Hoe bedoel je? De wapens die exclusief zijn of zo?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:46 schreef hugecooll het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan wapens die (aan het begin?) niet te koop zijn?
Kweenie of ze exclusief zijn, maar ik heb (tot nu toe?) alle wapens uit de winkel gekocht en sta op 71% pistols & swordsquote:Op donderdag 21 november 2013 20:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De wapens die exclusief zijn of zo?
Sommige verdien je dacht ik door alle contracts te doen. Toen ik alles op zee had gedaan kreeg ik de gouden pistolen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kweenie of ze exclusief zijn, maar ik heb (tot nu toe?) alle wapens uit de winkel gekocht en sta op 71% pistols & swords
oooh nice, maar eens wat meer voor doen danquote:Op donderdag 21 november 2013 20:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommige verdien je dacht ik door alle contracts te doen. Toen ik alles op zee had gedaan kreeg ik de gouden pistolen bijvoorbeeld.
Die gouden pistolen zijn wel baas trouwens. Schiet grote gasten in 1x af en hebben een behoorlijk bereik ook. Ik draag ze constantquote:Op donderdag 21 november 2013 20:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
oooh nice, maar eens wat meer voor doen dan
Ik ga eens opzoeken wat er allemaal te unlocken valtquote:Op donderdag 21 november 2013 21:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die gouden pistolen zijn wel baas trouwens. Schiet grote gasten in 1x af en hebben een behoorlijk bereik ook. Ik draag ze constant
hmquote:Blowpipe: Unlocks after completing Sequence no. 4.
Captains Wheellock Pistols: Unlocks after completing Community Challenge no. 5.
[Damage:3 Stun:1 Range:3]
Common Flintlock Pistol: Unlocks after completing Sequence no. 2 (Mission 3)
[Damage:1 Stun:1 Range:3]
Golden Flintlock Pistol: Unlocks after completing all Naval Contracts.
[Damage:5 Stun:5 Range:3]
Officers Smallswords: Obtained automatically at the start of the game.
[Speed:1 Combo:2 Damage:1]
Persian Scimitars: Unlocks after completing Community Challenges [Speed:2 Combo:2 Damage:3]
Pistol Sword: Unlocks after completing all Assassin Contract.
[Speed:5 Combo:4 Damage:3]
Rope Darts: Unlocks at the end of Single Player mode
Silver Flintlock Pistol: Part of The Black Island Pack exclusive to GameStop.
Scottish Broadsword: Unlocks after finding three Social Treasure Chests.
[Speed:3 Combo:5 Damage:3]
Smoke Bombs: Reward from treasure chests. You can also purchase it from the general store.
The Blades of Toledo: Unlocks after completing Sequences no. 1, 6, and 13 and costs 30 UPlay points.
[Speed:4 Combo:3 Damage:3]
het gaat dan ook meer om de ammo die je krijgt, volgens mij vult alles meteen weer aanquote:Op donderdag 21 november 2013 19:02 schreef El_Thijs het volgende:
Die zie je op de minimap, is een tijdelijke event. Zodra hij je ziet begint hij te rennen en dan moet je hem onderuit halen. Maar dat is de moeite niet: geld wat je krijgt is echt weinig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:23 schreef hugecooll het volgende:
Net uitgespeeld, maarNee, die is wel 20-30 jaar later. Locatie klopt inderdaad wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Ah klopt ja, ik heb de missie net even opnieuw gedaan om het te checkenquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:26 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nee, die is wel 20-30 jaar later. Locatie klopt inderdaad wel.
kan zijn dat je er 1 gemist hebt in een dorpje waar er 2 liggen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:05 schreef El_Thijs het volgende:
Gisteren mijn Jackdaw helemaal geupgrade
Alleen moet ik nog 1 Mayasteen vinden en die kan ik gewoon niet vinden op de kaart of in welke locatie dan ook
Heb ik al gecontroleerdquote:Op vrijdag 22 november 2013 12:08 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
kan zijn dat je er 1 gemist hebt in een dorpje waar er 2 liggen?
Laatste is bij de observatory en die unlock je pas in seq. 10 ofzo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 12:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb ik al gecontroleerd
Ik struin elke locatie af waar ik zo'n ding kan vinden, en ik probeer dan meteen alles te doen. Dus tenzij er eentje onder water ligt zou ik niet weten waar ik de laatste kan vinden.
Eens een map op gaan snorren.
Ja, net ontdekt. Net in het begin van sequence 11 en ik mag eerst wat anders gaan doenquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:27 schreef invine het volgende:
[..]
Laatste is bij de observatory en die unlock je pas in seq. 10 ofzo.
Item wat je krijgt is ook wel aardig overpoweredquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, net ontdekt. Net in het begin van sequence 11 en ik mag eerst wat anders gaan doen
Ben benieuwd. Ik vind het verhaal wel goed in elkaar steken. Er zijn twists die je ziet aankomen en die je iets minder goed ziet aankomen. Vermaak me er opperbest meequote:Op vrijdag 22 november 2013 14:37 schreef invine het volgende:
[..]
Item wat je krijgt is ook wel aardig overpowered
Vind het wel meevallen eigenlijk, maar ieder zijn meug natuurlijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:45 schreef DeHovenier het volgende:
Jammer dat je de naam van je schip niet kan veranderen, Jackdaw klinkt nergens naar.
Wacht maar tot je een Man O'War tegenkomt van level 60, dan heb je wel wat meer nodig dat 2 schotenquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:48 schreef delano.888 het volgende:
Ik vind t wel jammer dat t schip nooit groter kan worden
Btw mortar is wel beetje overpowered he. Als je wat hout enz nodig hebt kan je zonder uberhaubt te vechten die kleine schepen met 1 a 2 mortars neerhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |