owjaaa natuurlijkquote:Op donderdag 21 november 2013 16:42 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ze komen in je landhuis te staan. Voor de rest voegt het inderdaad weinig toe. Net als in de voorgaande AC delen. Met die schilderijen enzo.
Ah ja, daar heb ik echt nog he-le-maal niets mee gedaanquote:Op donderdag 21 november 2013 16:42 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ze komen in je landhuis te staan. Voor de rest voegt het inderdaad weinig toe. Net als in de voorgaande AC delen. Met die schilderijen enzo.
Die pak je op door er tegenaan te lopen. Soms moet je een beetje parkoeren om ze te vindenquote:Op donderdag 21 november 2013 16:49 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe kan je die Animus-objecten oppakken? Ik sta er bovenop maar ik zie niets
Selecteren in je minimap maakt al een stuk duidelijker waar je moet zijn. soms moet je de hoogte of diepte inquote:Op donderdag 21 november 2013 16:49 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe kan je die Animus-objecten oppakken? Ik sta er bovenop maar ik zie niets
Idd. Ik maar zoeken, blijkt ie gewoon in de lucht te hangenquote:Op donderdag 21 november 2013 16:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Selecteren in je minimap maakt al een stuk duidelijker waar je moet zijn. soms moet je de hoogte of diepte in
black flagquote:Op donderdag 21 november 2013 17:07 schreef RRuben het volgende:
Welke AC is het beste om te spelen om ac4 goed te snappen?
Zo'n punt geeft alleen de (locaties op de) map vrij. Zo'n area kan nog steeds restricted zijn omdat je daar een missie moet doen / net hebt gedaanquote:Op donderdag 21 november 2013 17:21 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zit nu bij zo'n Synchronizepunt, waar ook een schip ligt. En ik moet naar Havana, maar ik heb al een aantal keren gescynchronized, maar het rode gebied verdwijnt niet?
En ik lees: Warning; restricted Area.
Hmmmmmmmmmmmm Brotherhood heeft wel een aantal terugblikken op 1&2; over 3 ben ik nog niks tegengekomen in 4quote:Op donderdag 21 november 2013 17:25 schreef RRuben het volgende:
[..]
Haha ja okee, maar van de andere delen, zodat je de achtergrond een beetje kent
Ah, dat klopt dan wel.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zo'n punt geeft alleen de (locaties op de) map vrij. Zo'n area kan nog steeds restricted zijn omdat je daar een missie moet doen / net hebt gedaan
Markeren helpt zoals eerder gezegd ook een hoop. Al is het onder water soms nog wel eens uitvogelen hoe en wat.quote:
opzich hoef je niet perse eerdere delen te spelen om het verhaal te snappen want je speelt in 4 soms ook in de toekomst en daar kan je info enzo van de computers halen..quote:Op donderdag 21 november 2013 17:25 schreef RRuben het volgende:
[..]
Haha ja okee, maar van de andere delen, zodat je de achtergrond een beetje kent
Eens is. 2 is echt heel erg gaaf. Brotherhood ook en Revelations ook wel, zij het in mindere mate.quote:Op donderdag 21 november 2013 17:44 schreef boik het volgende:
[..]
opzich hoef je niet perse eerdere delen te spelen om het verhaal te snappen want je speelt in 4 soms ook in de toekomst en daar kan je info enzo van de computers halen..
maar bijv 2 en brotherhood zijn sws leuke delen om te spelen
Gebeurt best vaak, daarom is stealth een goede optie over het algemeen.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:28 schreef DeHovenier het volgende:
Wat een chaotisch spel zeg, als je moet vluchten voor wachters. En net werd ik opeens aangevallen door wachters, die met zn vijfen waren. Gebeurt dat altijd?
Die zie je op de minimap, is een tijdelijke event. Zodra hij je ziet begint hij te rennen en dan moet je hem onderuit halen. Maar dat is de moeite niet: geld wat je krijgt is echt weinig.quote:Op donderdag 21 november 2013 18:34 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kreeg net een melding dat ik een sidequest kon doen door een koerier te vinden en te beroven. Waar kan ik die quest vinden het het TAB menuutje?
Er zijn nog leukere zwaarden te vinden, al weet ik niet meer welke ik hebquote:Op donderdag 21 november 2013 18:59 schreef DeHovenier het volgende:
Privateers Cutlasses gekauft, nu nog beter timen met blokken en afweren enz
Ah ok.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gebeurt best vaak, daarom is stealth een goede optie over het algemeen.
[..]
Die zie je op de minimap, is een tijdelijke event. Zodra hij je ziet begint hij te rennen en dan moet je hem onderuit halen. Maar dat is de moeite niet: geld wat je krijgt is echt weinig.
[..]
Er zijn nog leukere zwaarden te vinden, al weet ik niet meer welke ik heb
Dat word nog veel leuker. Ik heb eens guard naar beneden gekieperd terwijl ik nog half in het water hing. Hij was allang kopje onder maar hij schreeuwde nog luid en duidelijkquote:Op donderdag 21 november 2013 19:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ah ok.
Ik ben nu bij dat fort in Havana, ben dat hele fort rondgezwommen en ben eindelijk bij de kantelen gekomen, staat er een guard daar. Dus ik mik 'm in het water
Wel matig dat ze dan gelijk dood zijn, kunnen ze niet zwemmen dan
En daar ging de volgende guardquote:Op donderdag 21 november 2013 19:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat word nog veel leuker. Ik heb eens guard naar beneden gekieperd terwijl ik nog half in het water hing. Hij was allang kopje onder maar hij schreeuwde nog luid en duidelijk![]()
Bedoel je trouwens een fort op zee? Die moet je eerst kapot knallenquote:Op donderdag 21 november 2013 19:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En daar ging de volgende guard
Maar er zijn nog veels te veel guards op t fort, hoe raak ik die kwijt
Klopt, maar dat is blijkbaar bij design.quote:Op donderdag 21 november 2013 19:14 schreef DeHovenier het volgende:
Wel matig als het spel saved bij je uitkijkpunt op t fort, en je gaat dood, dan begin je weer voor de ingang van het fort
Nee, dat fort bij Havana, dat ik die kaarten terug moet krijgen, en die Bennet moet helpen met z'n suikerquote:Op donderdag 21 november 2013 19:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bedoel je trouwens een fort op zee? Die moet je eerst kapot knallen
[..]
Klopt, maar dat is blijkbaar bij design.
Daarom, je kan altijd replayenquote:Op donderdag 21 november 2013 19:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee, dat fort bij Havana, dat ik die kaarten terug moet krijgen, en die Bennet moet helpen met z'n suiker
Heb inmiddels het halve fort uitgemoord, al krijg je een bonus als je geen enkele kill maakt. Boeiend, ik speel zo'n spel voor de 1e keer, dat komt de volgende keer wel
AC1 is (wordt) vrij eentonig, wat dat betreft was AC2 een heel grote verbeteringquote:Op donderdag 21 november 2013 20:42 schreef RRuben het volgende:
AC1 is ook een best geinig spel, beetje in de stemming komen voor 29 november
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |