Nee, heb je enkel nodig voor de vloot en Uplay.quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:56 schreef DeHovenier het volgende:
Inloggen op de Ubisoft server duurt wel erg lang..... moet je perse inloggen om het spel te spelen?
Vloot?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, heb je enkel nodig voor de vloot en Uplay.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of het ook werkt voor legendary trouwens, maar denk t wel.
[ Bericht 8% gewijzigd door DX11 op 22-11-2013 16:33:08 ]Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Wordt pas later unlockedquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vloot?
Heb net ontdekt dat je meerdere piratenbendes tegelijk kan inhuren
Lekker met 8 man achter je herrie schoppen
quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:24 schreef delano.888 het volgende:
Man O'War is een trucje voor waardoor je ze heeeeeeeeel makkelijk overneemt. Zelfs al ben je net begonnen.
Is alleen niet super leuk om te weten misschien want de uitdaging is dus gelijk weg:Ik doe het liever de old fashioned way. Blijft het leuksteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of het ook werkt voor legendary trouwens, maar denk t wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Tuurlijk, maar mocht t ECHT niet lukken..quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:33 schreef El_Thijs het volgende:
Ik doe het liever de old fashioned way. Blijft het leukste
Dat ben ik met je eens. En dat filmpje heb ik uitgezet. Wát een kutstem had die gastquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar mocht t ECHT niet lukken..
hij is geen piraat geworden om veilig te leven natuurlijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:48 schreef delano.888 het volgende:
Eigenlijk is Edward best wel heel dom.
Hij maakt leap of faits gewoon met zijn 2 zwaarden nog in zijn handen, en dan ook nog vooruit gestoken.
Dat kan nooit veilig zijn![]()
Destijds waren de vakbonden er ook fel op tegen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:48 schreef delano.888 het volgende:
Eigenlijk is Edward best wel heel dom.
Hij maakt leap of faits gewoon met zijn 2 zwaarden nog in zijn handen, en dan ook nog vooruit gestoken.
Dat kan nooit veilig zijn![]()
Nee maar 30m springen met zwaarden voor je uit is wel echt gigantisch domquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:51 schreef boik het volgende:
[..]
hij is geen piraat geworden om veilig te leven natuurlijk
quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:55 schreef eight het volgende:
[..]
Destijds waren de vakbonden er ook fel op tegen.
Dat kan wel, maar je kan er altijd maar 1 tegelijk mee het bosje innemen om ze te prikken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:09 schreef DeHovenier het volgende:
Ook zo vaag, zit je verstopt in de bosjes, ga je fluiten, komen er 2 guards poolshoogte nemen, kan je ze niet sluipvermoorden? Dus ik moet uit de bosjes springen en ze dan vermoorden :S
Merkte ik ook jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:09 schreef delano.888 het volgende:
Nog iets heel doms: als je langs de grens loopt van een restricted area gaat hij elke keer zijn muts (muts?) op en af doen. Sjezus man hou m dan lekker op
vaak genoeg iig, iedere x met fast travel, bij ieder kistje ofzo waar je in de buurt kom.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:37 schreef DeHovenier het volgende:
Wanneer wordt er eigenlijk gesaved? Ik moet nu naar de gouverneur van Havana komen, maar ik wil voorkomen dat ik die missie met dat fort overnieuw moet doen, zoals gisteren.
Of dat m'n voorgang met Shanty's en schatkisten verloren gaat als ik een missie niet lukt.
Als je eerst exit naar main menu doet saved hij ookquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:37 schreef DeHovenier het volgende:
Wanneer wordt er eigenlijk gesaved? Ik moet nu naar de gouverneur van Havana komen, maar ik wil voorkomen dat ik die missie met dat fort overnieuw moet doen, zoals gisteren.
Of dat m'n voorgang met Shanty's en schatkisten verloren gaat als ik een missie niet lukt.
Die worden meteen gesaved, dus geen zorgenquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:37 schreef DeHovenier het volgende:
klopt idd, heb al paar keer gehad dat ik kistje of mayasteen ofzo had gepakt toen dood ging en ze daarna gewoon nog hadquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die worden meteen gesaved, dus geen zorgen
Althans, dat denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |