandag 18 november 2013 20:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Aan de hand van de onderdelen bijvoorbeeld? Een 70cc-cilinder (50cc is toegestaan) of een race-uitlaat onder een scooter lijken me bijvoorbeeld wel tellen als fysiek bewijs.
onzinquote:Op maandag 18 november 2013 20:56 schreef mstx het volgende:
Gelukkig mag je vanaf je 18e wel legaal op een opgevoerde brommer (125cc) op de snelweg rijden.
Een EMG'tje voor een opgevoerde brommer? Dat zal de volgende stap wel zijn.quote:Op maandag 18 november 2013 20:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
same shit, different name
en ja 3 boetes op huftercursus bij het cbr zeker![]()
nederlandse vrijheid
gevaar voor jezelf?quote:Op maandag 18 november 2013 20:55 schreef RAVW het volgende:
[..]
lol en dan de meeste snorfietsen rijden nu standaard al 40 ( mogen 25) maar goed hoe gaan ze dat doen ..
Met 25 km ben je een gevaar voor je zelf want de electro fiets gaat tegenwoordig al harder dan 25 km en daar heb je geen rijbewijs voor nodig terwijl voor ene snorfiets wel![]()
en de gemiddelde fietser komt ook wel aan die snelheid
die stap was al gezet, het was geen grapquote:Op maandag 18 november 2013 20:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een EMG'tje voor een opgevoerde brommer? Dat zal de volgende stap wel zijn.
wel eens van een rijbewijs gehoord?quote:
en vanaf je 18e mag je dus op een opgevoerde kutbrommer rijden, van 125ccquote:Op maandag 18 november 2013 20:59 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
wel eens van een rijbewijs gehoord?
die heb je nodig bij een MOTOR (alles vanaf 50 cc en hoger heet namelijk zo)
Een opgevoerde brommer blijft inderdaad een brommer, met de bijbehorende regels, maar ik denk dat het in dit geval als een neerbuigende benaming voor lichte motoren bedoeld is.quote:
als je een motorrijbewijs hebt, en het voertuig waarop je rijd geclassificeerd is als een motor...en dus geen opgevoerde brommerquote:Op maandag 18 november 2013 21:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en vanaf je 18e mag je dus op een opgevoerde kutbrommer rijden, van 125cc
jouw domme gelul
jij begrijpt me tenminstequote:Op maandag 18 november 2013 21:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een opgevoerde brommer blijft inderdaad een brommer, met de bijbehorende regels, maar ik denk dat het in dit geval als een neerbuigende benaming voor lichte motoren bedoeld is.![]()
En ja, indien 18 en in bezit van motorrijbewijs mag je daar zomaar de snelweg mee op.
Of het verstandig is, is natuurlijk een tweede.
In de volksmond heet alles onder de 250cc een brommerquote:Op maandag 18 november 2013 20:59 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
wel eens van een rijbewijs gehoord?
die heb je nodig bij een MOTOR (alles vanaf 50 cc en hoger heet namelijk zo)
gelukkig zie je je eigen fout al inquote:Op maandag 18 november 2013 21:02 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
als je een motorrijbewijs hebt, en het voertuig waarop je rijd geclassificeerd is als een motor...en dus geen opgevoerde brommer
en mijn motor is ook een brommer want hij gaat niet hardquote:Op maandag 18 november 2013 21:02 schreef mstx het volgende:
[..]
In de volksmond heet alles onder de 250cc een brommer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |