Dat vind ik niet erg, kan het altijd herspelen als ik deel 1 t/m III heb gespeeldquote:Op donderdag 21 november 2013 07:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan heb je een leuke piratengame, maar snap je waarschijnlijk bar weinig van de tussenstukjes(zonder al teveel te verklappen)
Ac4 wordt ook mijn eerste ac, maar ga nu even snel ac1 enzo spelen voordat de ps4 uitkomt zodat ik hrt meer begrijpquote:Op donderdag 21 november 2013 07:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok.
Ik heb nog nooit Assassins Creed gespeeld, en dit is deel 4. Wordt dat geen probleem?
Dat kan ookquote:Op donderdag 21 november 2013 07:45 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ac4 wordt ook mijn eerste ac, maar ga nu even snel ac1 enzo spelen voordat de ps4 uitkomt zodat ik hrt meer begrijp
Ja kan niet wachtenquote:Op donderdag 21 november 2013 07:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat kan ook
Dit spel is Sid Meiers Pirates!, maar dan beter
Het heeft ook een stukje van Farcry 3 in zich, dat je op dieren moet jagen voor upgrades.
Hmm, ben ik het niet helemaal mee eens. Maar Ezio is wel de meest likeable van de set. En het taalgebruik van dat spel is gewoon helemaal fantastisch (in dat spel kun je het best merken dat het niet door Amerikanen is gemaakt...).quote:Op donderdag 21 november 2013 08:14 schreef delano.888 het volgende:
AC2 is het vetst trouwens als je van verhaal houd.
Moet is een groot woord; mits genoeg geld kun je ook die 'onderdelen' kopen in de general store.quote:Op donderdag 21 november 2013 07:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat kan ook
Dit spel is Sid Meiers Pirates!, maar dan beter
Het heeft ook een stukje van Farcry 3 in zich, dat je op dieren moet jagen voor upgrades.
die witte potvis is 4000quote:Op donderdag 21 november 2013 12:11 schreef delano.888 het volgende:
In het begin is varkens jagen en verkopen lekker cashen trouwens!
Toch geeft het wel iets extra's als je de vorige spellen gespeeld hebt. Ik heb alleen het "intro" gekeken (ok, ik heb ook wat rond gerend, bomen geklommen, varken ontvelt, en uiteindelijk een uur later naar bed gegaan dan geplanned...), maar die eerste 1 minuut geeft gelijk al een clue over het spel (de persoon op die andere boot). Deze zou je missen wanneer je nog geen enkel spel in de reeks gespeeld hebt.quote:Op donderdag 21 november 2013 11:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
Kwa verhaal valt het toch wel mee? Ik heb ze allemaal gespeeld maar de veewijzingen in dit deel zijn minimaal
Maar die is in het begin zowat onmogelijk te vangenquote:
Hoeveel uur heb je erin zitten?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:38 schreef CoExist het volgende:
94% synced. Niet alle missies 100% gehaald, ook geen zin in trouwens.
Heb alle schatkaarten en treasures, alle kostuums en kunstwerken en alle wapens inmiddels.
Ik vind 't wel mooi geweest nu.
Bijna 59 uur. ;-)quote:Op donderdag 21 november 2013 15:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoeveel uur heb je erin zitten?
Mooi, dan ben ik wel een tijdje zoetquote:
Niet denk ik. Ik heb AC 2 en Brotherhood wel 2x gespeeld voor het verhaal van AC Revelations. Maar die storyline is ook 10x beter.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mooi, dan ben ik wel een tijdje zoet
Hoe groot is de replay-value?
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Marokkanen mentaliteit van die schepen is ook irritant.
Ik val er een aan heb ik er gelijk drie tegen mij.
Nu ook weer heb ik een spaans schip bijna kapot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 november 2013 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Marokkanen mentaliteit van die schepen is ook irritant.
Ik val er een aan heb ik er gelijk drie tegen mij.
Ik vind de MP al sinds Brotherhood niets. Concept is leuk maar daar is alles mee gezegd.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:19 schreef CoExist het volgende:
Mja, de multiplayer is dus gewoon kut. Net als de andere delen van AC.
wat kan je eigenlijk met die kunstwerken? heb ze wel gezien maar nooit gekocht eigenlijk..quote:Op donderdag 21 november 2013 15:38 schreef CoExist het volgende:
94% synced. Niet alle missies 100% gehaald, ook geen zin in trouwens.
Heb alle schatkaarten en treasures, alle kostuums en kunstwerken en alle wapens inmiddels.
Ik vind 't wel mooi geweest nu.
Ze komen in je landhuis te staan. Voor de rest voegt het inderdaad weinig toe. Net als in de voorgaande AC delen. Met die schilderijen enzo.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:40 schreef boik het volgende:
[..]
wat kan je eigenlijk met die kunstwerken? heb ze wel gezien maar nooit gekocht eigenlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |