Tss, gewoon spelen zonder WTquote:Op woensdag 20 november 2013 22:48 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb dit net ff zitten kijken, maar ik erger me nu al aan de nodeloze hoofdletters
Daar staan er maar een stuk of 10 op en niet de beste/leukste.quote:
In die ik je heb ge pmd ook?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Daar staan er maar een stuk of 10 op en niet de beste/leukste.
Tenminste als je die van 5,99 bedoeld.
Oh.quote:
Ja, die foute hoofdletters zitten gewoon in de vaste ondertiteling.quote:Op donderdag 21 november 2013 06:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oh.
Wat heeft dat dan te maken met die rare nutteloze hoofdletters in de ondertiteling?
Ik heb het spel nog niet eens gekocht, ik wilde alleen maar kijken hoe de gameplay was
Heb jij die hoofdletters ook?
Waaronquote:Op donderdag 21 november 2013 07:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja, die foute hoofdletters zitten gewoon in de vaste ondertiteling.
Ja! Speelt heerlijk weg hier, en de graphics zijn super vet (mits dik game systeem).quote:Op donderdag 21 november 2013 07:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waaron![]()
Ik weet nu al dat ik me daaraan ga ergeren.
Is de PCversie goed geport?
Ok.quote:Op donderdag 21 november 2013 07:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja! Speelt heerlijk weg hier, en de graphics zijn super vet (mits dik game systeem).
Het enige wat niet helemaal top is is soms het rennen, soms pakt dat gewoon niet helemaal lekker. Bijvoorbeeld dat je op een muur wil klimmen maar niet omhoog kan omdat je net 1cm teveel naar rechts zit.
Maar dat zal op alle versies zo zijn.
Shanties vangen is dan ook een horror
Dan heb je een leuke piratengame, maar snap je waarschijnlijk bar weinig van de tussenstukjesquote:Op donderdag 21 november 2013 07:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok.
Ik heb nog nooit Assassins Creed gespeeld, en dit is deel 4. Wordt dat geen probleem?
Ga eens in boeken kijken van die tijd. Hoofdletter gebruik was anders dan nu. En volgens mij hebben ze dat willen reproduceren.quote:Op donderdag 21 november 2013 07:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja, die foute hoofdletters zitten gewoon in de vaste ondertiteling.
Ja, ik zou dan zeker wel het verhaal van Assassin's Creed eerst eens bijlezen.quote:Op donderdag 21 november 2013 07:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan heb je een leuke piratengame, maar snap je waarschijnlijk bar weinig van de tussenstukjes(zonder al teveel te verklappen)
Het hele taalgebruik was toen anders, ze spreken voor het grootste gedeelte modern Engels (met wat uitzonderingen daargelaten) maar het hoofdlettergebruik moet dan authenticiteit voorstellen?quote:Op donderdag 21 november 2013 07:41 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ga eens in boeken kijken van die tijd. Hoofdletter gebruik was anders dan nu. En volgens mij hebben ze dat willen reproduceren.
...
Dat vind ik niet erg, kan het altijd herspelen als ik deel 1 t/m III heb gespeeldquote:Op donderdag 21 november 2013 07:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan heb je een leuke piratengame, maar snap je waarschijnlijk bar weinig van de tussenstukjes(zonder al teveel te verklappen)
Ac4 wordt ook mijn eerste ac, maar ga nu even snel ac1 enzo spelen voordat de ps4 uitkomt zodat ik hrt meer begrijpquote:Op donderdag 21 november 2013 07:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok.
Ik heb nog nooit Assassins Creed gespeeld, en dit is deel 4. Wordt dat geen probleem?
Dat kan ookquote:Op donderdag 21 november 2013 07:45 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ac4 wordt ook mijn eerste ac, maar ga nu even snel ac1 enzo spelen voordat de ps4 uitkomt zodat ik hrt meer begrijp
Ja kan niet wachtenquote:Op donderdag 21 november 2013 07:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat kan ook
Dit spel is Sid Meiers Pirates!, maar dan beter
Het heeft ook een stukje van Farcry 3 in zich, dat je op dieren moet jagen voor upgrades.
Hmm, ben ik het niet helemaal mee eens. Maar Ezio is wel de meest likeable van de set. En het taalgebruik van dat spel is gewoon helemaal fantastisch (in dat spel kun je het best merken dat het niet door Amerikanen is gemaakt...).quote:Op donderdag 21 november 2013 08:14 schreef delano.888 het volgende:
AC2 is het vetst trouwens als je van verhaal houd.
Moet is een groot woord; mits genoeg geld kun je ook die 'onderdelen' kopen in de general store.quote:Op donderdag 21 november 2013 07:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat kan ook
Dit spel is Sid Meiers Pirates!, maar dan beter
Het heeft ook een stukje van Farcry 3 in zich, dat je op dieren moet jagen voor upgrades.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |