abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133381857

quote:
Assassin's Creed 4 Black Flag, the successor to Assassin's Creed 3, will be released on Xbox 360, PlayStation 3 and Wii U on October 29th 2013 and Playstation 4 on a so far unannonced date. Assassin's Creed 4 will take place in 1715 in the Caribbean, featuring new locations. Assassin's Creed 4 stars a new protagonist, pirate and Assassin Edward Kenway, grandfather of Connor of Assassin's Creed 3.

quote:
Assassins Creed 4: Black Flag everything you need to know

Article by Craig Owens

Ubisoft might have spent this weekend leaking like a particularly unseaworthy tub, but theres more to Assassins Creed 4: Black Flag than a CGI trailer of Blackbeard nursing a pint of grog. Ive seen the game, spoken with the lead designers, and written an in-depth feature for the next issue of PC Gamer. In the meantime, however, here are some of the most important things we know about Assassins Creed IV: Black Flag plus some of the saltiest screenshots to sail Photoshops choppy seas.

Theres no more Connor

Connor Kenway seemed like a really nice guy. A reliable chap. I mean, Id definitely want him on my side in a revolutionary war. But then, of course, the fighting would stop and Connor would look at me with those soulful eyes, waiting for an invitation to the tavern that was never going to arrive. Because hes achingly earnest, overly whiny, and rather boring.

But Edward Kenway, Black Flags lead, seems designed to inject some Ezio-ish swagger back into the series. Hes cocksure, brash and rebellious, and more concerned with plundering treasure than becoming an errand boy in other peoples conflicts. Hes the centre of a game appears to be more about his and the players ambitions rather than demands from the supporting cast.

Its a proper pirate game

Black Flag is piratical adventure with the kind of budget and push behind it you simply wouldnt see if it didnt have Assassins Creed licence attached. And while Id love to see Ubisoft Montreal work on a nautical swashbuckler that doesnt have a wrist-mounted blade hidden up its sleeve, Black Flag is taking its theme very seriously.

We think AC is the perfect franchise to tackle piracy, creative director Jean Guesden explained. The game is set towards the end of the Caribbean piracy era, kicking off in 1713 when treaties between the British, Spanish and French navies have led to relatively stability in the region but left thousands of British sailors out of work. Ubisoft is promising a story without the glossy sheen of pirate clichés: No hooks, no parrots and no walking the plank. But some Assassins, admittedly.

Theres a whole ocean to explore

Our teams are ready to deliver a game that merges land and sea like never before, Jean claims. And the emphasis really is on the sea: Black Flags world map is a splintered archipelago rather than a few cities surrounded by countryside, with over fifty unique locations you can sail to aboard Edwards ship: the Jackdaw. Structurally, its the biggest change to the series since Assassins Creed began, and moves the focus away from flowing parkour towards a different, grander kind of freedom.

Weve really put a lot of attention to make this world unified and unique and real, lead game designer Ashraf Ismail explains, so the ability to go from ship to land, from ship to ship and from land to ship will be one fluid loop. We really want to make one, naval open world game.

Naval battles will be improved

Ship versus ship combat was one of the best things about Assassins Creed III, but Ashraf dismisses its presence in Connors adventure as a tease. To be honest, its a bit worrying that a headline feature in one years release can be subsequently a presented as nothing more than an interactive trailer a few months later. But Ill forgive Ubisoft this once since Black Flags combat sounds promising, based as it is around switching your strategy to counter various kinds of ship, and leaping seamlessly from your vessel to theirs in order to finish off the crew.

Desmond is gone

Its a shame to see Nolan North miss out on work, but therell be no Desmond Miles in ACIV. If youre one of many who would prefer to see Assassins Creed drop the present day frame narrative altogether, however, youre going to be disappointed, especially since youre about to personally star in it.

ACIVs framing device is a continuation [of the previous present day story], Jean explains, but our fictitious world has now merged with the real world, and we want you to part of the AC universe. The set up was hinted at during ACIIIs post-credits gameplay: evil Templar front Abstergo has opened up an entertainment division, and youre an employee for the company testing one of their Animus-inspired devices.

Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_133381897
Vandaag begonnen aan AC4 (pc) en gelijk zoals altijd alle viewpoints gesynct in Havana, doen jullie dat ook altijd direct?

Was overigens zaterdag al binnen gekomen, zijn alle pc versies eerder uitgekomen of had ik mazzel? (Ik heb nog niet meegelezen tot nu toe).
  Moderator / Redactie FP maandag 18 november 2013 @ 18:28:25 #3
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133382662
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:01 schreef delano.888 het volgende:
Vandaag begonnen aan AC4 (pc) en gelijk zoals altijd alle viewpoints gesynct in Havana, doen jullie dat ook altijd direct?

Was overigens zaterdag al binnen gekomen, zijn alle pc versies eerder uitgekomen of had ik mazzel? (Ik heb nog niet meegelezen tot nu toe).
Ik sync ook altijd alles als het kan, al ga ik soms ook gewoon op onderzoek uit :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 18 november 2013 @ 19:02:46 #4
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_133383883
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:01 schreef delano.888 het volgende:

Standaard, ik ben ze nu aan het syncen in Havana :P En speel je met controller of keyboard?

[ Bericht 2% gewijzigd door hugecooll op 18-11-2013 19:20:20 ]
pi_133397134
Sequentie 12!! Kijken of ik deze laatste nog snel kan doen.
pi_133398722
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 19:02 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Standaard, ik ben ze nu aan het syncen in Havana :P En speel je met controller of keyboard?
360 controller uiteraard
  maandag 18 november 2013 @ 23:40:56 #7
366803 AthCom
Overigens ...
pi_133398855
Na de (voor mij) teleurstellende Revelations en AC3, is dit spel het waard om te kopen? Naar mijn mening was een van de weinige goede punten van AC3 de scheepsmissies, dus ik ben wel zeer benieuwd. :Y
Moira. is tof. :7
pi_133399561
quote:
11s.gif Op maandag 18 november 2013 23:40 schreef AthCom het volgende:
Na de (voor mij) teleurstellende Revelations en AC3, is dit spel het waard om te kopen? Naar mijn mening was een van de weinige goede punten van AC3 de scheepsmissies, dus ik ben wel zeer benieuwd. :Y
Na II en Brotherhood is dit het beste deel, ik geef het een 9-. En ik was iemand die de zeemissies vurig haatte en een teringhekel aan piraten had/heeft.
pi_133402453
Gisteren zag ik dat ik hem kon pre-loaden... Dus ben de download maar gestart. En dan maar wachten op de 22e...
pi_133402834
Die 12.2 missie was tergend. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar uiteindelijk gehaald. Vanavond even uitspelen.
pi_133402888
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 07:34 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Gisteren zag ik dat ik hem kon pre-loaden... Dus ben de download maar gestart. En dan maar wachten op de 22e...
Jezus wat slecht. Ik had m zaterdag al binnen. Gewoon schijfjes kopen voortaan slimmerd ;) ik heb 43 euro betaald trouwens voor de skull editie. Wat kost de download?
pi_133403698
Uitgespeeld!

Ben ook wel helemaal klaar met tailen en eavesdroppen.

Vanavond even alle sequences 100% halen en dan beginnen aan Multiplayer.
pi_133404085
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 08:27 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Jezus wat slecht. Ik had m zaterdag al binnen. Gewoon schijfjes kopen voortaan slimmerd ;) ik heb 43 euro betaald trouwens voor de skull editie. Wat kost de download?
Ik wil geen schijfjes. Ik wacht wel wat langer. En ik heb geen idee wat de "skill editie" is, maar op Steam is de goedkoopste 49,99.

Ik heb ACIII op DVD gekocht en toen kwam ik erachter dat mijn DVD speler het helemaal niet eens meer deed en kon ik dus nog even een DVD speler kopen... En als ik hem weer opnieuw zou spelen, moet ik die DVD weer gaan zoeken.

En trouwens, ik ben nog steeds bezig met DX:HR Director's Cut, en heb dus toch geen tijd om AC te spelen. Ik zou alle achievements van DX volgende week moeten hebben, kan ik daarna gelijk door naar AC!
pi_133404623
Skull editie, google maar. En dat voor 43 euro ipv 50 dus voor een download, en dan heb je met het schijfje ook nog een hele rats dlc. Doodzonde als je download.
pi_133407107
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 10:23 schreef delano.888 het volgende:
Skull editie
Geen idee waar je die voor 43 euro kunt kopen en dan al in huis hebben, want ik zie hem alleen voor rond de 60 euro en beschikbaar vanaf de 22e.

(en ik koop geen spellen in het buitenland, heb ik niet zoveel goede ervaringen mee)
pi_133407253
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 12:08 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Geen idee waar je die voor 43 euro kunt kopen en dan al in huis hebben, want ik zie hem alleen voor rond de 60 euro en beschikbaar vanaf de 22e.

(en ik koop geen spellen in het buitenland, heb ik niet zoveel goede ervaringen mee)
Was dixons PC versie he. Is nu op maar ik wil je best het bonnetje laten zien hoor :P

Bij games kopen altijd kijken op tweakers. Daar staat altijd de laagste prijs. Skull editie voor 43 heeft er maanden opgestaan.
pi_133407271
Maar dat ik hem zaterdag al had was dus mazzel blijkbaar :D
pi_133407840
Wel vervelend dat Dixons en MyCom ze al uitleveren en de Bol.com nog niet |:(
Ik heb Vrijdag vrij dus zou fijn zijn als die Donderdag komt of Vrijdag vroeg _O_
pi_133408335
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 12:14 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Was dixons PC versie he. Is nu op maar ik wil je best het bonnetje laten zien hoor :P

Bij games kopen altijd kijken op tweakers. Daar staat altijd de laagste prijs. Skull editie voor 43 heeft er maanden opgestaan.
Ik betaal wel wat meer voor het gemak. Voor mij geen fysieke discs meer, tenzij ik de extra's die erbij zitten wil hebben (de reden waarom ik ACIII als DVD gekocht heb). En dan had ik bij ACIII nog het probleem dat mijn key die erbij zat niet geldig was (vanwege die gestolen vrachtwagen....)

Maar ik had nog helemaal niet door dat hij dit weekend uit komt... Ik heb de hele tijd volgend weekend in mij hoofd gehad!
pi_133430368
ja godver wateen tering missie die 12.3 Heb je eindelijk die duwde vermoord, komt er nog zon andere gozer langs terwijl ik 1. schieten in games haat en 2. 4 mensen tegen 1? :')
  dinsdag 19 november 2013 @ 23:25:20 #21
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_133432424
quote:
11s.gif Op maandag 18 november 2013 23:40 schreef AthCom het volgende:
Naar mijn mening wel. Ik heb AC3 wel maar ben net bij het stuk gekomen waar je met Connor gaat spelen (heb deze al sinds de PC release er van) en toen kreeg ik AC4 binnen en nu zal ik AC3 wel helemaal niet meer aan raken voor een lange tijd. :P
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_133434442
Wat wel erg vervelend was aan die campaign waren die kansloze ongemerkt volgen/schaduwen/afluisteren missies. Tering wat zijn die saai zeg, al jaren klaagt de community hierover en het word juist per game meer _O-
pi_133435943
Ik kom er net pas achter (ergens in sequence 8 zit ik inmiddels) dat als ik die forten afknal dat ik dan veel meer zie van de kaart en dat boven makkelijk is, midden medium en onder op de kaart hard :@

Heb meteen maar even alle forten van makkelijk en medium afgeknald. Heb 16 kannonen nu dus dat begint op te schieten.

Vet spel. Hoe meer ik speel hoe vetter. Ik probeer alleen niet te snel door het verhaal heen te gaan. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator / Redactie FP woensdag 20 november 2013 @ 11:23:34 #24
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_133440496
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 01:48 schreef Geralt het volgende:
Ik kom er net pas achter (ergens in sequence 8 zit ik inmiddels) dat als ik die forten afknal dat ik dan veel meer zie van de kaart en dat boven makkelijk is, midden medium en onder op de kaart hard :@

Heb meteen maar even alle forten van makkelijk en medium afgeknald. Heb 16 kannonen nu dus dat begint op te schieten.

Vet spel. Hoe meer ik speel hoe vetter. Ik probeer alleen niet te snel door het verhaal heen te gaan. :)
Ik zit al in Sequence 10 kwam ik gisteren achter :o :D

Blijft gaaf, maar die legendarische schepen zijn nog best kut soms :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_133440651
Gisteravond de multiplayer aangeslingerd voor de resterende achievements. Die wolfpack mode is best vet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')