Hoeft ook niet. Ik ben hardstikke blij dat ik lelijk ben. Stel jij was lelijk, moest ik er naar kijken. Mezelf zie ik bijna nooitquote:
Dit.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:42 schreef Danielle83 het volgende:
Mooie ginger mannen zijn zeldzaam. Zelf ben ik ginger vrouw, maar er zit ook zoveel verschil in. De één heeft echt lichte ogen, ik weer donker. Ik ben ook geen vuurtoren rood.. Ook al hebben we geen ziel. We zijn zeldzaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
Viezigs?quote:Op donderdag 21 november 2013 13:15 schreef Fascination het volgende:
Mannen met rood haar hebben bijna altijd iets viezigs.
quote:
Ik op blond maar kan natuurlijk niet voor iedereen spreken.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:38 schreef MangoLotion het volgende:
Vallen gingers/zeer blonde mannen juist op donker?
Helaas ben ik een halve gingerquote:Op maandag 18 november 2013 19:36 schreef Samson het volgende:
Als man zijnde ben ik blij dat ik geen rood haar heb. Veelal gaat het gepaard met een superbleke huid en sproeten en dat vind ik niet mooi.
quote:Op woensdag 27 november 2013 19:09 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Helaas ben ik een halve gingerHeb meelij!
Jij bent een van de weinige mensen waarvan ik vrijwel zeker weet dat die een ziel heeft!quote:Op woensdag 27 november 2013 23:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik geloof toch al niet in een 'ziel', dat scheelt dan weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |